neljät häät yasmin duudsoneissa
Kommentit (142)
Hyi helvetti mikä pariskunta! Yhtä rumia sisältä kuin ulkooltakin... Saamarin pohjasakkaa!
Mun mielestä näki miten lapset pelkäsi tätä äitipuolta/ äitiä ja pelolla odottivat miten mahtaa reagoida duudsonien tempauksiin.
Yksikin reppanan meni sohvan taa piiloon katsomaan mitä tulee..
Lasten silmistä näkyi kyllä pelko, ja koko ajan varuillaan olo. Koirakin sai osansa suihkupullosta. Mulla meni kyllä yöunet. Ehkä tää jakso olis pitäny olla näyttämättä.
Vanhemmat lapset näkee ilkeää äitipuoltaan vain muutaman päivän kuukaudessa ja silti käämi palaa!
Tasapainoton tapaus koko muija! Kauheaa ajatella että lapsiparat joutuvat koko lapsuutensa kuuntelemaan tuollaista kiroilua ja haistattelua, järkyttävää henkistä väkivaltaa ja lasten latistamista. Mahtaa ainakin osalla lapsista olla monenlaisia ongelmia tulevaisuudessa ilman ammattiapua tuon lapsuutensa vuoksi.
Eikö tuossa täyty lastensuojelun tuntomerkit, oikeasti? Vaikka olisi miten editoitu näyttämään mahdollisimman pahalta, niin ei ne kohdat kuitenkaan näyteltyjä varmaan olleet.
Tuo yasmin vaikuttaa psykolta. Ei katso suoraan, käytös on todella agressiivista, ei minkäänlaista empatiakykyä. Onkohan vain liian stressaantunut?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:31"]
Tuo yasmin vaikuttaa psykolta. Ei katso suoraan, käytös on todella agressiivista, ei minkäänlaista empatiakykyä. Onkohan vain liian stressaantunut?
[/quote]
varmasti + mahdollinen narsismi/sosiopatia päälle. itselle tulee ainakin ihan psykopaatti mieleen.
Duudsonit olis voinu vetää pari kierrosta jesaria muijan pään ympäri, niin että sen suu pysyis kiinni. Yhtään kaunista sanaa sieltä ei tainnut tulla koko ohjelman aikana. Mies sanoi sentään jonkun ihan fiksun ja rakentavan lauseen siinä loppupuolella mutta se nainen ei ilmeisesti saa itsestään irti mitään positiivista.
Jos kyse on sukupolvien traumoista, niin tämän nainen ei ainakaan saa sitä katkeamaan. Sääli kaikkia noita lapsia, minkä ihmeen takia niitä täytyy vääntää vaan lisää vaikkei rakkautta riitä edellisillekään? Hyvin itsekeskeinen lähtökohta joka asiaan. Minä kärsin, minä en kestä enää yhtään, minä joudun tekemään kaiken. Eikä näe, että hän on itse kaiken pahan alku ja juuri.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 23:31"]
[/quote]
varmasti + mahdollinen narsismi/sosiopatia päälle. itselle tulee ainakin ihan psykopaatti mieleen.
[/quote]
Ei vaikuttanut ihan terveeltä. Voi lapsiraukkoja, lapset olivat ihan normaaleja vauhdikkaita suloisia veijareita.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 00:14"]
Tuleeko uusintaa milloin?
[/quote]
Viikonloppuna tai perjantaina. Katso katsomosta.
Kaikki neljät häät videot "jasun" osalta hävinny netistä!? En meinaan ole niitä nähny ja en myöskään löytäny.
Hei ois kiva nähä just myös ne neljät häät tän osalta?! Menivät siinä kai tuon miehensä kans naimisiin?!
tää duudsonisoppa piti olla vissiin jatkoa sille häähumulle, kun niin korostivat ihan että avioero ollaan tässä mietiity, tai NO ainakin sillä uhkailtu!?! hahaha, kuka pikeesti uhkailee avioerolla, ainakaan lasten kuullen?!
ihmetykseni oli suuri, kun lapset olivay niin fiksuja ja ihanteellisia ja ehkä liiankin kilttejä, vaikkakin lähtivät duudsoneiden leikkeihin mukaan. Ja se, miten ne lapset osasi kertoa fiiliksistään vanhemmille lopussa oli aika ihmeellistä!! oliko niillä tuossa rytäkässä vauvakin jossain piilossa??!? Joku siitä mainitsi tuolla aiemmin ketjussa?!!!
ymmärrän, että hermo menee, jos no, palikat ei riitä arjen pyörittämiseen, mutta sitä en ymmärrä, että ne menee tolla tavalla ja täysin ilman itsekritiikkiä itseä Ilmiastessa!! Jos olisin naisen housuissa menisin mielummin vaikka lataamoon keräämään akkuja kuin haukkuisin täysin normaalit lapset!!! Voin hyvä luoja vain kuvitella, mitä se meininki on tolla naisella kotona kun vedetään se kortti esille, että "nuo SINUN lapsesi" sitä ja tätä... Voi lapsi parkoja!! Ainoa motä saatoin ajatella oli että ihana kun lapsilla on noin hyvät välit toisiinsa ja saavat toisiltaan varmasti niiin paljon tukea, enemmän kuin äidiltä/äitipuolelta.
Sitä jäin kyllä pohtimaan, oliko jakso ns lastenohjelmaksi liian rankka sisällöltään. itsekin ihan järkytyin perheen äidin käytöksestä ja puheista. Varmaan lapsikatsojilla heräsi sen naisen puheista ajatuksia, että mitä jos minunkin äitini tai äitipuoleni pitää minua syyllisenä vaikka siihen että vanhemmat riitelevät!! Toivottavasti herkimmät katsojat saivat jonlun vaihtamaan kanavaa, kun meno yltyi...
mutta duudsonit - rakastan!!!
^ anteeksi paljon lukuisat kirjoitusvirheet!! I hate i pad.
Merkinnät ko. ohjelman kohdalla:
-sallittu kaikenikäisille
-sisältää väkivaltaa
-voi aiheuttaa ahdistusta.
Mitäpä sitä tuohon sitten sanomaan...
On se jännä, että tuosta mammasta ei saada ruutuun asti sellaista kuvaa jossa se käyttäytyisi fiksusti. Olisikohan ihan siksi, että se ei osaa käyttäytyä fiksusti eikä siksi, että ohjelmat tahallaan leikataan tuollaisiksi?
Tuo Yasmin opiskelee mielenterveys- ja päihdetyötä... vau...
En nähnyt - miten kohteli lapsia?