Joko olet hankkinut Pins-kortin?
Kommentit (61)
Joku ääliö kehittänyt tuon, propelihattu...
Lähden Lidliin ja niin varmaan lähtee suurin osa vanhemmista ykkösbonusasiakkaista...
Aivan älytön juttu...
Tosin ei kestä kauan palaa takaisin vanhaan .....
Hankin tarjouksia varten kuten ykkösbonuskorttikin oli. Yksinasuvana opiskelijana ja pääasiassa K-kaupasta ruokaostokset tekevänä en koskaan aiemminkaan ole kerryttänyt tarpeeksi bonusta mitään etuseteleitä varten, mutta tarjoukset on kiva saada. Nytkin oli siwassa pins-kortilla naudan paistijauheliha 2,49 ja Cumuluksen hotelleissa on ollut bonuskortilla aina halvempi huone, toivottavasti pinssilläkin.
Täähän on ihan pyllystä. Olen kuulunut seteliohjelmaan ja saanut noin 3000 euron vuosiostoista 50 euroa. Nytkö saisin vain 18 e?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:50"]
Kortti on vissiin ilmainen, että ei siinä menetäkään. Aika turhalta vaikuttaa silti.
[/quote]
Siinä tulee antaneeksi ilmaiseksi henkilötietonsa järjestelmään kuuluville yrityksille, saavat sitten käyttää niitä suoramarkkinointiin ja muuhun.
Oli kiva jälkeen päin tajuta, että sen kortin sais nopeemmin itteleen kun ois alkujaan vaan hakenut sen kaupasta suoraan. Odottelin lähemmäs viikon sitä korttia ja palo käämi aattelin, että kelpaa jos minkä vaan kortin rekisteröi tilille. Noh eihän se onnistu kun rekisteröimällä kortti toiselle sähkäposti osoitteelle ja sitten sen jälkeen liittää se omaan tiliin jossa ei oo mitään järkeä kun tuossa rekisteröinti vaiheessa luultavasti se uusi tunnus pitäis tehdä. Kumpa tuon nyt tehdyn tilin vaan voisi poistaa ja tehdä uuden tilalle tuolla kortilla jonka luulin voivani tunnukselleni rekisteröidä.. Sais kyllä varoittaa, että tyyliin menee yli viikko jos sekin että kortti ehkä tulee kotiin.. Varoitus lähinnä sitä varten, että tulis vähemmän kiukkuisia viestejä asiakaspalveluun ja kuappoihin siitä mikä kestää siinä yhden hikisen kortin painamisessa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:42"]
3-4vk lähti käyntiin ja korttia ei ole vieläkään näkynyt vaikka oon huomioinut senkin, että arjesta varmaan lähtee liittyminen rullaamaan. Lähinnä verkkokauppa.comin takia hommasin, koska sinne kun keskittää kaikki isommat ostokset luurit, kuullokkeet, telkkarien uudet liitäntäpiuhat jne. saa jotakin edes takaisin. Noh täytyy pitää boikottia sitten pinssiin.. En jaksaisi enempää pinota noita kuitteja odottelemaan jälkihakua. Mikä idea palvelulla, jos kaiken joutuu hakemaan jälkikäteen eikä ole korttia jota käyttää. Taitaa ensiviikon jälkeen mennä kokeiluun uuden tunnuksen teko ja kaupasta otetun kortin rekisteröinti.
[/quote]
Itse tulostin netistä kortin, joka kelpasi ainakin Verkkokaupan kassalla. Itsekin odottelen korttia edelleen. Onneksi sentään on tuo paperi.
Itseäni ei haittaa vaikka pinssejä ei tulisi paljoa. Kuitenkin noilla tarjouksilla voi säästää huomattavasti rahaa, jos osittain muutenkin tilanne että tarjousten ja poistolaarien kautta kotiin usemmiten ruokakaupasta tullaan.
Sori nyt vaan mut tää PINS vaikuttaa tosi huonolta ja miten ihmeessä joku on muka saanu 12800 pinssiä?
Mä käytin tänään tasan tarkkaan kaikki pinssit mitkä oon kuukaudessa kerännyt. Ne oli arvoltaan 1,80e. Vuositasolla tämä olisi siis x12 eli 21,60
Viimeisin koko vuoden YkkösBonus setelini oli arvoltaan 260e.
Joten ei tuu kuin 240e vähemmän rahaa per vuosi tällä uudella systeemillä?!
PS. En ole muuttanut ostoskäyttäytymistäni millään tavalla. Ainoa paikka jossa ikinä oon käyny on yks ja sama Valintatalo.
Hienoa. Pinssin mukaan toimitusajat saattaa "hieman venyä" noh noin 6-7viikkoa myöhemmin sain vasta korttini. Menny aika paljo hyviä rahaa säästäviä tarjouksia ohi sen takia.
Tänään tuli postissa kotiin. Aktivoin sen netissä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 11:14"]
Ainakin ite löysin monta eri verkkokauppaa jota voi käyttää, kuten zalando, nelly.com, cdon.com jne..
Tuolta löytyy kaikki verkkokaupat, joilla näyttäis pins olevan käytössä:
http://eshops.pinsforme.com/loyrewards/earnmall/fi/earnmallhome?selectedTab=tab1&T=1399450286141
Ja jos olen nyt oikein ymmärtänyt, niin noita pinssejä saa vain, ku menee ton sivun kautta esim zalandolle? Eli niitä ei saa jos menee suoraa zalandon sivuille...
[/quote]
K1: Voinko mennä suoraan kauppiaan sivuille, vai pitääkö minun aina aloittaa täältä?
V1: Saadaksesi PINSejä sinun täytyy aloittaa ostokset Verkkokaupasta joka kerta. Vain näin ostoksiasi voidaan jäljittää ja PINSejä hyvittää tilillesi.
Jäi hämäämään, että miten nykyiset bonuspisteet muunnetaan pinseiksi. En luovu bonuskortistani ennen kuin se selviää.
En. Joko niitä saa?
Täytyy vähän katsoa kannattaako, siwaa ja valintalatoa en käytä, listan nettikaupoista olen ottanut ostohyvitystä.
Huomisesta alkaen kai. Listan kaupat ovat kyllä ihan pilipalia. Ainoat joita käytän tai voisin käyttää ovat Valintatalo, Siwa ja Verkkokauppa. Ei paljon innosta jotkut latvialaiset hotellit tms.
en ole hankkinut ja tuskin hankinkaan.
katsoin liikkeet jotka siihen kuuluvat, ja jos noin 100 euroa vuodessa käyttää noissa liikkeissä yhteensä, niin ei paljon kannata
Kortti on vissiin ilmainen, että ei siinä menetäkään. Aika turhalta vaikuttaa silti.
Onko muille tullut korttia postissa?
Sain sen eilen Siwasta. Kortti vaikuttaa aivan naurettavalta!
Esimerkki; asioin Siwassa joka kuukausi noin 100€ edestä. Tästä kertyy 50 pinssiä. Jos haluan shoppailla "Pins-shopissa" niin saisin sieltä 1500 pinssillä osoitelappuavaimenperäsysteemin. Tämän eteen minun pitäisi siis ostaa 30kk Siwasta joka kuukausi sillä 100€.
Pins-korttiin kuuluvat kaupat ja palvelut on tosi huonoja, ei oikeasti kukaan keskitä ruokaostoksiaan johonkin Siwaan. Valintataloon ehkä, en tiedä. Joka tapauksessa systeemi vaikuttaa todella typerältä ja epäselvästä - missään ei edes kerrota, että minkä arvoinen yksi pins on!
^¨