Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos toi laserase leikki on ihan paikkansa pitävä

Vierailija
11.03.2014 |

niin itse näen nuo säteet juuri poliisiasemalla about 2-3 metrin kokoisina sähkönsinisinä valoina. Just äsken tässä kotona tuli lilat noin alle puolimetriset valosäteet. Onhan se jännää. Kesti aikansa tottua tähän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä muuta sano. Onko nää näitä selvännäkijän auroja joita näen? Kävin lähellä kuolemaa vajaa 10 vuotta sitten ja sen jälkeen aloin nähdä värejä. En voi uskoa että ne olisivat laseria. Luulen että se on energiaa joka kumpuilee. Väreille löytyy myös tunteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tosin pelottaa enkä kai ole kuolemassa kun meinasin kerran kuolla. Tosin elossa ollaan.

Vierailija
4/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tää poliisilaitos on eniten värejä välkyttävä paikka ja poliisit autot myös. Voin ennakoida kävellesäni nähdessäni sinisen loisteen, ahaa poliiseja tulossa. Ja kuluu minuutteja ja maija viuhahtaa ohi.

Vierailija
5/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka George Michael laulaa ettei valkoista valoa ole, on se olemassa. Valkoinen valo on olemassa.

Vierailija
6/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:13"]

niin itse näen nuo säteet juuri poliisiasemalla about 2-3 metrin kokoisina sähkönsinisinä valoina. Just äsken tässä kotona tuli lilat noin alle puolimetriset valosäteet. Onhan se jännää. Kesti aikansa tottua tähän.

[/quote]

Saisiko tämän suomeksi, kiitos!

Vierailija
7/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi en ole mikään paha ihminen vaan hyvä joten käytän värejä apunani. Ne myös varoittavat minua tai neuvovat mitä tulee tapahtumaan. Tunteeko joku mies minuun vetoa jne. Olen tavallaan ilman puhetta. Sellaista sanatonta viestintää.

Vierailija
8/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, siinä lukee suomea. En oikeastaan uskalla kertoa hirveästi tästä kyvystäni koska sehän on lahja minulle. Maybe God loves a lot. Olen kuullut että Pyhä henki on läsnä. Uskovaiset näkevät usein myös auroja.

Vierailija
9/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli taas viesti että ei se poliisi ole susta kiinnostunut. No joo sama se. On niitä muitakin poliiseja.

Vierailija
10/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu poliisi lähetti mulle pervon ajatusviestin siis sanomaton vihje yhteisestä seksihetkestä joka toteutui sitten vuotta myöhemmin.

Vierailija
11/11 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen joskus häntä en kuitenkaan usein. Tunnen vielä sun käden kosketuksen mun toisessa käsivarressa. Ihan kiva kun ajat maijalla ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi