Syömisestä on tullut inhottavaa
Ennen minulla oli erinomainen ruokahalu. Rakastin syömistä. Nyt on jo kuukauden ollut ruokahalu kadoksissa. Aiemmin söin pakolla, mutta nyt en enää jaksa kun ei tule nälkäkään. Kaikki ruoka ällöttää. Voin tajuta, että on jo ilta ja olen syönyt vain yhden aterian koko päivänä. Sitten raahaudun jääkaapille ja heti kun avaan sen tulee taas kuvottava olo. Ennen jos minulla oli vähän aikaa ruokahaluttomuutta, söin kasviksia ja hedelmiä. Nyt nekään ei maistu. Syömisestä on tullut haaste. On kuitenkin pakko syödä, kun ei ole varaa laihtua. Onko kellään neuvoja, mitä syötte kun ei ruoka maistu?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:16"]Mitkä sun mitat on?
[/quote]
168/51 Oon aina ollut hoikka. Ei oo vaarallista, jos paino tippuu muutaman kilon, mutta oon tyytyväinen vartalooni tällaisena. -ap
Raskaana? Ketoosi ainakin aiheuttaa tuollaisen olon.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:16"]Mitkä sun mitat on?
[/quote]
168/51 Oon aina ollut hoikka. Ei oo vaarallista, jos paino tippuu muutaman kilon, mutta oon tyytyväinen vartalooni tällaisena. -ap
[/quote]
On vaarallista!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 10:19"]Raskaana? Ketoosi ainakin aiheuttaa tuollaisen olon.
[/quote]
Olen neitsyt. Luulen, että johtuu vaan masennuksesta. Mutta mietin, miten voisin taas palautta ruokahalun. -ap
Se varmaankin palaa itsestään, kun masennus helpottaa. Kannattaa hakea apua masennukseen.
Tää ei oo monologi. Vinkkejä kellään? :( -ap