Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
2041/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menin naisen kanssa syömään. Tilasimme ruokaa ja ja hetken päästä nainen lähti käumään vessassa. Odottelin siinä, pitkän tovin ja naisen annos tulikin pöutään, juuri ennenkuin hän palasi vessasta. Odottelin omaa ruokaani siinä ja kysyin tarjoilijalta  missä annokseni viipyy. Tarjoilija ilmoitti naisen peruuttaneen annokseni tilauksen. Kysyin naiselta asiasta. Hän vain ilmoitti, että sitä annosta ei syödä tässä pöydässä. Nainen työskenteli erään keskustelupalstan moderaattorina.

Vierailija
2042/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menin naisen kanssa syömään. Tilasimme ruokaa ja ja hetken päästä nainen lähti käumään vessassa. Odottelin siinä, pitkän tovin ja naisen annos tulikin pöutään, juuri ennenkuin hän palasi vessasta. Odottelin omaa ruokaani siinä ja kysyin tarjoilijalta  missä annokseni viipyy. Tarjoilija ilmoitti naisen peruuttaneen annokseni tilauksen. Kysyin naiselta asiasta. Hän vain ilmoitti, että sitä annosta ei syödä tässä pöydässä. Nainen työskenteli erään keskustelupalstan moderaattorina.

Osunut myös omalle kohdalle. Ilmeisesti tosi aktiivinen Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies avautui hullusta exästään, vaikeasta elämästään pienten lasten kanssa ym... Muutenkin vain avautui itsestään ja minä kuuntelin kuin jokin terapeutti.

Ei jatkoon :(

Vierailija
2044/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti hetken aikaa miettiä hirveimpiä treffejä, mutta tulihan se sieltä. Mies oli aivan, siis AIVAN erinäköinen kun olin parin kuvan perusteella kuvitellut. Oli huijannut pituuden, ja painoakin oli rehellisen daddybodyn verran, niin "urheilullisesta" elämäntyylistään huolimatta. Anteeksi suorasanaisuuteni ja törkeyteni, mutta siis ällöttävän näköinen reppana. Yritti vielä lopuksi pussata autossa kotipihallani, mutta en olisi mitenkään pystynyt. Hyi. Myöhemmin tuli viestiä kun kiitin treffeistä ja totesin, että ei herännyt tunteita, että rikoin hänen sydämensä ja hän arvasi tämän... Toivottavasti emme enää tapaa. 

Vierailija
2045/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppani oli sen verran ylipainoinen että suunnitelmamme metsäkävelystä ei onnistunut...jouduimme palaamaan muutaman sadan metrin jälkeen takaisin. En mene enää ikinä treffeille jos en ole etukäteen nähnyt kokovartalokuvaa tulevasta treffikumppanista...ja en ymmärrä miksei hän sanonut asiasta etukäteen mitään.

Vierailija
2046/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan viestittelin Suomi24 Treffeillä eronneen naisen kanssa. Sovittiin treffit. Ravintolassa odotti todella hermostunut ja jännittynyt nainen. No, treffit jännittä aina, pientä kevyttä jutustelua säästä ja juomien kanssa pöytään. Juteltiin siinä hetki niitä näitä, ja nainen vaikutti rentoutuvan, kunnes... Nainen pillahtaa täysin yllättäen itkuun keskellä täyttä ravintolaa. Sopertaa jotain ja syöksyy ulos, koko ravintola tuijottaa minua. Vetäisen juoman, ja lähden perään. Kävelen naisen kiinni. Selviää, että eropaperit on jätetty edellisellä viikolla, läheisellä asuinalueella odottaa velkainen ok-talo, paska ryyppäävä ukko ja kamalat kakarat. Istuin kolme tuntia hylätyllä bussipysäkillä kuuntelemassa tauotonta valitusta elämän kurjuudesta. En minä voinut naista yksinkään jättää. Lopulta hän sai purettua kaiken mahdollisen, halattiin ja lähdettiin eri suuntiin. Naisesta ei enää koskaan kuulunut mitään. 

Vierailija
2047/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffikumppani oli sen verran ylipainoinen että suunnitelmamme metsäkävelystä ei onnistunut...jouduimme palaamaan muutaman sadan metrin jälkeen takaisin. En mene enää ikinä treffeille jos en ole etukäteen nähnyt kokovartalokuvaa tulevasta treffikumppanista...ja en ymmärrä miksei hän sanonut asiasta etukäteen mitään.

Melkein samanlainen kokemus. Tiesin kyllä naisen olevan pyöreä, mutta Tinder oli täynnä retkeilykuvia, ja kertoi tykkäävänsä luonnossa liikkumisesta. Pakko oli kääntyä muutaman sadan mterin jälkeen takaisin kun nainen kuulosti höyryveturilta ja näytti siltä, että pää räjähtää hetkenä minä hyvänsä. Mutta parkkipaikan viereissä kahvilassa maistuikin sitten munkki ja kahvi oikein hyvin... 

