Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehesi käyttäytyi raskaana ollessasi?

Vierailija
08.04.2014 |

Olen raskaana viikolla 22 ja odotan esikoistytärtämme (olen 20, mies 23). Vauva potkii jo, mutta mieheni pelkää koskea (on koskenut ja kun vauva potkaisee, mies vetää käden heti masulta koska pelästyy), sanoi sen johtuvan siitä, että häntä vähän ällöttää/hän pelkää pieniä liikkuvia asioita, esim. Vauvaa. Sanoikin mulle, että nostaa vauvaa vain, jos kapaloidaan. Ymmärrän pelon hyvin, ja mies on hyvin lapsirakas ja tiedän että hän on todella onnellinen raskaudesta, mutta mua harmittaa vähän, kun mies ei esim. silitä vauvamasua, juttele vauvalle tai muuten osoita hellyyttä sitä kohtaan. Voi olla, että ylireagoin, ja että hän ei ole vielä sisäistänyt asiaa (masu siis todella iso jo, mies koskettaa ja suutelee minua ihan normaalisti kuten ennen). Hän onkin vähän huono näissä tunneasioissa, on myöntänyt.

Haluaisin nyt tietää, että miten puolisonne on käyttäytynyt raskauden aikana? Entä vauvan syntyessä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittelee ja pussaa mahaa, kuvaa sitä, pöristelee ja pitää yöllä kättä mahalla niin, että vauva on "sylissä" :D Vasta rv 17 eikä potkuja vielä tunnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vähän harmittaa kun ei esim. Kysy että mitä tekee mieli tai kaipaisitko hierontaa tms. :(

Vierailija
4/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaisin asiasta miehelle, sanoi että totta se on ettei hän ole täysillä mukana kun ei ole vielä sisäistänyt asiaa kunnolla ja työstressiä on liikaa (hän on yrittäjä eli tekee töitä 24/7, nukkuessaankin). Oli söpöä kun se sitten eilen silitteli vähän masua ja antoi pusun, ja kun nauroin kun tyttö potkaisi kovaa niin kiiruhti laittamaan käden masulle. On se hassu tuo mun mies :) <3

- ap

Vierailija
5/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 09:33"]Silittelee ja pussaa mahaa, kuvaa sitä, pöristelee ja pitää yöllä kättä mahalla niin, että vauva on "sylissä" :D Vasta rv 17 eikä potkuja vielä tunnu.

[/quote]

Ihana :)

Vierailija
6/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sun koulutus on?

Vierailija
7/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 00:43"]mikä sun koulutus on?

[/quote]

Miten tää nyt liittyy mihinkään?

Vierailija
8/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 02:35"]

Täällä käyttäytyy aivan samalla lailla. Ärsyttävää, mietin myös että ylireagoinko kun toivoisin enemmän että antaa hellyyttä vauvalle. Minulla ei ole kyllä iso maha vielä vaikka viikkoja on lähemmäs 30.

[/quote]

kohteleeko hän kuitenkin sinua samalla tavalla kuin ennenkin?

Vierailija
9/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laaja kysymys...

Vierailija
10/10 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käyttäytyy aivan samalla lailla. Ärsyttävää, mietin myös että ylireagoinko kun toivoisin enemmän että antaa hellyyttä vauvalle. Minulla ei ole kyllä iso maha vielä vaikka viikkoja on lähemmäs 30.