Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
441/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli saapuessani ihan räkäkännissä ja otti pöydässä oluen kanssa jotain pillereitä joista ei suostunut sanomaan mitä ne oli, katseli vaan luihusti.  Join siiderin pikavauhtia  ja totesin että eiköhän  tämä ollut tässä, mies ei edes tuntunut olevan pahoillaan kun treffiseura häipyi. Noh  jotain kai olisi pitänyt aavistaa jos treffipaikaksi  ehdotetaan epämääräistä räkälää!

Miehellä oli todella leveä lantio  ja iso  takamus,  kävely oli naismaisen keinuvaa ja  tiesin heti että vaikka  treffit menisi miten hyvin, toisia ei tulisi.  Onneksi mies oli niin vähäpuheinen ja jotenkin välinpitämätön  ettei tarvinnut keksiä tekosyitä. 

Nainen oli huomattavan ylipainoinen mutta en aikonut antaa sen estää,  olenhan itsekin nippa nappa normipainossa .Naisella oli ohut valkoinen  pusero jossa oli isoja hikilaikkuja,   kasvoiltaan oli ihan punainen ja huohotti eli pahan ylipainon lisäksi oli erittäin huonokuntoinen ja ikävä kyllä ei yhtään sytyttänyt se, kun treffikumppanin kasvoilla valui hikinorot ja paita oli hiestä likomärkä.

Mies matki s-vikaani ja nauroi räkäisesti päälle, teki myös suuren numeron siitä että tarjosi minulle kahvin.  Kohteliaana join kupin loppuun ennenkuin ilmotin treffien olevan ohi.

Oikeasti, miten  tässä uskaltaa  enää tavata ketään kun 99% ihmisistä tuntuu livenä olevan ihan erilasia kuin netissä?! :(

Vierailija
442/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme Suomi24-palvelussa. Miehen viestit olivat melko lyhyitä ja töksähteleviä, enkä tuntenut mitään erityistä kutinaa vatsanpohjassa, mutta ajattelin, että voihan sitä kahvilla käydä. Mies ehdotti terveyskeskuksen kahvilaa, kun asuu siinä vieressä!  Tiesin sen kahvilan olevan pieni, ja 70-luvulle jäänyt oransseine muovipöytineen, mutta suostuin.  Kun saavuin paikalle kahvilassa oli vain  yksi asiakas ja ajattelin, että "voi eii.. eihän se tuo ole" mutta oli se. Mies näytti vain epämääräisesti kuviltaan , Juice Leskinen tukka ja verkkatakki. Kävin ostamassa kahvin ja mies tiedusteli,  mennäänkö rakastelemaan hänen asunnolleen vai  tk:n vessaan,  olin sylkeä kahvit  pitkin  pöytää! Sain sanottua että "mulla on hammaslääkäri" ja  melkein juoksin ulos, mies jäi katsomaan perään. Mutta myöhemmin tuli vielä viestiä että "käviskö nyt" eli  vielä oli tyhmäkin kuin saapas, kun ei tajunnut, ettei minulla mitään hammaslääkäria ollut vaan halusin pois tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmies45 kirjoitti:

Treffit japanilaisen naisen kanssa. Molemmilla piti olla mukana esiliina ja lupa treffeihin piti kysyä seurueen vanhimmalta mieheltä.

Ei puhunut englantia ja kikatti koko ajan kättä suun edessä pitäen.

Käytti puhumiseen käännöskonetta, joka muunsi japanilaisen puheen ja kirjoituksen englanninkieliseksi puheeksi.

Syödässä nuudeleita ryysti ja röyhtäili. Siro nätti tyttö, mutta kulttuurierot oli liikaa.

Ei tullut uusia treffejä.

Vuosi oli 2003 ja paikka Australia

Japanilaisessa kulttuurissa on kohteliasta ryystää isoon ääneen syödessä nuudeleita. Mielestäni nainen vaikutti kohteliaalta, että käytti käännöskonetta, koska suurin osa japanilaisista ei osaa kunnolla englannin kieltä.

Vierailija
444/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon on tässä ketjussa juttuja naisilta, joita Jenkeissä kutsuttaisiin nimityksellä ”white trash”. Kaiken maailman räkälöissä epämääräisten laitapuolen kulkijoiden kanssa treffejä.

Vierailija
445/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista hyvin kuin sen että tää tyyppi unohti minut kun paikalle tuli hänen kavereitaan.

Vierailija
446/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon on tässä ketjussa juttuja naisilta, joita Jenkeissä kutsuttaisiin nimityksellä ”white trash”. Kaiken maailman räkälöissä epämääräisten laitapuolen kulkijoiden kanssa treffejä.

Niinpä. Mitäs nämä miehet sitten olivat?

Vierailija
447/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmies45 kirjoitti:

Treffit japanilaisen naisen kanssa. Molemmilla piti olla mukana esiliina ja lupa treffeihin piti kysyä seurueen vanhimmalta mieheltä.

Ei puhunut englantia ja kikatti koko ajan kättä suun edessä pitäen.

Käytti puhumiseen käännöskonetta, joka muunsi japanilaisen puheen ja kirjoituksen englanninkieliseksi puheeksi.

Syödässä nuudeleita ryysti ja röyhtäili. Siro nätti tyttö, mutta kulttuurierot oli liikaa.

Ei tullut uusia treffejä.

Vuosi oli 2003 ja paikka Australia

Japanilaisessa kulttuurissa on kohteliasta ryystää isoon ääneen syödessä nuudeleita. Mielestäni nainen vaikutti kohteliaalta, että käytti käännöskonetta, koska suurin osa japanilaisista ei osaa kunnolla englannin kieltä.

Mietin samaa. Ihan samalla tavalla mieskin olisi voinut käyttää käännöskonetta, eihän hänkään puhunut naisen kieltä. Ymmärrän kuitenkin että kulttuurierot voi olla liikaa.

Vierailija
448/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille kadetin kanssa. Mukana oli koko joukkue.

Kysyi vielä multa: "ei kai sua haittaa"?

Se loppui siihen. Onneksi. Lähdin paikalta sanomatta mitään.

Vierailija
449/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tksikin lause riittää tappamaan kiinnostuksen. Ei mitään traumaattista kuitenkaan ole sattunut. Olen itse reilu parikymppinen timmi ja nättikin nainen:

Yksi 4-kymppisenä mies kertoi asuvansa ulkomailla ja olevansa Suomessa lomalla. Sovimme käytämme kahvilla, vaikutti fiksulta ja mukavalta. Sovimme että tavataan keskustassa ja mennään yhtä matkaa kahvilaan, mies tiesi jonkun hyvän paikan. Tapaamisaikalla mies oli vastassa autolla, vähän alkoi epäilyttämään miksi ulkomailla asuvalla olisi autoa Suomessa. Sanoi kuitenkin että kuulemma veljen auto lainassa. Tottuneesti kuitenkin siirteli lasten turvaistuimia pois tieltä autosta. Lähdimme ajamaan kahvilaan ja juttelimme ihan mukavasti niitä näitä. Valehtelematta ajettuamme 5min, mies sanoi ”mietin että ei meidän varmaan sittenkään tarvitse mennä kahville”. Jäin miettimään tarkoittaako sitä että ”mennään suoraan panemaan” vai että ”en ole hänen tyyppiään”. Joka tapauksessa asia oli niin typerästi ilmaistu, että sanoin vaan että selkeästi ei meillä synkkaa ja voi heittää minut takaisin keskustaan bussipysäkille. En vaivautunut edes jälkikäteen kysymään mitä tarkoitti. Antoi itsestään typerän kuvan.

Vierailija
450/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ensimmäisen ja ainoan kerran treffeille 29-vuotiaana. Käveltiin luontopolulla, istuttiin toviksi syömään eväitä, keskusteltiin elämistämme ja menneisyyksistämme. Lopuksi halattiin tiukasti ja lempeästi linja-autoasemalla. Oli oikein leppoisaa ja mukavaa. Harmillisesti vaan tulevaisuudensunnitelmamme eivät olleet yhteensopivia, joten emme jatkaneet tapailua. Nämä olivat siis yhtä aikaa parhaat ja surkeimmat treffini.

Vierailija
451/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylsi kivannäköinen ja oloinen kundi pyysi Tinderissä kahville. Sovimme näkevämme kahvilan parkkipaikalla ja menetämme siitä sisään. Kun tapasimme hän oli hymyilevä ja ihan normaalin oloinen. Menimme sisään ja sanoin että minun on pakko käydä vessassa, mutta hän voi mennä edellä valitsemaan kahvit. Saman tien kun olin vessassa mies laittaa Tinderissä viestin ”sori, emmä pysty tähän” ja blokkaa perään ja häipyy kahvilasta :D jäi kyllä todella mietityttämään että mihin hän ei konkreettisesti pysty, tarkoitus oli oikeasti vain kahvitella. ja että eikö oikeasti nelikymppisellä miehellä ole munaa sanoa mistä kiikastaa :D ja olen itse kaunis, timmi, korkeakoulutettu parikymppinen nainen. Oikeasti oli vaikea ymmärtää mikä nyt oli niin kamalaa että piti lähteä karkuun :D

