Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset eivät ole kauniita pituutensa takia

Vierailija
10.04.2014 |

Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?

Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:03"]

Tässä ketjussa on selvää, että lyhyillä kommentoijilla on tarve olla todella ilkeitä itseään pidempiä kohtaan, mutta pitkille naisille pituus on vain yksi ominaisuus muiden joukossa eikä tee kenestäkään rumaa tai kaunista. Onko näillä lyhyillä kommentoijilla itsetunnon kanssa ongelmia vai miksi niin paha olla, että pitää täällä ilkeillä?

[/quote]

Aijaa, ongelmako on MEISSÄ, vain puolitoistametrisissä!!

Ja ihmettelet itse sellaisena kirahvina, "mikäköhän noita pikkusia kirppuja nyt oikein potuttaa? :)"

No, tässä tulee:

1 Emme voi käyttää naisellisia vaatteita

2 Saamme vain lasten vaatteita

3 Meitä ei arvosteta

4 Meitä luullaan lapsiksi

5 Työnhaku hankalaa, koska muistutamme lasta ja lapsi ei osaa kantaa vastuuta

6 Miehet..-_-

7 Koko ajan kysellään henkkareita

8 Vaikea löytää vaatteita, aina pitää polvista katkoa ja hihoja lyhentää

9 Emme ole kauniita, naisellisia, vain söpöjä ja suloisia

10 Kilot näkyvät

11 Isot tissit eivät sovi

12 Pitkät ihmiset haukkuu rumaksi

13 Pitkät ovat negatiivisia meitä kohtaan! :(

JA MIKÄKÖ POTUTTAA? Se saa sappemme kiehumaan, ei, ei meillä ole itsetunnon kanssa ongelmia, joskus vain tekisi mieli itkeä koska on näin lyhyt ja mikään ei onnistu ja vieläpä HAUKUTAAN?

Tuntuu että pitkät ihmiset ovat todella koppavia, näiden kommenttien perusteella. He hukuttavat itsensä seksikkyyteen ja naisellisuuteen ja sitten littaavat meidät. Ollaanko me, puolitoistametriset, teitä heikompia,huonompia,rumempia ja turhempia? :(

Se saa itsetuntoni latistumaan kun pitkät naiset ovat AINA MUKA niin uljaita, sexyjä, naisellisia ja niin, niin täydellisiä ja me vain vastuuttomia rumia kakaroita.

Hävetkää ja hankkikaa omatunto, olette kommenttien perusteella läpeensä pahoja ja veemäisiä muikkeleita!!! >:(

Vierailija
2/104 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, pieni on kaunista:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toki ole huolissasi omasta ptuudesta, koska juuri tuonkokoisista naisista me miehet pidämme kaikista eniten! Itse olen mies, 175 cm, ja ehkä juuri sen vuoksi satunkin pitämään erityisen paljon juuri (sinun kokoisista naisista)! 

Vierailija
4/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:21"]

Usein ovat kolhoja ja laihoja tai tosi isoja. Miksi missien pitäisi olla pitkiä?

Näteimmät naiset ovat pieniä ja sieviä. Missikisat pois tai oikeat kriteerit peliin. Hevosten aika on nyt ohi.

[/quote]

Juuri niin, että haukutaan taas ihmisiä sellaisten ominaisuuksien perusteella joita he EIVÄT OLE ITSE VALINNEET ja kannustetaan lapsetkin kiusaamaan niitä, jotka eivät ole esteettisesti eniten silmää miellyttäviä. On olemassa vain yhdenlaista naiskauneutta, kaikkia muita naisia saa vapaasti pilkata ja haukkua eläinten nimillä! Vittu mitä kusipäistä, koulukiusaajia kasvattavaa porukkaa tämäkin palsta on täynnä.

Vierailija
5/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla vähintään 180-senttinen ja naisen 170-senttinen. Näin on marjat.

t nainen 175 - just sopiva.

Vierailija
6/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:31"]

Älä toki ole huolissasi omasta ptuudesta, koska juuri tuonkokoisista naisista me miehet pidämme kaikista eniten! Itse olen mies, 175 cm, ja ehkä juuri sen vuoksi satunkin pitämään erityisen paljon juuri (sinun kokoisista naisista)! 

[/quote]

Siellä taas yksi mies, joka luulee tietävänsä mitä kaikki muut miehet haluavat...

Jokainen mallin kanssa seurusteleva mies vaihtaisi tyttöystävänsä koska tahansa persjalkaiseen tappiin, tietenkin :D

Vierailija
7/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää pitkistä, toiset pätkistä. Mitä väliä? Olen 168cm ja mielestäni tämä on passeli pituus naiselle, ei ole liian lyhyt muttei pitkäkään. Mitkä tahansa vaatteet sopii, eikä tarvitse miettiä voiko korkkareita käyttää. ;) . Jokainen on arvokas sellaisena kuin on!

Vierailija
8/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 21:26"]Mä oon noin 154cm ja mua ainakin nolottaa olla näin lyhyt! Minua pidetään aina lapsena ja tuskin koskaan kasvan oikeasti naiseksi! Olen 21 vuotias ja minua pidetään jonain teininä luultavasti aina! :(
[/quote]Kuule, ei pidetä. Sitten kun naama alkaa rupsahtaa nimittäin. T. Kohtalontoveri :)

Vierailija
9/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi lyhyt nainen (145-155) on usein paljon kauheampi ilmestys kuin pitkä (180-190). Tappien ihailijamiehet ällöjä, haluaa jonkun lapsenkaltaisen jota on helppo kannella? Pitkät käyvät sitten itsetunnon päälle.

T. 160 cm, olisin mielelläni pidempi.

Vierailija
10/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkät naiset on usein todella näyttäviä, mieluusti ottaisin itsekin 10 senttiä lisää (olen 166cm). Toisaalta pitkä ja pyöreä on sitten helpommin isokokoisen näköinen kun lyhyempi, jolla on ylipainoa.

Vierailija
11/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sä voit käyttää ! ihan oikeesti, itse olen 180 cm pitkä ja käytän 8 cm korkoja ilomielin !

t. ylpeä pituudestani <3

Vierailija
12/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain mielessä totta. Eilen ratikkaan nousi hikisenä todella pitkä nainen. Takki päällään (ja kasvot hiettöminä) hän olisi varmasti ollut näyttävä ihminen. Sen sijaan hän riisui takin, jolloin huomasin tuijottavani pitkiä, punoittavia  näppyläisiä käsivarsia. Jos nainen olisi ollut lyhyempi, tai normaalipituinen, niin tuskin edes olisin kiinnittyänyt huomiota vastaaviin yksityiskohtiin.

Sen sijaan pitkällä naisella on myös pitkät käsivarret, pitkät reidet ja pitkät sääret. Lyhyen naisen sääriin tuskin kukaan kiinnittää huomiota tai tarkastele näkyykö näppyjä sheivauksen jäljiltä, mutta auta armias jos olet PITKÄ...Karvatuppejakin löytyy jo pelkästä pohkeesta potenssiin X...

Vierailija
13/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis, 180cm ja yli 10cm korkkareita käyttävä blondi. :D ainoastaan lyhyet naiset ovat haukkuneet rumaksi.

Vierailija
14/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:23"]

Jossain mielessä totta. Eilen ratikkaan nousi hikisenä todella pitkä nainen. Takki päällään (ja kasvot hiettöminä) hän olisi varmasti ollut näyttävä ihminen. Sen sijaan hän riisui takin, jolloin huomasin tuijottavani pitkiä, punoittavia  näppyläisiä käsivarsia. Jos nainen olisi ollut lyhyempi, tai normaalipituinen, niin tuskin edes olisin kiinnittyänyt huomiota vastaaviin yksityiskohtiin.

Sen sijaan pitkällä naisella on myös pitkät käsivarret, pitkät reidet ja pitkät sääret. Lyhyen naisen sääriin tuskin kukaan kiinnittää huomiota tai tarkastele näkyykö näppyjä sheivauksen jäljiltä, mutta auta armias jos olet PITKÄ...Karvatuppejakin löytyy jo pelkästä pohkeesta potenssiin X...

[/quote]

<<< Karvatuppejakin löytyy jo pelkästä pohkeesta potenssiin X... <<<

Nyt taitaa olla petraamista sekä äidinkielessä että biologiassa.

Vierailija
15/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kaunis yhden ominaisuuden perusteella, vaan kokonaisuus ratkaisee. Koko keskustelu on muutenkin aivan lapsellinen ja en edes tiedä, miksi menin tähänkin vastaamaan.

Vierailija
16/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höm. Hevosten aika ohi? Oletko tietoinen, että ihmisten keskipituus kasvaa rytisten, joten mikäli joidenkin aika on ohi, niin pyylevien taskuvenusten? Tämä oli typerin avaus hetkeen.

Vierailija
17/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas kateellinen siellä maanrajassa vikisee?

Ap:n kaltaiset kiusasivat minua pituuteni vuoksi vuosikausia. Nyt naurattaa moiset kääpiöt.

Vierailija
18/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun (176 cm) pitäisi miettiä, voiko korkkareita käyttää? Tottakai voi.

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:58"]

Toiset tykkää pitkistä, toiset pätkistä. Mitä väliä? Olen 168cm ja mielestäni tämä on passeli pituus naiselle, ei ole liian lyhyt muttei pitkäkään. Mitkä tahansa vaatteet sopii, eikä tarvitse miettiä voiko korkkareita käyttää. ;) . Jokainen on arvokas sellaisena kuin on!

[/quote]

Vierailija
19/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alle 160cm naisten viehättävyys alkaa häviämään silloin, kun vanheneminen näkyy paljon selvemmin kuin pitkillä naisilla. Alle 180cm mies näkee joka kerta lyhyen naisen päälaen, ja siellä olevat harmaat hiukset pistää niin räikeästi silmiin. Naiset ei välttämättä itse huomaa että alkavat harmaantua eikä miehet viitsi siitä sanoa

Vierailija
20/104 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:50"]

Miksi mun (176 cm) pitäisi miettiä, voiko korkkareita käyttää? Tottakai voi.

Tottakai voi, mutta aika USEIN pitkät miettii ovatko liian pitkiä korkkareilla. En mä sitä pahalla tarkoittanut ;). Normaalipituisena/lyhyenä ei tule ajatelleeksi kyseistä asiaa.

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän