Yritätkö vastata miehesi ulkonäkökriteerejä?
Siis muokata itseäsi ja tyyliäsi ulkoisesti sellaiseksi, josta tiedät miehesi pitävän?
Itse pyrin mm. seuraavilla tavoilla : en käytä enää räikeitä enkä etenkään punaisia kynsilakkoja, en värjää hiuksia enää mustaksi, meikkaan yleensä suht hillitysti, pyrin treenaamaan salilla pyllyä pyöreämmäksi, ajan karvat säännöllisesti, pyrin pitämään ihon pehmeänä (mies ei tykkää karheista jalkapohjista jne.) ja vaatteissa mietin ja kysyn mistä mieskin tykkäisi, kun sillä on ihan hyvä maku.
Kommentit (87)
En. Minusta ei saa Sandra Bullockia millään.
En, vaan omiani. Ja lempeästi niitäkin. Osaan jo rakastaa itseäni.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:03"]
Siis muokata itseäsi ja tyyliäsi ulkoisesti sellaiseksi, josta tiedät miehesi pitävän?
Itse pyrin mm. seuraavilla tavoilla : en käytä enää räikeitä enkä etenkään punaisia kynsilakkoja, en värjää hiuksia enää mustaksi, meikkaan yleensä suht hillitysti, pyrin treenaamaan salilla pyllyä pyöreämmäksi, ajan karvat säännöllisesti, pyrin pitämään ihon pehmeänä (mies ei tykkää karheista jalkapohjista jne.) ja vaatteissa mietin ja kysyn mistä mieskin tykkäisi, kun sillä on ihan hyvä maku.
[/quote]
Mitä itse haluat? Mitä vaadit mieheltäsi? Olet varmaankin aika nuori. En takuulla kävisi muokkaamaan persettäni mieheni mieliksi, huhuuu.
En, koska olen alusta saakka vastannut mieheni naiselle asettamia ulkonäkökriiterejä. Emmehän kai muuten yhdessä olisikaan.
Tää oli hauska ja minulle yllättäväkin. Huomasin meinaan etten tiedä mitkä olisi mieheni krittereitä :) Olen kyllä äärettömän pedantti kaikessa mitä ulkonököön ja hygieniaan ja pukeutumiseen tulee, mutta enpä ole koskaan tullut kysyneeksi pitääkö vai ei, eikä ole kyllä ainakaan viime vuosina myöskään kommentoinut :) Yhdessä siis jo 27v.
N42
En. Yritän vastata omia ulkonäkökriteerejäni. Tuntuvat kelpaavan miehellekin.
Olen miellyttänyt mieheni silmää ja ehkä enemmän henkistä ja älyllistä tasavertaisuutta alkumetreistä lähtien.
Jos lihoisin 10kg tai menettäisin rintani, se tuskin olisi päätös parisuhteellemme.
Huolestuisin kovasti, jos joutuisin näkemään vaivaa kelvatakseni miehelleni.
Vaimo pitää pitkää tukkaa osittain siksi, koska tietää minun pitävän siitä. Antaa myös ajoittain minun leikata häneltä alapään karvat ihan vain minun ilokseni. Joskus hän myös pukeutuu kotona minun mieliksi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:19"]
En, koska olen alusta saakka vastannut mieheni naiselle asettamia ulkonäkökriiterejä. Emmehän kai muuten yhdessä olisikaan.
[/quote]
Itse en kyllä vastannut joskus ollenkaan mieheni ulkonäkökriteerejä, mutta ihastui muhun kuitenkin. En toki rumakaan ollut, mutta erilainen, kuin hän silloin toivoi.
Pointtina ei ollut se, että muokkaa jotta kelpaisi, vaan koska haluaa miellyttää. Vaikuttaa siltä, että pyrkimys miellyttää toista ulkoisesti on monesta jotenkin alentavaa vrt. käytöksellä tai vaikka hyvällä ruualla miellyttäminen. Miksi näin? Ap on 34, en siis kovin nuori. Ja naimisissa 10v. En muuten myöskään todellakaan ole päästä itseäni koskaan lihomaan, mutta se on ihan oma ehdottomuuteni aina ollut, eikä liity miehen miellyttämiseen mitenkään.
Vastaus kysymykseesi: en. Pidän itsestäni huolta itseni vuoksi. Ja yhdessä on oltu 20vuotta, niin kaipa sitten ulkonäkö jotenkin miellyttää.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:28"]Pointtina ei ollut se, että muokkaa jotta kelpaisi, vaan koska haluaa miellyttää. Vaikuttaa siltä, että pyrkimys miellyttää toista ulkoisesti on monesta jotenkin alentavaa vrt. käytöksellä tai vaikka hyvällä ruualla miellyttäminen. Miksi näin? Ap on 34, en siis kovin nuori. Ja naimisissa 10v. En muuten myöskään todellakaan ole päästä itseäni koskaan lihomaan, mutta se on ihan oma ehdottomuuteni aina ollut, eikä liity miehen miellyttämiseen mitenkään.
[/quote]
Mitä tapahtuisi jos eroaisitte miehesi kanssa ja uudella miehelläsi olisi täysin eri ulkonäkökriteerit? Muuttaisitko yön yli tyyppiä? Minulle ulkonäkö on osa minuutta, ja siksi tapasi ajatella on outo. Minulla on mm pitkät hiukset ja käytän mielelläni klassisia mekkoja, ja se on osa minua - miehenikin pitää niistä, mutta se ei ole motivaationi. N43, yhdessä kohta 20 vuotta
Miehenä kunnioitan ap:n kaltaista naista jolla on halu, omatoiminen halu miellyttää, perseen-nuolijat ja luuserit ovat eri asia.
Mielestäni sen kuuluu olla niin molemminpuolisesti, miksi olisin itsekään niin itsekäs etten haluaisi olla kumppanini mieleen?
Ole ap ylpeä itsestäsi, miehesikin on varmasti, mukavaa kevään jatkoa!
Kyllä. Tässä juuri laihdutan 15 kiloa painostani. Käytän mekkoja ja korkokenkiä. Meikkaan hillitysti. Urheilen. Kynsilakkana vain kiille.
Minusta on tärkeää sekä naisen että miehen aina silloin tällöin TEHDÄ jotain, mikä miellyttää toista. Tällaista voisi olla esim. hieronta, toisen lempiruoan tekeminen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:28"]
Pointtina ei ollut se, että muokkaa jotta kelpaisi, vaan koska haluaa miellyttää. Vaikuttaa siltä, että pyrkimys miellyttää toista ulkoisesti on monesta jotenkin alentavaa vrt. käytöksellä tai vaikka hyvällä ruualla miellyttäminen. Miksi näin? Ap on 34, en siis kovin nuori. Ja naimisissa 10v. En muuten myöskään todellakaan ole päästä itseäni koskaan lihomaan, mutta se on ihan oma ehdottomuuteni aina ollut, eikä liity miehen miellyttämiseen mitenkään.
[/quote]
Oletpa varma itsestäsi. Hienoa, kun joku uskaltaa ajatella, ettei koskaan sairastu lihottavaan sairauteen tai joudu lääkitykselle, joka kerää nestettä.
Tuntemani miehet pitävät itsetunnon kohdillaan olevista naisista, hyvin erilaisista sellaisista.
Mä ymmärrän Ap:ta kyllä.
Johtunee siitä, että olen yhtä nuori xD
Mä tykkään miltei punk-henkisistä vaatteista, mieheni pitää klassisesta tyylistä. Välillä sitten laitan klassiset vaatteet päälle, kun lähdetään vaikka ulos syömään, koska tiedän miehen pitävän.
Pidän bikinirajani siistinä itseni lisäksi myös miehen takia, joka inhoaa rämemajavaa.
Toisaalta mieheni panostaa ehjiin sukkiin ja kalsareihin enemmän nyt kuin ennen, koska tietää mun inhoavan edes vähän kulahtaneita kalsareita ja harsomaisia sukkia.
Ei toisen miellyttäminen ole meiltä kummaltakaan pois vaan tuntuu mukavalle, kun toinen huomioi. Hassua, miten moni täällä on sitä mieltä, että on jotenkin alentavaa tehdä asioita, jotka saavat toiselle hyvän mielen :-o Mulle ainakin tulee siitä myös itselleni hyvä fiilis.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:27"]
Vaimo pitää pitkää tukkaa osittain siksi, koska tietää minun pitävän siitä. Antaa myös ajoittain minun leikata häneltä alapään karvat ihan vain minun ilokseni. Joskus hän myös pukeutuu kotona minun mieliksi.
[/quote]
Ai yleensä on ilman vaatteita?
En varsinaisesti muokkaa itseäni, mutta pidän painoni kurissa enkä päästä itseäni lihomaan. Tiedän minkälaisista vaatteista mieheni pitää, ja meillä on onneksi samanlainen maku. Minulla on ollut ihan lyhyet hiukset, mutta tämä polkkis sopii mulle paremmin ja mies on myös sanonut pitävänsä siitä enemmän.