Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suklaamuna, jonka sisällä yllätyksenä sormus?

Vierailija
09.04.2014 |

Ollaan oltu tyttöystävän kanssa 3,5 vuotta yhdessä ja nyt tuntuu, että hän on se ihminen, kenen kanssa tahdon viettää loppuelämäni. Aikaisemmin ollaan puhuttu, että tulevaisuudensuunnitelmat on kutakuinkin samanlaiset: molemmat tahtoo joskus naimisiin ja muutaman lapsen.

Pääsiäinen on tulossa ja mietin tehdä "munahipan", jossa yhden munan sisältä löytyisi sormus ja kun hän sen avaa, polvistuisin ja kysyisin. Ei olla kumpikaan mitään seurapiiriliitäjiä ja tyttöystävä on hyvin maanläheinen ja käytännöllinen ihminen. Olen yrittänyt että kävisimme vaikka vuosipäivä nä syömässä ulkona hienosti, mutta hän tahdoo ennemmin katsoa vaikka elokuvaa kotona ja syödä itsetehtyä pitsaa. Itsekään en "hienostelusta" niin välitä, joten mielestäni tällainen "arkisempi" kosinta sopisi meille molemmille.

Sormusta en kuitenkaan osaa ostaa juuri mieleseksi tai oikean kokoiseksi, siksi siis kosinta ensin ja sitten yhdessä valkkaamaan sormukset. Näin olen ymmärtänyt että tyttöystäväkin haluaisi.

Miltä kuulostaa? Niin ja se tärkein, tietääkö kukaan missä sulkaamunassa on sormuksia yllätyksenä?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain krääsäkaupoista saa sellaisia näyttäviä muovisia sormuksia. Ja esim. Accessorize ym. vastaavista myymälöistä. Joku hulppea muovinen jättitimantti olisi ihan hauska idea.

Vierailija
82/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta ihan sellaista pientä munaa (Kinder, Rölli tms), ne vähän isommat munat ovat valmiiksi kahtena palana, ja ovat paksumpia/kovempia, eli eivät hajoa niin helposti. Ne jotka maksaa noin kaksi euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava idea :D Muakin sais kosia muovisormuksella mieluusti, jos saisin sen jälkeen valita sen oikean ihan itse.

Suosittelen kans noita isoja munia, niissä vahvempi suklaa ja valmiit puolikkaat, ei mee niin pahasti tuhraamiseksi.

Vierailija
84/84 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:50"]

Ihana idea. Jotkut pääsiäismunat (mm. Disney) ovat sellaisia, joissa puolikkaat ovat irrallaan toisistaan. Jos löydät sellaisen kaupasta, voisit ottaa yllätyksen pois ja askarrella sinne koteloon vaikka lapun,  tai laittaa sinne jonkinlaisen sormuksen (kauppojen purkka-automaattirivissä on joskus kone, josta saa sormuksen). Sitten vaan kääre siististi takaisin paikoilleen. Munan voi myös kääriä alumiinifolioon ja laittaa vaikka nauhasta rusetin päälle...

[/quote]

Olen se joka vastasi sinulle ensimmäisenä, ja kerroin, että hämmentyisin. Mutta KUULE MINULLA ON SINULLE LOISTOIDEA: Tosiaankin jos tuollaisia munia on, jotka on jo keskeltä kahtia, avaa varovaisesti kääreet ja sujauta sinne muovisormus ja lappu, jossa lukee, "mitä jos ostaisin sinulle ihan oikean" tai muuten kauniimmin sanottuna, että asia tulisi selville siinä. JOO!!

Muista poistaa tämä keskustelu sivuhistoriastasi ettei neidin yllätys mene pilalle, jos kyyläävää sorttia on, kuten meistä naisista monet :)