Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, MIKSI leikkaatte hiuksenne lyhyiksi !?

Vierailija
08.04.2014 |

Naiselle ei sovi lyhyet hiukset. 
Poikatukassa ja lesbohiuksissa ei ole mitään puoleensavetävää. 

Suurin osa naisista leikkaa joko naimisiin mentyään, tai täytettyään 30-40 vuotta, hiuksensa lyhyiksi. Tai jo aikaisemmin. 

Oksettavaa. 

Naisille kuuluu pitkät, vähintään hartioille ylettyvät, hiukset. 

Olen itse 20-vuotias nainen ja hiukseni yltävät puoleen selkään. Ne olisivat vielä pidemmät, ellei äitini olisi niitä yläasteella lyhyiksi leikannut. Hiustenleikkuun takia, minua kiusattiin jatkuvasti ja haukuttiin pojaksi ja lesboksi. Kiitos äiti!!! Luojan kiitos hiukseni kasvoivat nopeasti takaisin! 

Nyt olen ottanut perjaatteen, etten enää KOSKAAN leikkaa hiuksiani, paitsi latvoista max. 2 senttiä kaksihaaraisia aina välillä pois. 

Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka leikkaavat lyhyet hiukset. Äitini on yksi näistä naisista ja hän pakotti minut ja siskonikin leikkaamaan aikoinaan lyhyeksi, mutta nyt osaamme jo pitää pintamme ja sanoa vastaan. 

Äitini perustelee sitä sillä, että lyhyet hiukset on helpompi laittaa. Ei pidä paikkaansa. Ne sojottavat sinne sun tänne. Pitkät hiukset voi vain antaa olla kauniisti vapaana, tai laittaa yksinkertaisesti ponnarille. Lyhyille hiuksille ei voi tehdä kumpaakaan. 

Kuulisin siis ilomielin jotain kertomuksia siitä, miksi ihmeessä naiset leikkaatte lyhyet hiukset!?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:01"]Ap ei varmaan ole koskaan kuullut, että jitkut voivat menettää hiuksensa esim. jonkun sairauden takia. Kun hiukset vihdoin kasvaa vaikkapa syöpähoitojen päätyttyä, on ihan sama minkä pituiset ne ovat, on vain ihanaa, että on ylipäätään tukkaa. Ja valitettavasti hiukset eivät kasva kerralla 30 senttiä.

[/quote]

Uhritumiskortti esillä! Tottakai suurin osa kananpersetukkaisista on syöpäpotilaita.

Vierailija
82/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa (nuorista) naisista ravintoloissa näyttää suunnilleen tältä:

http://3.bp.blogspot.com/-FB6ekLUezfg/UEIMKDVdnEI/AAAAAAAACqE/QPa25PtYPXs/s1600/IMG_0421.jpg

Jokaisella on suoristusrautakiharat ja pitkät hiukset vaikka väri vaihtelee blondista tummanvaalean ja vaaleanruskean kautta mustaan. Itse haluan ainakin erottua massasta ja näyttää persoonalliselta. Siksi minulla on sellaiset hiukset kuin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:01"]Ap ei varmaan ole koskaan kuullut, että jitkut voivat menettää hiuksensa esim. jonkun sairauden takia. Kun hiukset vihdoin kasvaa vaikkapa syöpähoitojen päätyttyä, on ihan sama minkä pituiset ne ovat, on vain ihanaa, että on ylipäätään tukkaa. Ja valitettavasti hiukset eivät kasva kerralla 30 senttiä.

[/quote]

Uhritumiskortti esillä! Tottakai suurin osa kananpersetukkaisista on syöpäpotilaita.

[/quote]

Kyllä nyt on vaikeeta, kun osa naisista haluaa pitää lyhyttä tukkaa :D  En tiennytkään että se on näin moitittavaa, kuin tässä ketjussa on tullut esille. Anna mä arvaan: suurin osa mollaajista on näitä wanna be pitkähiuksisia, joiden surkea hiirenletti ulottu just olkapäille, eikä kasva enempää, vaikka itkisitte. Kja kampaajalla saa aina ottaa max 0,5 cm, ettei kasvatus kärsi! 

Vierailija
84/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 sulla taisi mennä nyt lyhyt ja pitkähiuksisten kuvailu vähän ristiin :)

Vierailija
85/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:02"]

64 sulla taisi mennä nyt lyhyt ja pitkähiuksisten kuvailu vähän ristiin :)

[/quote]

Miten niin? Kananpersetukan omaavat ovat lyhythiuksisia ihan reilusti. Hiirenhäntähiuksiset joilla tukka just ja just olkapäille ovat wanna be pitkähiuksisia. 

Monella lyhyttukkaisella voisi olla hiukset vaikka selkään asti, JOS HE HALUAISIVAT.

Vierailija
86/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat tietämäni naiset ovat lyhythiuksisia. Kasvot tulevat upeasti esiin ja naisen todellinen sirous näkyy. Kun on hyvä luusto, sopusuhtaiset kasvot ja oikea malli hiuksissa, voi vain ihailla. Moni pitkähiuksinen nainen on valitettavasti kasvoiltaan rujo, osa taas valitettavasti peittää kauneutensa tukan alle. Rohkeutta, naiset!

Vierailija
87/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 20:12"]Kauneimmat tietämäni naiset ovat lyhythiuksisia. Kasvot tulevat upeasti esiin ja naisen todellinen sirous näkyy. Kun on hyvä luusto, sopusuhtaiset kasvot ja oikea malli hiuksissa, voi vain ihailla. Moni pitkähiuksinen nainen on valitettavasti kasvoiltaan rujo, osa taas valitettavasti peittää kauneutensa tukan alle. Rohkeutta, naiset!

[/quote]

ai kuten näissä kuvissa?

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2014/01/jenniferlawrencecomparison.jpg

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2014/01/hathawaybeforeafter.jpg

Vierailija
88/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseus tai kauneus ei ole hiusten pituudesta kiinni. Kauneus muodostuu kokonaisuudesta - kauniit kasvot, normaali paino, hyvä luusto ja kehon muoto, plussana tietysti hyvä kunto eli luiden päällä muutakin kuin nahkaa (tai läskiä). Sisäinen kauneus unohdetaan liian usein, aivan sama oliko kalju, enkelikiharainen tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
89/95 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:48"]

http://3.bp.blogspot.com/-FB6ekLUezfg/UEIMKDVdnEI/AAAAAAAACqE/QPa25PtYPXs/s1600/IMG_0421.jpg

Jokaisella on suoristusrautakiharat ja pitkät hiukset vaikka väri vaihtelee blondista tummanvaalean ja vaaleanruskean kautta mustaan. Itse haluan ainakin erottua massasta ja näyttää persoonalliselta. Siksi minulla on sellaiset hiukset kuin on.

[/quote]

Haha. Just näin! Taitaa kuvan tytöllä olla just ap:n tukka!

Vierailija
90/95 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:48"]

[/quote]

Haha. Just näin! Taitaa kuvan tytöllä olla just ap:n tukka!

[/quote]

Kateus on surua toiselle kuuluvasta hyvästä.

Vierailija
91/95 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:27"]Ihan oikealla asialla ap on. Mikään ei ole niin ruma naisella, kuin lyhyt tukka. Ei sovi sitten millään. Sama tietysti päinvastoin. Pitkä tukka on miehellä tosi ruma.

[/quote]

Ootte varmaan elämäm koululaisia?

Vierailija
92/95 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:03"]Naiselle ei sovi lyhyet hiukset. 
Poikatukassa ja lesbohiuksissa ei ole mitään puoleensavetävää. 

Suurin osa naisista leikkaa joko naimisiin mentyään, tai täytettyään 30-40 vuotta, hiuksensa lyhyiksi. Tai jo aikaisemmin. 

Oksettavaa. 

Naisille kuuluu pitkät, vähintään hartioille ylettyvät, hiukset. 

Olen itse 20-vuotias nainen ja hiukseni yltävät puoleen selkään. Ne olisivat vielä pidemmät, ellei äitini olisi niitä yläasteella lyhyiksi leikannut. Hiustenleikkuun takia, minua kiusattiin jatkuvasti ja haukuttiin pojaksi ja lesboksi. Kiitos äiti!!! Luojan kiitos hiukseni kasvoivat nopeasti takaisin! 

Nyt olen ottanut perjaatteen, etten enää KOSKAAN leikkaa hiuksiani, paitsi latvoista max. 2 senttiä kaksihaaraisia aina välillä pois. 

Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka leikkaavat lyhyet hiukset. Äitini on yksi näistä naisista ja hän pakotti minut ja siskonikin leikkaamaan aikoinaan lyhyeksi, mutta nyt osaamme jo pitää pintamme ja sanoa vastaan. 

Äitini perustelee sitä sillä, että lyhyet hiukset on helpompi laittaa. Ei pidä paikkaansa. Ne sojottavat sinne sun tänne. Pitkät hiukset voi vain antaa olla kauniisti vapaana, tai laittaa yksinkertaisesti ponnarille. Lyhyille hiuksille ei voi tehdä kumpaakaan. 

Kuulisin siis ilomielin jotain kertomuksia siitä, miksi ihmeessä naiset leikkaatte lyhyet hiukset!?

[/quote]

Siksi pidän lyhyttä tukkaa koska se nuorentaa! Pitkät hiukset ovat tylsät ja vanhentavat. Terkuin kohta 40 v joka näyttää 20 v.

Vierailija
93/95 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkasin koska halusin oman väriset hiukset enkä malttanut kasvattaa :D nyt on lyhyt mutta oman värinen tukka. Ja aion kyllä kasvattaa pitkäksi. Joskus sitä vaan kyllästyy...

Vierailija
94/95 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vyötärölle ulottuvat hiukset ja olen lesbo. Pitkät hiukset ovat siis lesbohiukset. Kannattaa leikata omasi, niin heteroutesi ei joudu kyseenalaiseksi.

Vierailija
95/95 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä reuhka ja kyllä, äitini leikkasi myös omaa tukkaani kun olin lapsi. Ei minua tosin siitä haukuttu. Mielestäni naisella saa olla tukka miten haluaa, vaikka kalju. Se ei kuulu kellekään millään tavalla. Satoja vuosia sitten valtio määräsi, miten miehen parta pitää leikata ja saako naisella olla housut. No ok, joissain maissa näistä määrätään yhä, mutta ei vapaassa länkkärimaassa, luojan kiitos.

Ja pitkä tukka on helpompi kuin lyhyt. Me pitkätukkaiset olemmekin vain laiskoja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi