Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
361/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli jo jossain vastaavassa aikaa sitten, laitan nyt tännekin.

Profiilissaan (ja jutuissaan) mies kertoi olevansa vähään tyytyvä, erähenkinen ulkoilmaihminen, luonto ja eläimet lähellä sydäntä.

Tämä sopi toki minulle. Harrastan vaellusta ja samat mielenkiinnon kohteet.

Sovimme treffit metsälenkin merkeissä. Oli jo melko viileää. Mies oli pukeutunut vitivalkoisiin kangaslenkkareihin (ei siinä mitään muuten, mutta ei ihan soveliaat metsään) ja ohueen nahkatakkiin.

N. 300m käveltyämme alkoi kiukutella minulle, miksen kertonut reitillä olevan kuraa ja kengät likaantuvat ja kastuvat. (en osaa ulkoa kaikkia Suomen metsäpolkuja) sitten valitti kuinka kylmä on ja nälkäkin, miksen ollut pakannut eväitä.

Palasimme takaisin autoillemme jolloin mies tallasi inhoava ilme naamallaan polun yli mönkineen perhosentoukan lyttyyn ja sanoi "hyi vi**u"

Se siitä eläinrakkaudesta. Tuo oli minulle totaalinen viimeinen turn-off ja ilmoitin ettei ota enää ikinä yhteyttä.

Kuulostaa komealta Tinder-pelimieheltä jonka imago on rakennettu vihreäksi ulkoilmamieheksi.

Kuulosti niin juntilta, että tuskin on rakennellut mitään, vaan kopioinut profiilin suoraan toiselta saitilta. 

Vierailija
362/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava, silmälasipäinen ja minulta puuttuu hammas. Yllätyin kun suhteellisen komea mies otti Suomi24:ssa yhteyttä ja halusi tavata.

Tapaamispaikaksi ehdotti yhtä pientä huoltsikkaa jossa käy tuskin ketään, ihmettelin mutta ajatteli että miehellä on syynsä. Mies oli yhtä komea kuin kuvassakin ja meillä oli hauskaa, juttelimme ja suutelimme ja treffien päätteeksi ajoi minut kotiin . Toisia treffejä ehdotti samalle huoltoasemalle, jouduin kulkemaan sinne kahdella bussilla ja paikka on aika surkea joten ehdotin jotain keskustan kahvilaa. Mies ei suostunut mutta ehdotti että tulisin hänen luokseen,lupasi maksaa taksin. Menin, joimme kahvia ja päädyimme rakastelemaan. Äkkiä soi ovikello ja mies sai hermoromahduksen, luulin että onkin varattu mutta kuulemma vain kavereita ja miesten ääniä oven takaa kuuluikin. En nähnyt ongelmaa tässä mutta mies näki, työnsi minut vaatehuoneeseen ja heitti kenkänikin sinne!

Siellä pimeässä seistessä tajusin että mieshän häpeää minua eikä tahdo näyttää kavereille, miten rumaa naista panee.

Sentään sai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kuukautta ollut sinkkumarkkinoilla ja aivan kypsä koko touhuun!!!

Piireissä pyörii ainoastaan miehiä, jotka koko ajan miettivät löytyiskö parempaa. En sellaista katsele ja laitan nopeasti homman poikki, niin sitten ollaan vihaisia,, kun olin niin nättikin.... no mikset sitten keskity vain minuun?! Edes sen hetken, että tutustutaan kunnolla ja nähdään oisko tässä mitään?

Olen tullut siihen tulokseen, ettei netissä tavatut ole vörttii, ainoastaan face-to-face toimii, kun on selkeästi nähnyt toisen ja kiinnostus herännyt sitä myötä.

Ongelma sitten onkin, että mistä sen sinkun erottaa tuolla liikkeellä ollessa?

Miksi et hanki ulkomaalaista miestä?

Vierailija
364/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkun kirjoitti:

Treffit alkoivat ihan normaalisti, tavattiin Tinderissä ja kutsuin tyypin luokseni saunomaan kun ajankohdaksi hänelle kävi vain keskiviikko ilta jolloin minulla oli saunavuoro.

Hän saapui paikalle käyttäen paavo pesusieni pyyhettä viittanaan ja ensitöikseen heitti vaatteet pois ja kyseli mistä vihta löytyy. Päästyämme lauteille hän keskittyi kaiteelle nostamien varpaidensa erotteluun jotta jokainen kohta hänestä saisi löylyjen tehon?!

Muutoin saunominen meni hyvin, joten uskalsin kutsua hänet sisään kahville. Käydessäni vessassa kuulin kun mies hyräili muumien tunnaria- tullessani veskistä hän oli kaivanut jostain laukkunsa uumenista nutellapurkin ja levitti sitä kiveksilleen lipoen huuliaan irstaasti. Siinä vaiheessa tyrkkäsin hyypiön purkkeineen ovesta rappukäytävään aatamin asussa ja nakkasin tavarat perään.

Sinne jäi koputtelemaan ja huutelemaan kuinka tykkäisin hänen suklaaylläristään. Never again.

Ihan hupaisa kertomus, kenties jopa totta. Tämä vaan ihmetytti: muutoin saunominen meni hyvin, joten uskalsit kutsua kahville. Siis uskallat mennä ventovieraan tindermiehen kanssa saunaan (oletettavasti alasti) ja sen jälkeen vasta toteat, että nyt uskallan kutsua kahvillekin? Melko erikoinen uskaltamisen järjestys.

Vierailija
365/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne oli niin kauheat, etten niistä ole muistaakseni kenellekään kertonut. Tapasin miehen toisen kerran, ekat treffit oli ok. Olimme erästä nähtävyyttä katsomassa, kun tyyppi alkoi vonkaamaan pe<puseksiä. Näytti laukussaan olevaa öljypulloa, jonka oli ottanut mukaan sitä varten. Siellä ei juuri sillä hetkellä ollut muita, ja hän sanoi, että jos hän nopeasti vetäisi, menisin kontilleni portaille. Se oli niin uskomatonta, että en edelleenkään ole ihan varma oliko tosissaan. Matkalla parkkipaikalla puheli samantyylisiä juttuja mm. jos näkee naisen linkuttavan, niin tietää että sitä jyystetty takapuoleen. Yritin vaihtaa puheenaihetta, mutta laihoin tuloksin. Selvisi, että hän on ollut väkivaltainen. Kielsi minua ajattelemasta että hän on muka väkivaltainen, koska oli aina vetänyt turpaan vaan hyvästä syystä. Lastensa äitiä nimitteli tosi rumasti. Laitoin heti pois päästyä kaikki estot päälle ja en ole ikinä sen jälkeen onneksi törmännyt missään. Hän oli käynyt paljon treffeillä, ehkä joku muukin tavannut... Tämäkin jutteli ihan normaaleja asioita viesteissä, tavallisen näköinen, oli harrastuksia, työ ja kavereita.

Hyissssssaaatana :I. Olen sanaton.

Mitä mulla tulee mieleen tästä kammottavasta stoorista ja niin monesta muustakin tässä ketjussa: naisten kiltteydellä ei ole mitään rajaa. Jos tilanne menee tuollaiseksi, on tervettä ja täysin perusteltua myös itsensä suojelemisen kannalta todeta HETI, että treffit olivat nyt tässä, pitää kiirehtiä kotiin irrottelemaan tapetteja ja hyvää jatkoa. 

Tietysti on tilanteita, jotka ovat niin uhkaavia että on parempi olla ärsyttämättä miestä yhtään, mutta tämän jyystäjän tapauksessa esimerkiksi ... huh ... Voisiko jutun kirjoittaja kertoa, kuinka nopeasti pääsit äijästä eroon ja oliko se vaikeaa?

Ymmärrän, että joskus huvittaa vain katsoa tilanteet loppuun ihan mielenkiinnosta, mutta toisaalta nämä aivovammaiset eivät sen takia saa koskaan sitä palautetta, minkä ansaitsevat.  

Vierailija
366/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkun kirjoitti:

Treffit alkoivat ihan normaalisti, tavattiin Tinderissä ja kutsuin tyypin luokseni saunomaan kun ajankohdaksi hänelle kävi vain keskiviikko ilta jolloin minulla oli saunavuoro.

Hän saapui paikalle käyttäen paavo pesusieni pyyhettä viittanaan ja ensitöikseen heitti vaatteet pois ja kyseli mistä vihta löytyy. Päästyämme lauteille hän keskittyi kaiteelle nostamien varpaidensa erotteluun jotta jokainen kohta hänestä saisi löylyjen tehon?!

Muutoin saunominen meni hyvin, joten uskalsin kutsua hänet sisään kahville. Käydessäni vessassa kuulin kun mies hyräili muumien tunnaria- tullessani veskistä hän oli kaivanut jostain laukkunsa uumenista nutellapurkin ja levitti sitä kiveksilleen lipoen huuliaan irstaasti. Siinä vaiheessa tyrkkäsin hyypiön purkkeineen ovesta rappukäytävään aatamin asussa ja nakkasin tavarat perään.

Sinne jäi koputtelemaan ja huutelemaan kuinka tykkäisin hänen suklaaylläristään. Never again.

Ihan hupaisa kertomus, kenties jopa totta. Tämä vaan ihmetytti: muutoin saunominen meni hyvin, joten uskalsit kutsua kahville. Siis uskallat mennä ventovieraan tindermiehen kanssa saunaan (oletettavasti alasti) ja sen jälkeen vasta toteat, että nyt uskallan kutsua kahvillekin? Melko erikoinen uskaltamisen järjestys.

Huono sepitehän tuo olikin. 

Vierailija
367/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkun kirjoitti:

Mä kans teen niin, että jos treffikumppanille ei sovi muu päivä, kun sellainen, jolla mulla on muuta menoa, otan sen mukaan. Mitä muutakaan voisin tehdä. Tämän takia olen tavannut tinder-matcheja kieltentunnilla, ompelukurssilla, hautajaisissa, jumpassa ja työpaikalla. Saunassan en, koska mulla ei ole saunavuoroa, muuten tietysti sielläkin.

Vierailija
368/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuvaili itseään noin nelikymppiseksi ja urheilulliseksi, kuvaa ei ollut. Tästä on parikymmentä vuotta aikaa, ennen tinderiä siis. Halusi tavata paikkakunnan fiineimmässä kahvilassa. Olin oikeasti kiinnostunut

Paikalle taapersi valehtelematta noin 70v pieni ukonkäppänä.

Alkoi jo mennä huumorin puolelle, kuvitteliko hän, että jäisin, kun koko treffi-ilmo oli pelkkää valhetta?

Hän esitteli omistuksiaan ja antoi ymmärtää, että tyttöystävästä "pitää huolta".

Eli sugardaddy papparainen olisi ollut tarjolla silloin noin 33 v naiselle. Liukenin paikalta, en muista millä tekosyyllä.

Vierailija
369/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju taitaa olla täynnä yhden henkilön keksimiä kertomuksia. Aiemmin ketjussa esiintyi sarja pieruaiheisia kokemuksia, nyt näitä ihme kaappiinpiiloutumistarinoita sarjana. Taitaa myös tuo yksi suomenkielentaidoton tyyppi olla sama provoaja, joka vain piilottelee kirjoitustyyliään.

Vierailija
370/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat treffit alkaa valheilla. Itse harrastan aktiivisesti vähän kaikenlaista liikuntaa. Keskustelujen perusteella treffeille on tullut naisia, jotka "harrastavat" kuka mitäkin. On seinäkiipeilijää, pyöräilijää ja esimerkiksi nyt viimeksi nainen joka "käy iltaisin juoksulenkeillä ja ui viikottain". No olematta ilkeä, niin juoksu on kyllä ollut enimmäkseen jääkaapille ja uintikin tainnut jäädä kesämökin saunauintiin. Eikä tarvitse olla mikään fitness-kroppa, se ei ole tässä jutun juju. Mutta urheilu on valetta ja kuvatkin joko photoshopattuja tai vanhoja, niin koko alku-asetelma on niin valheellinen.... Ei vaan pysty.

Vierailija
371/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi jotkut tulevat kännissä treffeille? On eri asia yhdessä vähän juoda treffien aikana, samalla kun tutustuu. Mutta se että jo valmiiksi on kännissä, niin turn off. En halua mitään alko- ongelmaista riesaksi.

Vierailija
372/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt elämäni aikana alle 10 kertaa treffeillä. Parhaiten meni ne missä tutustuin kunnolla ennen tapaamista netissä ja huonoiten ne missä tapasin vaan livenä ilman kunnollista tutustumista.

Vierailija
373/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt treffeillä. Tapasin ekan poikaystävän, kun olin 14 ja seurusteltiin 1,5 vuotta heti ekan diskokohtaamisen jälkeen. Toinen poikaystävä löytyi teatterikerhosta lukion ekalla viikolla. Ei meilläkään mitään treffejä ollut vaan suoraan alettiin seurustelemaan. Saman pojan kanssa muutettiin yhdessä ekaan yhteiseen asuntoon, kun lähdin opiskelemaan lukion jälkeen. Kolme vuotta asuttiin yhdessä ja erottiin. Nykyisen mieheni tapasin ravintolassa/yökerhossa v. 1998 ja silloinkin seurustelu alkoi heti. Itse asiassa hän muutti minun luokseni, kun oli tunnettu 4 vkoa. Ei olla tähän päivään mennessä käyty treffeillä. 3 yhteistä lasta. Pitäisi varmaan alkaa käydä, että saisi kokemuksia.

Aika surkeelta kuullostaa, jos ette oo miehes kanssa käyny kertaakaan treffeillä 22 vuoden aikana.

Säälin sua.

Vierailija
374/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi viestini poi s te ttiin. Tapailin nuorempana kypsempää naista ja kun oli aika siirtyä sänkyhommiin, nainen tunnusti käyneensä Ga m biassa monta kertaa eikä olisi suostunut käyttämään edes kondomia. Minulla oli sen verran itsesuojeluvaistoa että ei kiitos.

Vierailija
375/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka kusettavat kuvan/iän ja sitten ottavat nokkiinsa, kun eivät pääse vakoa kyntämään! En tajua.

Pahin oli varmastikin jo 60vuotias mies jonka otsassa loisti maksaläikät ja naama roikkui, päällä puvuntakki joka näytti siltä että oli ostettu parempia tilaisuuksia varten 70-luvulla.  Luoja miten hävetti!  Olin itsekin "jo" 39vuotias, eli en mikään teini mutta valmis deittaamaan muumioitakaan. Olimme vilkkaan kauppakeskuksen kahviossa ja mietin miten pakenen kohteliaasti tilanteesta, lopulta töksäytin  että sori mutta olet liian vanha ja lähdin. Pappa huusi huo""aa perään. 

Myöhemmin tutkin kuvan ilmoitusta ja tajusin että se kuva on jostain netistä pöllitty. Ei mikään tunnettu näyttelijä eikä liian komea, että huijaus paljastuisi heti.

Vierailija
376/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin treffien ajan KAIKEN miehestä, kertoi ja kehui mitä omistaa, autot ja veneet ja kuntolaitteet, mitä syö ja juo, mistä ostaa sukkansa ja paitansa, eikä kysynyt koko illan aikana yhtään ainoaa asiaa minusta. En vieläkään tajua, miten kestin tuon, ehkä olin vain utelias kokemaan, miten joku voi olla niin täynnä itseään. Luuli varmaan olevansa unelmiensa treffeillä. Viestitteli perään muutaman kerran, halusi tavata, mutta ei saanut minulta vastakaikua. Ihmettelee varmaan vieläkin, miksei, kun oli omasta mielestään maailman upein tyyppi.

Sinäkään et siis kysellyt mieheltä, kun kertoi omatoimisesti. Ehkäpä sinunkin olisi pitänyt sitten vaan kertoa omista jutuistasi, eikä odotaa jotain haastattelupalvelua.

Olen joskus tehnyt itsekin niin että annan toisen paasata. Ihan vain että näen, kysyykö jossain vaiheessa "mites sä?" tai tarkistaako jotenkin muuten onko yleisö hengissä. Eipä tarkistanut. Olin pöydän ääressä liikkumatta, en hymyillyt, naurahtanut tai edes nyökännyt. Ei huomannut mitään :D

Joo itsellä myös tuo kokemus, ettei kumppani kysynyt mitään koko treffeillä. Itse kyllä esitin lisäkysymyksiäkin, kun toinen kertoi itsestään. Eräs esimerkiksi avautui vain ja ainoastaan erostaan ja lastensa yksinhuoltajuudesta koko treffien läpi. Kyllä sitä ihmetteli, oliko tyyppi tullut tutustumaan uuteen ihmiseen vai mikä oikein oli tarkoitus lähteä treffeille.

Treffeillä on kiva juoda/syödä jotain. Menimme puistoon erään miehen kanssa kävelytreffeille ja ehdotin heti alkuun jäätelökiskan ohi mennessä jätskejä. Jostain syystä hän halusi ottaa jäätelön vasta myöhemmin. Niin kävelimme puistoa ympäri ja palasimme samaa reittiä takaisin ja kuinka ollakaan, kiska olikin mennyt jo kiinni. Niinpä emme syöneet sitten mitään koko treffeillä. Vinkkinä siis, kannattaa olla aina avoin toisen ehdotuksille ellei ne ole aivan mahdottomia. Itselleni yksin jätskin ostaminenkin olisi tuntunut vähän oudolta. Tuokin mies olisi halunnut tavata uudestaan, eli aloitteeni kumoaminen ei voinut olla kiinnostuksen puutetta. Pelimies olisi toki hakenut ne jätskit vielä kaupasta ja vienyt syömään ne johonkin kivaan paikkaan. Ei nuo silti kauheimmat treffit olleet, yhdet vain niistä ns. mitäänsanomattomista treffeistä.

Vierailija
377/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tääl oli aika hyviä tarinoita huonoista treffeistä miehen näkulmasta

https://myrkkykyna.blogspot.com/2020/12/tarinoita-tinderista-iii-lortto…

En jaksanut lukea treffeihin asti, kun alkoi ärsyttää tuo kirjoittajan rakkaus omien on pierujensa hajuun.

Vierailija
378/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava, silmälasipäinen ja minulta puuttuu hammas. Yllätyin kun suhteellisen komea mies otti Suomi24:ssa yhteyttä ja halusi tavata.

Tapaamispaikaksi ehdotti yhtä pientä huoltsikkaa jossa käy tuskin ketään, ihmettelin mutta ajatteli että miehellä on syynsä. Mies oli yhtä komea kuin kuvassakin ja meillä oli hauskaa, juttelimme ja suutelimme ja treffien päätteeksi ajoi minut kotiin . Toisia treffejä ehdotti samalle huoltoasemalle, jouduin kulkemaan sinne kahdella bussilla ja paikka on aika surkea joten ehdotin jotain keskustan kahvilaa. Mies ei suostunut mutta ehdotti että tulisin hänen luokseen,lupasi maksaa taksin. Menin, joimme kahvia ja päädyimme rakastelemaan. Äkkiä soi ovikello ja mies sai hermoromahduksen, luulin että onkin varattu mutta kuulemma vain kavereita ja miesten ääniä oven takaa kuuluikin. En nähnyt ongelmaa tässä mutta mies näki, työnsi minut vaatehuoneeseen ja heitti kenkänikin sinne!

Siellä pimeässä seistessä tajusin että mieshän häpeää minua eikä tahdo näyttää kavereille, miten rumaa naista panee.

Selvästi vaan lihavuus fetissä hänellä

Vierailija
379/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä vaiheessa tuskastunut naisettomuuteen, ja kuinka ollakaan juuri kun olet täysin välinpitämätön, se on naisille joku signaali että tuossa on kiinnostava mies.

Eli pari vuotta minua vanhempi ihan kivannäköinen nainen teki raflassa aloitteen ja sillä meiningillä että seksiä olisi haussa ensi alkuun.

Ajattelin että kun kerrankin joku tykkää (yleensä olen kamupoika ja kerran parissa vuodessa joku haluaa luotettavan miehen surkeiden exien jälkeen), niin lähdetään sitten.

Nainen tarjoaa raflassa ja maksaa taksin. Kun päästään ovesta sisään, nainen sanoo etä hys mennään hiljaa kun "se" on nukkumassa. Kuka se? No tämän naisen aviomies, joka tallustelee keittiössä vastaan. Syntyy iso riita kun aviopari tappelee siitä saadaanko me mennä panemaan olohuoneeseen kun mies haluaisi katsella toimintaleffan loppuun.

Avioliitto oli ilmeisesti aika finaalissa, mutta tässä vaiheessa katsoin parhaaksi ilmoittaa että poistun paikalta. Nainen seuraa perässä pihalle, lukitse sääret ympärille ja ilmoittaa että koita lähteä, et lähde mihinkään. Vartin suostuttelun jälkeen nainen suostuu päästämään irti ja jää murjottamaan viinilasin kanssa. Kun tepastelen pois päin avioparin talolta, satojen metrien päähän kuuluu huuto kun nainen raivoaa miehelleen miksi tämä aina pilaa kaiken.

Että semmoista. Ei enää baarinaisten matkaan.

M39

Vierailija
380/2388 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin yhteen ravintolaan ja kompastuin siinä kynnyksellä. Siitä kaaduin vieraan miehen syliin, jonka paitaan tuli komeat meikki jäljet. Ei suhde onneksi katkennut. Oollaan nykyään pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi