Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
2021/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antanut PI-lUA vaikka vonkasin monta minuuttia

Vierailija
2022/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee näitä juttuja, ei voi kuin ihmetellä kuinka tuolla pyörii ihmisiä, jotka ovat kuin Kummelista tai jostain Petelius/Kalliala- sketsistä.

Tai Spede-showsta...

Muistan tuon epäuskoisen hämmästyneen tunteen kuin eilisen.

T. Nuorena kesät aspana (Tinderhorrorilta olen sentään elämässä säästynyt.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tukholmassa reissulla ja viestittelin kivan miehen kanssa jo ennen reissua.  Nähtiin ravintolassa. Jossain välissä sanoi käyvänsä röökillä; eikä tullut missään välissä takaisin :D Silloin ensimmäinen tunne oli jäätävä häpeä ja hölmistys ja jälkeenpäin pelkkä nauru miten voi olla noin selkärangattomia ihmisiä olemassa. Lisähuomiona en ole mikään catfish tapaus vaan näkyy koko ja ikä rehellisesti kuvista.

Vierailija
2024/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksitreffit.. Oltiin sättäilty somessa ja kuviakin laiteltu. Naisen puheet oli todella roisit, puhtaaksi nuolemista, dominointia ym.

Eikun piakanpäälle korkein odotuksin. Massaa oli tullut kuvien otto hetken jälkeen.

Ja se seksi.. lähetys saarnaaja peiton alla täysin lahnan naisen kanssa. Ei nähty enää.

Oliks tää haahka Hollolan Soramäestä? Se oli kanssa tommonen, että ensin ihan levottomat jutut ja sitten kun nähtiin, niin ei mitään.

Kouvolassa. Kyllä harmitti ajaa 100km sen takia et mun piti saada kunnon kokemus 😂😂.

Ikinä ollut noin ujoa ja epävarmaa kumppania.

Vierailija
2025/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksitreffit.. Oltiin sättäilty somessa ja kuviakin laiteltu. Naisen puheet oli todella roisit, puhtaaksi nuolemista, dominointia ym.

Eikun piakanpäälle korkein odotuksin. Massaa oli tullut kuvien otto hetken jälkeen.

Ja se seksi.. lähetys saarnaaja peiton alla täysin lahnan naisen kanssa. Ei nähty enää.

Se olis vaatinut paksun kusiletkun, mutta sulla ei ollu ku katkarapu siellä sun haarovälissä.

Tää nainen oli nähnyt mun kusiletkun jo kuvissa.

Vierailija
2026/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoajelulla ympäri kaupunkia, sen jälkeen tyypin kämpille, jossa eteisen pöydällä paketti kondomeja.

Käännyin kannoiltani välittömästi ja se oli sitten siinä.

Vierailija
2027/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olis vaatinut paksun kusiletkun, mutta sulla ei ollu ku katkarapu siellä sun haarovälissä.

Tää nainen oli nähnyt mun kusiletkun jo kuvissa.

Just joo 😂😂😂

Vierailija
2028/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nähnyt tyyppiä jo pari kertaa, ja sovittiin, että mennään hänen luo. Nooh, siellä oli sitten koko kaveripiiri pössyttelemässä olkkarin tahraisilla sohvilla enemmän ja vähemmän pukeissa. Itse en polta yhtään mitään. Sen kämppis reipastui ja esitteli minulle viljelmänsä silmät puoliummessa, oli laittanut natikat makuuhuoneeseensa ja vuorannut ikkunan foliolla, kasvit oli järkännyt kätevästi ämpäreihin. Ajattelin ihan huumorin vuoksi jäädä hetkeksi hengailemaan, mutta deitti romautti kasvihuonekierroksen perään toisen sohvan selkänojan alas ja pyysi kavereita siirtymään hetkeksi keittiöön, että päästäisiin vetämään varvit ennen rentoutumista. Ei päästy. Seuraavia treffejä ei tullut. 

kai sä ilmiannoit ton kasvitieteellisen puutarhan poliiseille? :)

Vierailija
2029/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin mun luona ekaa kertaa ja siitä huolimatta, että olin jo viesteillä sanonut etten harrasta seksiä ekoilla treffeillä (ja mies oli ollut samaa mieltä), alkoi järkyttävä vonkaaminen. Lopulta koin että on vaan helpompi antaa, joka oli virhe. Mies oli kovakourainen, eikä uskonut kun sanoin että sattuu. Yritti väkisin fistata ja kuristi mitään kysymättä. Olin aktin jälkeen aivan mustelmilla ja alapääni vuosi verta. Seksin jälkeen mies alkoi puhua siitä, että häntä on koulukiusattu ja hän haluaisi tappaa kiusaajansa. Lopulta onneksi lähti. Lähtiessään vielä sanoi, että meillä synkkasi niin hyvin, että hän haluaisi virallistaa suhteen

Vierailija
2030/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kahvilassa, nainen puhui ja puhui, sain sanottua väliin ehkä muutaman sanan.

Jälkeenpäin kertoi, että oli mukavat treffit, mutta minun pitäisi osata antaa toiselle suunvuoro.

Olin vaan että täh?!

Vierailija
2031/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtiin mun luona ekaa kertaa ja siitä huolimatta, että olin jo viesteillä sanonut etten harrasta seksiä ekoilla treffeillä (ja mies oli ollut samaa mieltä), alkoi järkyttävä vonkaaminen. Lopulta koin että on vaan helpompi antaa, joka oli virhe. Mies oli kovakourainen, eikä uskonut kun sanoin että sattuu. Yritti väkisin fistata ja kuristi mitään kysymättä. Olin aktin jälkeen aivan mustelmilla ja alapääni vuosi verta. Seksin jälkeen mies alkoi puhua siitä, että häntä on koulukiusattu ja hän haluaisi tappaa kiusaajansa. Lopulta onneksi lähti. Lähtiessään vielä sanoi, että meillä synkkasi niin hyvin, että hän haluaisi virallistaa suhteen

kai sa tajuat että tälle on ihan rikosnimike olemassa..jos tämä tarina on totta.

Vierailija
2032/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai sa tajuat että tälle on ihan rikosnimike olemassa..jos tämä tarina on totta.

Tästä on jo useampi vuosi aikaa. Mulla oli sillon ikää vasta 20 ja en tajunnut vielä silloin, että toi oli periaatteessa raiskaus. Aattelin vaan et kuitenkin lopulta suostuin niin oma moka. Ja myös hävetti aivan helvetisti

Vierailija
2033/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin kahvilassa, nainen puhui ja puhui, sain sanottua väliin ehkä muutaman sanan.

Jälkeenpäin kertoi, että oli mukavat treffit, mutta minun pitäisi osata antaa toiselle suunvuoro.

Olin vaan että täh?!

Mulla vähän päinvastainen kokemus. Olin teininä yhden pojan kanssa treffeillä, sovittiin että nähdään ulkona ja siitä sitten kävelylle. Kun tapasimme toisemme, poika sanoi: "Onpas hieno ilma!" Se olikin sitten ainoa asia minkä mies sai suustaan koko treffien aikana. Minä siis kannattelin keskustelua 95%. Ja tuokin lause oli sellainen, jonka oli opetellut ulkoa ja miettinyt sanovansa sen heti treffien alussa, varmaan, että antaa itsestään puheliaan kuvan. :D Treffien jälkeen viestiteltiin ja mies sanoi, ettei meidän kannata tavata enää, koska olen (SIIS MINÄ) liian hiljainen hänen makuunsa. Niinku mitä *ittua. 

Vierailija
2034/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vaan että täh?!

Mulla vähän päinvastainen kokemus. Olin teininä yhden pojan kanssa treffeillä, sovittiin että nähdään ulkona ja siitä sitten kävelylle. Kun tapasimme toisemme, poika sanoi: "Onpas hieno ilma!" Se olikin sitten ainoa asia minkä mies sai suustaan koko treffien aikana. Minä siis kannattelin keskustelua 95%. Ja tuokin lause oli sellainen, jonka oli opetellut ulkoa ja miettinyt sanovansa sen heti treffien alussa, varmaan, että antaa itsestään puheliaan kuvan. :D Treffien jälkeen viestiteltiin ja mies sanoi, ettei meidän kannata tavata enää, koska olen (SIIS MINÄ) liian hiljainen hänen makuunsa. Niinku mitä *ittua. 

Heh, mukava nähdä toinenkin puoli tarinasta. Olethan varma, ettet vain puhunut niin 'agressiivisesti' ettei toinen saanut suunvuoroa kuten ite koen itselleni käyneen.

Vierailija
2035/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukioikäisenä tutustunut ystäväni kautta yhteen nuoreen mieheen, joka ehdotti että mennään kaksistaan kahville. Sovittiin päivä ja aika, paikka keskustassa, tavattiin, istuttiin pöytään kahveinemme. Mun puhelin kilahtaa, siellä kalenterimuistutus, että vartin päästä alkaa lääkäriaika. Pomppaan säikähtäneenä ylös, soperran jotain anteeksipyyntöjä että pakko mennä tälle ajalle, kun mulla on sellainen kauhea vaiva (totta kai kerron sen yksityiskohtaisesti ääneen) ja sitten juoksen täysiä lääkärille joka onneksi oli myös keskustassa, ehdin sinne nipin napin. Kundi jäi kahden kahvikupin kanssa monttu auki ihmettelemään. En enää muista, pyysinkö edes anteeksi. Hänestä ei joka tapauksessa kuulunut enää yhtään mitään. Vasta vuosien päästä tajusin, että ne olivat olleet treffit ja poika oli ollut minusta romanttisesti kiinnostinut!

Sori siitä M, olin törppö! :(

Vierailija
2036/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo useampi vuosi aikaa. Mulla oli sillon ikää vasta 20 ja en tajunnut vielä silloin, että toi oli periaatteessa raiskaus. Aattelin vaan et kuitenkin lopulta suostuin niin oma moka. Ja myös hävetti aivan helvetisti

Älä syyllistä itseäsi. Olit nuori ja menit tilanteessa hämillesi.

Vierailija
2037/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut paikalle.

Vierailija
2038/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain hölmö. Jos nainen kerran ensin pussailee innolla, niin kyllä sitä silloin saa halaillakin sohvalla. Miehen kuuluu jahdata naista, nainen antoi sulle siihen tilaisuudenkin ja missasit sen. :)

Minä en ketään jahtaa, ei ole tarvetta kun vientiä riittää muutenkin. Jos pitää jotain lapsellista peliä alkaa pelaamaan eikä voi puhua asioista kuten aikuiset niin ei kiitos.

Eihän tuossa mitään lapsellistao ollut, naisella on voinut olla vaikeita tapahtumia elämässään. Voi haluta seksiä, mutta keho laittaa vastaan ja haluaa edetä rauhallisesti.

Vierailija
2039/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vonkaa, eikä se lopu, niin miehen voi laittaa pihalle. Seksiä ei tarvitse koskaan antaa.

Sinulle on tehty seksuaalista väkivaltaa. Kävitkö lääkärissä?

Vierailija
2040/2388 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut paikalle.

Juurikin näin. Vaikka oli vielä varmistelut soiteltu ja oli kysynyt mitä kaupasta (kotitreffit). Seuraava ilmo oli tunteja sovitun ajan jälkeen, että lipsahti kupille...