Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
3 treffit tosi seksikkään ja tasapainoisen oloisen naisen kanssa. Olin varannut hienon majoituksen, mansikat, kuoharit ym..
No daami tuli paikalle ja veti jännitykseen kuoharia reilusti, oli omatkin eväät mukana imuroi ne turpaansa ja oksensi vessaan mun pidelles hiuksia.
No keskellä yötä sit herätti mut ja pyysi hakemaan hänelle ruokaa, hain ja mietin et tää on tässä.. hitto mikä tyyppi.
Sit alko seksin vonkaus ja pakko oli antautua vaikka ei tehnyt yhtään mieli.
Eräs mies pyysi treffeille. Kun pyysi, hän sanoi että tarjoaa. No päivänä kun oli treffit, laittoi viestiä että ota sen verran rahaa mukaan, että voit maksaa omat ruokasi ja juomasi. Minulle kävi. Menimme syömään vain pikaruokalaan. Ostimme jonkun 2 henkilön ateria systeemin. Hänellä oli hädin tuskin rahaa maksaa sitä omaa osuuttaan, joten tarjouduin maksamaan ja annoin loppurahat miehelle säälistä. Kesken ruokailun, hän sanoi käyvänsä pikaisesti kaupassa. Luulin että hän käy ostamassa mulle kukkia tai suklaata. Ei. Osti 2 tölkkiä kaljaa alkoholittomaan pikaruokalaan ja alkoi juomaan niitä siellä. Kysyi toki että tahtoisinko mä toisen. En tahtonut. Jostain syystä pikaruokalan työntekijät eivät tulleet sanomaan miehelle mitään(hän kaatoi heidän nähdessään kaljan juomamukiin). Puhui paljon exvaimostaan sekä naisista, joita oli pyytänyt treffeille, mutta eivät olleet lähteneetkään ja näytti kuviakin. Sitten selvisi että hänen eksänsä oli mun vanha kaveri ja sain lopetettua jutun siihen. Ja molemmat oli sitä mieltä ettei synkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menin naisen kanssa syömään. Tilasimme ruokaa ja ja hetken päästä nainen lähti käumään vessassa. Odottelin siinä, pitkän tovin ja naisen annos tulikin pöutään, juuri ennenkuin hän palasi vessasta. Odottelin omaa ruokaani siinä ja kysyin tarjoilijalta missä annokseni viipyy. Tarjoilija ilmoitti naisen peruuttaneen annokseni tilauksen. Kysyin naiselta asiasta. Hän vain ilmoitti, että sitä annosta ei syödä tässä pöydässä. Nainen työskenteli erään keskustelupalstan moderaattorina.
Osunut myös omalle kohdalle. Ilmeisesti tosi aktiivinen Tinderissä.
Naispuolinen Musta Pekka.
Viestiteltiin treffisivustolla. Jonkin ajan kuluttua tyyppi halusi viedä syömään ja juomaan. Satsasin uusiin vaatteisiin ja kenkiin. Ilta sujui hyvin. Miekkonen pyysi lähtemään kotiinsa drinkille. Saavuttiin hulppealle huvilalle ja meni siinä jutun luistaessa useampi drinkki. Nukahdin sohvalle ja heräsin siihen kun vieressäni seisoo äkäinen nainen. Hupsista keikkaa, vaimo oli palannut työmatkalta paria päivää odotettua aikaisemmin. Siinä sitten seisoin pihamaalla odottamassa taksia, kun rouva vielä heitteli uudet kenkäni pihamaalle. Taisi olla ukko joku tohvelisankari kun antoi puhelinnumeroni vaimolleen, joka soitteli vielä haukkuakseen perään. Soitot loppui, kun sanoin, että voisi miettiä miksi ukkonsa teki näin.
Tavattiin lavatansseissa ja tanssittiin loppuilta yhdessä. Pyysi illan päätteeksi, että käydään yökahvilassa. Ok, mentiin. Kyseli, nähtäisiinkö huomenna. Joo. Sovittiin, että mennään kävelemään uudet raput ylös näköalapaikalle. Satoi, joten istuimme kahvilaan. Vähän tympeän oloisen miehen jutut olivat todella puisevia, kansainvälistä polittiikkaa, taloutta, verotusta ym. Välillä yritin kääntää keskustelun henkilökohtaisempiin asioihin. Ei onnistunut. Sattui esittämään varmana tietona, että tiettyä omaisuutta voi lahjoittaa veroitta. No ei voi, satuin olemaan työkseni juuri niiden asioiden kanssa tekemisissä. Hän ei uskonut, vaan otti kännykän ja alkoi etsiä asiasta tietoa. Eipä löytynyt. Jatkoi jaarituksiaan. Mietin, että katsotaan nyt, jospa kuitenkin tuosta vaihtaisi säveltä ja istuin pöydässä sitkeästi. Edellisenä iltana oli ollut ihan tavallisen mukava mies. Sitten mies tokaisi, että on sitä hullu, kun lähtee ajamaan x paikkakunnalta (hänen asuinpaikkansa 40 min ajomatkan päässä) paikkakunnalle Z, jossa asun; parempi vaihtoehto olisi ollut vaikka katsoa ET-elokuvaa. Olin niin ällistynyt, että en siihen juuri mitään kommentoinut vaan aloin rauhallisesti tehdä lähtöä. Ei hävettänyt yhtään, että minulle oli sanottu noin vaan kerroin lähipiirille siitä pilke silmäkulmassa. Vaikka olen suorasanainen ja räväkkä, en voisi kuvitella itse sanovani mitään tuollaista, vaikka kuinka tuntuisi hukkaan heitetyltä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Edellisenä iltana oli ollut ihan tavallisen mukava mies. Sitten mies tokaisi, että on sitä hullu, kun lähtee ajamaan x paikkakunnalta (hänen asuinpaikkansa 40 min ajomatkan päässä) paikkakunnalle Z, jossa asun; parempi vaihtoehto olisi ollut vaikka katsoa ET-elokuvaa. Olin niin ällistynyt, että en siihen juuri mitään kommentoinut vaan aloin rauhallisesti tehdä lähtöä. Ei hävettänyt yhtään, että minulle oli sanottu noin vaan kerroin lähipiirille siitä pilke silmäkulmassa. Vaikka olen suorasanainen ja räväkkä, en voisi kuvitella itse sanovani mitään tuollaista, vaikka kuinka tuntuisi hukkaan heitetyltä ajalta.
Kaikkea se maa päällään kantaa, hyvä että asia selvisi jo tuossa vaiheessa.
Tapasin kivan tytön diskossa ja sain tungettua sen hotellihuoneeseen. Siinä sitten homma alkoi kiihkeämmäksi ja kiihkeämmäksi ja sain riisuttua daamin ilkosilleen, eipä todellakaan pannut vastaan. Olin valmiudessa työntyä sisään ja elämä hymyili. Tyttö ei, se rupesi itkemään ihan hillittömästi. Siinä sitten panohqlut lerpahti sylittelin tyttöä joka kertoi että häntä oli kohdannut suuri suru. Sympatiani oli täysin tämän tytön puolella, ihmisparka. Aamuyöstä sitten kävelin kassit kivistäen omaan kotiini. Kaipa se tyttö tarvitsi kunnon itkut ja sylin tässä kohtaa, ja toivottavasti sitten jossain kohtaa sen hyvän panonkin. Nyt ei kuitenkaan ollut panon aika
Vierailija kirjoitti:
Olin nähnyt tyyppiä jo pari kertaa, ja sovittiin, että mennään hänen luo. Nooh, siellä oli sitten koko kaveripiiri pössyttelemässä olkkarin tahraisilla sohvilla enemmän ja vähemmän pukeissa. Itse en polta yhtään mitään. Sen kämppis reipastui ja esitteli minulle viljelmänsä silmät puoliummessa, oli laittanut natikat makuuhuoneeseensa ja vuorannut ikkunan foliolla, kasvit oli järkännyt kätevästi ämpäreihin. Ajattelin ihan huumorin vuoksi jäädä hetkeksi hengailemaan, mutta deitti romautti kasvihuonekierroksen perään toisen sohvan selkänojan alas ja pyysi kavereita siirtymään hetkeksi keittiöön, että päästäisiin vetämään varvit ennen rentoutumista. Ei päästy. Seuraavia treffejä ei tullut.
Ei kukaan ole niin tyhmä että ehdottaa p*noja _ennen_ paukkuja.
Ensitreffeillä reipas työssäkäyvä charmööri olikin seuraavalla tapaamisella mustat rinkulat silmien ympärillä ja kertoikin käyttävänsä amfetamiinia. Sikäli kunnioitettavaa että tuli treffeille ja kertoi tilanteestaan. En lähtenyt siitä suhdetta yrittämään, eikä hänkään sitä suositellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekat treffit olivat ok. Toisilla pyysi luokseen syömään. Poltti tupakkaa sisällä.Tarjosi kanaa joka oli raakaa. Loukkaantui kun en syönyt. Koetti suudella ja henki haisi.
Oliko tämä kanamies Mikko mikkelistä? Kuulostaa samalta hepulta joka poltti vessan ikkunassa sätkiä ja piti kanankopia ja ranuja uunissa 30 min ja suutahti kun sanoin ettei ole kypsiä nyt. Söin sitten sipsejä kun mussutti raakaa kanankoipea. Tapailtiin 2viikkoa,vikana yönä paskoi mun sänkyyn ja sanoi että mahatauti. Varmasti joku salmonella tai muu ruokamyrkytys. Lähti kotiinsa potemaan ja ghostasi,olisi saanut nyt edes maksaa uuden patjan!
Totaalirepeäminen =D
Olimme tavanneet netissä ja jutelleet useampia viikkoja mielestäni ihan tositarkoituksella. Mies asui hieman kauampana mutta lopulta sitten tuli tapaamisen aika ja matkasin autollani n.200km hänen luokseen. Jännitin aivan suunnattomasti olin nuori ja epävarma itsestäni, mies avasi oven ja vaikutti tympääntyneeltä. Aivan erilaiselta kun aikaisemmissa keskusteluissamme. Odotin rentoa illanviettoa ja jutustelua. Jossain kohtaa mies ehdotti seksiä, suostuin, heti kun se oli ohi ja hän vielä päälläni kommentoi " no tulihan tämäkin kokemus (viitaten lievään ylipainooni) ja nyt ulos asunnosta", laittoi mut yöllä ajamaan kotiin takaisin. Oli kyllä tietoinen etukäteen että olin hieman pyöreämpi mutta ehkä halusi nöyryyttää. Ulkonäön puolesta hänellä olisi ollut helppo saada ketä vaan naisia.
Ei tee mieli käydä treffeillä kun näitä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tinderin kautta sovitut treffit ja hyvin samantapaisia kokeet muksia kuin muillakin täällä.
Suomalaiset miehet on sitten juntteja!!!
Alan lesboksi
Ainoa yhdistävä tekijä näissä on sinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin mun luona ekaa kertaa ja siitä huolimatta, että olin jo viesteillä sanonut etten harrasta seksiä ekoilla treffeillä (ja mies oli ollut samaa mieltä), alkoi järkyttävä vonkaaminen. Lopulta koin että on vaan helpompi antaa, joka oli virhe. Mies oli kovakourainen, eikä uskonut kun sanoin että sattuu. Yritti väkisin fistata ja kuristi mitään kysymättä. Olin aktin jälkeen aivan mustelmilla ja alapääni vuosi verta. Seksin jälkeen mies alkoi puhua siitä, että häntä on koulukiusattu ja hän haluaisi tappaa kiusaajansa. Lopulta onneksi lähti. Lähtiessään vielä sanoi, että meillä synkkasi niin hyvin, että hän haluaisi virallistaa suhteen
kai sa tajuat että tälle on ihan rikosnimike olemassa..jos tämä tarina on totta.
Tästä on jo useampi vuosi aikaa. Mulla oli sillon ikää vasta 20 ja en tajunnut vielä silloin, että toi oli periaatteessa raiskaus. Aattelin vaan et kuitenkin lopulta suostuin niin oma moka. Ja myös hävetti aivan helvetisti
Älä syyllistä itseäsi. Olit nuori ja menit tilanteessa hämillesi.
Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä huolehtimaan itsestään. Oikeustoimikelvotonhan tuommoinen on.
Kivan näköinen tyyppi ja vaikutti mukavalta. Ekat treffit sitten sovittiin kahvilaan. Mutta tyypillä oli aivan järkyttävän paha halitoosi. Siis niin kertakaikkisen paha, että mua ihan oikeasti alkoi oksettaa kun pari kertaa haistoin hengityksen. Mietin että miten ihmeessä kestän tässä vastapäätä edes sen verran siedettävän ajan, etten olisi epäkohtelias. Sitten koitin siinä hengitellä suun kautta, mutta tuntui että haju oli niin pistävä, että vähänkin kun sitä tuli nenään, niin silmiä kirveli. Lopulta en vaan kestänyt enempää. Olisko 10min kohdalla sanoin vaan, että anteeksi mun on nyt vaan mentävä. Mies laitteli viestejä perään ja kyseli mikä mulle tuli. En kehdannut sanoa halitoosista, totesin vain että hän ei ollut mun tyyppiä.
Mitä olen kuullut, niin monella "mentiin Mcdonaldsiin" treffit oli surkeat. Itse en ole päässyt treffeille.
Tätä keskustelua jokusen sivun lukeneena, on kyllä nyt pakko itsekkin kommentoida.
Olen nelikymppinen mies, joka on ollut pitkän parisuhteen(16 v.) jälkeen sinkkuna jokusen vuoden.
Itse en halua seksisuhteita, vaan oikean suhteen. Yksittäisiä suhteita oli tarpeeksi parikypäsenä, ja aattelen niiden kuuluvan enemmän nuoruuteen, kuin keski-ikään.
Olen huomannut treffaillessa, että naisilla on ollut erikoinen asenne treffeillä, ennen kuin on keskustelussa tullut puheeksi koulutus ja työ. Jotenkin on tullut tunne, että nainen on kiinnostunut vielä enemmän, kun kerron työskenteleväni arkkitehtinä. Toki useinhan niistä keskustellaan, koska ovat helppoja aiheita kaikille, joten saattaa olla myös jonkin asteista luulotautia minun osalta?
Olen päättänyt treffejä aika nopeasti, jos olen selvästi huomannut, että henkilö on kiinnostunut työstäni enemmän kuin minusta. Sellainen neuvo kaikille, että harva haluaa käydä työpäivää läpi treffeillä lähes tuntemattoman kanssa, tai kertoa talosuunnittelun perusteita.
Olin tehnyt ruuan deitilleni. Mies sanoi, ettei tullut syömään
Nainen haki m inut kotoa ulkoiluttamaan sen koiraa toiselle puolelle kaupunkia, mutta ei tarjonnut kyytiä takaisin. Olisi silti halunnut edelleen pitää yhteyttä.