Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Mies tuli treffeille lääketokkurassa. Oli kuulemma jännittänyt treffejä ja lääkkeet oli lääkärin määräämiä. Oli vaan tainnut yliannostella.
Kuuntelin treffien ajan KAIKEN miehestä, kertoi ja kehui mitä omistaa, autot ja veneet ja kuntolaitteet, mitä syö ja juo, mistä ostaa sukkansa ja paitansa, eikä kysynyt koko illan aikana yhtään ainoaa asiaa minusta. En vieläkään tajua, miten kestin tuon, ehkä olin vain utelias kokemaan, miten joku voi olla niin täynnä itseään. Luuli varmaan olevansa unelmiensa treffeillä. Viestitteli perään muutaman kerran, halusi tavata, mutta ei saanut minulta vastakaikua. Ihmettelee varmaan vieläkin, miksei, kun oli omasta mielestään maailman upein tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin treffien ajan KAIKEN miehestä, kertoi ja kehui mitä omistaa, autot ja veneet ja kuntolaitteet, mitä syö ja juo, mistä ostaa sukkansa ja paitansa, eikä kysynyt koko illan aikana yhtään ainoaa asiaa minusta. En vieläkään tajua, miten kestin tuon, ehkä olin vain utelias kokemaan, miten joku voi olla niin täynnä itseään. Luuli varmaan olevansa unelmiensa treffeillä. Viestitteli perään muutaman kerran, halusi tavata, mutta ei saanut minulta vastakaikua. Ihmettelee varmaan vieläkin, miksei, kun oli omasta mielestään maailman upein tyyppi.
Sinäkään et siis kysellyt mieheltä, kun kertoi omatoimisesti. Ehkäpä sinunkin olisi pitänyt sitten vaan kertoa omista jutuistasi, eikä odotaa jotain haastattelupalvelua.
Oishan noita hauskoja tarinoita en vaan jaksa kirjoitella nyt. Paniikkia ja kauhua jättiläisnainen ja noitasilmä.
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.
Minun ja mieheni ensitreffit eivät menneet täydellisesti: kenkäni hajosivat päivää ennen treffejä, joten jouduin laittamaan treffeille ballerinat, joilla ei todellakaan kävelty kovin pitkään ja koska päivä oli kylmä, olin treffeillä sukat ballerinoissa (ei ollut tyylikästä). Mies oli suunnitellut pienen piknikin, johon kuului vain kahvia. Termari näytti isolta, mutta mieskin hämmästyi, miten vähän siihen mahtui kahvia, kun kumpikin sai lopulta pienen puolikkaan kupin kahvia. :D Sitten tuli kylmä ja vettäkin alkoi sataa, menimme sitten kahvilaan jatkamaan treffejä. Ensisuudelma oli minun puoleltani katastrofi, mutta tässä sitä ollaan, naimisissa. Ei todellakaan täydelliset treffit, mutta asenne ratkaisee. Tilanteelle voi nauraa eikä jäädä vellomaan virheisiin.
Mies oli 5-6 vuotta minua vanhempi mutta livenä oli niin ikälopun näköinen että hävetti istua samassa pöydässä. Olin niin nuori ja naiivi että ei tullut edes mieleen, että sehän valehteli ikänsä ainakin 10 vuotta alaspäin.
Olen miehenä käynyt joku 80 kertaa treffeillä joten tietenkin näihin on mahtunut monta huonoakin, mutta en jaksa niitä naisia erityisemmin ruotia.
Haluaisin vain sanoa, että hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus ei maksa mitään vaikka treffikumppani ei kiinnostaisikaan. Kukaan ei ole niin tärkeä henkilö etteikö voisi jutella vastavuoroisesti sen alle tunnin ajan.
Vaikka huomaisin heti alussa, että naisella on liian korkea rasvaprosentti mun makuun niin pyrin silti tutustumaan naiseen asiallisesti ja joka kerta nämä naiset ovat myös pyytäneet uusia treffejä. Eli mun epäkiinnostus ei näy ulospäin ja siihen pyrinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkään et siis kysellyt mieheltä, kun kertoi omatoimisesti. Ehkäpä sinunkin olisi pitänyt sitten vaan kertoa omista jutuistasi, eikä odotaa jotain haastattelupalvelua.
Eipä ne naisetkaan usein sen kummoisempia kyllä. Mitään ei kysellä koskaan mutta omista asioista rakastetaan pälpättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus tehnyt itsekin niin että annan toisen paasata. Ihan vain että näen, kysyykö jossain vaiheessa "mites sä?" tai tarkistaako jotenkin muuten onko yleisö hengissä. Eipä tarkistanut. Olin pöydän ääressä liikkumatta, en hymyillyt, naurahtanut tai edes nyökännyt. Ei huomannut mitään :D
Netissä juttelin jonkin aikaa mukavan oloisen miehen kanssa. Tapasimme puistossa, hän oli ottanut kitaran mukaansa. Keskustelu ei oikein edennyt, koska mies oli todella väsynyt ja makasi viltillä silmät kiinni ja vastaili jotain kun kyselin ja yritin jutella. Sitten kun jaksoi nousta ylös, alkoi soittaa kitaraa. Hän tiesi, että olin esiintyjätyyppiä ja harrastin laulua, niin yritti saada minua laulamaan. En halunnut, mutta hän jäi vänkäämään asiasta. En laulanut, joten hän jatkoi kitaran räpläilyä itsekseen. Olin menossa toiselle paikkakunnalle treffien jälkeen, joten totesin että voisin jo lähteä. Lähtöön oli kyllä aikaa, mutta halusin vain pois tilanteesta. Mies olisi halunnut vielä nähdä, mutta nuo treffit olivat niin tylsät, että en lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä käynyt joku 80 kertaa treffeillä joten tietenkin näihin on mahtunut monta huonoakin, mutta en jaksa niitä naisia erityisemmin ruotia.
Haluaisin vain sanoa, että hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus ei maksa mitään vaikka treffikumppani ei kiinnostaisikaan. Kukaan ei ole niin tärkeä henkilö etteikö voisi jutella vastavuoroisesti sen alle tunnin ajan.
Vaikka huomaisin heti alussa, että naisella on liian korkea rasvaprosentti mun makuun niin pyrin silti tutustumaan naiseen asiallisesti ja joka kerta nämä naiset ovat myös pyytäneet uusia treffejä. Eli mun epäkiinnostus ei näy ulospäin ja siihen pyrinkin.
No kohtelias pitää toki olla. Mutta aivan typerää tuokin että tarkoituksella teeskentelet niin kiinnostunutta että toinen luulee että jatkoa on luvassa. Mitä sinä sillä voitat? Vääriä tulkintoja tulee väistämättä, mutta ei pidä tarkoituksella johtaa harhaan.
Ei ole sellaista. Alle 10krt käynyt treffeillä tähän mennessä.
50v.
Toiset reagoi jännitykseen pälpättämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kohtelias pitää toki olla. Mutta aivan typerää tuokin että tarkoituksella teeskentelet niin kiinnostunutta että toinen luulee että jatkoa on luvassa. Mitä sinä sillä voitat? Vääriä tulkintoja tulee väistämättä, mutta ei pidä tarkoituksella johtaa harhaan.
Miten niin teeskentelen kiinnostunutta? Mielestäni kuuluu hyviin käytöstapoihin se, että juttelee toiselle vaikka ei kiinnostaisi romanttisesti. Pitäisikö mun tahallaan olla tuppisuu, että näyttäisin toiselle, että et kiinnosta minua yhtään. Mun mielestä tuollainen olisi lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
On niitä ollut useampiakin surkeita deittejä, mutta mieleen on jäänyt jonkinlaisesta muistiongelmista kärsivä mies. Hän oli saanut vaikean sairauskohtauksen joitakin vuosia sitten ja minkä seurauksena aivotkin olivat kärsineet. Kaikella kunnioituksella miestä kohtaan minulle oli piinaa puhua ihan samat asiat yhä uudelleen ja uudelleen puolentoista tunnin aikana. Tottakai olin kohtelias ja poistuin nätisti paikalta, mutta pian hän kyseli uudelleen deiteille. En tiedä muistiko hän meidän jo tavanneen?
Toinen tapaus sopi deitit kauniiseen paikkaan isoon hotelliin järven rannalla. Ajoin siitä ohitse ja deitit sopi siksi minullekin. Mies oli hermostunut ja räpläsi puhelinta, sillä ex komensi hakemaan poikaa hoitoon. Deitin taskusta lensi kortsuja ja hän vain tyynesti totesi, että haluatko puhua vai naida. Ja kun sanoin, etten ainakaan naida hän halusi puhua koko ajan itsestään sen ajan kuin deitit kesti. Hän tunnusti tapaavansa paljon naisia purkaakseen erosta aiheutunutta ahdistusta, Kukaan kun ei kehtaa deiteillä olla kuuntelematta. JOuduin jälkikäteen pyytämään miestä poistamaan minut lähetyslistaltaan, sillä hän viestitti useammalle naiselle samaan aikaan "voitaisko jo tavata". Mies tykkäsi laittaa varpaistaan kuvia. Likaisista, yöks.Kolmas oli komea ja isokokoinen mies, joka oletti että ihailen häntä. Mies oli monipuolisesti lahjakas ja luova, monessa mukana, joten oli hänellä siihen paistatteluun varaakin. Koska olen ammatissa, jossa haetaan nuorille esikuvia iskin hänelle käyntikortttini käteen ja otin ammattimaisen asenteen haastatellen häntä olisiko hän sopiva luennoimaan itsestään jossakin tilaisuudessamme. Mies vaivaantui, eikä ottanut enää yhteyttä. Minä kyllä kohtelin häntä aivan asiallisesti.
Otan aika huumorilla deitit. Kaikenlaisia torveloita marssii paikalle, joten ainoa keino selvitä on mennä leikkiin mukaan.
N 49 vuotta
”Hän tunnusti tapaavansa paljon naisia purkaakseen erosta aiheutunutta ahdistusta, Kukaan kun ei kehtaa deiteillä olla kuuntelematta.” Hei, rehellinen mies! Tuotahan ne muutkin tekevät mutteivät myönnä. Deitti tulee halvemmaksi kuin terapiakäynti, edellyttää vähemmän ryhtymistä eikä saa hullun leimaa. Sääli niitä, jotka treffeille haksahtavat. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitähän piisaa. Nainen yleensä hiljaa ja odottaa että minä viihdytän ja ollaan sitten kummatkin siinä vaan hiljaa ja pyöritellään suola/ketsuppipurkkeja pöydällä.
No mikset viihdytä?
Koska pelleasuni jäi kotiin ja odotan treffeillä vastavuoroisuutta toiselta, en pysty yksin kantamaan koko juttua.
Jos ei pillu kiinnosta niin sitten se ei kiinnosta.
Joo en mäkään ala kantamaan ja pelleilee koko treffejä jos joku kuvittelee pelkällä pillullaan olevansa joku maailman valtias. Ja monihan muija kuvittelee.
Routa porsaan kotiin ajaa. Jos ei ole routaa, niin sen kun porsastelet menemään.
Vierailija kirjoitti:
Toiset reagoi jännitykseen pälpättämällä.
Niin siis naiset? Miehethän kun on tietenkin itseään täynnä olevia paskoja.
Olin 18v ja täysin kokematon. En ollut halannut tai edes pussannut poikaa. Liityin Tinderiin ja laitoin ikähaarukaksi muistaakseni 18-22v. Vastaan tuli 22v muusikkopoika, joka pyysi mut treffeille. Mentiin baariin, joka oli k22, mutta poika tunsi portsarin, joten pääsimme sisään. Treffikumppani moikkaili baarimikoille ja muille asiakkaille baarissa ja marssi suoraan tiskille. Kaksi kaljaa, kiitos. Olin itse kaivamassa samalla omaa rahapussia esiin, mutta minulle tyrkytettiin tuo kalja. Huom, en juo kaljaa missään tilanteissa.
Keskustelun lomassa kävi ilmi, että tämä 22v poikanen onkin 25v, pian 26. Kuvissa näytti nuoremmalta, livenä sen ikäeron näki. Olin ujo ja aika hiljainen. Tätä ei kuitenkaan parantanut se, että treffikumppani alkaa kommentoimaan viereisen pöydän neitokaisten ulkonäköä ja kumman valitsisi.
Koska pelleasuni jäi kotiin ja odotan treffeillä vastavuoroisuutta toiselta, en pysty yksin kantamaan koko juttua.