Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritätkö vastata miehesi ulkonäkökriteerejä?

Vierailija
10.04.2014 |

Siis muokata itseäsi ja tyyliäsi ulkoisesti sellaiseksi, josta tiedät miehesi pitävän?

Itse pyrin mm. seuraavilla tavoilla : en käytä enää räikeitä enkä etenkään punaisia kynsilakkoja, en värjää hiuksia enää mustaksi, meikkaan yleensä suht hillitysti, pyrin treenaamaan salilla pyllyä pyöreämmäksi, ajan karvat säännöllisesti, pyrin pitämään ihon pehmeänä (mies ei tykkää karheista jalkapohjista jne.) ja vaatteissa mietin ja kysyn mistä mieskin tykkäisi, kun sillä on ihan hyvä maku.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja kyllä. Minä lakkaan kynteni tismalleen sen väriseksi kuin haluan, miehellä ei kauheasti siihen ole sanottavaa. Joskus kehuu jotain sävyä, mutta ei ikinä ole sanonut ettei pitäisi tummasta lakasta tms. Mutta toki joskus laitan päälle jonkun mekon josta tiedän hänen pitävän jne. koska haluan ilahduttaa hätä ja itse toki pidän siitä kun hän pitää minua kauniina. Tyylini on kuitenkin omani ja tulee aina olemaankin ja leikittelen sillä oman tahtoni mukaisesti.

Sama pätee mieheeni. Hän saa tehdä tyylillään mitä haluaa, mutta toki tietää esim. mikä hänen puvun takeistaan on suosikkini ja joskus se on päällä kun menemme ns. treffeille. Mutta jos hän haluaa kasvattaa parran saa hän sen kasvattaa ja sitten ajaa pois kun siltä tuntuu. Ei ole minun naamani. :)

Vierailija
62/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:26"]

Miksi naiset eivät tykkää posliinista? Sen kun ajaa vaan kaikki karvat pois. Mitä siinä on niin ihmeellistä? Kasvaahan ne takaisin.

[/quote]

Ihoni on tosi herkkä eikä oikeen kestä sen vaativaa karvanpoistoa ja jatkuvaa sheivausta. Jaloissa ja kainaloissa iho kestää sen onneksi, alapääni ei. Se on ensinäkin epämukavaa minulle ja tuskinpa kenenkään mielestä näpyt tai ihottuma on edes kovin seksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Onko mulla sama mies ap:n kanssa? Mun miehellä on juuri noi samat jutut: ei tykkää räikeistä huulipunista tai kynsilakoista, muutenkaan voimakkaasta meikistä, värjätystä tukasta. Tykkää muodokkaista pyllyistä (aika monet miehet nykyään kyllä tykkää) ja ei tykkää karheista jalkapohjista tai karheasta ihosta muutenkaan.

Aluksi pidin tuota kynsilakkajuttua todella kummallisena. Ei ikinä ole kukaan mies aiemmin ole edes kiinnittänyt huomiota moiseen. Mutta näemmä ei olekaan ainoa outo.

Vierailija
64/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun mies kiinnittää kynsiin paljon huomiota, itse asiassa toivoo mun pitävän geelejä sen takia. Tämä on myös mulle ok, toki. Hänen lemppareitaan ovat punaiset ja ranskalainen. Erityisesti hän haluaa katsella kynsiäni silloin, kun harrastamme seksiä takaapäin, usein pyytää että laitan käden pakaralleni :)

Vierailija
65/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummat hiukset, koska mieheni ei pidä blondeista, tosin itsekin sytyn ennemmän tummista hiuksista.

Joo... Muuten olen mitä olen. Jos ei miellytä niin ovi löytyy, josta voi lähteä. 

Vierailija
66/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin, vaikka mieheni piti minusta enemmän pyöreämpänä. Pukeudun oman makuni mukaan, koska miehen maku on liian nuorekas ja huorahtava. Pidän tukkani vaaleana mieheni toiveesta, mutta kasvatan pitkää vaikka mies tykkäisi enemmän lyhyestä punk-tukasta. Jos lakkaisin kynsiäni, en käyttäisi ruskeaa tai mustaa lakkaa koska niitä mies inhoaa. Eli noudatan miehen toiveita niillä osa-alueilla, jotka passaavat itsellenikin. En muuta omaa tyyliäni miehen toiveen mukaiseksi. Kehuu ja rakastaa minua siitä huolimatta tai juuri siksi.

Vierailija
67/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän kyllä huolta itsestäni, mutta teen sen itseni takia. Mies esimerkiksi tykkäisi punaisista hiuksista, minä taas en halua hiusvärejä päähäni, joten oma tummanvaalea väri saa kelvata miehellekin. Joskus saatan kysyä miehen mielipidettä jostain ulkonäköasiasta, mutta ne eivät vaikuta lopullisiin päätöksiin.

Vierailija
68/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:47"]

Onpa ihmeellistä että joku mies ei tykkää punaisesta kynsilakasta. Ymmärrän että makuja on monia, mutta että kriteerit on noin tarkkoja, kuten joku kynsilakan väri... Kuulostaa minusta vaan vähän neuroottiselta. Samoin toi jalkapohjien karheus. Ei mun mies varmaan edes huomaisi sellaista asiaa. Mutta tosiaan meitä on moneksi... 

[/quote]

Totta on ettei miehet aina edes huomaa mutta totta myös että hyvin harva pitää punaisia kynsiä kauniina.

Vierailija
69/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät miehet ota naisia, jotka ovat mieltymystensä mukaisia? Ja jos eivät saa sellaista ja silti päättävät ottaa toisenlaisen, olla valittamatta siitä toisenlaisesta.

Vierailija
70/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylini on sen verran joustava, etten koe luopuvani mistään pyrkimällä suosimaan miestä miellyttäviä ulkonäkövalintoja. Usein olen todennut jälkeenpäin, että se miehen mielipide jostakin tyylijutusta on lopulta parempi omasta mielestäni myös.

Ap

Vierailija
71/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:56"]

Eräille näköjään halu miellyttää omaa miestä on Se synneistä raskain :) taitaa olla herkkä aihe kun pitää vetää mukaan sairastelut sun muut. Miten sekin tähän asiaan liittyy? Ja mitä sairasta on kyykyissä ja muissa peppua kohentavissa liikkeissä? Muuten ok mut sitten sairasta jos se oma mies sattuu tykkäämään? :D Käsittämätöntä

[/quote]

Musta se kuulostaa jotenkin surulliselta, että tietoisesti muokkaa omaa ulkonäköään miehensä takia. Itse pidän itseni hoikkana, urheilen, meikkaan, laitan tukkaani ja pukeudun nätisti, mutta en todellakaan mieheni takia, vaan siksi, että tunnen itse oloni silloin hyväksi. Olin tällainen jo kauan ennen kuin tapasin mieheni ja tiedän, että kelpaisin hänelle myös pulleampana ja laittamattomana, niin kuin hänkin kelpaisi minulle. En itse haluaisi olla suhteessa, jossa mies asettaa kriteerejä, joihin täytyy mukautua. Se ei kuulosta aidolta rakkaudelta ja toisen hyväksymiseltä omana itsenään. Toisaalta ymmärrän kyllä, että ihmisillä on erilaisia käsityksiä siitä, mitä rakkaus on.

[/quote]

Oletko tyhmä vai näytteletkö sellaista sujuvasti?

Se, että tekee jotain toisen mieliksi on todella kaukana siitä, että muokkaa itseään kelvatakseen. Ei tässä ole puhe kelpaamisesta vaam siitä, että haluaa miellyttää omaa kumppaniaan.

Toisille meistä rakkaus tarkoittaa myös sitä, että ei olla pelkästään "minä, minä, minä" eikä edes aina "me" vaan joskus oikeasti "sinä".

[/quote]

En ole tyhmä, kiitos vaan diagnoosista :) Niinkuin sanoi, ihmisillä on eri käsitykset rakkaudesta. Itse olen ymmärtänyt miellyttäväni miestäni tällaisena kuin olen, ja tuntuisi omituiselta, jos hän laukoisi, että "voisit jumpata peppuas pienemmäks" tai "pukeutuisit vyötäröä korostavammin" tai mitä naiset tällä palstalla nyt tekevätkään miehiään miellyttääkseen. Jollain tavallahan ne miehet ovat naisilleen ilmaisseet, mistä tykkäävät. En itsekään vihjailisi miehelleni, että voisi hankkia sixpäkin tai leikata tukkansa. Rakastan häntä sixpäkillä tai ilman, tukka pitkänä tai lyhyenä. En itse haluaisi olla miehen kanssa, joka toivoisi minun muuttavan ulkonäköäni, koska kokisin, että hän ei rakasta minua, vaan haluaa jotain muuta. Mutta varmasti te koette olevanne rakastavissa suhteissa ja hyvä teille. Meidän rakkautemme kuuluu se, että hyväksymme toisemme sellaisina kuin olemme, ja saamme näyttää siltä kuin itse haluamme.

Vierailija
72/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mäpä varaan miehelle parturin, kun sen aika on :D Eikä mies juuri osta kuin t-paidat ja sukat kysymättä mielipidettäni. Ja kysyy miltä näyttää, kun on lähdössä työmatkalle jne. Mies myös käyttää meikkipuuteria kenenkään sitä huomaamatta ja ajaa kainalokarvat, eikä sen jalkapohjat ole ikinä karheat. Mies ei myöskään koskaan haise.

Ap

Vierailija
73/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan ajatellut, että minun pitäisi erikseen alkaa miellyttämään miestäni muuallakin kuin sängyn ulkopuolella. Tiedän, että mieheni pitää minua liian hoikkana, mutta en halua hänen takiaan alkaa lihottamaan itseäni. Mieheni pitää myös bruneteista, mutta minulle ei sovi tummat hiukset. Mieheni pitää mustiin pukeutuvista naisista, mutta näytän kauhealta mustissa. Haluaisin silikonit näiden tyhjien riipputissieni täytteeksi, vaikka mieheni ei pidä silikoneista. Mieheni pitää juoksutrikoita seksintappajahousuina, minä taas tykkään liikkua niissä kotona ollessa muutenkin. 

Miellytän kyllä sängyssä miestäni. Välillä oikein panostan siihen ja ostan alusvaatteita, joista tiedän hänen pitävän sekä käyttäydyn joskus erityisen paljon tietyllä tavalla, joka kiihottaa häntä. 

Vierailija
74/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan ajatellut, että minun pitäisi erikseen alkaa miellyttämään miestäni muuallakin kuin sängyn ulkopuolella. Tiedän, että mieheni pitää minua liian hoikkana, mutta en halua hänen takiaan alkaa lihottamaan itseäni. Mieheni pitää myös bruneteista, mutta minulle ei sovi tummat hiukset. Mieheni pitää mustiin pukeutuvista naisista, mutta näytän kauhealta mustissa. Haluaisin silikonit näiden tyhjien riipputissieni täytteeksi, vaikka mieheni ei pidä silikoneista. Mieheni pitää juoksutrikoita seksintappajahousuina, minä taas tykkään liikkua niissä kotona ollessa muutenkin. 

Miellytän kyllä sängyssä miestäni. Välillä oikein panostan siihen ja ostan alusvaatteita, joista tiedän hänen pitävän sekä käyttäydyn joskus erityisen paljon tietyllä tavalla, joka kiihottaa häntä. 

Vierailija
75/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 08:03"]

Siis muokata itseäsi ja tyyliäsi ulkoisesti sellaiseksi, josta tiedät miehesi pitävän?

Itse pyrin mm. seuraavilla tavoilla : en käytä enää räikeitä enkä etenkään punaisia kynsilakkoja, en värjää hiuksia enää mustaksi, meikkaan yleensä suht hillitysti, pyrin treenaamaan salilla pyllyä pyöreämmäksi, ajan karvat säännöllisesti, pyrin pitämään ihon pehmeänä (mies ei tykkää karheista jalkapohjista jne.) ja vaatteissa mietin ja kysyn mistä mieskin tykkäisi, kun sillä on ihan hyvä maku.

[/quote]

No en taatusti.Miehen ulkonäkökriteerien pitää muokkautua minun mukaani,ei toisin päin.

Vierailija
76/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itse nainen? Punaiset kynnet viestivät naisellisuudesta, josta pidän. Toisaalta taas geelikynsistä en niin välitä. T. aikuinen mies

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:47"]

Onpa ihmeellistä että joku mies ei tykkää punaisesta kynsilakasta. Ymmärrän että makuja on monia, mutta että kriteerit on noin tarkkoja, kuten joku kynsilakan väri... Kuulostaa minusta vaan vähän neuroottiselta. Samoin toi jalkapohjien karheus. Ei mun mies varmaan edes huomaisi sellaista asiaa. Mutta tosiaan meitä on moneksi... 

[/quote]

Totta on ettei miehet aina edes huomaa mutta totta myös että hyvin harva pitää punaisia kynsiä kauniina.

[/quote]

Vierailija
77/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan mutta miehesi vaikuttaa "niiltä miehiltä"...

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 19:09"]

Haha, mäpä varaan miehelle parturin, kun sen aika on :D Eikä mies juuri osta kuin t-paidat ja sukat kysymättä mielipidettäni. Ja kysyy miltä näyttää, kun on lähdössä työmatkalle jne. Mies myös käyttää meikkipuuteria kenenkään sitä huomaamatta ja ajaa kainalokarvat, eikä sen jalkapohjat ole ikinä karheat. Mies ei myöskään koskaan haise.

Ap

[/quote]

Vierailija
78/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni kauneusihanteita ja hän puolestaan minun. Emme varmaan näe toistemme vikoja :) Toki mieheni mielipide on mulle tärkee, ja on kivaa jos se kehuu jotain vaatetta tai hiuskia tms. Mutta se on myös pitänyt mua yhtä ihanana ja seksikkäänä vaikka tavatessamme olin 10 kiloa lihavampi kuin nyt. Jopa taisi tykätä enemmän silloin, ainakin pyytänyt etten laihtuisi enää :D

Vierailija
79/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vaistomaisesti alkaa miellyttämään omaa miestään ja samoin mies on muuttanut omaa tyyliään.

Ennen kuin tutustuin mieheeni, oli tyylini huomattavasti asiallisempaa toimistotyyliä; jakkuja, polkkatukka ja korkeintaan kevyet raidat.

Nyt pukeudun farkkuihin, hiukset on pitkät ja nätisti vaalennettu.

Mies taas ostaa merkkivaatteita entisten halpahalli t-paitojen ja lenkkareiden sijaan.

Vierailija
80/87 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietoisesti, mutta luultavasti alitajuisesti tulee joskus valittua kaapista se vaate, jota mies on kehunut tai muuten osoittanut siitä pitävänsä. Harvoin kuitenkaan tietoisesti miellytän, päin vastoin, leikkasin hiukseni 3mm sänkeen, vaikka mieheni pitääkin pitkistä hiuksista, itse vihaan hiusten hoitoa, laittoa ja kaikkea niihin liittyvää vaivaa.

Olen sitä mieltä, että oma oloni on paljon miehen mielipidettä tärkeämpää. Jos ahtaudun epämukaviin vaatteisiin miestä miellyttääkseni, en varmasti ole hehkeimmilläni, jos taas olen siinä lookissa, jossa itse koen oloni hyväksi, se varmasti näkyy myös ulospäin. Ideaalihan olisi, jos makumme osuisivat saumattomasti yhteen, ei tarvitsi kenenkään miellyttämällä miellyttää.

Vaan kauniiksihan tuo aina kehuu ja siilitukkaa silittelee (ja itse hän hiukseni pyynnöstäni ajelikin), en olisi sellaisen miehen kanssa, joka pitää ulkonäköä liian tärkeänä. Ei miehellä viiksikarvakaan värähtänyt, kun lihosin sairauden myötä kymmenen kiloa. Ne kilot ovat onneksi historiaa, olo oli kurja turvonneena.

En tiedä saako tälle palstalle kirjottaa näin positiivisia juttuja, miinustakaa jos kadehdituttaa. :--)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän