Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neljät häät yasmin duudsoneissa

Vierailija
08.04.2014 |

Julkisuus tyrkky?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:11"] Julkiselta facebook seinälltä lainaus: "Yasmin Alenius: Esikoisen aresti saa just lisää jatkoa!en tiedä missä on vika,koulussa,kavereissa vai mussa että jätkä muuttuu päiväpäivältä vetelämmäksi ja uhmaa kaikkia vitun sääntöjä!!!!mä en nyt jaksa enää enempää mitään paskaa mistään suunnasta!"

Tosin tämän toivon Jassun omaksuneen kun on seinälleen kirjoittanut: "Jos haluat lastesi kehittyvän, anna heidän kuulla mitä kaunista kerrot heistä toisille. — Haim Ginott"

[/quote]

Vierailija
42/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä mies jossakin laihdutus ohjelmassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan perheen äidillä romani tausta

Vierailija
44/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö isän kommentin Porin keskustassa. Duudsonit sanoivat jtn tämän tyyppistä:

"Ollaan kuultu että ette oikein pidä esimerkiksi mustista "

Ja isä totesi: "Hyi vittu"

Miettikää millasta mallia lapset saavat. En ihmettele vaikka suurin osa lapsista ois juuriki näitä rasistisia murrosikäksiä, joille maistuu tupakka, nuuska sekä alhokoli eikä käytöstapoja tai kunnioitusta muita kohtaan löydy. Säälin lapsia, ja säälin myös 5-7lk luokkakavereita

Vierailija
45/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:59"]

Voi lapset...sydäntä kourasee...

[/quote]

Niinpä. Ja pahinta on, että kun nuo Duudsonit lähtee, sama peli arvatenkin jatkuu seuraavana päivänä entisellään :( Niin se vaan menee, valitettavasti.

Vierailija
46/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tunnen tälläisiä tyyppejä myös, välillä tuntuu että niille pitäis syöttää jotain rauhoittavia, että oppisivat hillitsemään itseään ja miettimään myös oman käytöksensä seuraamuksia. Mutta ei, "mä nyt olen vaan niin tempperamenttinen" -mantra jatkuu vuodesta toiseen, vika on aina kaikissa muissa. Raskasta kanssaeläjille ja surullista lapsille, koska usein he toistavat saamaansa käytösmallia itsekin.

Vierailija
47/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:10"]

Ette te ole yhtään sen parempia, täällä mollaatte ihan oikeita ihmisiä. Kuvittelette olevanne parempia -  ja itse käytätte täällä aivan kamalaa kieltä , ihan oikeista ihmisistä! Huippuhyviä äitejä olette olevinanne, mutta ette ajattele, miten teidän kommentit loukkaa lapsia  - mollaatte lasten äitiä ja isää. Omien vanhempien mollaaminen tommosilla ilmaisuilla on lapsista loukkaavaa.

He ovat äiti ja isä, omille lapsilleen rakkaita ja tärkeitä vaikka teidän silmissänne vain kammotuksia.

TV-ohjelma on vain pintaraapasu siitä, mitä sielä on ja sieltä on jätetty näyttämättä hyvät asiat.. toisaalta: duudsonit pyydettiin apuun, koska perheellä oli ongelmia !! Ei kukaan ole kiva tai fiksu tai jaksava, kiva, kun on kriisi päällä ja avioliitto hajoamispisteessä. Missä on vika ja mikä on totuus, sitä on vaikea nähdä kun itse elää siinä ja on tunteet mukana. Kaikki ne pettymykset ja muut tunteet.

Siksihän sinne duudsonit pyydettiin, että tilanne korjaanutuisi.

Ja ehän korjaantui! NYT perheen seinien sisällä on varmasti paljon enemmän hyvää ja kivaa ja toisenlaista, parempaa !

Ja mistä helvetistä te vedätte fyysisen väkivallan olettamuksen! Ja että lastensuojelu perheelle! Diagnosoitte epätasapainoiseksi, väitätte väkivaltaiseksi, kannatatte lasten huostaanottoa vain siksi että perheen vanhempien kriisi on vihdoinkin selvitetty ja suunta parmepaan on !! ??

Miettikää nyt itseänne-

Hävetkää!

Minä näin kaksi aikuista jotka rakasti toisiaan, mutta välissä oli paljon. Neljä lasta, jotka rakasti aikuisiaan ja halusi kaikkien olevan yhdessä. Minä näin kaksi aikuista, jotka tajusi ja otti vastuun toiminnastaan ja vahvan halun yrittää vielä, koska rakkautta on tavattomasti.

[/quote]

Hyvä kirjoitus!! Ainoa mistä olen eri mieltä on parisuhteessa väkisin oleminen. Sitten tuo väkivalta. Tajuaako teistä kukaan että sisarusten välinen väkivalta ei ole äidin aiheuttamaa ja että siihen on uskallettava mennä myös väliin?? Jasun tapauksessa lapset on vielä pieniä mutta murrosikäisten tappelut voi olla aika rajuja. Niihin ei siis saisi mennä koskaan väliin??

Vierailija
48/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö joku onko noi vielä yhdessä? Facesta ei asia ei suoraan selvinnyt.

Vierailija
49/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:19"]

Valitettavasti tunnen tälläisiä tyyppejä myös, välillä tuntuu että niille pitäis syöttää jotain rauhoittavia, että oppisivat hillitsemään itseään ja miettimään myös oman käytöksensä seuraamuksia. Mutta ei, "mä nyt olen vaan niin tempperamenttinen" -mantra jatkuu vuodesta toiseen, vika on aina kaikissa muissa. Raskasta kanssaeläjille ja surullista lapsille, koska usein he toistavat saamaansa käytösmallia itsekin.

[/quote]

No surullista lapsille tosiaan kun toistavat saamaansa käytösmallia, tajuat varmaan että nämä ihmiset ovat usein itsekin saaneet sen vanhemmiltaan mallina?

Vierailija
50/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:17"]

Näittekö isän kommentin Porin keskustassa. Duudsonit sanoivat jtn tämän tyyppistä:

Miettikää millasta mallia lapset saavat. En ihmettele vaikka suurin osa lapsista ois juuriki näitä rasistisia murrosikäksiä, joille maistuu tupakka, nuuska sekä alhokoli eikä käytöstapoja tai kunnioitusta muita kohtaan löydy. Säälin lapsia, ja säälin myös 5-7lk luokkakavereita

[/quote]Eihän kaikki voi tykätä kaikista

Vierailija
51/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

antisosiaalinen persoonallisuushäiriö tuntuu olevan

Vierailija
52/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:17"]

[/quote]

Tuo oli hyvin vastenmielistä käytöstä. 

Vierailija
53/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näiden lasten toiset vanhemmat ovat? kestävätkö he katsoa vierestä miten omaa lasta kohdellaan? Itse en kestä katsoa kenenkään kohtelevan toista noin, saati lapsia. Entä mitä isovanhemmat ajattelevat?

Vierailija
54/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

63, kierteen voi katkaista, jos asian ymmärtää itse ja hankkii vaikka apua, tajuat varmaan?

Vierailija
55/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaha nro 52, nytkö vaaditaan, että pitäisi täällä ruveta häpeämään ja julkisesti itseäni ruoskimaan siitä, että juuri äsken tv:ssä näkemäni PÖYRISTYTTÄVÄ aikuisen ihmisen käytös saa minut voimaan pahoin? ---- Mistä ihmeestä teitä öykkäreiden päänsilittäjiä ja yliymmärtäjiä aina löytyykin *huoh*

Vierailija
56/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihan kamalaa katseltavaa. Miten voi olla niin paljon vihaa ihmisen sisällä? Kävi todella sääliksi lapsia, kun eivät itse voi tilanteeseensa mitenkään vaikuttaa.

Vierailija
57/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mainooksen ohjelmasta ja päätin silloin olla katsomatta kyseistä ohjelmaa vaikka kaikki muut Duudsonien jaksot olen katsonutkin. Pelkkä mainos ja siinä näytetty äidin käytös sai mut kirjaimellisesti voimaan pahoin, oli niin järkkyä käytöstä tältä ihmiseltä. Siinä jo mietin että mistä tämä nainen on tuttu? Mutta nythän se selvis. Muistan jo Neljät Häät-ohjelmasta, kuinka vastenmielisen kuvan antoi itsestään.  

Vierailija
58/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta suoraan kantaa näihin ohjelman ihmisiin totean, että olen tavannut arkielämässä vähän samanhenkisiä ihmisiä ja yhteistä heille on ollut, että heidän kykynsä ymmärtää mitään laajempia kokonaisuuksia, kuten vaikkapa omien lasten kehitystehtäviä eri ikäkausilla, on ollut rajoittunut tai olematon. He eivät kykene ymmärtämään, miten suuri vastuu heillä on ja mitä vahinkoa oma itsekeskeinen, epävakaa, arvaamaton ja syyllistävä käytös lapsen mielelle tekee. Toisaalta heitä ei kyllä sellainen tunnu edes kiinnostavan, koska vika on aina muissa. Kuten vaikkapa siinä sossussa, joka "kyttää". Ja sitten lapset alkavat oireilla. Rumasti joudun toteamaan, että monesti sen tyyppiset vanhemmat ovat itsekin lapsen tasolla, paitsi emotionaalisesti, myös älyllisesti. Ja jos soppaan lisätään mukaan vielä viina, niin katastrofin ainekset ovat kasassa. Valitettavasti.

Vierailija
59/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

60, sehän on just niin simppeliä ;)

Vierailija
60/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko toi yasmin ollu joskus turussa fortessa töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän