Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suklaamuna, jonka sisällä yllätyksenä sormus?

Vierailija
09.04.2014 |

Ollaan oltu tyttöystävän kanssa 3,5 vuotta yhdessä ja nyt tuntuu, että hän on se ihminen, kenen kanssa tahdon viettää loppuelämäni. Aikaisemmin ollaan puhuttu, että tulevaisuudensuunnitelmat on kutakuinkin samanlaiset: molemmat tahtoo joskus naimisiin ja muutaman lapsen.

Pääsiäinen on tulossa ja mietin tehdä "munahipan", jossa yhden munan sisältä löytyisi sormus ja kun hän sen avaa, polvistuisin ja kysyisin. Ei olla kumpikaan mitään seurapiiriliitäjiä ja tyttöystävä on hyvin maanläheinen ja käytännöllinen ihminen. Olen yrittänyt että kävisimme vaikka vuosipäivä nä syömässä ulkona hienosti, mutta hän tahdoo ennemmin katsoa vaikka elokuvaa kotona ja syödä itsetehtyä pitsaa. Itsekään en "hienostelusta" niin välitä, joten mielestäni tällainen "arkisempi" kosinta sopisi meille molemmille.

Sormusta en kuitenkaan osaa ostaa juuri mieleseksi tai oikean kokoiseksi, siksi siis kosinta ensin ja sitten yhdessä valkkaamaan sormukset. Näin olen ymmärtänyt että tyttöystäväkin haluaisi.

Miltä kuulostaa? Niin ja se tärkein, tietääkö kukaan missä sulkaamunassa on sormuksia yllätyksenä?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 01:32"]Niin ja en tiedä kiinnostaako ketään, mutta kerron silti.

Tyttöystävä tosiaan oli otettu kosintatavasta ja muovisormus on nyt sormessa. Sanoi, että hyvä kun en ostanut sormusta valmiiksi, vaan tykkää siitä että käydään yhdettä etsimässä juuri SE sormus. Ensin ajattelin, että itse en "tarvitse" kihlasormusta, mutta nyt voidaan osataa samalla hänen sormukseensa sopiva sormus minulle. Kuulemma hän tykkäisi jos minullakin olisi sormus, ja se sopii minulle paremmin kuin hyvin.

Sen verran vielä, että jos täällä on joku, joka miettii kosimista, niin ANNA MENNÄ! Paras lopputulema on, että saat unelmiesi naisen (tai miehen) ja huonoimmassakin tilanteessa saat tietää, että suhteella ei ole tulevaisuutta ja pääset tekemään tulevaisuudella jotain muuta.

Otin riskin ja tällä kertaa se todellakin kannatti! Jännitti kamalasti ja mietin, että vaikka hän sanoisi ei, se olisi silti hyvä asia, sillä sitten tietäisin varmasti mitä hän haluaa.

Mutta voi luoja, tuolla se nyt nukkuu yhteisessä sängyssä sormus sormessa ja kohta mennään ostamaan oikeita sormuksia. Ehdittiin jo sopia, että kesälle 2015 suunnitellaan häät. Edelleen, en ole ollut yhtä innostunut mistään elämässäni. Onnellisuudella ei ole rajaa. Huh.

-Ap

[/quote]

Ja ikänne oli?

Vierailija
42/84 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkiä tirautin Onnea <3

- rv 38 :')

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 01:32"]Niin ja en tiedä kiinnostaako ketään, mutta kerron silti.

Tyttöystävä tosiaan oli otettu kosintatavasta ja muovisormus on nyt sormessa. Sanoi, että hyvä kun en ostanut sormusta valmiiksi, vaan tykkää siitä että käydään yhdettä etsimässä juuri SE sormus. Ensin ajattelin, että itse en "tarvitse" kihlasormusta, mutta nyt voidaan osataa samalla hänen sormukseensa sopiva sormus minulle. Kuulemma hän tykkäisi jos minullakin olisi sormus, ja se sopii minulle paremmin kuin hyvin.

Sen verran vielä, että jos täällä on joku, joka miettii kosimista, niin ANNA MENNÄ! Paras lopputulema on, että saat unelmiesi naisen (tai miehen) ja huonoimmassakin tilanteessa saat tietää, että suhteella ei ole tulevaisuutta ja pääset tekemään tulevaisuudella jotain muuta.

Otin riskin ja tällä kertaa se todellakin kannatti! Jännitti kamalasti ja mietin, että vaikka hän sanoisi ei, se olisi silti hyvä asia, sillä sitten tietäisin varmasti mitä hän haluaa.

Mutta voi luoja, tuolla se nyt nukkuu yhteisessä sängyssä sormus sormessa ja kohta mennään ostamaan oikeita sormuksia. Ehdittiin jo sopia, että kesälle 2015 suunnitellaan häät. Edelleen, en ole ollut yhtä innostunut mistään elämässäni. Onnellisuudella ei ole rajaa. Huh.

-Ap

[/quote]

Ja ikänne oli?

[/quote]

Miten heidän iät tähän liittyy? Taas yksi katkera huutelija lisää. Mene muualle itkemään täältä!

Vierailija
44/84 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tuleva rouva on selkeesti laiha, mä oisin vetänyt ne munat hetkessä enkä säästänyt myöhemmäksi!

Vierailija
45/84 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 10:00"]

Sun tuleva rouva on selkeesti laiha, mä oisin vetänyt ne munat hetkessä enkä säästänyt myöhemmäksi!

[/quote]

Täällä yksi laiha jolla kestää 200g Fazerin sininen noin 25 minuuttia :D

Vierailija
46/84 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 09:47"]

-Ap

[/quote]

Ja ikänne oli?

[/quote]

Miten heidän iät tähän liittyy? Taas yksi katkera huutelija lisää. Mene muualle itkemään täältä!

[/quote]

Minä mitään katkera kuka niin väittää

Aattelin verrata kun mun mies teki saman yllärin ja oon niin onnelline

Että kiitos :/

Ihme herneen nenään vetäjä.

Vierailija
47/84 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä en haluis että meifän juttuja ukko levittää nettiin..

Vierailija
48/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä idea nimenomaan toimisi, jos siellä sisällä on OIKEA sormus. Se kunnon sormus. 

Jos sieltä muovinen lärpäke paljastuu ja hyökkäät polviasentoon, niin joko pelästyisin, että tälläkö sormuksella meinaat ukko kosia, tai muuten nauraisin sen järjettömyyttä. Eihän se ole yllätys, että munasta löytyy muovisormus, alkaisin vain ihmetellä erittäin hämmentyneenä, kun alat polvistua ja kosit sillä.

Käy jossain suklaapuodissa teettämässä sormus munan sisään. Jos hän on oikein maanläheinen ihminen niin kai hän jostain yksinkertaisen kauniista korusta tykkää? ota kuva hänen kädestään? Osta vähän liian iso, helpompi pienentää tarvittaessa..

Eikä sitten tarvitse pienentää, kun hankitte häiden jälkeen lapsia ja vaimo lihoo :D vitsi vitsinä.

Vierailija
49/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkäisi tuollaisesta kosinnasta ollenkaan. Saattaisi mennä koko mies vaihtoon. Mutta jokainen tyylillään.....

Vierailija
50/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kuulostaa tosi ihanalta! :) Hyvä idea. En valitettavasti osaa sanoa, missä munassa olisi sormus. Tuu sitten kertomaan, mitä tyttö vastasi.

Vierailija
51/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus, mutta nykyään ei enää ole sormuksia suklaamunissa :(

Vierailija
52/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpöä, hyvä, täysin fine!

Vierailija
53/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh :( No mutta semmosissa leluautomaateissa ainakin on sormuksia, käviskö semmonen? Semmonen johon laitetaan pari euroa ja pyöräytetään.

Huippu idea, mää ainakin suostuisin! :D

Vierailija
54/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa varovaisesti ostamasi suklasmuna ja vaihda yllätys. Semmosia leikkisormuksia (säädettäviä) löytyy ihan marketeista.. Munan saat takaisin kiinni kun laitat vettä kiehumaan kattilaan ja sen päälle vaikka leivinpaperia. Aseta munanpuolikas sauma alaspäin leivinpaperille, anne sulaa hieman ja yhdistä toiseen puolikkaaseen.

Vierailija
55/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä enää ole varmuudella missään munissa (sinänsä ihan hölmöä, ne oli just parhaita lapsena) ja jos jossain onkin niin voi olla muutakin, eli vaihtelee, etkä voi tietää päältäpäin, onko munassa sitten sormus, vai joku action man -ukkeli. 

Vaihda ideaa.

Vierailija
56/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos laittaisit munan sisään feikkisormuksen sijaan pienen käsinkirjoitetun lapun jossa kosinta? Tietysti polvistut ja kysyt myös ääneen.

Vierailija
57/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille jotka ovat jo vastanneet!

Muovisormusta ajattelin itse kosintatilanteeseen juuri sen takia, että tyttöystävä saa sitten varmasti mieleisensä ja sormeen sopivan kokoisen sormuksen. Jos ostan vääränlaisen tai vääränkokoisen, joutuu silti odottelemaan että voi vaihtaa/pienentää/suurentaa. Olisi mukavampi kerralla hakea "se oikea" sormus sitten yhdessä. Tyttöystävä ei käytä sormuksia ollenkaan, joten koko olisi todella vaikea selvittää. Muutenkin tahdon että hän saa juuri sellaisen kuin haluaa, sormusta kun on tarkoitus pitää "maaliin asti".

Hmm. Oletin jotenkin, että kyllähän suklaamunissa on sormuksia, kun joskus lapsuudessa ainakin on ollut. Muitakin ideoita olen pyöritellyt mielessäni tässä kuukausien aikana, ja kun pääsiäiseen meillä liittyy mukavia yhteisiä muistoja, se olisi ajankohtana todella hyvä.

-Ap

Vierailija
58/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea. Jotkut pääsiäismunat (mm. Disney) ovat sellaisia, joissa puolikkaat ovat irrallaan toisistaan. Jos löydät sellaisen kaupasta, voisit ottaa yllätyksen pois ja askarrella sinne koteloon vaikka lapun,  tai laittaa sinne jonkinlaisen sormuksen (kauppojen purkka-automaattirivissä on joskus kone, josta saa sormuksen). Sitten vaan kääre siististi takaisin paikoilleen. Munan voi myös kääriä alumiinifolioon ja laittaa vaikka nauhasta rusetin päälle...

Vierailija
59/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Täytynee huomenna töiden jälkeen käydä tutkimassa markettien munavalikoimaa. Eiköhän sieltä löydy sellainen, jonka saa helposti auki ja takaisin kiinni.

Viesti voisi olla myös toimiva jos ei muovisormusta laita. Olen vaan melko huono runoilemaan, mutta ajatushan se taitaa tärkein olla?

Huh, nyt alkoi tosissaan jännittää kun tästä tuli tavallaan konkreettista.

Vierailija
60/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sulkaamunan saa auki helposti ilman hajoamista jos aukaisee sauman kohdalta. Nappaa tyttöystävän korurasiasta sormus ja kysy vaikka miksi et ikinä käytä tätä? Ja katso onkosopiva jos sattuu kokeilemaan sitä ja otat sen sitten mukaan sormusliikkeeseen..