Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
421/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Mies oli lyhyt, olen 164cm ja ylsi minua leukaan sekä hyvin hintelä ja kalpea. Nousi  penkin päälle seisomaan yltääkseen pussamaan , ohikulkijoita huvitti ja minua hävetti. Mies oli kuitenkin tullut toisesta kaupungista asti joten mentiin luokseni. Aloin keittää teetä ja sillä välin mies heitti alasti, oli  karvainen kuin mikä ja vehje oli mallia karvarapu, negatiivisessa mielessä uskomaton näky. Ajattelin että levitän jalat ja ajattelen isämaata, mutta mies laukesi kumia pukiessa. Oli sovittu että jää yöksi  ja koko yön olikin sitten seksin yritystä, miehen innokkuutta mikään ei tuntunut latistavan

Tälle siis huutista naisilta ja yläpeukkuja. Käännetäänpä toisin päin? Yläpeukku jos pidit tarinasta, alapeukku jos et.

2. Nainen oli 95kg, olen 80kg ja hyvä kuin yletyin kunnolla pussaamaan sekä hyvin p _ ienit . issinen ja huonoihoinen. Piti kurottaa että sai kädet paksun vyötärön ympärille, ohikulkijoita huvitti ja minua hävetti. Nainen oli kuitenkin tullut toisesta kaupungista asti joten mentiin luokseni. Aloin keittää teetä ja sillä välin nainen heitti alasti, oli ajelematon ja p ... llu oli mallia pizzalautanen, negatiivisessa mielessä uskomaton näky. Ajattelin että laitan silmät kiinni ja ajattelen isämaata, mutta nainen sai o _ rgasmin ennen kuin pääsin sisään. Oli sovittu että jää yöksi  ja koko yön olikin sitten seksin yritystä, naisen innokkuutta mikään ei tuntunut latistavan

(vastaavaa naistarinaa ei pysty edes kirjoittamaan ilman että tarttuu sensuuriin)

Kummasti vastaava toisen ulkonäön tai innokkuuden haukkuminen lakkaakin naurattamasta kun kohteena on nainen eikä mies.

Miksi vaihdoit pituuden painoksi?

Siksi koska naisen paino on miehelle vastaava kriteeri kuin miehen lyhyys.

Vierailija
422/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenmies75861 kirjoitti:

Iskä75dd kirjoitti:

Naisenmies75 kirjoitti:

Tindertreffit:

- kuvista aikaa 10v ja 30kg.

- puhui vaan koiristaan

- haukkui eksäänsä koko ajan

- oli parhaillaan hankkimassa vauvaa tanskalaisella spermalla

- 42v oli sairaseläkkeellä kiputilojen vuoksi

- oli pitkäaikaistyötön mt-ongelmien vuoksi

- kertoi heti aluksi, että tapailee vain mustia miehiä (olen valkoinen)

- kertoi olevansa raskaana jollekin Turkin lomamatkalla kohtaamalleen miehelle, isäehdokkaita useita, eikä tiennyt kuin etunimiä joistakin.

- kertoi tulleensa raiskatuksi - halusi tämän kertoa 1h tuntemisen jälkeen, koska vaikutin turvalliselta.

Onhan näitä 🤔

Ollaankohan tapailtu samaa naista? Vain mustia tapaileva.

Mulla oli 12v sitten treffit naisen kanssa, joka oli asunut 2 kertaa ulkomailla. Kertoi treffien aluksi, että tapailee vain mustia. Tai arabeja tai valkoisia ulkomaalaisia. Yli 30 eri kansalaisuutta löytyi miehistä. Ei suomalaisia miehiä, koska junttiaksentti ei kiihota. Kertoi, että nuorena tapaili vain pitkätukkaisia miehiä ja miehiä joilla tietynlaiset kengät.

Tuli tässä vaiheessa vähän autismifiboja.

Oli kuitenkin ihan hauskaa kaljaseuraa ja omasi suuret rinnat.

Halusi tulla jatkoille luokseni. Sinkkumiehenä seura kelpasi. Yön jälkeen lähti aamulla kotiin.

