Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, MIKSI leikkaatte hiuksenne lyhyiksi !?

Vierailija
08.04.2014 |

Naiselle ei sovi lyhyet hiukset. 
Poikatukassa ja lesbohiuksissa ei ole mitään puoleensavetävää. 

Suurin osa naisista leikkaa joko naimisiin mentyään, tai täytettyään 30-40 vuotta, hiuksensa lyhyiksi. Tai jo aikaisemmin. 

Oksettavaa. 

Naisille kuuluu pitkät, vähintään hartioille ylettyvät, hiukset. 

Olen itse 20-vuotias nainen ja hiukseni yltävät puoleen selkään. Ne olisivat vielä pidemmät, ellei äitini olisi niitä yläasteella lyhyiksi leikannut. Hiustenleikkuun takia, minua kiusattiin jatkuvasti ja haukuttiin pojaksi ja lesboksi. Kiitos äiti!!! Luojan kiitos hiukseni kasvoivat nopeasti takaisin! 

Nyt olen ottanut perjaatteen, etten enää KOSKAAN leikkaa hiuksiani, paitsi latvoista max. 2 senttiä kaksihaaraisia aina välillä pois. 

Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka leikkaavat lyhyet hiukset. Äitini on yksi näistä naisista ja hän pakotti minut ja siskonikin leikkaamaan aikoinaan lyhyeksi, mutta nyt osaamme jo pitää pintamme ja sanoa vastaan. 

Äitini perustelee sitä sillä, että lyhyet hiukset on helpompi laittaa. Ei pidä paikkaansa. Ne sojottavat sinne sun tänne. Pitkät hiukset voi vain antaa olla kauniisti vapaana, tai laittaa yksinkertaisesti ponnarille. Lyhyille hiuksille ei voi tehdä kumpaakaan. 

Kuulisin siis ilomielin jotain kertomuksia siitä, miksi ihmeessä naiset leikkaatte lyhyet hiukset!?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä pituiset hiukset ovat, kunhan ne ovat terveet ja kiiltävät, eikä mikään rotanhäntä-korppulatva tai mattakelta-peroksidihattara.

Vierailija
22/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisköhän siihen, että ihmisillä on erilaisia makuja?

Lisäksi lyhyet on myös käytännölliset, jos esim. harrastaa paljon liikuntaa, on pitkiä hiuksia tympeä pestä 1-3 kertaa päivässä saati pitää hyväkuntoisena noin paljolla pesulla.

Lisäksi suomalaisilla on synnyinlahjana hiirenhäntähiukset ja ne on ehdottomasti paremmat lyhyenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iässä leukalinja on jo valahtanut ja naaman vieressä roikkuva tukka lisää valumisen vaikutelmaa. Poikatukkaa mulla ei ole mutta reilusti hartioiden yläpuolelle kuitenkin.

Vierailija
24/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pitkätkään hiukset ole kaikilla nätit. Liian ohkaset hiukset esim.. Hyi.

Vierailija
25/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiselle kusipäälle viitsi mitään perustella. Opettele ensin käytöstavat ja kysele sitten.

Vierailija
26/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen harmaantunut joten ihan lyhyt tukka näyttää paremmalta.

Vierailija
27/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt kampaus on sellainen joka paljastaa onko naisen kasvot oikeasti kauniit luustoltaan tai muuten vaan persoonalliset.

Yleensä pallinaamaiset, leuattomat, muhkura-, taikina-, kraateri- tai laikkunaamaiset naiset piiloutuvat pitkien hiusten/hiuslisäkkeiden taakse. Valitettavasti ne hiukset ovat usein myös huonokuntoiset koska niitä kasvatettu pitkiksi "väkisin" eli ei hoidettu eikä trimmattu tarpeeksi hyvin ja usein.

Vierailija
28/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 17:03"]

Naiselle ei sovi lyhyet hiukset. 
Poikatukassa ja lesbohiuksissa ei ole mitään puoleensavetävää. 

Suurin osa naisista leikkaa joko naimisiin mentyään, tai täytettyään 30-40 vuotta, hiuksensa lyhyiksi. Tai jo aikaisemmin. 

Oksettavaa. 

Olen itse 20-vuotias nainen ja hiukseni yltävät puoleen selkään. Ne olisivat vielä pidemmät, ellei äitini olisi niitä yläasteella lyhyiksi leikannut. Hiustenleikkuun takia, minua kiusattiin jatkuvasti ja haukuttiin pojaksi ja lesboksi. Kiitos äiti!!! Luojan kiitos hiukseni kasvoivat nopeasti takaisin! 

Nyt olen ottanut perjaatteen, etten enää KOSKAAN leikkaa hiuksiani, paitsi latvoista max. 2 senttiä kaksihaaraisia aina välillä pois. 

Enkä ymmärrä ihmisiä, jotka leikkaavat lyhyet hiukset. Äitini on yksi näistä naisista ja hän pakotti minut ja siskonikin leikkaamaan aikoinaan lyhyeksi, mutta nyt osaamme jo pitää pintamme ja sanoa vastaan. 

Äitini perustelee sitä sillä, että lyhyet hiukset on helpompi laittaa. Ei pidä paikkaansa. Ne sojottavat sinne sun tänne. Pitkät hiukset voi vain antaa olla kauniisti vapaana, tai laittaa yksinkertaisesti ponnarille. Lyhyille hiuksille ei voi tehdä kumpaakaan. 

Kuulisin siis ilomielin jotain kertomuksia siitä, miksi ihmeessä naiset leikkaatte lyhyet hiukset!?

[/quote]

Kannattaisiko hakea apua traumaan :)

Vierailija
29/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki naiset pitäisivät pitkiä hiuksia niin silloin aloittaja itkisi täällä että miksi kaikki näyttää samanlaisilta ja pitää samanlaista pitkää lettiä kun hän, yhyyy! Eli tuollaiset keskenkasvuiset eivät ole koskaan tyytyväisiä mihinkään ja keksivät valituksen aihetta jopa kyttäämällä muita ihmisiä. Johtuu pelkästään siitä ettei oma itsetunto ole ihan vielä kohdallaan eikä osaa olla (vielä) itselleen yhtään armollinen.

Vierailija
30/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni näyttävät paremmalta lyhyinä, sopivat paremmin kauniiksi sanoittuihin kasvonpiirteisiini. Jos oltaisiin Pohjois-Korean tyyppisessä yhteiskunnassa, voitaisiin velvoittaa kaikkia pitämään olkapäille ulottuvaa pottakampausta. Tämäkö siis on toiveesi?

Vierailija
31/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvästi riippuvainen omista hiuskarvoistaan, se on hänen elinehtonsa ja niistä karvoista jäänyt lapsuuden trauma ikuisesti. Aika surullista luettavaa.

Vierailija
32/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko perjaate sulla. kertoo susta paljon.

Vierailija
33/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on siis komentanut sinua ja vain oman neuvokkuutesi ansiosta olet välttynyt muuttumasta lesboksi...?

Kiva...meitä on niin moneksi...

Vierailija
34/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

[/quote]

Oksenna pois jos se helpottaa elämääsi.

Määrääkö laki että naisen hiukset täytyy ylettyä tiettyyn pisteeseen? Saako ulkonaliikkumiskiellon jos on lyhyt, tyylikäs polkka joka ei rehota kuin pissismäinen petolinnun perse?

Vierailija
35/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen synnytyksen jälkeen hiukset olivat toivottoman huonossa kunnossa, siksi leikkasin hiukset lyhyiksi.

Vierailija
36/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii lyhyet hiukset! Mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja uskon etten koskaan tule hiuksia ainakaan vapaaehtoisesti leikkaamaan lyhyeksi, mulla kun on aika miehekäs kaula ja näytän kamalalta lyhyillä hiuksilla. Kateellisena ihastelen aina naisten kauloja :)

Vierailija
37/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä hiuksilla en näytä naiselta vaan rölliltä tai joltain hevibändin jäseneltä.

Vierailija
38/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikealla asialla ap on. Mikään ei ole niin ruma naisella, kuin lyhyt tukka. Ei sovi sitten millään. Sama tietysti päinvastoin. Pitkä tukka on miehellä tosi ruma.

Vierailija
39/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pidä pitkistä hiuksista. Siksi.

Niin, minulla oli lyhyet hiukset peruskoulussa mutta kukaan ei koskaan haukkunut minua sen takia.....

Vierailija
40/95 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 20-vuotias

[/quote]

All we need to know.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä