Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
2081/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana treffit olivat vain tapa jolla pääsee sänkyhommiin. Koska se oli se "juttu" mikä piti saavuttaa. Joten tein mitä tarvitsi, esitin itseäni fiksumpaa, sosiaalisempaa, normaalimpaa. 

Nyt, kokemuksista viisastuneena ja pitkän parisuhteen jälkeen, olen ymmärtänyt että en enää halua "ketä vaan kuka antaa", vaan minullakin on vaatimuksia ja haluja, millaista ihmistä etsin. Siksi en enää suostu esittämään ketään, vaan olen omana itsenäni.

Vierailija
2082/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskenut näitä itse treffeiksi, mutta kuuluu kyllä kategoriaan, niin pakko kertoa.

Kaverijätkä laittoi viestiä out of nowhere, että voisinko joku päivä tehdä jotain hyvää ruokaa ja syötäisiin yhdessä. Tiesin tyypin tykkäävän tulisesta, joten tein sellaista ihan häntä varten ja kävin kaupassakin ostamassa tarvikkeet ruokaan. Sovittuna päivänä tyyppi tulee tunnin myöhässä sovitusta ajasta, arvostelee ruuan ulkonäköä sanoen "näyttää samalta kuin kouluruoka", hotkii ruuat minuutissa ja lopuksi vielä sanoo, että ei maistunut millekään. Silloin kyllä suutuin, ja sanoin ihan suoraankin, että tein ruuan häntä varten ja maksoin tarvikkeistakin aika paljon ja hän kehtaa valittaa.

Sama tyyppi myös tapasi arvostella vaatteitani, musiikkimakuani, hiuksiani, painoani yms.. Itseään kyllä kehui komeaksi ja hauskaksi, vaikka ei omasta mielestäni ollut minkään näköinen ja hiuksetkin jo harvenivat, vaikka ikää reilu 20. Lopulta pistin välit poikki kyseiseen tyyppiin sanoen, etten jaksa kuunnella hänen ainaisia arvostelujaan. Ei uskonut minun olevan tosissani, ja puoli vuotta tämän jälkeen halusi lähteä kanssani ajelulle... No en lähtenyt ja hän esti minut 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä ex vaimon kanssa hienossa ravintolassa (siksi, että maksoin ja hänellä ei ollut ikinä rahaa) ja sen jälkeen menimme drinkeille. Siellä alkoi lämmittelemään mua, että jos vielä kokeiltaisiin. Tätähän mä juuri en halunnut. Hörppäsin juomat ja pistin viestin panonaiselle, että vartin päästä alaovella. Loppuyö meni ihan kivasti, if you know what I mean.

Vierailija
2084/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menin naisen kanssa syömään. Tilasimme ruokaa ja ja hetken päästä nainen lähti käumään vessassa. Odottelin siinä, pitkän tovin ja naisen annos tulikin pöutään, juuri ennenkuin hän palasi vessasta. Odottelin omaa ruokaani siinä ja kysyin tarjoilijalta  missä annokseni viipyy. Tarjoilija ilmoitti naisen peruuttaneen annokseni tilauksen. Kysyin naiselta asiasta. Hän vain ilmoitti, että sitä annosta ei syödä tässä pöydässä. Nainen työskenteli erään keskustelupalstan moderaattorina.

Moi, minähän se olin. Et sitten huomannut etten ole nainen.

P.S: Sulla on ruutuaikakiintiö nyt täynnä.

Vierailija
2085/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä ex vaimon kanssa hienossa ravintolassa (siksi, että maksoin ja hänellä ei ollut ikinä rahaa) ja sen jälkeen menimme drinkeille. Siellä alkoi lämmittelemään mua, että jos vielä kokeiltaisiin. Tätähän mä juuri en halunnut. Hörppäsin juomat ja pistin viestin panonaiselle, että vartin päästä alaovella. Loppuyö meni ihan kivasti, if you know what I mean.

Hieno kurkistus alfa-miehen elämään. Käydään vähän tallomassa ihmistä ja lopuksi polkaistaan. Ja naiset suostuvat uudelleen ja uudelleen ja ...

Vierailija
2086/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.

Ap

Höpö höpö. Keskenkasvuisten touhua.

