Miksi tää matkiminen vaan niin ärsyttää?
Oon tuntenu tän kaverini jo siis ikuisuuden eli kai se joku ystävä jo on, ja nainen tosiaan. Se matkii mua kaikessa - aivan KAIKESSA. Se menee jo naurettavuuksiin. Ostan pinkin pipon mun tyttärelle, tsädää, ens viikolla sen POJALLA on pinkki pipo! Kerron leiponeeni kaurasämpylöitä eilen, tittididii: tää nainen on tehnyt maailman parasta KAURAleipää seuraavana viikonloppuna. "Heh, haluutko reseptin, siis oli NIIN hyvää, onneks MÄ keksin". Joo bitch, hit me with your resepti. Ja aina vaan friikimmäksi menee, tekis mieli pelleillä koko tyypin kanssa kohta. Siis ihan kynsilakkaa ja hiusmallia myöten, tää ihme peelo kopio jäljittelee mua!
Kaiken huippu tämä. Olen ollut yh:na pari vuotta, puhunut silloin tällöin, että ei tässä hätää ole miestä löytää, tulee jos tulee. Nooh, kuten arvata saattaa: "Joo oon aivan samaa mieltä, ei mullakaan kyllä kiirettä ole, voin ootella ihan rauhassa". Satuin sitten törmäämään mieheen. Mieheen, jolla on tumma kihara tukka, siniset silmät, on pitkä ja ammatiltaan IT-alalla. Jep. Uskokaa tai älkää kenet tää tyyppi hinas mulle esittelyyn tässä pari kuukautta meidän seurustelun alkamisen jälkeen: SURKEAN KAKKOSLUOKAN KOPION MUN MIEHESTÄ.
Millä hemmetillä pääsen tosta matkimisesta eroon? Ei tää ihminen muuten niin kreisi ole. Pitäiskö alkaa apinoimaan sitä? Tai tehdä jotain ihan älytöntä ja katsoa seuraako perässä? Tyyliin "vaihdoin tiskiharjan vessaharjaan, se on niin paljon kätevämpi ku on niin iso hih!" tai "myin puolet maallisesta omaisuudesta, lahjotin rahat sokeille romanikerjäläisille Suomessa ja nyt löysin sisäisen rauhan!" - kattois tekeekö toi urpo samat perässä.
Annoying.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:11"]
Hyppää sillalta alas ja kato tuleeko se perästä.
[/quote]
No se on käynyt mielessä. Kiitos kehittävästä idiksestä.
ap
Musta toi miesjuttu voi olla ihan sattumaa, aika tavallinen mies loppupeleissä. Musta kannattas kokeilla eri rotuja et sen matkimisen huomais.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:16"]
Musta toi miesjuttu voi olla ihan sattumaa, aika tavallinen mies loppupeleissä. Musta kannattas kokeilla eri rotuja et sen matkimisen huomais.
[/quote]
Ai MIEHISSÄ? Enhän mä nyt hyvänen aika ala miestäni vaihtamaan ton hölmöläisen takia. Mielummin sitten vaikka hyppään sieltä sillalta. Tai kai täytyy vaan lopettaa koko frendeys....... ääaaa miten voi vaan jollain päässä olla noin paljon jotain hämärää!
aaapppeee
Onksulla miten paljon harrastuksia? Sulla on meinaan aika paljon aikaa miettiä mitä kaverisi tekee ja toisaalta miksi sitä ei voisi ottaa imarteluna jos joku tekee sinun perässäsi.
ap kuulostaa 15-vuotiaalta, jonka mielestä jopa kauran käyttäminen ruokavaliossa on matkimista, jos itse on käyttänyt kauraa. Ei sillä merkitystä, että sitä käytetään aika paljon suomalaisessa keittiössä muutenkin.
No vittu daa-a. Joo-o. Peelo ja ihqudaa. Huomaa, että meitä on samalla palstalla äitejä ja tyttäriä, vissiin mummojakin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:27"]
ap kuulostaa 15-vuotiaalta, jonka mielestä jopa kauran käyttäminen ruokavaliossa on matkimista, jos itse on käyttänyt kauraa. Ei sillä merkitystä, että sitä käytetään aika paljon suomalaisessa keittiössä muutenkin.
No vittu daa-a. Joo-o. Peelo ja ihqudaa. Huomaa, että meitä on samalla palstalla äitejä ja tyttäriä, vissiin mummojakin.
[/quote]
No huhhuh! En todellakaan ole mikään teini ja noi oli esimerkkejä. Teillä perus mammoilla täällä ei taida muuta elämää olla kuin tulla aukomaan jokaiseen kysymykseen. Ihan asiallinen kysymys. Hirveesti sivistyneempiä te oottekin white trashienne kanssa, anteeks siis wt:eittenne.
No sama se, pääsipähän purkamaan aggressioita. Kuten näköjään tekin. :)
Joo mulla on myös pari tollasta matkijatuttua. Muuta oma asentees sellaseks, että paistattelet heidän matkimisessaan: sehän on ihailua. Älä välitä toisten jutuista.
No niin, nuoret tarvitsevat aggressionpurkupaikkoja, kun se otsalohko on vielä vähän kehittymätön. Ei se haittaa, kyllä se olo siitä taas asettuu.
No minkä takia sun tarvitsee pitää sitä kaverina?
Yks nuorempi luokkakaveri ihan samanlainen. Matki kaikessa, värjäs hiukset samanmoisiksi, otti geelikynnet kun minäkin, osti samanlaiset kengät, alkoi käyttään tuubihuiveja asusteena kun minäkin :D ei jumalauta.
Muakin mietityttää miksi jotkut ihmiset tuntuvat matkivan kaikessa ja toiset taas eivät. Yritin netistä etsiä syitä, mutta löytyi vain maallikoiden arvailuja, että "ne katsovat sinua ylöspäin/ ihailevat sinua". Jotenkin tää selitys ei tunnu järkevältä, sillä esim yksi vähän uudempi kaverini, ollaan nyt tunnettu 5 vuotta, niin hän on pikku hiljaa matkinut todella monta asiaa minulta ja huomasin, että hän myös ei ikinä sano minulle että olisi eri mieltä jostain eikä myöskään muille. Viimeksi kiinnitin huomiota, että hän myös puhuu jokaiselle vähän eri tavalla ollakswen samaa mieltä aina toisen kanssa. Silti hän on haukkunut minulle muutamia "kavereitaan", kuinka hän on jossain parempi kuin he.. lisäksi hän on alkanut viime aikoina yrittämään "laittaa minua alaspäin" sanallisesti, joka on minusta tosi jännä. Silti vaatetuksessa ja tavaroissa hän on kopioinut minua ahkerasti ja myös käyttäytymisessä tietyissä tilanteissa. Eihän ihminen, joka minua ihailee yrittäisi minua laittaa alaspäin vai mitä?? En tajua tätä ollenkaan. Onhan tuollaiselle käytökselle joku tieteellinen selitys oltava?! Kun ei näitä "matkijoita" kuitenkaan joka päivä vastaan kävele...
Osaisiko joku psykologiaan perehtynyt antaa analyysin?? Tosi kummaa kun toiset matkii ja toiset ei?? Onko kyse luovuuden puutteesta persoonatyomiudesta tms?! Vai mahdollisesti kotoa opitusta tavasta??
Täälläkin yksi, jolla nuoruudessa matkijakaveri.
Antoi mm. yhteiselle ystävälle täsmälleen saman syntymäpäivälahjan. Valitsi saman ammatin. Samat meikit, sama jakaus, sama tatuointi. Kas kuin ei nimeään vaihtanut.
Kehu sitä kovasti. Katso alakaako kehua sinua.
Huomaatko, tässä tapahtuisi positiivinen muutos.
Oma sarjansa ovat he jotka matkivat etu nimissä.
Jep, on se ärsyttävää kun ihmiset hiipivät muiden identiteettiä
Olisiko liiallisesta kiltteydestä?
Hyppää sillalta alas ja kato tuleeko se perästä.