Jos toi laserase leikki on ihan paikkansa pitävä
niin itse näen nuo säteet juuri poliisiasemalla about 2-3 metrin kokoisina sähkönsinisinä valoina. Just äsken tässä kotona tuli lilat noin alle puolimetriset valosäteet. Onhan se jännää. Kesti aikansa tottua tähän.
Kommentit (11)
älä muuta sano. Onko nää näitä selvännäkijän auroja joita näen? Kävin lähellä kuolemaa vajaa 10 vuotta sitten ja sen jälkeen aloin nähdä värejä. En voi uskoa että ne olisivat laseria. Luulen että se on energiaa joka kumpuilee. Väreille löytyy myös tunteet.
Välillä tosin pelottaa enkä kai ole kuolemassa kun meinasin kerran kuolla. Tosin elossa ollaan.
Jotenkin tää poliisilaitos on eniten värejä välkyttävä paikka ja poliisit autot myös. Voin ennakoida kävellesäni nähdessäni sinisen loisteen, ahaa poliiseja tulossa. Ja kuluu minuutteja ja maija viuhahtaa ohi.
Ja vaikka George Michael laulaa ettei valkoista valoa ole, on se olemassa. Valkoinen valo on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:13"]
niin itse näen nuo säteet juuri poliisiasemalla about 2-3 metrin kokoisina sähkönsinisinä valoina. Just äsken tässä kotona tuli lilat noin alle puolimetriset valosäteet. Onhan se jännää. Kesti aikansa tottua tähän.
[/quote]
Saisiko tämän suomeksi, kiitos!
Mutta onneksi en ole mikään paha ihminen vaan hyvä joten käytän värejä apunani. Ne myös varoittavat minua tai neuvovat mitä tulee tapahtumaan. Tunteeko joku mies minuun vetoa jne. Olen tavallaan ilman puhetta. Sellaista sanatonta viestintää.
Mitä, siinä lukee suomea. En oikeastaan uskalla kertoa hirveästi tästä kyvystäni koska sehän on lahja minulle. Maybe God loves a lot. Olen kuullut että Pyhä henki on läsnä. Uskovaiset näkevät usein myös auroja.
No nyt tuli taas viesti että ei se poliisi ole susta kiinnostunut. No joo sama se. On niitä muitakin poliiseja.
Yks tuttu poliisi lähetti mulle pervon ajatusviestin siis sanomaton vihje yhteisestä seksihetkestä joka toteutui sitten vuotta myöhemmin.
ajattelen joskus häntä en kuitenkaan usein. Tunnen vielä sun käden kosketuksen mun toisessa käsivarressa. Ihan kiva kun ajat maijalla ohi.
Täh?