Yritätkö vastata miehesi ulkonäkökriteerejä?
Siis muokata itseäsi ja tyyliäsi ulkoisesti sellaiseksi, josta tiedät miehesi pitävän?
Itse pyrin mm. seuraavilla tavoilla : en käytä enää räikeitä enkä etenkään punaisia kynsilakkoja, en värjää hiuksia enää mustaksi, meikkaan yleensä suht hillitysti, pyrin treenaamaan salilla pyllyä pyöreämmäksi, ajan karvat säännöllisesti, pyrin pitämään ihon pehmeänä (mies ei tykkää karheista jalkapohjista jne.) ja vaatteissa mietin ja kysyn mistä mieskin tykkäisi, kun sillä on ihan hyvä maku.
Kommentit (87)
Joo mäkin haluaisin miellyttää mun miehen kriteerejä, mutta kun se tykkää vaan tyhmistä naisista, joilla ei ole luonnetta...
Ei mun tartte pyrkiä koska mieheni sanojen mukaan näytän hänen unelmiensa naiselta (ja olen myös ;) )
Olen aina vastannut hänen tärkeimpiä kriteereitään. Onneksi makuumme ovat pitkälti yhteneväiset.
Tottakai! Seuraan tarkasti mieheni laatimaa dietti ja kauneudenhoito-ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Seuraan tarkasti mieheni laatimaa dietti ja kauneudenhoito-ohjelmaa.
Onko pahoinpitelyt vähentyneet?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 19:44"]Kyllä sitä vaistomaisesti alkaa miellyttämään omaa miestään ja samoin mies on muuttanut omaa tyyliään.
Ennen kuin tutustuin mieheeni, oli tyylini huomattavasti asiallisempaa toimistotyyliä; jakkuja, polkkatukka ja korkeintaan kevyet raidat.
Nyt pukeudun farkkuihin, hiukset on pitkät ja nätisti vaalennettu.
Mies taas ostaa merkkivaatteita entisten halpahalli t-paitojen ja lenkkareiden sijaan.
[/quote]
Meillä myös tilanne on kehittynyt yli 10 vuoden kuluessa. Pakko sitä on alkaa tietoisesti yrittää ja panostaa, tai suhde väljähtyy.
Ap