Soitti samalla viikolla ja tuli yökylään. Aamulla toi esille, että pitää minusta kovasti. Toin esille, että en usko että olemme hakemassa samaa asiaa. Tässä vaiheessa itkien kertoi, kuinka oli testannut minua tarinoillaan ja suhteet ulkomaalaisten kanssa olivat olleet vain seksisuhteita ja kuinka häntä oli kohdeltu huonosti, oli saanut 2 sukupuolitautia, kukaan ei ollut kehdannut olla julkisella paikkalla jne. Ja tykkäsi minusta ja oli em. sortunut, koska oli koulukiusattu ja omasi siksi heikon itsetunnon.

Valehtelin, että olen lähdössä töihin ulkomaille ja suhde ei nyt onnistu. Viestitteli vielä muutaman kerran, mutta lopetti, kun laitoin viestin, että minulla on uusi tyttöystävä.

Vuoden päästä näin hänet kauppakeskuksessa vauvan ja miehen kanssa. Mies oli ihan valkoinen punakka perussuomalainen mies.

Ihan noin paljon ei mulle kertonut. Oltiin kaljalla 2h ja lopetin jutun siihen. Oli punatukkainen sairaanhoitaja Espoosta. Pyylevä ja isorintainen.

Ok. Tämä mun oli pyylevä ja isorintainen blondi Helsingistä. Lastenhoitaja. Oli ollut aupairina jenkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin aikoinani pitkästä parisuhteesta erottuani iskuri.net kautta "seksitreffeille" eli sovittiin treffit nimettöminä (nimimerkit) kahvilaan ja jos natsaa, mennään harrastamaan seksiä johonkin. Kuvia ei vaihdettu, mutta kirjallinen kuvaus ja mitat vaikutti mun naismakuun sopivalta. Vähän jännitti - kunnes kahvilaan tuli treffikaverini, joka oli kyseinen exäni.

Ero oli ollut meille molemmille vaikea. Joimme kahvien kahvien sijaan kaljat ja lähdimme eri teille.

Vierailija
424/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Hyvässä lykyssä tajuaisi oman kysymyksensä typeryyden ja älyäisi deittinsä turhautuneen sarkasmin.

Vierailija
425/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti ihanalta kuvissaan ja hauskalta viesteissään.

Totuus oli hyvin outo, hontelo epämääräinen, eikä mistään suunnasta katsottuna ihana mies, joka sitten tuli treffeille myöhässä likaiset, reikäset housut jalassa.

Miksi te miehet vääristelette totuutta, kun kumminkin tulee pakit?

Yhdeltä suoraan tätä kysyinkin ja tämä viisauden perikuva tokaisi takaisin että " no pääsinpähän treffeille 😁 Voi vit... Tu

Oletkohan ollut eksäni kanssa treffeillä...

Vierailija
426/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten tapasin eräissä juhlissa yh-äidin, jonka kanssa soiteltiin ja viestiteltiin juhlien jälkeen. Kutsui parin viikon päästä minut luokseen syömään, kun hänen lapsensa ovat isällään viikonlopun. Lupasi tehdä risottoa, jos minä tuon kuoharin. Nainen oli kaunis. Rintava ja säärevä brunetti.

Menin sovittuun aikaan asunnolle. Nainen oli pukeutunut tyylikkäästi ja seksikkäästi. Pahoitteli, että lapset olivatkin kotona, koska lasten isä oli tehnyt oharit eikä ollut saanut lapsiaan mihinkään hoitoon. Oli soittanut sukunsa läpi.

Nainen komensi lapset pysymään omassa huoneessa koko illan. Nainen oli tehnyt ruokaa pitkän kaavan mukaan ja juonut viiniä samalla eli oli kännissä.

Söimme ja joimme. Hän laittoi Tauskia ja Pabloa soimaan. Lapset kävi välillä vessassa, josta oli näköyhteys olohuoneeseen.

Kun katselimme leffaa, nainen laittoi ison paidan/ pontson mun syliin ja alkoi sen alla ottamaan multa suihin. Mitään ei siis näkynyt mihinkään. Huomasin hetken päästä, että naisen 10v poika pysähtyi vessamatkalla katsomaan oviaukosta olohuoneeseen. Jatkoi sitten matkaa. Pakotin naisen lopettamaan bj:n, kunnes lapset ovat nukkumassa. Leffan jälkeen ja lasten nukkuessa, menimme naisen makkariin harrastamaan seksiä, mutta hiljaa ettei lapset herää.

Oli todella outo kokemus. En kehdannut aamulla katsoa poikaa silmiin ja poistuin tekosyyllä ilman aamupalaa paikalta.

Meillä oli tuon illan jälkeen n 6kk tapailu suhde ilman lasten läsnäoloa.

Vierailija
427/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä erään miehen, itseäni pari vuotta vanhemman. Päätettiin tavata miehen kotikaupungissa ja järjestin lemmikeille (maksullisen) hoitopaikan, varasin hotellihuoneen ja lähdin autolla matkaan. Perillä tapasin ihan tavallisen miehen joka kertoi, että ei ole pariin viikkoon nähnyt yhtä kaveriaan, että käydään äkkiä syömässä, koska hän lähtee sitten kaverinsa luo. Käytiin syömässä ja hän saattoi minut hotellille ja sanoi, että soittaa sen jälkeen kun on nähnyt kaverinsa. Nukuin yön hotellissa ja lähdin aamupalan jälkeen ajelemaan kotiin päin. Mies soitti puolilta päivin ja kertoi, että baarissa oli mennyt myöhään, mutta nyt pillu kelpaisi. En sitten kääntynyt enää takaisin päin eikä tavattu enää koskaan.

Vierailija
428/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä75dd kirjoitti:

Nainenmies75861 kirjoitti:

Iskä75dd kirjoitti:

Naisenmies75 kirjoitti:

Tindertreffit:

- kuvista aikaa 10v ja 30kg.

- puhui vaan koiristaan

- haukkui eksäänsä koko ajan

- oli parhaillaan hankkimassa vauvaa tanskalaisella spermalla

- 42v oli sairaseläkkeellä kiputilojen vuoksi

- oli pitkäaikaistyötön mt-ongelmien vuoksi

- kertoi heti aluksi, että tapailee vain mustia miehiä (olen valkoinen)

- kertoi olevansa raskaana jollekin Turkin lomamatkalla kohtaamalleen miehelle, isäehdokkaita useita, eikä tiennyt kuin etunimiä joistakin.

- kertoi tulleensa raiskatuksi - halusi tämän kertoa 1h tuntemisen jälkeen, koska vaikutin turvalliselta.

Onhan näitä 🤔

Ollaankohan tapailtu samaa naista? Vain mustia tapaileva.

Mulla oli 12v sitten treffit naisen kanssa, joka oli asunut 2 kertaa ulkomailla. Kertoi treffien aluksi, että tapailee vain mustia. Tai arabeja tai valkoisia ulkomaalaisia. Yli 30 eri kansalaisuutta löytyi miehistä. Ei suomalaisia miehiä, koska junttiaksentti ei kiihota. Kertoi, että nuorena tapaili vain pitkätukkaisia miehiä ja miehiä joilla tietynlaiset kengät.

Tuli tässä vaiheessa vähän autismifiboja.

Oli kuitenkin ihan hauskaa kaljaseuraa ja omasi suuret rinnat.

Halusi tulla jatkoille luokseni. Sinkkumiehenä seura kelpasi. Yön jälkeen lähti aamulla kotiin.

Soitti samalla viikolla ja tuli yökylään. Aamulla toi esille, että pitää minusta kovasti. Toin esille, että en usko että olemme hakemassa samaa asiaa. Tässä vaiheessa itkien kertoi, kuinka oli testannut minua tarinoillaan ja suhteet ulkomaalaisten kanssa olivat olleet vain seksisuhteita ja kuinka häntä oli kohdeltu huonosti, oli saanut 2 sukupuolitautia, kukaan ei ollut kehdannut olla julkisella paikkalla jne. Ja tykkäsi minusta ja oli em. sortunut, koska oli koulukiusattu ja omasi siksi heikon itsetunnon.

Valehtelin, että olen lähdössä töihin ulkomaille ja suhde ei nyt onnistu. Viestitteli vielä muutaman kerran, mutta lopetti, kun laitoin viestin, että minulla on uusi tyttöystävä.

Vuoden päästä näin hänet kauppakeskuksessa vauvan ja miehen kanssa. Mies oli ihan valkoinen punakka perussuomalainen mies.

Ihan noin paljon ei mulle kertonut. Oltiin kaljalla 2h ja lopetin jutun siihen. Oli punatukkainen sairaanhoitaja Espoosta. Pyylevä ja isorintainen.

Ok. Tämä mun oli pyylevä ja isorintainen blondi Helsingistä. Lastenhoitaja. Oli ollut aupairina jenkeissä.

Ei vissiin ollut sama henkilö mutta noita tapauksiahan riittää.

Vierailija
429/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesisäitsekkin kirjoitti:

10 vuotta sitten tapasin eräissä juhlissa yh-äidin, jonka kanssa soiteltiin ja viestiteltiin juhlien jälkeen. Kutsui parin viikon päästä minut luokseen syömään, kun hänen lapsensa ovat isällään viikonlopun. Lupasi tehdä risottoa, jos minä tuon kuoharin. Nainen oli kaunis. Rintava ja säärevä brunetti.

Menin sovittuun aikaan asunnolle. Nainen oli pukeutunut tyylikkäästi ja seksikkäästi. Pahoitteli, että lapset olivatkin kotona, koska lasten isä oli tehnyt oharit eikä ollut saanut lapsiaan mihinkään hoitoon. Oli soittanut sukunsa läpi.

Nainen komensi lapset pysymään omassa huoneessa koko illan. Nainen oli tehnyt ruokaa pitkän kaavan mukaan ja juonut viiniä samalla eli oli kännissä.

Söimme ja joimme. Hän laittoi Tauskia ja Pabloa soimaan. Lapset kävi välillä vessassa, josta oli näköyhteys olohuoneeseen.

Kun katselimme leffaa, nainen laittoi ison paidan/ pontson mun syliin ja alkoi sen alla ottamaan multa suihin. Mitään ei siis näkynyt mihinkään. Huomasin hetken päästä, että naisen 10v poika pysähtyi vessamatkalla katsomaan oviaukosta olohuoneeseen. Jatkoi sitten matkaa. Pakotin naisen lopettamaan bj:n, kunnes lapset ovat nukkumassa. Leffan jälkeen ja lasten nukkuessa, menimme naisen makkariin harrastamaan seksiä, mutta hiljaa ettei lapset herää.

Oli todella outo kokemus. En kehdannut aamulla katsoa poikaa silmiin ja poistuin tekosyyllä ilman aamupalaa paikalta.

Tapasin keikalla, josta menimme tutuille jatkoille, kauniin yh-äidin la iltana. Oltiin tuttavilla isossa porukassa sunnuntaille puolelle päiville, josta lähdimme syömään ja juomaan lisää. Ravintolassa harrastimme vessassa seksiä (en lauennut). Hänen 12v kaksoset olivat isällään, josta palasivat kotiin su:na alkuillasta.

Nainen kutsui minut asunnolleensa jatkoille harrastamaan seksiä. Kun tulimme talon pihaan selvisi, että lapset ovat jo kotona.

Nainen vei minut kellariin ja meni asuntoon tapaamaan lapsiaan. Odotin kellarissa yksin about tunnin. Nainen tuli takaisin verkkokellariin ja levitti lattialle patjan. Panimme kunnolla verkkokellarin lattialla patjalla pitkään. Laukeaminen oli vaikeaa 2 päivän juomisen vuoksi.

Nainen kävi välillä asunnossa lapsiaan tapaamassa. Nainen halusi, että jään kellariin, kunnes lapset nukahtaa, jonka jälkeen voisin hiippailla asuntoon nukkumaan naisen huoneeseen. Ma:na oli kuitenkin töitä, joten lähdin taksilla kotiin.

Oli melkoiset treffit...

Vierailija
430/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ärsytyksiä:

- kuvat vanhoja ja 20kg sitten. Asian todellinen laita tulee selväksi heti tapaamisella. Miksi?

- hyvin epäselvät ja harhaanjohtavat kuvat. Miksi?

- kuvia ruumista, luonnosta ja aforismeista, mutta ei itse henkilöstä.

Miksi?

Vierailija
431/2388 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit japanilaisen naisen kanssa. Molemmilla piti olla mukana esiliina ja lupa treffeihin piti kysyä seurueen vanhimmalta mieheltä.

Ei puhunut englantia ja kikatti koko ajan kättä suun edessä pitäen.

Käytti puhumiseen käännöskonetta, joka muunsi japanilaisen puheen ja kirjoituksen englanninkieliseksi puheeksi.

Syödässä nuudeleita ryysti ja röyhtäili. Siro nätti tyttö, mutta kulttuurierot oli liikaa.

Ei tullut uusia treffejä.