Vierailija
2048/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin kahvilassa, nainen puhui ja puhui, sain sanottua väliin ehkä muutaman sanan.

Jälkeenpäin kertoi, että oli mukavat treffit, mutta minun pitäisi osata antaa toiselle suunvuoro.

Olin vaan että täh?!

Mulla vähän päinvastainen kokemus. Olin teininä yhden pojan kanssa treffeillä, sovittiin että nähdään ulkona ja siitä sitten kävelylle. Kun tapasimme toisemme, poika sanoi: "Onpas hieno ilma!" Se olikin sitten ainoa asia minkä mies sai suustaan koko treffien aikana. Minä siis kannattelin keskustelua 95%. Ja tuokin lause oli sellainen, jonka oli opetellut ulkoa ja miettinyt sanovansa sen heti treffien alussa, varmaan, että antaa itsestään puheliaan kuvan. :D Treffien jälkeen viestiteltiin ja mies sanoi, ettei meidän kannata tavata enää, koska olen (SIIS MINÄ) liian hiljainen hänen makuunsa. Niinku mitä *ittua. 

Öööööö.... Niin poika vai miekkonen?!?!?!?!?

Vierailija
2049/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin tapailemaan elämäntapaintiaania ja biljardihuijaria ja hän tuli hakemaan töistäni, jostain pihasta pöllitty ruusu kädessään. Tehdessäni lähtövalmisteluja kaveri lainasi työkaveriltani 100 markkaa sanoen, että minä maksan takaisin. Lähdimme baariin ja jatkoille, erottiin se ilta riidoissa ja kas: kun menin töihin, pyydettiin maksamaan 100 markkaa jotka xx oli lainannut nimissäni. Että sellaset treffit..

Vierailija
2050/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi kävellä hautausmaalla treffien ajan. Sanoi romanttiseksi. Myöhemmin oli yhdesti lounastreffit 30km ajomatkan päässä kaupungista. Sitten jätti saapumatta 3 aterian koti-illalliselle eikä vastannut puhelimeen. Kertoi myöhemmin että on oikeastaan jo varattu. Ehkä tuo eka olisi pitänyt jo ottaa red flagina..

Vierailija
2051/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat olivat ikivanhoja, mies ei näyttänyt edes samalta ihmiseltä, kiloja oli tullut reilusti, naama ja nenäkin oli leventynyt tuplasti. Oli vähän Timo Soinin näköinen. 

Tapasimme kahvilassa työpäivän jälkeen, olin puhetta että menemme kahville. Kahvilassa oli kuitenkin A-oikeudet ja mies tilasi itselleen oluen,  oli juuri saanut ison työprojektin loppuun ja halusi palkita itsensä sillä.  Sen jälkeen sitten mies piti esitelmän projektista, levitti oikein sitä koskevat paperit kahvilan pöydälle (ei ollut mikään salainen juttu, joten siinä mielessä ok) ja niitä sitten piti tutkia ja kommentoida, vaikkei kiinnostanut tippaakaan. Kun päästiin vihdoin ja viimein puhumaan muusta kuin hänen hienosta projektistaan, niin suhtautuminen kaikkeen oli todella negatiivista, haukuttiin niin poliitikot, virkamiehet, pankit, hänen esimiehensä, ex-vaimo yms. Jos minä sanoin mielipiteeni jostain, niin se meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, hän oli sellainen besserwisser, joka tunsi jopa minun alani asiat minua paremmin, vaikka olin ko. alalla ollut asiantuntijana jo parikymmentä vuotta ja minulla on alan yliopistotason koulutus. 

Yritin olla kohtelias ja jutella sen aikaa, että mies saisi olensa juotua, mutta  sitä pystyikin juomaan hitaammin kuin kahvia, joka jäähtyy, ja aika muutenkin tuntui matelevan. Vajaan tunnin päästä (joka tuntui vähintään viideltä tunnilta) en vaan kestänyt enää, nousin ja sanoin, että sorry, mun täytyy nyt lähteä ja hyvästelin. Olihan se töykeää niin nopeasti poistua, myönnän sen, mutta jotenkin meni hermot enkä osannut poistua fiksummin. Myöhemmin hän kysyi sovelluksessa, miksi lähdin niin äkkiä, ja kun yritin jotain suhteellisen kohteliasta selittää, hän suuttui ja haukkui minut. En pannut pahakseni, sainpa hyvän syyn poistaa koko matchin ilman huonoa omaatuntoa. 

Vierailija
2052/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit olivat ok. Toisilla pyysi luokseen syömään. Poltti tupakkaa sisällä.Tarjosi kanaa joka oli raakaa. Loukkaantui kun en syönyt. Koetti suudella ja henki haisi.

