Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi esim. juuri naiset ottavat kuntosalille mukaan älypuhelimen?

Vierailija
06.07.2025 |

välillä selfie ja suurin osa aikaa sitä puhelimen tsiikailua ja tekstaaamista. Miksi kuntosalillekin? siellä pitää treenata ja hikoilla eikä katsella älypuhelinta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet menee kaljabaariin eikä salille.

Vierailija
2/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa välttää katsekontaktia kiimasten sali-Makejen ja limasten setä-miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia samalla kun treenaan. Kokeile tuo buustia treenaukseen.

Vierailija
4/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas jatkuvasti sanon miehelleni, että pidä puhelinta mukana ja katso sitä välillä.  Tai mieluummin käytä älykelloa, josta huomaat viestit heti.

Minusta mieheni ajattelusta (en tiedä onko muilla miehillä samoin) kertoo paljon se, että hän voi olla tyynen rauhallisesti tunteja tsekkaamatta puhelintaan. Minä en, koska minun pitää olla tavoitettavissa tai ainakin haluan olla tavoitettavissa. 

Mies siis esim. töiden jälkeen käy kuntosalilla, sitten menee kauppaan ostamaan itselleen limua ja rauhassa kotiin. Kotona sitten huomaa, että puhelimessa on viestejä, jotka olisi pitänyt huomata aiemmin. Esim. tuo kaupasta margariinia tai hakisitko työpaikkasi vieressä olevasta postista paketin. Tai jopa kymmenen viestiä lapselta, että missä sä oot, sun piti viedä mut harkkoihin.

Vierailija
6/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaan yllätyksenä, mutta pelkkä laitteessa istuminen ei ole treenaamista

Vierailija
7/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun saleillani tuollaista ei tapahdu. Onneksi.

Vierailija
8/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista muita puhelimia kuin älypuhelimen. Kuuntelen salilla äänikirjaa, joten tarvitsen puhelimen. 

Monella on käytössä sovellus, jolla seuraavat treenaamistaan, joten ehkä vain luulet heidän viestittelevän tms.

Vierailija
9/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhelinta tarvitse silti kokoajan räpeltää. Suurin osa naisista on niin reppanoita ja riippuvaisia etteivät kykene pitämään sitä puhelinta pois käsistä.

Vierailija
10/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin täynnä itseään, pakko ottaa selfiet joka käänteessä.

Vierailija
11/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa välttää katsekontaktia kiimasten sali-Makejen ja limasten setä-miesten kanssa.

No pysykää poissa ja esitelkää sitä persettänne itsellenne siellä oma peilin äärellä.

Vierailija
12/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puhelinta tarvitse silti kokoajan räpeltää. Suurin osa naisista on niin reppanoita ja riippuvaisia etteivät kykene pitämään sitä puhelinta pois käsistä.

Mulla se on pientavaroita varten olevassa lukollisessa kaapissa. Kuulokkeet ottaa signaalin ihan hienosti koko saliin. Ainoastaan lämmitellessä ja jäähdytellessä luen päivän uutisia.

Vierailija
13/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas jatkuvasti sanon miehelleni, että pidä puhelinta mukana ja katso sitä välillä.  Tai mieluummin käytä älykelloa, josta huomaat viestit heti.

Minusta mieheni ajattelusta (en tiedä onko muilla miehillä samoin) kertoo paljon se, että hän voi olla tyynen rauhallisesti tunteja tsekkaamatta puhelintaan. Minä en, koska minun pitää olla tavoitettavissa tai ainakin haluan olla tavoitettavissa. 

Mies siis esim. töiden jälkeen käy kuntosalilla, sitten menee kauppaan ostamaan itselleen limua ja rauhassa kotiin. Kotona sitten huomaa, että puhelimessa on viestejä, jotka olisi pitänyt huomata aiemmin. Esim. tuo kaupasta margariinia tai hakisitko työpaikkasi vieressä olevasta postista paketin. Tai jopa kymmenen viestiä lapselta, että missä sä oot, sun piti viedä mut harkkoihin.

Miten ihmeessä pärjättiin ennen ilman kännyköitä? 

Vierailija
14/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä velvollisuukisia joku koko ajan vaatimassa. Ei ihme, että haluaa olla tavoittamattomissa.

Vierailija
15/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun treeniohjelma on puhelimessa. Merkitsen siihen painot ja toistot. Usein myös kommentteja että mitkä oli nousupainot, miltä tuntui yms. Joskus joudun soveltamaan, senkin kirjoitan ylös. Mä näen sieltä myös sen millä painoilla olen tehnyt edellisellä kerralla niin voin aina pyrkiä nousujohteisuuteen.

Me jotkut nyt ollaan sellaisia että me tykätään seurata meidän tekemistä. Se helpottaa kehittymistä. Jotkut toki käyttää edelleen ruutuvihkoa ja kynää. Onko ap se sun mielestä sallittua vai häiriinnytkö siitäkin? 

Vierailija
16/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ottaa salille mitään. Siksi pidän uimahallin kuntosalista rannekkeineen.

Vierailija
17/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä olen kiinnittänyt huomioni esim. juuri nuoriin miehiin nenä kiinni kännykässä.

Varaavat laitetta istuen siinä laitteella tauon akana sarjan välissä.

Esim.

Vierailija
18/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin mukana koska treeniohjelmani on Techogym sovelluksessa. En koskaan ota selfieitä tai tee puhelimella mitään muutakaan, salilla ollaan treenaamista varten ja somettaa voi sitten kotona.

Vierailija
19/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä meni ohi. Yhtälailla se on reppana miesten ja poikain juttu. Ei ole sukupuolikysymys tuo kännykkä. Kyllä se on ihan kaikkienikään ja sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
20/36 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä meni ohi. Yhtälailla se on reppana miesten ja poikain juttu. Ei ole sukupuolikysymys tuo kännykkä. Kyllä se on ihan kaikkienikään ja sukupuoleen katsomatta.

Feministillä kilahti, vaikka tutkimustenkin mukaan naiset ovat someaddiktoituneempia🤭🤭