Vuosi oli 2003 ja paikka Australia

Vierailija
432/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on turn off jos mies on lyhyempi, etenkin  mikäli nainen ei  ole mikään amatsoni. Samoin kännissä  treffeille tuleminen, risat vaatteet  ja ikänsä valehtelu. Vaikka miten yritätte kääntää tätä miesvihaketjuksi!

Vierailija
433/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luuserit joilla ei edes ole ollut treffejä, voisi mennä nyt muihin ketjuihin ruikuttamaan, että miksi ilkeä, katkera ja ruma mies ei kelpaa. Tämä on treffiketju.

Vierailija
434/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja nämä olivat treffit naisen kanssa. Terdelle saapui 90-luvun tyyliiseen tuulitakkiin ja pitkään hameeseen pukeutunut, epäsiistin oloinen naishenkilö joka näytti huomattavasti ikäänsä(37) vanhemmalta, oli kuitenkin selvästi sama henkilö eli kuvaa oli filtteröity rankasti tai sitten oli vanha kuva. Nainen joi toista oluttaan siinä  vaiheessa kun minä vasta aloittelin ekaa, käänsi sätkiä ja haukkui kelaa, sossua ja exäänsä. Kesken kaiken soitti anoppi joka muistutti naista ettei tämä voisi juoda koska  tämän pitäisi  illalla hakea Leevi (nimi muutettu, naisen poika). Nainen vaan löi luurin korvaan ja haki lisää kaljaa. Ehdotti sitten että mennään hänen asunnolleen juomaan lisää, siellä on viiniä ja kirkkaita. Bussissa nainen huusi kaikille että me mennään panemaan ja mitä tuijotatte.  Perillä nainen keitti kahvia johon kaatoi leijonaviinaa ja ihmetteli kovin kun tahdoin kahvini kahvina. Oli itse jo räkäkännissä. Tuli pussaamaan ja kutsui koko ajan väärällä nimellä tyyliin Tiina-Tuija. Jos olisin mies sanoisin ettei seissyt yhtään mutta naisena sanon, ettei pikkarit kostuneet yhtään. En vaan kehdannut lähteäkään. Yritettiin  harrastaa seksiä mutta naisen alapäässä oli  kunnon hiiva päällä, siis semmoinen paha hoitamaton hiivatulehdus.   Lisäksi anoppi soitteli pojan hakemisesta ja nainen haistatteli tälle puhelimeen. Kun totesin että ehkä sinun pitäisi hakea poikasi alkoi puhua ihan outoja että poika on muka adoptoitu jostain intiaaniheimosta ja että  anoppi ja appiukko kuuluu hel vetin enkeleihin.  Sanoin lähteväni pissalle mutta hiivinkin ovesta ulos ja estin naisen välittömästi joka paikassa.

Vierailija
435/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi ja nämä olivat treffit naisen kanssa. Terdelle saapui 90-luvun tyyliiseen tuulitakkiin ja pitkään hameeseen pukeutunut, epäsiistin oloinen naishenkilö joka näytti huomattavasti ikäänsä(37) vanhemmalta, oli kuitenkin selvästi sama henkilö eli kuvaa oli filtteröity rankasti tai sitten oli vanha kuva. Nainen joi toista oluttaan siinä  vaiheessa kun minä vasta aloittelin ekaa, käänsi sätkiä ja haukkui kelaa, sossua ja exäänsä. Kesken kaiken soitti anoppi joka muistutti naista ettei tämä voisi juoda koska  tämän pitäisi  illalla hakea Leevi (nimi muutettu, naisen poika). Nainen vaan löi luurin korvaan ja haki lisää kaljaa. Ehdotti sitten että mennään hänen asunnolleen juomaan lisää, siellä on viiniä ja kirkkaita. Bussissa nainen huusi kaikille että me mennään panemaan ja mitä tuijotatte.  Perillä nainen keitti kahvia johon kaatoi leijonaviinaa ja ihmetteli kovin kun tahdoin kahvini kahvina. Oli itse jo räkäkännissä. Tuli pussaamaan ja kutsui koko ajan väärällä nimellä tyyliin Tiina-Tuija. Jos olisin mies sanoisin ettei seissyt yhtään mutta naisena sanon, ettei pikkarit kostuneet yhtään. En vaan kehdannut lähteäkään. Yritettiin  harrastaa seksiä mutta naisen alapäässä oli  kunnon hiiva päällä, siis semmoinen paha hoitamaton hiivatulehdus.   Lisäksi anoppi soitteli pojan hakemisesta ja nainen haistatteli tälle puhelimeen. Kun totesin että ehkä sinun pitäisi hakea poikasi alkoi puhua ihan outoja että poika on muka adoptoitu jostain intiaaniheimosta ja että  anoppi ja appiukko kuuluu hel vetin enkeleihin.  Sanoin lähteväni pissalle mutta hiivinkin ovesta ulos ja estin naisen välittömästi joka paikassa.

Mitä sulle just sanottiin, kaapissa oleva pelle? Älä esitä naista, kukaan ei usko.

Vierailija
436/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pyysin miestä ulos ja olin ajatellut jotain kahvilaa tai kävelyä ulkona. Olin tuolloin 18v. ja kokematon. Mies halusi väkisin mennä baariin enkä viitsinyt hirveästi vängätä vastaan. Baari oli tosi hälyinen ja mies loukkaantui verisesti, kun sanoin maksavani oman juomani. Hän loukkaantui siitä siis niin paljon, että vielä parinkin vuoden päästä muistutti siitä.

Istuimme baarissa vajaan tunnin ja sen aikana minä johdin keskustelua ja mies väänteli naamaansa oudosti, kuin olisi halunnut näyttää, että haluaa mahdollisimman pian pois. En ymmärrä, miksi hän ylipäänsä tuli treffeille.

Vierailija
437/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävaan45v kirjoitti:

Miesisäitsekkin kirjoitti:

Tapasin keikalla, josta menimme tutuille jatkoille, kauniin yh-äidin la iltana. Oltiin tuttavilla isossa porukassa sunnuntaille puolelle päiville, josta lähdimme syömään ja juomaan lisää. Ravintolassa harrastimme vessassa seksiä (en lauennut). Hänen 12v kaksoset olivat isällään, josta palasivat kotiin su:na alkuillasta.

Nainen kutsui minut asunnolleensa jatkoille harrastamaan seksiä. Kun tulimme talon pihaan selvisi, että lapset ovat jo kotona.

Nainen vei minut kellariin ja meni asuntoon tapaamaan lapsiaan. Odotin kellarissa yksin about tunnin. Nainen tuli takaisin verkkokellariin ja levitti lattialle patjan. Panimme kunnolla verkkokellarin lattialla patjalla pitkään. Laukeaminen oli vaikeaa 2 päivän juomisen vuoksi.

Nainen kävi välillä asunnossa lapsiaan tapaamassa. Nainen halusi, että jään kellariin, kunnes lapset nukahtaa, jonka jälkeen voisin hiippailla asuntoon nukkumaan naisen huoneeseen. Ma:na oli kuitenkin töitä, joten lähdin taksilla kotiin.

Oli melkoiset treffit...

Miksi ihmeessä suostutte näihin piilotteluihin ja kellaripanoihin? Vähän itsekunnioitusta nyt miehet.

Vierailija
438/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 32v.

Tapasin netissä iso kokoisen puoliksi mustan 24v naisen. Ajatuksena ONS.

Sovimme treffit ytimeen. Ei halunnut kaljalle, vaan kahvilaan.

Tapaamisen aluksi kysyin naisen ikää, koska näytti nuorelta. Myönsi olevansa 19v. Juotiin kahvia ja keskustelussa tuli ilmi asioita, joiden vuoksi aloin epäilemään myös tuota 19v ikää. Pitkän tinkaamisen jälkeen myönsi olevansa 16v. Oli halukas harrastamaan seksiä kanssani yli-innokkaasti. Halusi eroon neitsyydestään. Näytti oikeat paperit joiden mukaan oli tosiaan jo melkein 17v. Jätin kuitenkin seksin väliin ja lähdin omaan kotiin. Yritin antaa vielä isällisiä neuvoja.

Vierailija
439/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmies45 kirjoitti:

Tinder ärsytyksiä:

- kuvat vanhoja ja 20kg sitten. Asian todellinen laita tulee selväksi heti tapaamisella. Miksi?

Miksi?

Kuvia ruumiista? Nekrofiili kenties?

Vierailija
440/2388 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmies45 kirjoitti:

Tinder ärsytyksiä:

Miksi?

Kuvia ruumiista? Nekrofiili kenties?

Ruuista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi