Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neljät häät yasmin duudsoneissa

Vierailija
08.04.2014 |

Julkisuus tyrkky?

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:stä poimittua:

Yasmin: Nää ei suostu nykyään ottaa vastaa kunnianloukkaus ilmoituksia,siis mitä vittua?!?no mä pidän pääni! — paikassa Porin Poliisilaitos.

Kaveri: Mä todella toivon et osaat ottaa tämän oikein: en tiedä mihin asia liittyy tmv mutta jo useamman vuoden sun kirjoituksia lukeneena voisin sanoa ettei sun Jasu kannata lähtee tohon juttuun. Oma tuotantosi on tunnetusti niin räikeää ja välillä erittäin törkeää, että niistä voi halutessaan repiä mitä vaan. Enkä sano tätä siksi, että arvostelisin tai olisin ilkeä, mutta kyllä sä sen verran hyvin vedät lohkasuja etten sinuna lähtis muita haastelemaan. Jätä ennemmin omaan arvoon. Todennäköisesti kukaan ei edes muistele asiaa viikon päästä, oli asia mikä tahansa.

Yasmin: Tässä on nyt (kaverin nimi) kyse julkisessa mediassa/myyntipalstalla loukattu yksityisyyttä, haukuttu/herjattu,syytetty perättömästi rikoksesta,estetty myyntiä joka aiheutti taloudellista menetystä.mä en kirjoita kenestäkään nimellä tai tunnistettavasti joten näin ollen en itse syyllisty rikokseen.valitan Maija mutta minulle tuntemattomat ihmiset ovat todistetusti rikokseen,toiset räikeämmin kuin toiset.osittain saattaa täyttyä jopa törke kunnianloukkaus.ja kyllä tämä muistetaan pitkään koska käytös muo kohtaan oli silmiinpistävän räikeää ja herätti 150kommenttia ko.asiasta.että nyt ei kannata kommentoida ennen kuin tietää ja ymmärtää faktat

Hmm... kannattaa varoo mitä neidistä kirjottaa O_o

Vierailija
142/142 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Porin lastensuojelu puuttuu tilanteeseen mahdollisimman nopeasti ja tiukasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi