Pitkät naiset eivät ole kauniita pituutensa takia
Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:26"]
Mä oon noin 154cm ja mua ainakin nolottaa olla näin lyhyt! Minua pidetään aina lapsena ja tuskin koskaan kasvan oikeasti naiseksi! Olen 21 vuotias ja minua pidetään jonain teininä luultavasti aina! :(
[/quote]
Lainaa tyyli pieniltä ranskattarilta tai italialaisilta. Kaikki naiset on ihania!
-176 cm
Makuasioita. Oma pituuteni 163 cm. Ap.
Olen 168 cm pitkä (lyhyt) ja olisin aina halunnut olla kymmenen senttiä pidempi!!!!
Hehee, joku kateellinen pätkä siellä huutelee. ;)
No ei, oikeasti kaikenpituiset naiset voivat olla kauniita.
Tuo on ihan sinun mielipiteesi, ei monen muun. Pitkät naiset ovat kauniita minun mielestäni.
t. heteronainen 170 cm
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:26"]
Mä oon noin 154cm ja mua ainakin nolottaa olla näin lyhyt! Minua pidetään aina lapsena ja tuskin koskaan kasvan oikeasti naiseksi! Olen 21 vuotias ja minua pidetään jonain teininä luultavasti aina! :(
[/quote]
Lainaa tyyli pieniltä ranskattarilta tai italialaisilta. Kaikki naiset on ihania!
-176 cm
[/quote]
Mulla on punapigmenttiä XD vaaleet hiukset kylläkin, pisamia ja ihan valkoinen/kalpea iho, en usko että italialaisten ruskettuneiden suklaa hiuksien ja silmien tyyli sopii minulle :D:D
Mun mies rakastaa yli kaiken ja se riittää mulle :) opettelen korkkareilla kävelemään, ongelmana vaan että kengän numero on 34...
Muuten sekään ei oikeen haittais et mua pidetään ihan teininä mutta sukulaiset varmasti pyörtyy kun joskus kerron perheenlisäystä tulevan, koska olenhan vielä nniin pieni :D:D:D
ja ilman henkkareita on tuha hakea kaupasta mitään alkoholia tai tupakkaa tai pyrkiä kapakkoihin! En siis itse polta, mutta välillä miehelle haen tupakkaa, ei siis lyhyys johdu polttamisesta ;)
Joo, tiedän. Olen jo nuoresta asti tuntenut syvää häpeää kun olen 177 cm. Mutta milläs tuota poiskaan saan ;) BTW, en ole kyllä muutenkaan kaunis, joten haitanneeko tuo pituuskaan siinä. Olen jo muutaman kerran onnistunut miehen ns. pyydystämään, joten elämäntehtäväni on kohta suoritettu :D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:35"]Joo, tiedän. Olen jo nuoresta asti tuntenut syvää häpeää kun olen 177 cm. Mutta milläs tuota poiskaan saan ;) BTW, en ole kyllä muutenkaan kaunis, joten haitanneeko tuo pituuskaan siinä. Olen jo muutaman kerran onnistunut miehen ns. pyydystämään, joten elämäntehtäväni on kohta suoritettu :D
[/quote]
Päivän surkein trolli
Ai? Kerro se kaikille niille miehille, jotka ihailevat, kosiskelevat ja kehuvat mua ja niille naisille, jotka sanovat minua kauniiksi päin naamaa ja selän takana.
Niin, ja mielestäni kauneus ei ole pituudesta kiinni. Olen nähnyt aivan upeita naisia, niin lyhyitä kuin pitkiäkin.
t. 180 cm rumilus. :)
en voi käyttää maailman upeimpia korkkareita (13cm) koska oon 170 pitkä :(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]
Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.
[/quote]
Voi voi. On se vissiin rankkaa olla tapi, jota kukaan ei kunnioita kuten aikuista.
Joo siis hyi jotkut Victorias Secret mallit, ihme että kukaan on niitä huolinut.
Kyllähän pitkän solakan päällä saadaan mikä vaate näyttämään hyvältä. Kuvissakin ovat nättejä pitkät naiset. Heissä on usein eleganssia. Mutta vain muotikuvissa.
Mallimaailmaa hieman nähneenä, on pakko sanoa että on jotenkin surkuhupaisaa kun samassa vesassa on taviksia ja malli tulee sisään, se on kuin kirahvi kävelisi siihen. Ei vaan se pituus vaan se laihuus, se tekee raajatkin epäluonnollisen pitkiksi, kaula ja hartiat, kaikki on kuin luuta.
Sitten josain kokkareilla ne mallit seisoo siinä lasi kädessä päät hipoen kattoa, kun heitä kuolaavat sedät ulottuvat johonkin nännin tasalle :-D
Ap, olet väärässä! Olen kaunis! Rankkaa sulla kun kauneudentajusi on noin kapea ja vääristynyt!
176 cm
Höpö höpö! Ei pituus ole mikään kauneuden mitta.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:42"]Kyllähän pitkän solakan päällä saadaan mikä vaate näyttämään hyvältä. Kuvissakin ovat nättejä pitkät naiset. Heissä on usein eleganssia. Mutta vain muotikuvissa.
Mallimaailmaa hieman nähneenä, on pakko sanoa että on jotenkin surkuhupaisaa kun samassa vesassa on taviksia ja malli tulee sisään, se on kuin kirahvi kävelisi siihen. Ei vaan se pituus vaan se laihuus, se tekee raajatkin epäluonnollisen pitkiksi, kaula ja hartiat, kaikki on kuin luuta.
Sitten josain kokkareilla ne mallit seisoo siinä lasi kädessä päät hipoen kattoa, kun heitä kuolaavat sedät ulottuvat johonkin nännin tasalle :-D
[/quote]
Ainakin heitä kuolataan! :P
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:39"]
Ai? Kerro se kaikille niille miehille, jotka ihailevat, kosiskelevat ja kehuvat mua ja niille naisille, jotka sanovat minua kauniiksi päin naamaa ja selän takana.
Niin, ja mielestäni kauneus ei ole pituudesta kiinni. Olen nähnyt aivan upeita naisia, niin lyhyitä kuin pitkiäkin.
t. 180 cm rumilus. :)
[/quote]
kylläpäs nyt pitää todistella upeuttaan :D HEVONEN
[/quote]
Siellä taitaa huudella hobitti :D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]
[/quote]
Nimenomaan. Mutta missikisoissa etsitään kauniita naisia. Ei nättiä, sievää tai söpöä.
Mikään ei ole kauniimpaa kuin pitkä, upea nainen.