Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosali-ihastus

Vierailija
23.09.2022 |

Onko mitään tapaa miehelle lähestyä naista kuntosalilla ilman että se on creepyä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee juttelemaan. Ei tuohon muuta tarvita. Pian olette tuttuja.

mies54v

Vierailija
2/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäytät pyllylle rohkeasti ja katsot reaktion. Jos tulee negatiivinen reaktio, sano että luulit sitä mieheksi ja kerro että olet täyshomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö pervo minua salilla kokoajan kyttäät?!

#senainen

Vierailija
4/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan 😆. Ehkä korkeintaan siten että yrität auttaa jotenkin jossain asiassa. Mutta älä ainakaan tuijota ja muista olla ystävällinen.

Vierailija
5/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran salilla ollutta naista varmistamaan kun tein penkkiä. Tapahan se tuokin oli lähestyä ennestään ventovierasta ihmistä.

Vierailija
6/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolaan salilla yhtä 20v nuorempaa kollia, on tosi ujo ja söötti <3 Korkeintaan hymyilen rohkaisevasti, tietenkin koska olen myös naimisissa.

Mutta sä voit kyllä tehdä tikusta asiaa, kysyt vaikka et meneekö sulla vielä kauan/ ootko kohta valmis jonkun laitteen kanssa, johon sä kuumeisesti haluat seuraavaksi mennä. Itse olisin tykännyt tällaisesta ystävällisestä asiallisesta avauksesta, voi hyvin vaikka poikiakin jotain, jos niikseen tulee.

Vierailija
7/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juttelemassa muutama lause, ja sitten jatka omia juttujasi. En ehkä suosittele kommentoimaan naisen ulkonäköä.

Vierailija
8/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuolaan salilla yhtä 20v nuorempaa kollia, on tosi ujo ja söötti <3 Korkeintaan hymyilen rohkaisevasti, tietenkin koska olen myös naimisissa.

Mutta sä voit kyllä tehdä tikusta asiaa, kysyt vaikka et meneekö sulla vielä kauan/ ootko kohta valmis jonkun laitteen kanssa, johon sä kuumeisesti haluat seuraavaksi mennä. Itse olisin tykännyt tällaisesta ystävällisestä asiallisesta avauksesta, voi hyvin vaikka poikiakin jotain, jos niikseen tulee.

Siis rohkaisen uskomaan itseensä, en tietenkään mihinkään muuhun.

se täti selventää

Vierailija
9/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin vaikeaa mutta ei kuitenkaan mahdotonta.

Vierailija
10/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet käynyt salilla pidempään ja rasvaprosenttisi on välillä 8-12 ja ikää maksimissaan 27 vuotta, niin kannattaa lähestyä. Myös hiukset on hyvä olla päässä. Toki kilpailijasikin ovat tasollasi kovia.

Vierailija
11/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan ihan normaalisti ja asiallisesti

Vierailija
12/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät vehkeen esiin ja kysyt että mitä tykkää?

Vierailija
13/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäiset suoraan, että lähetäänkö perjantai-iltana jonnekin yhdessä syömään?

:)

Vierailija
14/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedät vehkeen esiin ja kysyt että mitä tykkää?

Minkä vehkeen? Viiden kilon puntinko?

Vierailija
15/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytsä täällä usein?

Vierailija
16/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on ujon tuntuinen niin varmaan ei hermostuisi vaikka menisit juttusille. Korkeintaan kohteliaasti pahoittelisi ettei harrasta miehiä.

Vierailija
17/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu säästä, että onpa hyvä ilma ja siitä mitä teet jos sää on hyvä

Vierailija
18/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran salilla ollutta naista varmistamaan kun tein penkkiä. Tapahan se tuokin oli lähestyä ennestään ventovierasta ihmistä.

Toi on tosi hyvä! Yleensähän miehet haluavat tulla auttamaan naista, mikä on jotenkin lame, koska monella on fyssarin tai muun ammattilaisen laatima kuntosaliohjelma, ja suoritustekniikat sekä painot asiantuntevasti tsekattu. Jo se oletsarvo, että nainen automaattisesti kaipaisi mieheltä apua on viime vuosituhannelta.

Mutta tuo, että mies pyytääkin naiselta apua on freshiä! Itse ainakin tykkäisin, ja mielessäni ehkä positiivisesti (ei ollenkaan creepysti) käväisisi, että mahtaakohan tuo mies olla musta kiinnostunut.

Musta on sääli, jos kukaan mies ei enää lähesty muuta kuin netissä. Avun tai mielipiteen kysyminen on aika kiva tyyli lähestyä ainakin minusta.

T. Nainen

Vierailija
19/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä, että tervehdit häntä (ja muita siellä salilla) ihan normaalisti.

Vierailija
20/27 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee juttelemaan. Ei tuohon muuta tarvita. Pian olette tuttuja.

mies54v

Tai syyte niskassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme