Pitkät naiset eivät ole kauniita pituutensa takia
Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]
Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.
[/quote]
Nimenomaan. Mutta missikisoissa etsitään kauniita naisia. Ei nättiä, sievää tai söpöä.
[/quote]
Mun mielestä nykyään missikisoissa on enemmän sieviä naisia. Paitsi ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:39"]
en voi käyttää maailman upeimpia korkkareita (13cm) koska oon 170 pitkä :(
[/quote]
Mä pidän 11 cm korkoja vaikka oma pituus 188 :)
Mä olen 176 ja usein 12-senttisillä koroilla. Olen kuullut usein kommentin "Jumalauta, mikä nainen", myönteisessä merkityksessä. Yksin ei tarvitse seisoskella eikä mitkään juntit edes yritä lähestyä. On kivaa olla pitkä. Toivottavasti lyhyetkin osaavat olla itseensä tyytyväisiä. Pituudelle me ei voida mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:40"]
Ai? Kerro se kaikille niille miehille, jotka ihailevat, kosiskelevat ja kehuvat mua ja niille naisille, jotka sanovat minua kauniiksi päin naamaa ja selän takana.
Niin, ja mielestäni kauneus ei ole pituudesta kiinni. Olen nähnyt aivan upeita naisia, niin lyhyitä kuin pitkiäkin.
t. 180 cm rumilus. :)
[/quote]
kylläpäs nyt pitää todistella upeuttaan :D HEVONEN
[/quote]
Siellä taitaa huudella hobitti :D
[/quote]
eipä oikeastaan kun olen 168 pitkä :_))) SOPIVA
No jaa, kuten jumppamaikka (ehkä 155 cm ) sanoi: pitkä nainen on AINA kaunis
Aika fiksu jumppamaikka. Me pitkät oikaistiin ryhtimme ja olttiin tyytyväisiä.
Edellinen kansakoulunopettaja (150 cm) jaksoi jankuttaa kuinka "nämä pienet tytöt on niin taitavia"
Jahas juu
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:48"]
[/quote]
Mä pidän 11 cm korkoja vaikka oma pituus 188 :)
[/quote]
hyiiii!!!!!!
Varmasti on rumia pitkiä ja lyhyitä naisia ja kauniita pikiä ja lyhyitä naisia, ei voi yleistää :P
[/quote]
Ai miksi et?
t. 183 cm pitkä ja ylpeä siitä
Tässä ketjussa on selvää, että lyhyillä kommentoijilla on tarve olla todella ilkeitä itseään pidempiä kohtaan, mutta pitkille naisille pituus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa eikä tee kenestäkään rumaa tai kaunista. Onko näillä lyhyillä kommentoijilla itsetunnon kanssa ongelmia vai miksi niin paha olla, että pitää täällä ilkeillä?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:39"]en voi käyttää maailman upeimpia korkkareita (13cm) koska oon 170 pitkä :(
[/quote]
Mä oon 182 ja käytän silti kymmenen sentin korkoja. Kaikki äimistelee kuitenkin että miten pitkä oikeen oot ja kylläpäs oot pitkä, joten miksi en käyttäisi korkoja, jos haluan. Hittoako se muille kuuluu millaisia kenkiä käytän.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:03"]Tässä ketjussa on selvää, että lyhyillä kommentoijilla on tarve olla todella ilkeitä itseään pidempiä kohtaan, mutta pitkille naisille pituus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa eikä tee kenestäkään rumaa tai kaunista. Onko näillä lyhyillä kommentoijilla itsetunnon kanssa ongelmia vai miksi niin paha olla, että pitää täällä ilkeillä?
[/quote]
Pitkän naisen pituutta arvostellaan vähintään koko kouluaika, joten asia pitää käsitellä tietoisesti ja päästä siitä yli. Aikuisena ei tunne enää tarvetta lytätä muita tai surkutella itseään asiasta, jolle ei mitään voi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:39"]en voi käyttää maailman upeimpia korkkareita (13cm) koska oon 170 pitkä :(
[/quote]
Miksi et voi? Olen sinua pitempi ja korkeat korot on upea asia. Onko sinun miehellä huono itsetunto?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:03"]
Tässä ketjussa on selvää, että lyhyillä kommentoijilla on tarve olla todella ilkeitä itseään pidempiä kohtaan, mutta pitkille naisille pituus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa eikä tee kenestäkään rumaa tai kaunista. Onko näillä lyhyillä kommentoijilla itsetunnon kanssa ongelmia vai miksi niin paha olla, että pitää täällä ilkeillä?
[/quote]
Lyhyet tuntuvat olevan kovin vihaisia siitä, että pitkät ovat pitkiä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]
Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?
[/quote]
Kjäh, kjäh
Lyhyet naiset eivät ole kauniita pituutensa vuoksi. Huvittavan näköisiä, kun lyllertävät lyhyillä persjaloillaan ja yrittävät olla seksikkään näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:03"]
[/quote]
Kyllä se on kateutta. Oma vaimoni 175 cm enkä enää huolisi lyhyttä naista. Nuorena oli niitä lyhyitäkin siis.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:03"]
[/quote]
Kyllä se on kateutta. Oma vaimoni 175 cm enkä enää huolisi lyhyttä naista. Nuorena oli niitä lyhyitäkin siis.
Miksi 30 sai miinuspeukun? Pituudelle siis voikin itse jotain?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:10"]
[/quote]
Miksi et voi? Olen sinua pitempi ja korkeat korot on upea asia. Onko sinun miehellä huono itsetunto?
[/quote]
miten mun mies liittyy tähän? se on 191 pitkä niin ei ole kyllä siitä kiinni.. näytän vaan kirahvilta kun laitan noi jalkaan ja oon 183 senttinen kuikelo niillä
ja on kyllä kauneimmat korkkarit ikinä .. !
[/quote]
Jaa. Mä taas en muita käytäkään kuin korkkareita. Ja vähintään 10 cm:n koroilla.
176cm