Pitkät naiset eivät ole kauniita pituutensa takia
Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.
[/quote]
Ihanaa. Taas yksi syy lisää sille, miks olen ruma <3
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:35"]Joo, tiedän. Olen jo nuoresta asti tuntenut syvää häpeää kun olen 177 cm. Mutta milläs tuota poiskaan saan ;) BTW, en ole kyllä muutenkaan kaunis, joten haitanneeko tuo pituuskaan siinä. Olen jo muutaman kerran onnistunut miehen ns. pyydystämään, joten elämäntehtäväni on kohta suoritettu :D
[/quote]
Päivän surkein trolli
[/quote]Niinpä. Itse olen ollut jo ala-asteella 175 cm nyt vähän enemmän ja EN IKINÄ ole ajatellut mitään negatiivistä pituudestani. Aina pelkkää hyvää ja voin sanoa että harvan miehen pää ei käänny kohdallani (vaikka olen lisäksi iso, hieman ylipainoinen). Ja jos olen yksin liikkeellä niin miehet tulee "iskemään". Eli ainakin miehet tykkää pitkistä, naiset tietty kokee kateellisuutta jos itse ovat lyhyitä.
[/quote]Minua ei myöskään ole IKINÄ kiusattu pituuteni takia, muista syistä kyllä ja pahimmatkaan kiusaajat ei ole maininneet koskaan pituutta vaikka olen aina ollut muita päätä pidempi (myös kiusaajia). En voi ymmärtää että joku kokisi pituuden negatiivisena, ehkä yli 190 cm jos on naisena niin voi olla vähän kolho olo. Mut kunnon mies onkin vähintään yli 180 cm mieluiten yli 190 cm.
Lyhyessä on taas se ulkonäöllinen ongelma, että jos lyhyt on vähänkin ylipainoinen, edes vähän, hän näyttää heti pampukalta. Pienessä tilassa kun on muutenkin kaikki liian lähellä toisiaan (mittasuhteet on tyngät), vähäinenkin ylipaino saa näyttämään huomattavasti tukevammalta. Jotta lyhyt näyttää hyvältä, hänen on oltava todella hoikka ja sirorakenteinen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:58"]
Olen kohta 30v, 180cm pitkä ja normaalipainoinen, mutta en laiha. Olen aina hävennyt pituuttani. Kävelen kumarassa. En ole siro. Monet miehet ovat lyhyempiä. Kumpa löytäisin tuon itsevarmuuden, joka monilla tänne kirjoittaneilla muilla pitkillä naisilla tuntuu olevan!
[/quote] Minä en ole kuin 170cm ja minua harmittaa tämä lyhyys. Olisin mielelläni ollut pitempi. Minusta pitkät naiset ovat upeita.
Hartiat ylös ja ole ylpeä itsestäsi. Kaikki naiset ovat upeita, mutta itse olisin toivonut itselleni vielä muutaman sentin pituutta lisää.
Vai on se joku ihanne tuo taas miten kelpaa miesmarkkinoilla? Se on kuitenkin lyhyt aika elämästä milloin sitä markkina-arvoa tarvitsee. Mutta yläkaappeihin yltäminen vanhempana on turvallisempaa pitkänä kuin jakkaralla keikkuen pätkänä, se voi olla elämänkulku paljolti siitä kiinni murtaako sen lonkkansa kaatuessaan jakkaralla. T: pätkä, jolla monta läheltäpiti tilannetta kurottelijana.
Kampaajani sanoi jo vuosia sitten, että yksikään nainen ei ole tyytyväinen hiuksiinsa, olivat ne sitten millaiset tahansa. Omani paksut ja mielestäni liian kiharat:)
Sama tuntuu pätevän myös pituuden ja muun ulkonäön suhteen. Olen 175 cm pitkä, kauniisti muodostunut nainen. Olen kääntänyt miesten päitä koko aikuisikäni ja saanut paljon kehuja ulkonäöstäni. Luulisi monun olevan tyytyväinen olemukseeni.
Silti olen usein halunnut olla lyhyempi ja minusta pienikokoiset, sirot naiset ovat kauniita. Olen aina ihaillut ranskattaria. Ja italialialaisia naisia, jotka taas useimmiten ovat ranskattaria uhkeampia.
Eli kampaajani sanat voidaan asettaa koskemaan meidän naisten koko käsitystä omasta ulkonäöstämme.
Emme ole koskaan tyytyväisiä. Aina on joku kauniimpi. Ja sitä tavoitellessa monet sortuvat kauneusleikkauksiin. Jotenkin surullista.
Eniten minua oikeasti pelottaa tässä asiassa se, minkälaisen mallin annamme tyttölapsillemme.
Me naiset nimenomaan luomme heille tämän äärettömän vaativan ja tyytymättömän maailman. Jo ala-asteikäisillä tytöillä on ongelmia ulkonäkönsä hyväksymisessä ja paineet vain kasvavat iän lisääntyessä.
Olisiko meidän jo korkein aika muuttaa omaa asennoitumistamme?
Heh... Sä kun et voi mitään sille, että pitkät naiset ovat ne kauneimmat. Voit väittää mitä tahansa, mutta totuus on toinen malli- ja missimarkkinoilla. Ja he ovat niitä, joita yleisesti pidetään maailman kauneimpina. Että pahoittelut vaan sulle pätkä.
Ite kyllä diggaan pitkistä naisista. Omasta mielestäni kaunein nainen, jonka kanssa olen harrastanut seksiä oli 185cm. Nytkin töissä on kanssa tälläinen rapiat 180cm blondi mimmi, joka ainakin saa meikäläisen kuupan sekaisin....
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:28"]
Kampaajani sanoi jo vuosia sitten, että yksikään nainen ei ole tyytyväinen hiuksiinsa, olivat ne sitten millaiset tahansa.
[/quote]
Kampaajasi on väärässä tuossa asiassa. Minä ainakin olen aina ollut tyytyväinen hiuksiini.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:05"]
Kampaajani sanoi jo vuosia sitten, että yksikään nainen ei ole tyytyväinen hiuksiinsa, olivat ne sitten millaiset tahansa.
[/quote]
Kampaajasi on väärässä tuossa asiassa. Minä ainakin olen aina ollut tyytyväinen hiuksiini.
[/quote]
Tää vastaus kuvastaa hyvin av:n tasoa. Tukastako tässä oli kyse. Ei nähdä kokonaisuuksia, kaikki asiat ajatellaan vain oman itsen kautta.
Kampaajani sanoi jo vuosia sitten, että yksikään nainen ei ole tyytyväinen hiuksiinsa, olivat ne sitten millaiset tahansa. Omani paksut ja mielestäni liian kiharat:)
Sama tuntuu pätevän myös pituuden ja muun ulkonäön suhteen. Olen 175 cm pitkä, kauniisti muodostunut nainen. Olen kääntänyt miesten päitä koko aikuisikäni ja saanut paljon kehuja ulkonäöstäni. Luulisi monun olevan tyytyväinen olemukseeni.
Silti olen usein halunnut olla lyhyempi ja minusta pienikokoiset, sirot naiset ovat kauniita. Olen aina ihaillut ranskattaria. Ja italialialaisia naisia, jotka taas useimmiten ovat ranskattaria uhkeampia.
Eli kampaajani sanat voidaan asettaa koskemaan meidän naisten koko käsitystä omasta ulkonäöstämme.
Emme ole koskaan tyytyväisiä. Aina on joku kauniimpi. Ja sitä tavoitellessa monet sortuvat kauneusleikkauksiin. Jotenkin surullista.
Eniten minua oikeasti pelottaa tässä asiassa se, minkälaisen mallin annamme tyttölapsillemme.
Me naiset nimenomaan luomme heille tämän äärettömän vaativan ja tyytymättömän maailman. Jo ala-asteikäisillä tytöillä on ongelmia ulkonäkönsä hyväksymisessä ja paineet vain kasvavat iän lisääntyessä.
Olisiko meidän jo korkein aika muuttaa omaa asennoitumistamme?
[/quote]
Minä olen 179 cm pitkä, rakenteeltani roteva, reitevä ja rintava, hiukseni ovat pitkät ja paksut, aika pörröiset ja usein sekaiset luonnonkiharat, enkä koskaan ole ollut näihin ominaisuuksiini tyytymätön. Eihän sitä tietenkään saisi sanoa, että on omasta mielestään vähintäänkin oikein hyvä, mutta kai näin nimettömänä saa?
En ole kuullut kritiikkiä pahemmin muiltakaan, miehiltä en koskaan. Eräs opiskelukaverini yritti usein puolihumalassa nälviä ja huomautteli siitä, että ei hän ainakaan tämmöinen amatsoni haluaisi olla, eikä tuntunut olevan yhtään tyytyväinen vastaukseen, että asiathan olivat juuri oikealla tolalla: hän ei halunnut olla amatsoni eikä ollut, minä taas halusin olla ja olin.
104, onnittelut hyvästä itsetunnosta! Vaikka Suomessa ja varsinkaan somessa ei itsekehuun suhtauduta myönteisesti, niin ihan mahtava kuulla:)
"Pitkät naiset eivät ole kauniita pituutensa takia". No shit sherlock. Mutta jos on 165 cm kaunista naista tai 180 cm kaunista naista niin kyllä sen pidemmän useampi huomaa. Ja koska ihminenkin on pohjimmiltaan eläin, niin se pitkä viehättää enemmän koska tavallisesti pitkäksi ei kasveta muuta kuin hyvällä ravinnolla ja vähintään kohtuullisella terveydellä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
[/quote]
Mitä sinä kateellinen pygmi täällä puskista huutelet päättömiä mielipiteitäsi.t.liian lyhyt naiseksi 169 cm :( :(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:26"]
Mä oon noin 154cm ja mua ainakin nolottaa olla näin lyhyt! Minua pidetään aina lapsena ja tuskin koskaan kasvan oikeasti naiseksi! Olen 21 vuotias ja minua pidetään jonain teininä luultavasti aina! :(
[/quote]
Eikä pidetä, kunhan et juutu johonkin pissistyyliin. Itse olen samanmittainen kuin sinä, eikä minua kyllä teininä ole teini-iän jälkeen pidetty, ja ihan uskottava olen myös ollut miesvaltaisella alalla työelämässä. Minun olemukseni ei vaan ole pituutta lukuunottamatta mitenkään tyttömäinen ja "söpö", vaan pikemminkin semmoinen kovahko businessnaistyyli. Minulle on täysin vieraita monien lyhyiden naisten kokemukset vähättelystä, tönityksi tulemisesta jne.
Ja itse aiheeseen, pitkät naiset on minusta upeita. Mutta lyhyetkin voi olla kauniita. Itse olen omaan pieneen pituuteeni ihan tyytyväinen.
[/quote]
Minä taas olen todella tyttömäinen ja 'söpö' :D ehkä kun vähän vielä tulee ikää niin muutun pukeutumist tyyliltäni ym... Tällä hetkellä olen kyllä tyytyväinen, eikä se että oerheessä pidetään pikkusena johdu ainoastaan pituudesta, olen iltatähti ja perheen ainoa tyttö :P
Lyhyet (150-160) on yleensä söpixii.
No kerro nyt se oma pituutesi :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]
Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
[/quote]
Totta! On päästäisten aika.
Mä oon noin 154cm ja mua ainakin nolottaa olla näin lyhyt! Minua pidetään aina lapsena ja tuskin koskaan kasvan oikeasti naiseksi! Olen 21 vuotias ja minua pidetään jonain teininä luultavasti aina! :(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:35"]Joo, tiedän. Olen jo nuoresta asti tuntenut syvää häpeää kun olen 177 cm. Mutta milläs tuota poiskaan saan ;) BTW, en ole kyllä muutenkaan kaunis, joten haitanneeko tuo pituuskaan siinä. Olen jo muutaman kerran onnistunut miehen ns. pyydystämään, joten elämäntehtäväni on kohta suoritettu :D
[/quote]
Päivän surkein trolli
[/quote]Niinpä. Itse olen ollut jo ala-asteella 175 cm nyt vähän enemmän ja EN IKINÄ ole ajatellut mitään negatiivistä pituudestani. Aina pelkkää hyvää ja voin sanoa että harvan miehen pää ei käänny kohdallani (vaikka olen lisäksi iso, hieman ylipainoinen). Ja jos olen yksin liikkeellä niin miehet tulee "iskemään". Eli ainakin miehet tykkää pitkistä, naiset tietty kokee kateellisuutta jos itse ovat lyhyitä.