Kuntosali-ihastus
Onko mitään tapaa miehelle lähestyä naista kuntosalilla ilman että se on creepyä?
Kommentit (27)
Läpsäytät pyllylle rohkeasti ja katsot reaktion. Jos tulee negatiivinen reaktio, sano että luulit sitä mieheksi ja kerro että olet täyshomo.
Sinäkö pervo minua salilla kokoajan kyttäät?!
#senainen
Ei oikeastaan 😆. Ehkä korkeintaan siten että yrität auttaa jotenkin jossain asiassa. Mutta älä ainakaan tuijota ja muista olla ystävällinen.
Kysyin kerran salilla ollutta naista varmistamaan kun tein penkkiä. Tapahan se tuokin oli lähestyä ennestään ventovierasta ihmistä.
Mä kuolaan salilla yhtä 20v nuorempaa kollia, on tosi ujo ja söötti <3 Korkeintaan hymyilen rohkaisevasti, tietenkin koska olen myös naimisissa.
Mutta sä voit kyllä tehdä tikusta asiaa, kysyt vaikka et meneekö sulla vielä kauan/ ootko kohta valmis jonkun laitteen kanssa, johon sä kuumeisesti haluat seuraavaksi mennä. Itse olisin tykännyt tällaisesta ystävällisestä asiallisesta avauksesta, voi hyvin vaikka poikiakin jotain, jos niikseen tulee.
Käy juttelemassa muutama lause, ja sitten jatka omia juttujasi. En ehkä suosittele kommentoimaan naisen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolaan salilla yhtä 20v nuorempaa kollia, on tosi ujo ja söötti <3 Korkeintaan hymyilen rohkaisevasti, tietenkin koska olen myös naimisissa.
Mutta sä voit kyllä tehdä tikusta asiaa, kysyt vaikka et meneekö sulla vielä kauan/ ootko kohta valmis jonkun laitteen kanssa, johon sä kuumeisesti haluat seuraavaksi mennä. Itse olisin tykännyt tällaisesta ystävällisestä asiallisesta avauksesta, voi hyvin vaikka poikiakin jotain, jos niikseen tulee.
Siis rohkaisen uskomaan itseensä, en tietenkään mihinkään muuhun.
se täti selventää
Hemmetin vaikeaa mutta ei kuitenkaan mahdotonta.
Jos olet käynyt salilla pidempään ja rasvaprosenttisi on välillä 8-12 ja ikää maksimissaan 27 vuotta, niin kannattaa lähestyä. Myös hiukset on hyvä olla päässä. Toki kilpailijasikin ovat tasollasi kovia.
Mene juttelemaan ihan normaalisti ja asiallisesti
Vedät vehkeen esiin ja kysyt että mitä tykkää?
Kysäiset suoraan, että lähetäänkö perjantai-iltana jonnekin yhdessä syömään?
:)
Vierailija kirjoitti:
Vedät vehkeen esiin ja kysyt että mitä tykkää?
Minkä vehkeen? Viiden kilon puntinko?
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on ujon tuntuinen niin varmaan ei hermostuisi vaikka menisit juttusille. Korkeintaan kohteliaasti pahoittelisi ettei harrasta miehiä.
Puhu säästä, että onpa hyvä ilma ja siitä mitä teet jos sää on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran salilla ollutta naista varmistamaan kun tein penkkiä. Tapahan se tuokin oli lähestyä ennestään ventovierasta ihmistä.
Toi on tosi hyvä! Yleensähän miehet haluavat tulla auttamaan naista, mikä on jotenkin lame, koska monella on fyssarin tai muun ammattilaisen laatima kuntosaliohjelma, ja suoritustekniikat sekä painot asiantuntevasti tsekattu. Jo se oletsarvo, että nainen automaattisesti kaipaisi mieheltä apua on viime vuosituhannelta.
Mutta tuo, että mies pyytääkin naiselta apua on freshiä! Itse ainakin tykkäisin, ja mielessäni ehkä positiivisesti (ei ollenkaan creepysti) käväisisi, että mahtaakohan tuo mies olla musta kiinnostunut.
Musta on sääli, jos kukaan mies ei enää lähesty muuta kuin netissä. Avun tai mielipiteen kysyminen on aika kiva tyyli lähestyä ainakin minusta.
T. Nainen
Aloita siitä, että tervehdit häntä (ja muita siellä salilla) ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Mee juttelemaan. Ei tuohon muuta tarvita. Pian olette tuttuja.
mies54v
Tai syyte niskassa.
Mee juttelemaan. Ei tuohon muuta tarvita. Pian olette tuttuja.
mies54v