Pitkät naiset eivät ole kauniita pituutensa takia
Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.
KANNATTAA PÄÄSTÄ TUOSTA KATEUDESTA EROON. Aina tulee nimittäin olemaan sinua kauniimpia, seksikkäänpiä ja upeampia pitempiä naisia :) Itse olen 174 cm ja TODELLA tyytyväinen pituuteeni ;)
Hah. :D Olen 170 cm pitkä ja käytän aina 10-15 cm korkoja.
No, aika usein ihmiset tulee kyselemään kuinka pitkä olen. Olen tosi hoikka ja se saa näyttämään vieläkin pidemmältä + korot. Kerran meni hermot kun kaverin ex-tyttöystävä kommentoj koko ajan pituuttani yms. Itse hän on about 150-155 cm. Hän sitten kysyi minulta: " Siis kuin pitkä sä oikein ooot? (dAA) kerroin ja kysyin takaisin: "Kui lyhyt sinä olet?"
Tyttö loukkaantui,suuttui ja poistui paikalta. Huuteli vielä taaksen jotain "kiitti vaan!"
:------D
mun mielestä pitkä ja ryhdikäs nainen näyttää vaan tosi upeelta!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:39"]
Ai? Kerro se kaikille niille miehille, jotka ihailevat, kosiskelevat ja kehuvat mua ja niille naisille, jotka sanovat minua kauniiksi päin naamaa ja selän takana.
Niin, ja mielestäni kauneus ei ole pituudesta kiinni. Olen nähnyt aivan upeita naisia, niin lyhyitä kuin pitkiäkin.
t. 180 cm rumilus. :)
[/quote]
kylläpäs nyt pitää todistella upeuttaan :D HEVONEN
[/quote]
Siellä taitaa huudella hobitti :D
[/quote]
eipä oikeastaan kun olen 168 pitkä :_))) SOPIVA
EHEI, sopiva on noin 175 cm. Olen itse 180 cm komea mies.
Mielipidekysymyksiä. Itse olen 163 cm ja minusta on ihanaa olla siro, pikkuinen tiitiäinen kuten pitkä mieheni minua kutsuu. Näytän myös ikäistäni nuoremmalta osittain pituudestani johtuen. Harvoin käytän korkkareita koska haluan korostaa pienuuttani.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Kuka haluaa nätin lyhyen jos voi saada kauniin yli 170 cm pitkän..
Ite oon 174,5cm ja en ainakaan vielä siihen ole tyytyväinen, mutta tätä lukiessa tulee niin itsevarma olo, että ehkä alan pian olla tyytyväinen :) Kiitos te!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:09"]
Pitkän naisen pituutta arvostellaan vähintään koko kouluaika, joten asia pitää käsitellä tietoisesti ja päästä siitä yli. Aikuisena ei tunne enää tarvetta lytätä muita tai surkutella itseään asiasta, jolle ei mitään voi.
[/quote]
Komppaan tätä. Vaikka ihminen olisi minkä pituinen tahansa, siitä voidaan vääntää kommenttia, mutta naiselle ei ole sopimatonta olla lyhyt.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Kuka haluaa nätin lyhyen jos voi saada kauniin yli 170 cm pitkän..
[/quote]
Minun mieheni ei ainakaan halua ketään muuta kuin minut, ja ulkonäkööni ihastui, noin 155 cm olen ja mieheni on noin 180 cm
Kunhan huutelet sieltä alhaalta. Ei kuulu tänne asti :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:30"]Mielipidekysymyksiä. Itse olen 163 cm ja minusta on ihanaa olla siro, pikkuinen tiitiäinen kuten pitkä mieheni minua kutsuu. Näytän myös ikäistäni nuoremmalta osittain pituudestani johtuen. Harvoin käytän korkkareita koska haluan korostaa pienuuttani.
Älä nyt loukkaannu, mutta pitkäsäärinen SIRO gaselli yli 170 cm on himottavin. Eli samaan aikaan on pituutta ja sirot luut. Sellaisen vahva leijona haluaa, ei mitään tiitiäis- jänöä
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:44"]
Ai? Kerro se kaikille niille miehille, jotka ihailevat, kosiskelevat ja kehuvat mua ja niille naisille, jotka sanovat minua kauniiksi päin naamaa ja selän takana.
Niin, ja mielestäni kauneus ei ole pituudesta kiinni. Olen nähnyt aivan upeita naisia, niin lyhyitä kuin pitkiäkin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
niin tai taas 180 cm nainen kommentoimassa.. vitun tyhmä
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:30"]
Mielipidekysymyksiä. Itse olen 163 cm ja minusta on ihanaa olla siro, pikkuinen tiitiäinen kuten pitkä mieheni minua kutsuu. Näytän myös ikäistäni nuoremmalta osittain pituudestani johtuen. Harvoin käytän korkkareita koska haluan korostaa pienuuttani.
[/quote]
Sinä et ole pieni, olet keskipituinen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:37"]Kunhan huutelet sieltä alhaalta. Ei kuulu tänne asti :)
[/quote]
Ja pitkät on ihan asiallisia, lyhyet vain vittuilee ja on katkeria? Hohhoijaa... Vaikka olen lyhyt, käyttäydyn kuitenkin kuin aikuinen. Ei voi kaikista sanoa samaa :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
niin tai taas 180 cm nainen kommentoimassa.. vitun tyhmä
[/quote]
Kukaahan ei voi olla 180cm kuin tämä aikasempi nainen ja kelläähän ei voi olla erillaista makua kuin sulla koska sinä olet päättänyt että olet sopiva ja vain ainoastaa SINÄ olet SOPIVA :D
T: 177cm pitkä nainen. (ps.Vai olenko sittenkin se 180cm nainen ;D Huii)
Kyllä se vaan niin on, et makarooni laatikko on paljon parempaa kuin jauhelihaperunamuusi laatikko. Turha kenenkään kitistä!
Olen kohta 30v, 180cm pitkä ja normaalipainoinen, mutta en laiha. Olen aina hävennyt pituuttani. Kävelen kumarassa. En ole siro. Monet miehet ovat lyhyempiä. Kumpa löytäisin tuon itsevarmuuden, joka monilla tänne kirjoittaneilla muilla pitkillä naisilla tuntuu olevan!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:26"]
Mä oon noin 154cm ja mua ainakin nolottaa olla näin lyhyt! Minua pidetään aina lapsena ja tuskin koskaan kasvan oikeasti naiseksi! Olen 21 vuotias ja minua pidetään jonain teininä luultavasti aina! :(
[/quote]naamasta näkee kyllä että oot ohittanut parasta päiväyksen vaikka oot lyhyt siis noinko yleisesti ottaen
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onko kaikki muut pituudet sitten epäsopivia?