Vierailija
2053/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea nainen. Eipä tuollaisen kanssa olisi ollut kiva ruokailla.

Vierailija
2054/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit olivat ok. Toisilla pyysi luokseen syömään. Poltti tupakkaa sisällä.Tarjosi kanaa joka oli raakaa. Loukkaantui kun en syönyt. Koetti suudella ja henki haisi.

Oliko tämä kanamies Mikko mikkelistä? Kuulostaa samalta hepulta joka poltti vessan ikkunassa sätkiä ja piti  kanankopia ja ranuja uunissa 30 min ja  suutahti kun sanoin ettei ole kypsiä nyt. Söin sitten sipsejä kun mussutti raakaa kanankoipea. Tapailtiin 2viikkoa,vikana yönä paskoi mun sänkyyn ja sanoi että mahatauti. Varmasti joku salmonella tai muu ruokamyrkytys. Lähti kotiinsa potemaan ja ghostasi,olisi saanut nyt edes maksaa uuden patjan!

Vierailija
2055/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan viestittelin Suomi24 Treffeillä eronneen naisen kanssa. Sovittiin treffit. Ravintolassa odotti todella hermostunut ja jännittynyt nainen. No, treffit jännittä aina, pientä kevyttä jutustelua säästä ja juomien kanssa pöytään. Juteltiin siinä hetki niitä näitä, ja nainen vaikutti rentoutuvan, kunnes... Nainen pillahtaa täysin yllättäen itkuun keskellä täyttä ravintolaa. Sopertaa jotain ja syöksyy ulos, koko ravintola tuijottaa minua. Vetäisen juoman, ja lähden perään. Kävelen naisen kiinni. Selviää, että eropaperit on jätetty edellisellä viikolla, läheisellä asuinalueella odottaa velkainen ok-talo, paska ryyppäävä ukko ja kamalat kakarat. Istuin kolme tuntia hylätyllä bussipysäkillä kuuntelemassa tauotonta valitusta elämän kurjuudesta. En minä voinut naista yksinkään jättää. Lopulta hän sai purettua kaiken mahdollisen, halattiin ja lähdettiin eri suuntiin. Naisesta ei enää koskaan kuulunut mitään. 

Olitpa kiltti kun kuuntelit. Kuka ihme lähtee treffeille suunnilleen samalla ovenavauksella kun jättää eropaperit?!? Oma avioeroni astui voimaan keväällä, paperit jätettiin vuosi takaperin, enkä vieläkään ole valmis treffailemaan ketään. Ja minullakin oli "paska ryyppäävä ukko". Täytyy ensin parantaa itsensä ennen kuin lähtee etsimään rakkautta.

Vierailija
2056/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei tuollaista voi oikeasti olla olemassa, vai voiko 🤣

Vierailija
2057/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-64 kirjoitti:

Erehdyin tapailemaan elämäntapaintiaania ja biljardihuijaria ja hän tuli hakemaan töistäni, jostain pihasta pöllitty ruusu kädessään. Tehdessäni lähtövalmisteluja kaveri lainasi työkaveriltani 100 markkaa sanoen, että minä maksan takaisin. Lähdimme baariin ja jatkoille, erottiin se ilta riidoissa ja kas: kun menin töihin, pyydettiin maksamaan 100 markkaa jotka xx oli lainannut nimissäni. Että sellaset treffit..

Siis tyyppi kerkesi tekemään velkaa sinun nimiisi ekoilla treffeillä? Huhhuh.

Vierailija
2058/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä kanamies Mikko mikkelistä? Kuulostaa samalta hepulta joka poltti vessan ikkunassa sätkiä ja piti  kanankopia ja ranuja uunissa 30 min ja  suutahti kun sanoin ettei ole kypsiä nyt. Söin sitten sipsejä kun mussutti raakaa kanankoipea. Tapailtiin 2viikkoa,vikana yönä paskoi mun sänkyyn ja sanoi että mahatauti. Varmasti joku salmonella tai muu ruokamyrkytys. Lähti kotiinsa potemaan ja ghostasi,olisi saanut nyt edes maksaa uuden patjan!

Mitä hel vet tiä. Hyi vvvvv...

Vierailija
2059/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmea nainen. Eipä tuollaisen kanssa olisi ollut kiva ruokailla.

Olisi kiinnostavaa kuulla, miten treffit jatkuivat tämän jälkeen...

Vierailija
2060/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui tauotta exästään koko illan, vaikka useaan otteeseen ehdotin puheenaiheen vaihtoa. Oli kuulemma narsisti jne. Valehteli lisäksi olevansa normaalipainoinen, vaikka ei todellakaan ollut. Vanha kuva oli tietenkin ilmoituksessa.