Minkälainen nainen meikkaa mennessään lähikauppaan?
Eikä voi mennä luonnollisena. Perusteluksi sanoo omaksi ilokseen, huvikseen, tykkää meikata, jos joku tulee vastaan ;) Kuulemma joku kiikarissa ja on jo jutellut sen miehen kanssa
Kommentit (30)
Sulle ei ihan varsinaisesti kuulu, ette miten kukakin nainen itsensä ehostaa ulos mennessään. Jokaisen oma asia. Säkin voisit vähän peitevoidetta laittaa sun punaiseen kaljan turvottamaan nenääsi. Ehkä kävisi flaksi paremmin.
No jos tulee lähikauppaan esim. töistä niin silloin voi olla meikit kasvoilla, tai on menossa lähikaupan kautta vaikka illanviettoon tms. Muuten en kyllä lähikauppaan meikkaisi jos siellä äkkiä asioin.
Nainen, joka tekee oman ulkoasunsa kanssa just niin kuin itse haluaa kysymättä lupaa vauvapalstalta? Samaa pätee naiseen, joka ei meikkaa. Tai joskus meikkaa ja joskus ei.
Ihan tavallinen nainen, jolle meikkaaminen on samanlainen rutiini kuin aamupalan syöminen ja hampaiden pesu.
Hyi kamala jos joku kirjoittelisi ja ruotisi mun asioita tällä tavalla pitkin nettiä ja mun pitäisi alkaa sitten perustelemaan tälle tuntemattomalle miksi teen mitenkin.
Yksi tietämäni henkilö meikkasi aina aika vahvasti. Kerran näin ilman meikkiä ja en meinannut samaksi henkilöksi kyllä tuntea. Oli tavallinen ja valjun näköinen nainen. Ei ruma mutta ei mitenkään erikoisen näköinen ilman meikkiä. Että kaippa se joku naamari hänellä oli?
Siis sinä? Aikuiset päättävät nämä asiat ihan itse.
Saat halutessasi laittaa meikkiä tai olla meikkaamatta kun menet minne menetkään. Mutta jos et ole yksin lähdössä - älä pistä muita odottamaan jahkailujesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tervehtisin kohteliaisuudesta, en keskustelisi.
Jaa se mies jutteli
Vierailija kirjoitti:
No jos tulee lähikauppaan esim. töistä niin silloin voi olla meikit kasvoilla, tai on menossa lähikaupan kautta vaikka illanviettoon tms. Muuten en kyllä lähikauppaan meikkaisi jos siellä äkkiä asioin.
Mä en masennuskausina meikannut lähikauppaan, mutta nykyään taas meikkaan kun olen piristynyt vähän. Ja mäkin odotan jos törmään yhteen mieheen :p Näytän paremmalta meikattuna kuten suurin osa naisista.
Kauheeta ja pelottavaa nainen meikkaa! 🤯 onneksi naiset ei ole meikannut kun jokusen tuhat vuotta ennen jeesuksen syntymääkin! Yllättävää! Huhhuh! Miten joku nainen voi meikata!?
Vierailija kirjoitti:
Yksi tietämäni henkilö meikkasi aina aika vahvasti. Kerran näin ilman meikkiä ja en meinannut samaksi henkilöksi kyllä tuntea. Oli tavallinen ja valjun näköinen nainen. Ei ruma mutta ei mitenkään erikoisen näköinen ilman meikkiä. Että kaippa se joku naamari hänellä oli?
No, miehet pitää henkistä naamaria päällä, niin kauan ennen kuin se tippuu ja totuus paljastuu.
Paras on meikkaamaton nainen hiukset ponnarilla sporttisesti pukeutuneena. Nyt nuorilla naisilla muotia adidaksen musta tuulihousut ja vartalomyötäinen vaalea paita. Kyllä pää kääntyy 👍
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä? Aikuiset päättävät nämä asiat ihan itse.
Saat halutessasi laittaa meikkiä tai olla meikkaamatta kun menet minne menetkään. Mutta jos et ole yksin lähdössä - älä pistä muita odottamaan jahkailujesi vuoksi.
Ei mua tarvii odottaa, osaan tulla perästä päin. Tai sitten otan meikit mukaan ja meikkaan autossa/bussissa tai kohteen vessassa :D
Onneksi minulla on meikkitarpeet pikameikkiin, jonka voi tosiaan kätevästi tehdä vaikka bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn aina kauempana kaupassa, hoidan myös muita asioita samalla. Meikkaan, jos menes ulos syystä tai toisesta.
En kyllä usko, että kukaan meikkaisi sen takia lähikauppaan, että siellä voi tavata jonkun miehen. Moni meikkaa sihan vaan siksi, että haluaa näyttää yleensäkin hyvältä julkisesti tai on huono itsetunto, ettei suorastaan kehtaa näyttäytyä ilman meikkiä. Iltsellänikin vähän alaston olo naturellina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miehet pitää henkistä naamaria päällä, niin kauan ennen kuin se tippuu ja totuus paljastuu.
Esittää ne naisetkin viatonta jne ja jättää taktisesti yksityis kohtia kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittää ne naisetkin viatonta jne ja jättää taktisesti yksityis kohtia kertomatta.
Voi voi sentään. Miehet sitä ja naiset tätä, ikuinen jauhamisen aihe.
Tervehtisin kohteliaisuudesta, en keskustelisi.