Vierailija
2087/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti olevansa kinky, mutta lähti karkuun, kun ehdotin alkuruoaksi kaviaaria au naturel.

2088/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua jokusen sivun lukeneena, on kyllä nyt pakko itsekkin kommentoida.

Olen nelikymppinen mies, joka on ollut pitkän parisuhteen(16 v.) jälkeen sinkkuna jokusen vuoden.

Itse en halua seksisuhteita, vaan oikean suhteen. Yksittäisiä suhteita oli tarpeeksi parikypäsenä, ja aattelen niiden kuuluvan enemmän nuoruuteen, kuin keski-ikään.

Olen huomannut treffaillessa, että naisilla on ollut erikoinen asenne treffeillä, ennen kuin on keskustelussa tullut puheeksi koulutus ja työ. Jotenkin on tullut tunne, että nainen on kiinnostunut vielä enemmän, kun kerron työskenteleväni arkkitehtinä. Toki useinhan niistä keskustellaan, koska ovat helppoja aiheita kaikille, joten saattaa olla myös jonkin asteista luulotautia minun osalta?

Olen päättänyt treffejä aika nopeasti, jos olen selvästi huomannut, että henkilö on kiinnostunut työstäni enemmän kuin minusta. Sellainen neuvo kaikille, että harva haluaa käydä työpäivää läpi treffeillä lähes tuntemattoman kanssa, tai kertoa talosuunnittelun perusteita.

Kuulostaa George Costanzalta!

Vierailija
2089/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi koko ajan viestiä ja kyseli ajo-ohjeita,on nyt kumma jos Lahdesta Mikkeliin on niin vaikea löytää!Lopulta tuli viesti"poltan vielä tupakan",ärsytti vähän koska en itse polta.

Olin laittanut uuniin kaupan pakastealtaan maustettuja lohkopottuja ja tehnyt jauhelihapihvejä,mies söi vähän ja alkoi valittamaan"kauheen tulista".Kävi taas tupakalla ja alkoi mankua sitten ruokalepoa makkarissa.Sanoin "sänkyyni emme mene mutta sohvalla voimme katsoa tv:tä" mihin mies myöntyi. Pian hän kuitenkin avasi vyöni ja koetti vetää käteni intiimialueelleen mistä hermostuin,kun mistään seksuaalisesta emme olleet sopineet. Melko nopeasti mies poistui loukkaantuneena ja teki selväksi,että oli ajanut kauas turhaan. En ollut luvannut muuta kuin ruokaa ja keskustelua! Ylläni olivat poolopusero sekä pitkä hame eli en ollut edes pukeutunut vihjaavasti.

Vierailija
2090/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitähän piisaa. Nainen yleensä hiljaa ja odottaa että minä viihdytän ja ollaan sitten kummatkin siinä vaan hiljaa ja pyöritellään suola/ketsuppipurkkeja pöydällä.

No mikset viihdytä?

Koska pelleasuni jäi kotiin ja odotan treffeillä vastavuoroisuutta toiselta, en pysty yksin kantamaan koko juttua.

muista ottaa seuraaville treffeille vaatteet mukaan, kun olet tuollainen pelle.

Vierailija
2091/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat oli kun yks mies pyysi piknikki deitille puistoon kesällä. Tyyppi reilusti valehdellut ikänsä alakanttiin, huomasin ihosta että yli 40v vaikka väitti 29, olen siis 25 itse. Sanoi etukäteen hoitavansa syötävät ja juomat, kaivoi takin taskusta kaksi hk:n sinistä lenkkiä ja kossupullon. Tyyppi oli jo valmiiksi kännissä ja kysyi "tykkäänkö anaaliseksistä julkisella paikalla" . Nousin seisomaan ja kävelin ripeästi pois.

Ei voi olla v***u ole totta :DDD ....Lenkit ja kossu taskussa picnikille.... aahahha. Vähän epäilen tätä juttua mutta ihan huvittava, ja lopuksi vielä, "tykkäänkö anaaliseksistä julkisella paikalla" .

2092/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tuokin tapa lopettaa treffit nopeaan, jos toinen ei kiinnosta. Kaivaa pullon esiin ja ehdottaa pyllyhommia keskellä katua.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2093/2388 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti häippäs kesken kaiken sanomatta mitään.

Vierailija
2094/2388 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti haukkui mua läskiksi ja vanhaksipiiaksi. Olen ihan hyväkuntoinen nainen enkä tosiaakaan läski. Hän oli varmaan etsimässä kumppaniksi anorektista luurankoa, luulisin. Toisekseen kukaan ei käytä enää sanaa "vanhapiika". Taisi mies olla kivikaudelle jämähtänyt naisvihaaja. Käytöstavat hänellä olivat muutenkin ala-arvoiset ja treffit loppuivat lyhyeen.

Vierailija
2095/2388 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti häippäs kesken kaiken sanomatta mitään.

Mullakin kävi toi keväällä. No kai sitä ei kiinnostanut 🤭

Vierailija
2096/2388 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin kerran näkemään hetken deittejä, joista pystyi suoraan sanomaan, ettei jatkoa ole tulossa.

Oikein hyvännäköinen nuori mies ja yhtä kaunis nainen olivat kahvilassa.

Mies istui äänettömänä samaan aikaan kun nainen tilitti jotakin katkera, sisäänpäin kääntynyt ilme kasvoillaan. Naista ei kiinnostanut mies tippaakaan, hän oli täysin käpertynyt itseensä ja siihen vääryyteen, joka häntä oli kohdannut.

Teki mieli sanoa miehelle, että lähde karkuun. Tuosta naisesta ei tule koitumaan mitään hyvää.

Vierailija
2097/2388 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin Tinderissä "työn takia ei kuvaa" -naisen kanssa. Sovittiin treffit, vaikka ajankohdasta sopiminen olikin hankalaa. Naiselle kun kävi vain yksi tietty perjantai-ilta (hälytyskellojen olisi pitänyt soida viimeistään tässä vaiheessa). 

Nähtiin, kahviteltiin, jatkettiin ravintolaan, tanssittiin, juotiin parit, nainen kutsui jatkoille luokseen... En oikein saa nukuttua vieraissa paikoissa, niinpä pyörin valveilla aamuyöllä. Nainen kuorsasi alastomana vieressä. Kun ulko-oveen työnnettiin avain, arvaatte varmaan mikä Mamban biisi alkoi soida päässä. Ei ollut sormusta yöpöydällä, mutta palaset loksahti paikoilleen sillä sekunnilla. Onneksi oli kesä ja kaikki vaatteet kengät mukaan lukien oli makkarissa. Revin sekunnissa paidan päälle ja loput kamat kainaloon. Luojan kiitos sisääntulija meni suoraan kuselle. Hiippailin uos takaovesta, painuin jonkun pensasaidan läpi naapuritontille ja siitä tielle... 

Nainen laittoi seuraavana päivänä viestin, että ukon piti olla kalassa, ja tulla vasta lauantai-iltana. En vastannut. Vaikka mieli olisi tehnyt kysyä miten selitti ukolleen käytetyt kortsut lattialla ja sekaisen sängyn.

Vierailija
2098/2388 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno kurkistus alfa-miehen elämään. Käydään vähän tallomassa ihmistä ja lopuksi polkaistaan. Ja naiset suostuvat uudelleen ja uudelleen ja ...

Vai että alfa-miehen! Hah! Selvästi joku ex-vaimolleen katkera pälli siellä fantasioi.

Vierailija
2099/2388 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä treffeillä kysyi "mennäänkö kihloihin"? Ei, ei menty eikä ei, ei nähty enää sen jälkeen.

Vierailija
2100/2388 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta suomenruotsalaisen mimmin luona ja puuhattiin siinä ahkerasti hänen kaksionsa makkarissa. Hän oli sanonut olevansa sinkku. Menin sitten aktin jälkeen pesemään muniani ja säikähdin aivan helvetisti kun yhdessä pyyhekoukussa luki Gäster.

Makkariin takaisin jossa tämä makoili raukeana ja sanoin hätääntyneenä että sinähän sanoit että olet vapaa!? Mikä tuo Gästerin pyyhe sitten on ja tuleeko hän kohta ehkä kotiin ja minä heilun täällä munasillani?

Nainen alkoi nauraa minulle.