Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aidot helmet - millaiset ja mistä?

Vierailija
06.05.2014 |

Vanhempani kyselivät, mitä toivoisin 40-vuotislahjaksi. Ajattelin toivoa helmikaulanauhaa, sillä muita koruja minulla on. Mutta millaiset helmet? Mistä kannattaisi ostaa? Ja minkä hintaisia keskimäärin ovat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyda tahitin helmet. ne on tosi kauniin variset, tuhansia tosin maksavatkin.

Vierailija
2/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti kultasepänliikkeestä! Ja sellaiset, joista juuri sinä pidät. Itse tykkään mahdollisimman lyhyistä, vanhemmat rouvat usein ostavat pitkiä. Hinta riippuu ihan helmien laadusta, nauhan pituudesta ja lukon materiaalista. Voi olla mitä tahansa noin 80 eurosta ylöspäin. Joskus saa tosi halpojakin, mutten tiedä kannattaako sellaisia lahjaksi toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisin sellaiset, jotka kestää aikaa. Ei mitään hurjan pitkiä, sellaiset max puoleen väliin dekoltee-aluetta.

Onko merkitystä, onko makeanveden vai suolaisen meren helmiä?

Mitäs se tahitinhelmet tuhansissa tarkoittaa? Luulen kyllä, että 1000 euroa alkaa olla aika maksimi ja sillä saa sitten kyllä jo muutakin kuin helmiä...

Vierailija
4/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Venetsuelasta hiomattomat helmet, ovat aika painavat mutta todella näyttävät (nauha menee reippasti kolme kertaa kaulan ympäri). Hintaa en tiedä.

Erittuu ainakin joukosta, eikä ole niin pönöttävän viralliset kuin hiotut, pienet tavishelmet

Vierailija
5/5 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, laadukas tahitinhelmikaulanauha 10 000 eurosta eteenpäin. Jotain muita helmiä ehkä sit kuitenkin. :)

Mistä Helsingistä kannattaa helmiä kysellä? Tai Tukholmasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä