Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neljät häät yasmin duudsoneissa

Vierailija
08.04.2014 |

Julkisuus tyrkky?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:42"]

Sun mielestä siis kaikki suomalaiset perheet on näitä jos yksi on? 

[/quote]

Joo, juuri niin tuossa kommentissa sanottiin. Opettele sinäkin vähän sitä kuuluisaa sisälukutaitoa.

[/quote]Jossain muualla siis ei ole tuollaisia äitejä ?

Vierailija
22/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen kyllä.
Harmi että on tuollainen hermoraunio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:52"]

Jossain muualla siis ei ole tuollaisia äitejä ?

[/quote]

Joko esität tyhmää provosoidaksesi, tai olet oikeasti stupid as fuck :D

Vierailija
24/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, juuri niin tuossa kommentissa sanottiin. Opettele sinäkin vähän sitä kuuluisaa sisälukutaitoa.

[/quote]Mitä ihmettä sä nyt oikein nillität?

Vierailija
25/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noi lapset oli ihania. Ihan tuli kyyneleet silmii.

Vierailija
26/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistanu profiilinsa facesta, eilen oli vielä. Ja taisivat olla naimisissakin.

Vierailija
27/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jassulla äiskä olemassa\elossa? Jos mun aikuinen tytär käyttäytyisi noin niin todella miettisin mikä kohta meni kasvatuksessa pieleen? Mikä jäi opettamatta kun tytär on tommonen? Toki loppu viimein jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. Tosta eukosta tulee mieleen pilalle lellitty prinsessa joka on kasvanut ilman mitään kuria ja rajoja.

Vierailija
28/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat duudsonit :)

Vierailija
29/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:54"]

Jossain muualla siis ei ole tuollaisia äitejä ?

[/quote]

Joko esität tyhmää provosoidaksesi, tai olet oikeasti stupid as fuck :D

[/quote]No miks ne muidan maiden masentuneet on masentuneita?

Vierailija
30/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapset...sydäntä kourasee...

Vierailija
31/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:56"]

Poistanu profiilinsa facesta, eilen oli vielä. Ja taisivat olla naimisissakin.

[/quote]

No varmaan arvas että nyt tulee lunta tupaan ja oikein kunnolla. Siellä se ny vetää posket lommolla röökiä ja kiroaa, että pitiki näyttää koko maailmalle millasta perhehelvettiä heillä on ylläpidetty.

Vierailija
32/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen tuo Yasmin on

Vierailija
33/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13- ja 15-vuotiaat lapseni ihmettelivät, että tuollaisia äitejä voi olla olemassa. Olisiko parempi, että lapset pääsisivät pois tuon epätasapainoisen henkilön vaikutuspiiristä?

Vierailija
34/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 21:56"]

Onkohan jassulla äiskä olemassa\elossa? Jos mun aikuinen tytär käyttäytyisi noin niin todella miettisin mikä kohta meni kasvatuksessa pieleen? Mikä jäi opettamatta kun tytär on tommonen? Toki loppu viimein jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. Tosta eukosta tulee mieleen pilalle lellitty prinsessa joka on kasvanut ilman mitään kuria ja rajoja.

[/quote]

Itse taas veikkaisin täysin päinvastaista. Veikkaisin että tää nainen on suurperheen vanhin tytär, jossa äiti on ollut yh ja tosi tiukka kasvattaja. Perheessä on ollut taloudellisesti tosi tiukkaa, ja alhanen koulutustaso. Tää Yasmin on joutunut ottamaan sen vanhimman ja koviksen roolin, koska ei oo saanut sitä huomiota mitä lapsen pitäis saada. Perheessä ei ole osoitettu rakkautta ja sitä tää Yasmin ei itsekään osaa osoittaa.

Eli en tosiaan usko olleen mikään hemmoteltu prinsessa, sellaiset ois kuitenkin vähän iloisempia. Tää Yasmin on kuitenkin jotenkin tosi surullinen ja epävarma, esimerkiksi se heitto että tää mies menee uuden naisen matkaan kun se löytää paremman.

Tää on siis vaan oma arvaus, ja pätee mielestäni aika usein tuon tyyppisiin ihmisiin.

Vierailija
35/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Hittojake me niistä muista? Nämä olivat suomalaisia. Minä en ainakaan käsittänyt lainaamaasi viestiä niin että NIMENOMAAN Suomessa on tällaista, vaan että katsokaapas nykysuomen perheiden tilaa (vertailematta muihin maihin).

Vierailija
36/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan aika erilainen kun en näe Jasun käytöksessä mitään kauhean ihmeellistä. Pinna kiristyy kun yksin pitää kaikki hoitaa ja kun on temperamenttinen luonne. Mustasukkasuus on ihan selvä ongelma ja silloin kun se on niin ei kannata olla väkisin parisuhteessa. Sen tajuaminen vie aikansa oli syy mikä tahansa siihen ettei sovi seurustelemaan. Toisaalta ihan hyvä koska harvempi suostuu ohjelmaan koska tuomitaan niinkuin nytkin niin rumasti. 

Vierailija
37/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ollut mies mikään palkinto. Helppo se on vetäytyä taustalle hiljaa ja heittää vastuun raskas taakka harteiltaan, ja ihmetellä kun kaikki on päin vittua.

Vierailija
38/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te ole yhtään sen parempia, täällä mollaatte ihan oikeita ihmisiä. Kuvittelette olevanne parempia -  ja itse käytätte täällä aivan kamalaa kieltä , ihan oikeista ihmisistä! Huippuhyviä äitejä olette olevinanne, mutta ette ajattele, miten teidän kommentit loukkaa lapsia  - mollaatte lasten äitiä ja isää. Omien vanhempien mollaaminen tommosilla ilmaisuilla on lapsista loukkaavaa.

He ovat äiti ja isä, omille lapsilleen rakkaita ja tärkeitä vaikka teidän silmissänne vain kammotuksia.

TV-ohjelma on vain pintaraapasu siitä, mitä sielä on ja sieltä on jätetty näyttämättä hyvät asiat.. toisaalta: duudsonit pyydettiin apuun, koska perheellä oli ongelmia !! Ei kukaan ole kiva tai fiksu tai jaksava, kiva, kun on kriisi päällä ja avioliitto hajoamispisteessä. Missä on vika ja mikä on totuus, sitä on vaikea nähdä kun itse elää siinä ja on tunteet mukana. Kaikki ne pettymykset ja muut tunteet.

Siksihän sinne duudsonit pyydettiin, että tilanne korjaanutuisi.

Ja ehän korjaantui! NYT perheen seinien sisällä on varmasti paljon enemmän hyvää ja kivaa ja toisenlaista, parempaa !

Ja mistä helvetistä te vedätte fyysisen väkivallan olettamuksen! Ja että lastensuojelu perheelle! Diagnosoitte epätasapainoiseksi, väitätte väkivaltaiseksi, kannatatte lasten huostaanottoa vain siksi että perheen vanhempien kriisi on vihdoinkin selvitetty ja suunta parmepaan on !! ??

Miettikää nyt itseänne-

Hävetkää!

Minä näin kaksi aikuista jotka rakasti toisiaan, mutta välissä oli paljon. Neljä lasta, jotka rakasti aikuisiaan ja halusi kaikkien olevan yhdessä. Minä näin kaksi aikuista, jotka tajusi ja otti vastuun toiminnastaan ja vahvan halun yrittää vielä, koska rakkautta on tavattomasti.

Vierailija
39/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiselta facebook seinälltä lainaus:
"Yasmin Alenius:
Esikoisen aresti saa just lisää jatkoa!en tiedä missä on vika,koulussa,kavereissa vai mussa että jätkä muuttuu päiväpäivältä vetelämmäksi ja uhmaa kaikkia vitun sääntöjä!!!!mä en nyt jaksa enää enempää mitään paskaa mistään suunnasta!"

Vierailija
40/142 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:11"] Julkiselta facebook seinälltä lainaus: "Yasmin Alenius: Esikoisen aresti saa just lisää jatkoa!en tiedä missä on vika,koulussa,kavereissa vai mussa että jätkä muuttuu päiväpäivältä vetelämmäksi ja uhmaa kaikkia vitun sääntöjä!!!!mä en nyt jaksa enää enempää mitään paskaa mistään suunnasta!"

[/quote]

Ja täällä mammaraati vetää lisää paskaa perheenäidin suuntaan.

Voi kun te olette hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi