Yritätkö vastata miehesi ulkonäkökriteerejä?
Siis muokata itseäsi ja tyyliäsi ulkoisesti sellaiseksi, josta tiedät miehesi pitävän?
Itse pyrin mm. seuraavilla tavoilla : en käytä enää räikeitä enkä etenkään punaisia kynsilakkoja, en värjää hiuksia enää mustaksi, meikkaan yleensä suht hillitysti, pyrin treenaamaan salilla pyllyä pyöreämmäksi, ajan karvat säännöllisesti, pyrin pitämään ihon pehmeänä (mies ei tykkää karheista jalkapohjista jne.) ja vaatteissa mietin ja kysyn mistä mieskin tykkäisi, kun sillä on ihan hyvä maku.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:56"]
Ja mitä sairasta on kyykyissä ja muissa peppua kohentavissa liikkeissä? Muuten ok mut sitten sairasta jos se oma mies sattuu tykkäämään? :D Käsittämätöntä
[/quote]
En nyt ehkä sanoisi, että kyykkyjen tekeminen miestä miellyttääkseen on sairasta, mutta mun mielestä aika säälittävää nähdä niin paljon vaivaa vain sopiakseen toisen ihmisen kauneuskriteereihin. Kyykkyjen tekeminen sen takia, että itse haluaa sen pyöreämmän pyllyn taas olisi ihan hyvä juttu, joten jos kyse on myös siitä, niin sitten ymmärrän.
Mun mielestä on surullista jos pitää oman miehen miellyttämistä heikkoutena ja sairaana. Mistä tuollainen ajatus oikein kumpuaa?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:56"]
Ja mitä sairasta on kyykyissä ja muissa peppua kohentavissa liikkeissä? Muuten ok mut sitten sairasta jos se oma mies sattuu tykkäämään? :D Käsittämätöntä
[/quote]
En nyt ehkä sanoisi, että kyykkyjen tekeminen miestä miellyttääkseen on sairasta, mutta mun mielestä aika säälittävää nähdä niin paljon vaivaa vain sopiakseen toisen ihmisen kauneuskriteereihin. Kyykkyjen tekeminen sen takia, että itse haluaa sen pyöreämmän pyllyn taas olisi ihan hyvä juttu, joten jos kyse on myös siitä, niin sitten ymmärrän.
[/quote]
Ja sä oikeasti meinaat, että mikäli ei olisi minkäänlaisia ulkopuolisia paineita, niin naiset treenais silti takapuoltaan?
Älä nyt viitti. Ei meistä kukaan edes ajattelisi omaa persettään ellei katselisi muita ja vertaisi omaansa niihin, eihän me edes nähdä takapuoltamme kuin varta vasten peilistä katsomalla :D
Mielestäni ne pienet jutut jotka huomioi omassa ulkonäössään toisen takia kuuluvat toisen huomioimiseen. Tiedän että mieheni tykkää kun pidän hiuksiani auki joten pidän niitä usein auki. Tiedän että mieheni tykkää jos minulla on vyötäröä korostavat vaatteet päällä joten pidän usein sellaisia vaatteita.
Pieniä asioita jotka ovat samalla itsellenikin mieluisia. Esimerkiksi tänään aamulla nautin kun mies katseli ja ihasteli kun puin päälleni vyötäröä myötäilevän mekon :)
Pakko sanoa, teen tuota kuukauden kyykkyhaastetta ja mies oikein innokkaasti katselee sitä kyykkyjeni tekemistä :D Mutta kyykkyhaastetta teen ihan itseni vuoksi.
Minun miehellä ei ole muita varsinaisia kriteerejä kuin että käyttäydyn asiallisesti ihmisten ilmoilla enkä kailota meidän asioita kaikille esim. kännykän kautta julkisilla paikoilla.Tämä sama koskee siis häntäkin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:03"]
Itse pyrin mm. seuraavilla tavoilla : en käytä enää räikeitä enkä etenkään punaisia kynsilakkoja
[/quote]
Nuohan on tosi hottia muotia nyt pitkin maailmaa, eikö miehesi halua sinun olevan yhtään trendeissä mukana....? :-o
En, ensinnäkään siksi, että ne ovat meillä erilaiset, eli en edes haluaisi näyttää siltä. Mies ei esim. haluaisi, että sheivaan edes säärikarvoja ja ne on mulla tosi tummat.
Mutta vaikka haluaisinkin, mutta en niihin yltäisi, en suostuisi miettimään etten kelpaisi miehelleni sellaisena kuin olen. Jos haluaisi kauniimman tai erilaisen, niin se on sitten voi voi kun otti minut.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:29"]
[/quote]
Ja sä oikeasti meinaat, että mikäli ei olisi minkäänlaisia ulkopuolisia paineita, niin naiset treenais silti takapuoltaan?
Älä nyt viitti. Ei meistä kukaan edes ajattelisi omaa persettään ellei katselisi muita ja vertaisi omaansa niihin, eihän me edes nähdä takapuoltamme kuin varta vasten peilistä katsomalla :D
[/quote]
No juu, onhan ne omatkin ulkonäkökriteerit muotoutuneet aika pitkälti ulkopuolisista paineista, mutta silti mun mielestä on jotenkin luonnollisempaa pyrkiä näyttämään hyvältä miellyttääkseen itseään ja kohottaakseen omaa itsetuntoaan.
Ainakin mulle ulkonäkö on ikävä kyllä niin tärkeä asia itsetunnon kannalta, että ulkonäön muokkaaminen esim. miehen kauneuskäsityksen mukaiseksi vaikuttaisi itsetuntoon, jos tämä miehen kauneuskäsitys poikkeaisi omastani.
Miehillä kuitenkin kiihottuminen johtuu suurimmaksi osaksi visuaalisista ärsykkeistä. Meillä naisille se yksinään ei taida riittää ja hyvä niin :) poikkeuksiakin varmasti on."
En ole koskaan ajatellut, että pitäisin mieheni kiihottuneena
En ole koskaan miettinyt, että miehen pitäisi pysyä kiihottuneena minusta. Jotenkin otan sen Jotenkin otan sen ihan itsestäänselvyytenä :) :) :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:12"]
Miehillä kuitenkin kiihottuminen johtuu suurimmaksi osaksi visuaalisista ärsykkeistä. Meillä naisille se yksinään ei taida riittää ja hyvä niin :) poikkeuksiakin varmasti on."
En ole koskaan ajatellut, että pitäisin mieheni kiihottuneena
En ole koskaan miettinyt, että miehen pitäisi pysyä kiihottuneena minusta. Jotenkin otan sen Jotenkin otan sen ihan itsestäänselvyytenä :) :) :)[/quote]
Ei kannata ottaa.
Ap
Onpa ihmeellistä että joku mies ei tykkää punaisesta kynsilakasta. Ymmärrän että makuja on monia, mutta että kriteerit on noin tarkkoja, kuten joku kynsilakan väri... Kuulostaa minusta vaan vähän neuroottiselta. Samoin toi jalkapohjien karheus. Ei mun mies varmaan edes huomaisi sellaista asiaa. Mutta tosiaan meitä on moneksi...
Minä olen perusolemukseltani monelta osalta mieheni "ulkonäkökriteerejä" vastaava muutenkin, joten ei tarvitse muokata tai sitten se on sama kuin itse muutenkin käyttäisin. (Esim. meikkaus- ja hiustyyli.) Ja ne loput: Mies tykkäisi mm. pitkistä sääristä, mutta eivät nuo minun jalkani mihinkään muokkaamalla pitene, joten saa elää näiden jalkojeni kanssa ja hyvinhän tuo on pärjännyt, vaikkei unelmien sääriä vaimollaan olekaan.
Ei sillä ole niitä. Voi olla mieltymyksiä, mutta ei mitään kriteereitä.
En edes tiedä mistä mieheni pitää. Ei se kerro vaikka joskus utelen. Tiedän vain, että pitäisi lyhyestä tukasta, mutta sitä en enää leikkaa. Olin useamman vuoden polkkatukkaisena miehen mieliksi ja eipä se juuri koskaan sitten edes niitä hiuksia kehunut joten kasvatin pidemmät ja tykkään itse niistä.
On tarpeeksi työtä yrittää vastata omia ulkonäkökriiterejä. Niitä lienee mahdoton vastata :P
Mun miehen mielestä mulla on täydellinen vartalo (mies ei kovin usein mua kehu, koska ei ole ollenkaan sellainen tyyppi, joka muita kehuisi), vaikka itse olen asiasta aivan toista mieltä (onhan siinä jotain hyvääkin, mutta enemmän löydän vartalostani niitä huonoja puolia). Hänen mielestä olen myös kaunis, sekä meikattuna että ilman. Itse pidän itseäni ihan ok:n näköisenä, ilman meikkiä aika mitäänsanomattomana ja meikattuna & laitettuna ihan kauniinakin.
-Mies tykkää, kun mulla on pitkät hiukset ja eniten tykkää niistä, kun ne on ponnarilla --> Itsekin olen aina tykännyt eniten pitkistä hiuksista (joskus kokeilin polkkamittaisia, mutta ei toiminut mulla) ja miehen "mieliksi" pidän ne usein ponnarilla (tosin pidän usein muutenkin ponnarilla, koska ne on helpoimmat niin).
-Mies on enemmän peppu-mies kuin tissi-mies ja tykkää tosi paljon mun pepusta --> Mä harrastan säännöllisesti liikuntaa ja haluan jo itsenikin takia pitää kroppani kunnossa. Siinä sivussa mies on tyytyväinen, etten päästä ahteriani leviämään.
-Mies ei pidä lihavia naisia kauniina/haluttavina (tietty poikkeuksia on, mutta noin pääsääntöisesti) --> Olen aina hoikka ja hoikkana haluan pysyäkin riippumatta siitä, mitä mieltä mies on. Jos minulla olisi mies, joka tykkäisi hieman pyöreämmistä naisista, en silti päästäisi itseäni lihomaan hänen mielikseen.
-Mies inhoaa säärikarvoja ja alapääkarvoja naisilla --> Alapääni vaan siistin (en todellakaan ajele posliiniksi, koska en tykkää sellaisesta), mutta säärikarvat ajelen ympäri vuoden sileiksi miehen takia. Jos ne ei haittaisi miestä, antaisin talviaikaan olla vähän rempallaankin. Toisaalta en kehtaisi käydä salilla capri-mittaisissa jumppatrikoissa pitkien säärikarvojen kanssa, vaikka tuskin siellä kukaan toisten jalkakarvoja katselee... Toi säärikarvajuttu on miehelle kuitenkin niin tärkeä, että sen voin miehen mieliksi tehdä.
Muita miellyttämisjuttuja ei nyt tule mieleen. Mies ei tykkää vahvasti meikatuista naisista (tai siis heidän ulkonäöstään), mutta itse en ole koskaan vahvasti meikannutkaan. Mies tykkää, että nainen käyttää korkokenkiä ja lyhyitä hameita, mutta itse en tunne oloani hyväksi niissä, joten en sellaisia käytä (paitsi kesällä hameita, mutta en mitään minejä).
Mä en tykkää viiksistä miehillä, joten mies ajelee ne pois. Mä en myöskään tykkää kaljuista miehistä, joten mies ei joka viikko aja tukkaansa pois, vaan antaa sen välillä kasvaa parimilliseksi...
Mä tykkäisin, että miehellä olisi treenattu kroppa, mutta miestä ei urheilu juuri kiinnosta. Hän on laiha, eikä omista yhtään lihaksia. Mutta kaikkea ei voi saada. Luonne on kuitenkin tärkein ja se on miehellä hyvä.
Miksi naiset eivät tykkää posliinista? Sen kun ajaa vaan kaikki karvat pois. Mitä siinä on niin ihmeellistä? Kasvaahan ne takaisin.
Mun mielestä se "posliini" nyt vaan ei näytä kivalta. En haluaisi sellaista itselleni. En myöskään tykkää, jos miehellä on täysin karvaton alapää. Makuja on monia.
56
Yritän miellyttää miestä, mutta olen huomannut että itseni ''remontoiminen'' on myös mun itsetunnolle hyväksi.
Ainoa huono puoli tässä mieheni miellyttämisessä on se, että mies on sitten vähän mustis kun muut miehet kiinnittävät muhun huomiota (en ole mikään missi todellakaan, ihan tavis) kun tässä itseäni ehostelen laittamalla hiuksia, ruskettumalla, kovalla treenillä jne.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:26"]
Miksi naiset eivät tykkää posliinista? Sen kun ajaa vaan kaikki karvat pois. Mitä siinä on niin ihmeellistä? Kasvaahan ne takaisin.
[/quote]
Posliinin ulkonäkö ei miellytä ja vielä vähemmän miellyttää se miltä se tuntuu. Viimeistään seuraavana päivänä ajelusta sitä on kutiseva sänkinen broileri jalkovälissä. Eikä oma ihoni ainakaan kestä päivittäistä höylällä hinkkaamista, karvat alkaa kasvaa sisäänpäin ja iho muuttuu näppyläiseksi. Punaiset täplät römpsässä on tosi eroottisia.
Onneksi omalle miehelle on ihan sama onko jalkovälissä majava vai broileri. Itsellä on jotain siltä väliltä.
AV-siskot mä olen niin ylpeä teistä! Kaikkea hyvää parisuhteisiinne! Vaalikaamme rakkauttamme jatkossakin :)