Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä koskaan herännyt seksuaaliset halut ollessanne mieshierojalla

Vierailija
03.10.2026 |

Alaselän ja pakaran alueella väreileviä kohtia. :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

M41

Vierailija
2/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta himo silpaista miehen pallit on kyllä herännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja se oli yllätys itselleni. T. M 52

Vierailija
4/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mieshierojalla, mutta thaihieronnassa kylläkin naishierojan kanssa. M46

Vierailija
5/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakko myöntää että kerran. Pakaroiden hierominen on niin kivuliasta ja kipu ei mua kiihota mutta kerran jalkahieronnan loppuvaiheessa kun pahimmat kiristykset oli ohi ja hieroja käsitteli reisiä niin ne sisäreisiä hierovat sormet alkoi tuntua aivan liian hyvältä. En tiedä tajusiko se hieroja mitään, toivottavasti ei, mutta sillä hetkellä olisin ollut valmis ihan mihin vaan. 

En mennyt kyseiselle hierojalle enää koskaan. Sen verran säikäytti. 

Vierailija
6/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Työtään ne vaan tekee.

Vierailija
7/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pakko myöntää että kerran. Pakaroiden hierominen on niin kivuliasta ja kipu ei mua kiihota mutta kerran jalkahieronnan loppuvaiheessa kun pahimmat kiristykset oli ohi ja hieroja käsitteli reisiä niin ne sisäreisiä hierovat sormet alkoi tuntua aivan liian hyvältä. En tiedä tajusiko se hieroja mitään, toivottavasti ei, mutta sillä hetkellä olisin ollut valmis ihan mihin vaan. 

Kuka nyt ylipäätään menee mieshierojalle. Saa olla kyllä aika kehostaan ja seksuaalisuudestaan vieraantunut jos ei ymmärrä miten tuollainen toiminta vaikuttaa.

Vierailija
8/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt ylipäätään menee mieshierojalle. Saa olla kyllä aika kehostaan ja seksuaalisuudestaan vieraantunut jos ei ymmärrä miten tuollainen toiminta vaikuttaa.

Olin käynyt hänellä monta kertaa enkä todellakaan ollut koskaan aiemmin kokenut vastaavaa. Hieronta on hieronta ja kuten joku totesi, työtään ne vain tekee. En todellakaan ajatellut että reagoisin tuolla tavalla. 

Vierailija
9/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia tuntemuksia tuskin aiheutti mikään Bill Gatesin näköinen mieshieroja.

Vierailija
10/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia tuntemuksia tuskin aiheutti mikään Bill Gatesin näköinen mieshieroja.

Hän oli huomattavasti minua vanhempi, entinen painonnostaja. Ei se ulkonäkö siinä ollut se juttu vaan ne kädet. 

Vierailija
11/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä mieshierojan kanssa, eli kyllä. Olen myös mies. 

Vierailija
12/12 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

-Jussi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi