Game of thrones katsojat hoi!
Aloin eilen katsoa sarjaa, ja olen jo 10 jaksossa, olen vaan niin kärsimätön katselija etten kestä epätietoisuudessa, kauanko joffrey on kuninkaan, vai onko ihan neljänteen tuotantokauteen saakka!?
Kommentit (25)
Joo se oli joku varjodemoni, joka otti Stanniksen hahmon ja tappoi Renlyn.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:22"]
Minusta vanha Daario oli jotenkin epämukava, eikä sopinut yhteen Danyn kanssa. En tiennyt, että näyttelijä vaihdettiin ennen kuin katsoin tuon linkin, mutta vatsassa muljahti pelkästä ihastuksesta.
Voi olla, että sarjassa on jo vähän liikaa partasuisia miehiä, mutta silti. Huismanilla on viehättävät silmät.
[/quote]
On se kumma, että ne ei vielä toisellakaan yrityksellä saaneet Daariolle oikeanlaista kolmepiikkistä sinistä partaa.
Jaqen H'gar tulee kyllä takaisin (ellei juonenkäännettä oteta filmatisoinnista pois), mutta valitettavasti ei niillä kasvoilla, joilla on sarjassa esiintynyt.
ap täällä, minkä tuo nainen synnytti toisen kauden ehkä kolmannessa jaksossa!! Jonkun mustan möykyn joka tappoi sitten sen kunkun kunkku broidin. Oon ihan pihalla kun ei oo tekstejä ja mytologian sanasto jostain syystä melko heikko. Miten se olento oli sen mahaan päätynyt?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 20:57"]
ap täällä, minkä tuo nainen synnytti toisen kauden ehkä kolmannessa jaksossa!! Jonkun mustan möykyn joka tappoi sitten sen kunkun kunkku broidin. Oon ihan pihalla kun ei oo tekstejä ja mytologian sanasto jostain syystä melko heikko. Miten se olento oli sen mahaan päätynyt?
[/quote]
Ei sille taida olla mitään erityistä nimeä, useimmiten taidettiin puhua vaan "varjosta". Se on päätynyt Melisandren "mahaan" samalla tavalla kuin yleensäkin.