Vierailija
452/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylsi kivannäköinen ja oloinen kundi pyysi Tinderissä kahville. Sovimme näkevämme kahvilan parkkipaikalla ja menetämme siitä sisään. Kun tapasimme hän oli hymyilevä ja ihan normaalin oloinen. Menimme sisään ja sanoin että minun on pakko käydä vessassa, mutta hän voi mennä edellä valitsemaan kahvit. Saman tien kun olin vessassa mies laittaa Tinderissä viestin ”sori, emmä pysty tähän” ja blokkaa perään ja häipyy kahvilasta :D jäi kyllä todella mietityttämään että mihin hän ei konkreettisesti pysty, tarkoitus oli oikeasti vain kahvitella. ja että eikö oikeasti nelikymppisellä miehellä ole munaa sanoa mistä kiikastaa :D ja olen itse kaunis, timmi, korkeakoulutettu parikymppinen nainen. Oikeasti oli vaikea ymmärtää mikä nyt oli niin kamalaa että piti lähteä karkuun :D

Sillä ei ollut rahaa maksaa sun kahvia, ihan selkeesti.

Vierailija
453/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mulle ylipäätään oudolta, että tapaa jonkun ekaa kertaa ja laittaa hänet valitsemaan oman kahvinsa samalla, kun itse häippäsee vessaan. En itse toimisi noin, mutta haluankin itse valita juotavani eikä myöskään haittaa maksaa sitä itse.

Vierailija
454/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mulle ylipäätään oudolta, että tapaa jonkun ekaa kertaa ja laittaa hänet valitsemaan oman kahvinsa samalla, kun itse häippäsee vessaan. En itse toimisi noin, mutta haluankin itse valita juotavani eikä myöskään haittaa maksaa sitä itse.

Asia oli kyllä ihan oikeasti ilmaistu niin että kato mitä kivaa listalta löytyy, sillä aikaa kun käyn vessassa. eikä mitään veloituksista ostamaan minulle mitään. :D

Vierailija
455/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIes oli ekoilla treffeillä jossain kauheassa horkkataudissa, tärisi ja hikoili ja oli aivan kalpea. Ihmettelin, että miksi tuli niin sairaana, mutta päätin sitten antaa toisen tilaisuuden, jos vaikka olisi terveenä vähän pirtsakampaa seuraa. Toisilla treffeillä mies oli Aasiaan suuntautuneelta pikaiselta työmatkalta hankkimassaan p***a*taudissa ja piereskeli ja haisi aivan JÄRKYTTÄVÄLTÄ! Lisäksi oli edelleen aivan yhtä negatiivinen narisija kuin ensimmäisilläkin treffeillä.

Viimeinen kommunikaatiomme oli pari päivää toisten treffien jälkeen puolenyön maissa lähettämänsä tekstiviesti, jossa selosti yksityiskohtaisesti kaikki laboratoriokokeet joita häneltä oli otettu päivystyksessä intialaisen mahalenssun selvittämiseksi. Se viesti ei oikeasti sisältänyt muuta kuin sen sairauskertomuksen. Heräsin viestiin ja sain ihan hervottoman nauruhepulin. Kuittasin siihen "ok". Sen jälkeen kumpikaan ei enää ottanut yhteyttä toiseen.

Että mitähän tästä nyt sitten olisi pitänyt ajatella? Ehkä ainakin sen verran, että jos on sairas, on ihan ok siirtää treffejä. Ja jos haiset kuolemalle, älä missään tapauksessa mene treffeille!

Tästä tuli mieleen omat kamalat treffit, paitsi että minä olin se haisuli. Oltiin nykyisen puolisoni kanssa nähty alle 10 kertaa, minuun oli iskenyt terveellisyysvimma ja olin ostanut sokerittomia karkkeja ensimmäistä kertaa ikinä. Korkkasin pussin odottaessa miestä luokseni ja napostelin treffien ainanakin.

Ilta päättyi siihen, että makasin sängyssä peiton alla laskien järjettömän pahanhajuista leijaa minuutin välein. Vatsani oli täysin sekaisin, luojan kiitos vain pieretti enkä alkanut ripuloida. Mies makasi vieressäni kunnes se loppui, koska ei halunnut jättää minua. No, ainakin tuossa tiesin, että mies on puolisomateriaalia, vaikka silloin toivoin kyllä, että olisi mieluummin kotonaan.

Pierufetissi?

Vierailija
456/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä tiennyt, että se on epämääräinen laitapuolen kulkija, kun opiskeli samassa yliopistossa kuin mä. :D Outous ja epämääräisyys selvisivät vasta treffeillä. -447, se jolle loukkaannuttiin drinkin takia

Vierailija
457/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli parisuhteessa ja halusi pettää tai katsoa mitä muualla on tarjolla muttei kuitenkaan kalkkiviivoilla pystynyt. Todennäköisesti ihan kunnon kaveri joka eli/elää huonossa suhteessa. Omat halut/tarpeet ja moraali vetää usein eri suuntiin.

Vierailija
458/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on muutama vuosi aikaa.

Tinder-nainen tuli käymään toiselta paikkakunnalta. Olin mieltänyt hänet kuvien perusteella omaan silmääni todella hyvännäköiseksi, mutta fiilis lässähti välittömästi oven avattuani. Tuli jotenkin samanlainen pudotus kuin Darcylle Tomista kuvien ja liveulkonäön eron perusteella. Omat kuvat siis, mutta onnistuttu kikkailemaan kuvakulmilla aivan eri tasoiseksi kuin todellisuus.

Noh, ajattelin, että vietetään nyt kiva ilta, kun ajoi kuitenkin kaukaa räntäsateessa kesärenkailla luokseni. Pussaillessa mietin, että toivottavasti hänellä ei herää  halua tavata uudestaan, jos nyt vähän pelehditäänkin. Ei minulla vaan fiilis kohonnut eikä herännyt minkäänlaista halua. Kiltteyttäni menimme kuitenkin sänkyyn ja onnistuin psyykkaamaan itselleni seisokin ajattelemalla tosi rivoja juttuja. Silti pelkäsin saanko itseni edes tulemaan. Ja kuinkas sitten kävikään... Laukesin varmaan alle kahdessa minuutissa ja tuumasin, että tämähän huipensi koko illan. Ei kerennyt edes tuntua hyvältä ja ihmettelenkin miksi kävi niin.

Ehkä nopea laukeaminen sentään lievitti hänen pettymystään, kun kerroin aamulla etten halunnut tavata uudestaan.

Vierailija
459/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on muutama vuosi aikaa.

Tinder-nainen tuli käymään toiselta paikkakunnalta. Olin mieltänyt hänet kuvien perusteella omaan silmääni todella hyvännäköiseksi, mutta fiilis lässähti välittömästi oven avattuani. Tuli jotenkin samanlainen pudotus kuin Darcylle Tomista kuvien ja liveulkonäön eron perusteella. Omat kuvat siis, mutta onnistuttu kikkailemaan kuvakulmilla aivan eri tasoiseksi kuin todellisuus.

Noh, ajattelin, että vietetään nyt kiva ilta, kun ajoi kuitenkin kaukaa räntäsateessa kesärenkailla luokseni. Pussaillessa mietin, että toivottavasti hänellä ei herää  halua tavata uudestaan, jos nyt vähän pelehditäänkin. Ei minulla vaan fiilis kohonnut eikä herännyt minkäänlaista halua. Kiltteyttäni menimme kuitenkin sänkyyn ja onnistuin psyykkaamaan itselleni seisokin ajattelemalla tosi rivoja juttuja. Silti pelkäsin saanko itseni edes tulemaan. Ja kuinkas sitten kävikään... Laukesin varmaan alle kahdessa minuutissa ja tuumasin, että tämähän huipensi koko illan. Ei kerennyt edes tuntua hyvältä ja ihmettelenkin miksi kävi niin.

Ehkä nopea laukeaminen sentään lievitti hänen pettymystään, kun kerroin aamulla etten halunnut tavata uudestaan.

Kas, alapeukutus alkanut.

Itse luen tämän hyvin samanlaiseksi kuin useat aiemmat naisten kirjoittamat viestit treffeistään. Täysin samat asiat, mutta naisten tarinat ovat keränneet yläpeukkuvyöryn. En ymmärrä...

Minä yläpeukutin.

Vierailija
460/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenmies75 kirjoitti:

Tindertreffit:

- kuvista aikaa 10v ja 30kg.

- puhui vaan koiristaan

- haukkui eksäänsä koko ajan

- oli parhaillaan hankkimassa vauvaa tanskalaisella spermalla

- 42v oli sairaseläkkeellä kiputilojen vuoksi

- oli pitkäaikaistyötön mt-ongelmien vuoksi

- kertoi heti aluksi, että tapailee vain mustia miehiä (olen valkoinen)

- kertoi olevansa raskaana jollekin Turkin lomamatkalla kohtaamalleen miehelle, isäehdokkaita useita, eikä tiennyt kuin etunimiä joistakin.

- kertoi tulleensa raiskatuksi - halusi tämän kertoa 1h tuntemisen jälkeen, koska vaikutin turvalliselta.

Onhan näitä 🤔

Onko tää Johanna T. ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi