Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?
Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?
Kommentit (329)
Temppareissa näkee nykytason (miehet/naiset), kuoronen näyttää paremmalle kuin kukaan muu sieltä. (sivusta)
Miksi miehiltä näin ilkeitä kommentteja? miksi joku nuori nainen haluaisi pariutua miehen kanssa nuorena jos miehiltä saa vain tylyä kohtelua vanhempana? kamalan kuuloista aikuisilta miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, hymy, kauniit silmät, huulet, naisellisuus, hoikkuus, positiivinen ja naisellinen energia, hyvä kroppa, nää nyt tuli mieleen.
Harvemmin noita ominaisuuksia yli 45v naisilta löytyy, koska kaikilla naisilla on siinä vaiheessa elämää jo niin paljon shittiä takana. Voit toki nimetä jonkun tuollaisen naisen?
Omalta vaimolta löytyy :) Olisi sinunkin kannattanut pariutua ajoissa ja löytää se emäntä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun naisena tuohon ikäluokkaan. Pidän itseni kunnossa. Ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Kyl täytyy sanoa, että oli kyllä osa kommenteista hyvin ala-arvoisia. Minulla jo hyvä mies 😍. Ja muutenkin minulle on yks hailee mitä muut miehet ajattelee. Uteliaisuudesta vain luin niitä. Toivottavasti kukaan ei huoli tuollasia sammakoita.
Se on suoraa alistamista miehiltä! Hyi! Vain nuori seksikäs nainen on miehille arvokas. Tätä miehet haluavat meille viestittää. Ja sitten haluavat että nuori nainen pariutuu heidän kanssa nuorena. Miksi pitäisi jos arvostus on tätä luokkaa kun nainen on vanha?
Ainakaan Yli 40v miehiä en juuri huomaa. Kai niitä joskus ulkona liikkuaa. Ilmaa ovat
Eihän sitä edes tiedä ventovieraiden ihmisten ikää! Sen vain luulee tietävänsä. Joku näyttää ikäistään vanhemmalta, joku nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä kukaan katso. Välillä en uskalla itsekään katsoa itseäni peilistä, tulee vaan paha mieli.
Kyllä minua vaan katsoo. Jopa 35 vuotta nuoremmat. Kannan ylpeänä itseni, katson silmiin. Pidän pitkää tukkaa, pukeudun kuin "nuorettkkasti" -en kuitenkaan mitenkään leimallisen seksikkäästi tai yliampuvasti, vaan kireisiin housuihin tai lyhyehköön hameeseen ja korkokenkiin. Olen suht hoikka ja isotissinen. Ei tarvi olla kaunotar, kunhan on mehiläiskuningatar. Jopa teinipojat lausuvat ääneen ihailunsa, eikä millään vitsillä. Sellaiset osaan kyllä erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun naisena tuohon ikäluokkaan. Pidän itseni kunnossa. Ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Kyl täytyy sanoa, että oli kyllä osa kommenteista hyvin ala-arvoisia. Minulla jo hyvä mies 😍. Ja muutenkin minulle on yks hailee mitä muut miehet ajattelee. Uteliaisuudesta vain luin niitä. Toivottavasti kukaan ei huoli tuollasia sammakoita.
Et sinä näytä yhtään nuoremmalta. Sinä vain LUULET näyttäväsi.
En ole tuo jolle vastasit, mutta on se kuule ihan totta että monet 45-50 v naiset näyttää nuoremmilts kuin ovat. Kävin tänään apteekissa ja tarvitsin farmaseutin neuvoja rautatablettien suhteen. Hän kysyi imetänkö tai olenko raskaana. En voi olla, olen 50v. Jos naamasta näkyisi selvästi ikäni, ei tällaisia kysymyksiä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä iässä ole muututtu jo miehille näkymättömäksi?
No toivottavasti ei!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakko?
Tän ikäset on jo hyvissä asemissa työelämässä. Mullakin 7000e/kk palkka enkä ole edes vielä hyvätuloinen ikäisekseni. T. Täti
Ai jaa. Mun tuntipalkka reilu 10 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä näytä yhtään nuoremmalta. Sinä vain LUULET näyttäväsi.
En ole tuo jolle vastasit, mutta on se kuule ihan totta että monet 45-50 v naiset näyttää nuoremmilts kuin ovat. Kävin tänään apteekissa ja tarvitsin farmaseutin neuvoja rautatablettien suhteen. Hän kysyi imetänkö tai olenko raskaana. En voi olla, olen 50v. Jos naamasta näkyisi selvästi ikäni, ei tällaisia kysymyksiä tulisi.
No ehkä se katsoi myös sun möhömahaa ja roikkuvia rintoja....
Ikää 56 ja viime kesänä rannalla 30 v. mies alkoi tosissaan tehdä tykö. Olis halunnut puhelinnumeron, instan tai s-postin että voitais pitää yhteyttä. Sanoin olevani naimisissa ja etten anna yhteystietojani. Kysyi miksi, vastasin olevani naimisissa. Jatkoi kyselyä, kysyin takaisin: mitä jos olisin sun vaimo, olisiko ok, että alkaisin viestittelemään randomin kanssa?
Vastasi, ettei ok. Arvasin. Jätti rauhaan.
Mitähän varten miehet vaihtavat viidenkympin rajapyykin ylitettyään ikääntyvän vaimonsa nuoreen ja timmiin uuteen vaimoon?
Vierailija kirjoitti:
Ikää 56 ja viime kesänä rannalla 30 v. mies alkoi tosissaan tehdä tykö. Olis halunnut puhelinnumeron, instan tai s-postin että voitais pitää yhteyttä. Sanoin olevani naimisissa ja etten anna yhteystietojani. Kysyi miksi, vastasin olevani naimisissa. Jatkoi kyselyä, kysyin takaisin: mitä jos olisin sun vaimo, olisiko ok, että alkaisin viestittelemään randomin kanssa?
Vastasi, ettei ok. Arvasin. Jätti rauhaan.
Sit sä heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten miehet vaihtavat viidenkympin rajapyykin ylitettyään ikääntyvän vaimonsa nuoreen ja timmiin uuteen vaimoon?
Ei todellakaan vaihda. Tämä on myytti. Naiset ottaa eron ennemmin
Vierailija kirjoitti:
Kun se timmi tyttö valitsee hänet, koska raha ja status.
Kilpailu käydään nuorten naisten ja vanhojen vaimojen välillä,
ei miesten ja naisten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan vaihda. Tämä on myytti. Naiset ottaa eron ennemmin
Aivan! Avatkaa silmänne! Paljonko katukuvassa näkyy pariskuntia joissa vanhalla miehellä on nuori kaunis vaimo? Niinpä! Pelkkä myytti se on. Jos vanha mies haluaa nuoren vaimon hänen on tilattava postimyyntivaimo ulkomailta. Ei kukaan suomalainen huoli vanhaa ukkoa. Ja ne ulkomaalaisetkin inhoaa niitä, mutta pakottautuu sietämään paremman elämän toivossa. Ressukat.
Harvemmin noita ominaisuuksia yli 45v naisilta löytyy, koska kaikilla naisilla on siinä vaiheessa elämää jo niin paljon shittiä takana. Voit toki nimetä jonkun tuollaisen naisen?