Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?
Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus on aika arvostettu juttu, koska on harvinaisempaa tässä iässä.
Itse olen läski ja kyllä olisi riippuvan mahan ja riippuvien jättitissien kanssa näin 46 vuotiaana mahdotonta löytää miesseuraa edes seksiin, saati muuhun. Vaikka naama onkin luultavasti korkean rasvaprosentin takia hyvin sileä ikäisekseni.
Mutta eipä tuo mitään, en näe miehiä tarpeeksi kiinnostavaksi että alkaisin laihduttaa ja stressata ulkonäöstäni. Kaalimato vaan surisemaan kun seksiä tekee mieli.
Hoikat viisikymppiset ovat yleensä päävikaisia ja kiukkuisia kuivap...sia maratoonereita joilla luut kolisee, kaulanahka roikkuu ja luonne om suoraan helvetistä. Heillä on ex-mies joka on just samasta syystä heittänyt akan mäkeen. En koskis mistään hinnasta.
t. fläsä mies jolla on itsetunto-ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Painoon ja ryhtiin. Suurin osa on melkoisia maatuskoja malliltaan, mutta sellainen nainen kääntää aina pään josta näkee että liikunta kuuluu arkeen ja olemus on tavallaan tyttömäisen kevyt.
Hiusten värillä tai pituudella ei ole merkitystä poislukien nämä shokkipinkit sun muut moniväriset sotkut. Ja kunhan niitä hiuksia on.
Mun anopintekele on just tuollainen. Tosi kiva ihminen ja täyttää 57 tänä vuonna, mutta ei olemukseltaan ole päivääkään yli 45-vuotiasta vanhempi. Mun oma äiti on 46 ja sanon nyt vähän rumasti, mut hän on ihan kulahtanut anoppiin verrattuna. Toki mulle silti aina rakas.
Anoppi on farkkutyyppi, sellainen kevyt ja hoikka ja ainakin mua on aina kohdellut hyvin. Puolisolle ja pikkuveljelleen on pitäny kuulemma tiukkaa kuria aikoinaan. Anoppi hiihtää ja juoksee ja vähän aina pelätään puolison kanssa, missä metsässä milloinkin mihinkin kivikkoon kaatuu.
Olin puolison työpaikan puulaakifutista kattomassa ja anoppi posahti sinne ihan sattumalta, kun pyöräili ohi paluumatkalla jostain juoksulenkillä. Tuli moikkaamaan, ja puolison duunikaverit oli ihan haavi auki kun anoppi jatkoi matkaansa. Sanoivat että olipas timmi akka ja oliko toi muka sun mutsi? Puoliso oli kyllä salaa aika ylpeä.
Tiedän myös että anopilla on ollu useitakin kosiskelijoita mut en usko, että se lähtee enää yhdenkään miehen följyyn. Se tuli puolison isän eli eksänsä taholta niin rajusti petetyks ja kolhituks ja kävi niin pohjalla henkisesti ja taloudellisesti, että siltä meni kaikki luottamus ja tulevaisuudenusko ylipäätään. Se ei oo onnellinen ja sen näkee, mut en usko että uusi suhde olis ratkaisu. Ite toivon että hän löytäisi jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko jollekin ihan oikeasti merkitystä mitä miehet katsovat ja ajattelevat ulkonäössä??
Kaikkea sitä saa lukea.
Joo on kyllä, haluaisin parisuhteen.
Mutta et nyt sentään varmaan halua miestä joka ottaa sinut ulkonäön takia..?
Miksi ei? On sillä ulkonäöllä jotain merkitystä naisillekin
Silmät, naama, kaula, korvat, niska, rinnat, vyötärö, takapuoli, reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ohi aiheen, mutta uteliasuuttani keskustelua luin ja kiitin onneani, että olen naimisissa ja koskaan enää en katso muita miehiä 'sillä silmällä'.
Lähestyn hyvää vauhtia sitä maagista 45- vuoden rajapyykkiä, mieheni on 10 vuotta vanhempi. Yhdessä olemme olleet lähes 25 vuotta.
Jos joskus syystä tai toisesta olen yksin, aion ollakin. Hyvät, fiksut miehet näyttävät olevan todella harvassa.
Näytän ikäiseltäni naiselta kaikesta urheilusta huolimatta. Kovastakin treenistä huolimatta. Samoin mieheni näyttää ikäiseltään. Mutta yhdessä on tähän tultu ja nyt tässä ollaan, teinien vanhempina ja työelämän pyöritettävinä, harmaantuvina ja ryppyyntyvinä.
Onneksi arvostamme toisiamme ja perhettämme. Ja vielä haluamme toisiamme.
Pahoittelen, todellakin ohis.Hyvät ovatkin varattuja. Ilkeät k u s i päät eivät löydä ketään, eivät miehet eivätkä naiset ja kaikkein vähiten 40-50-vuotiaat.
Muistakaa opettaa lapsillennekin, että puoliso - varsinkin vaimo - kuuluu vaihtaa kun tämä vanhenee tai sairastuu, koska pilallahan se puoliso silloin on ja kun eihän se toinen osapuoli vanhene ollenkaan!
Aika kovaa puhetta ottaen huomioon että n. 20% lapsista on käenpoikasia.
164: Sun anopintekeleesi on ylittänyt tämän aloituksen ikärajan kuudella vuodella. Liian vanha.
Miehenä pitää sanoa, että kyllä se niin on että ulkonäköön ei pidä luottaa. Voi olla nätti ulkoisesti mutta ruma sisäisesti. Kukaan taas ei ole ruma ulkoisesti.
Voi olla rikas rahallisesti mutta köyhä sisäisesti. Lämmin sydän on tärkeintä.
Nämä realityt on sekoittanut ihmisten päät että pitää olla ulkoisesti tietyn näköinen että kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä pitää sanoa, että kyllä se niin on että ulkonäköön ei pidä luottaa. Voi olla nätti ulkoisesti mutta ruma sisäisesti. Kukaan taas ei ole ruma ulkoisesti.
Voi olla rikas rahallisesti mutta köyhä sisäisesti. Lämmin sydän on tärkeintä.
Nämä realityt on sekoittanut ihmisten päät että pitää olla ulkoisesti tietyn näköinen että kelpaa.
hampaaton spurgulta näyttävä mies menestyy keskimäärin huonommin "naismarkkinoilla" kuin esimerkiksi mallintöitä tekevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten miehet vaihtavat viidenkympin rajapyykin ylitettyään ikääntyvän vaimonsa nuoreen ja timmiin uuteen vaimoon?
No kun 50+ naiset eivät enää haksahda vanhaan mieheen, katsos kun miehen fysiikka alkaa rapsistua.
Höpsistä. Mies on mieskuntoinen ja seksuaalisesti halukas hautaan asti mutta onhan se selvä, että seksi ei ole mielekästä vanhan naisen kanssa. Naisilla lakkaa hormonihommat vaihdevuosiin ja seksi lakkaa kiinnostamasta heitä jo nelikymppisenä.
Ei kuule, nyt oot käsittänyt ihan väärin! Seksi vanhojen ukkojen kanssa lakkaa kiinnostamasta. Nuorten hyvännäköisten miesten kanssa toimii oikein hyvin! Ja kuulkaa siskot, niitä nuoriakin kyllä saa!
Montako nuorta miestä kulkee kaduilla keski-ikäinen "tyttöystävä" käsipuolessa?
Niinpä.
Naisilla menee ihan hyvin vokkipaikkakunnilla varsinkin, jos molemmat lompakot ovat kunnossa kunnossa iällä ei ole väliä.
E naisilla ole huolen häviää!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karita-matkusti-gambiaan-lomalle-ja…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten miehet vaihtavat viidenkympin rajapyykin ylitettyään ikääntyvän vaimonsa nuoreen ja timmiin uuteen vaimoon?
No kun 50+ naiset eivät enää haksahda vanhaan mieheen, katsos kun miehen fysiikka alkaa rapsistua.
Höpsistä. Mies on mieskuntoinen ja seksuaalisesti halukas hautaan asti mutta onhan se selvä, että seksi ei ole mielekästä vanhan naisen kanssa. Naisilla lakkaa hormonihommat vaihdevuosiin ja seksi lakkaa kiinnostamasta heitä jo nelikymppisenä.
Ei kuule, nyt oot käsittänyt ihan väärin! Seksi vanhojen ukkojen kanssa lakkaa kiinnostamasta. Nuorten hyvännäköisten miesten kanssa toimii oikein hyvin! Ja kuulkaa siskot, niitä nuoriakin kyllä saa!
Montako nuorta miestä kulkee kaduilla keski-ikäinen "tyttöystävä" käsipuolessa?
Niinpä.
Ei sitä seksiä yleensä kadulla harrasteta....
Sulle ”sit sä heräsit”: kyllä mä päivisin aivan hereillä olen, jalat maassa kävelen. Ymmärrän et on vaikeeta tajuta, ettei nykyiset 45-60 naiset istu kiikkustuolissa neulomassa, koska pitävöt itsestään huolta, toisin kuin useimmat sananikäiset miehet, joille alko ja hampparievös arkipäivää töllöurheilun äärellä.
Eipä silti, onnuistuu minulta neulominenkin, auton renkaiden vaihto, remppahomma etc., joten otahan selvää mikä on naisten elinajanodote verrattuna naisiin, yllätyt!
175: ”elinajanodote verrattuna entisajan naisiin,” piti kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa voi olla hyvä takaapäin. Sit naama kertoo karun totuuden.
Perässäni käveli pari nuorta jannua. Kun he ohittivat minut, he kääntyivät katsomaan minua. Kuulin, kuinka toinen nauraen totesi, et ”Se olikin vähän vanhempi!” Jäin miettimään, että ottaisinko tapahtuneen kohteliaisuutena vai vttuiluna.
Olisit vastannut niille ai, ne olikin ruman näköisiä.
Jos joku nuori arvostelee ulkonäköäni niin takaisin tulee. Moni 20-vuotias on kuin pikkupoika, sellainen kukkakeppi.
Nuorten ulkonäöstä löytyy kaikkea rumaa, niillä on finnejä, monella jo ylipainoa ja hoikilla ei rintoja. Sanoisin kaikki ääneen. Ei kannata nuortenkaan arvostella toisten ulkonäköä, jos ei halua kuulla kuinka ruma itse on.
Työttömien arvostelu on johtanut siihen, että kaikkia arvostellaan. Olin itse asiassa sairaalassa työmarkkinatuella töissä 7 kuukautta ja hoitajat piti aina työvuorossa 3 tuntia taukoa ja toimistossakin juttelivat niitä näitä. Laitoshuoltajat vie ruoat potilaille, hoitaa tiskit, siivoaa ja kerää pyykit ja PESULA pesee pyykit, joten tuli sekin selväksi.
Hoitajat voi joutua pesemään pyykkiä yksityisessä hoitokodissa, mutta se on taas omistajan ahneutta eikä siksi tarvitse julkisella palkkoja korotella.
Tuli nyt tämäkin selväksi.
TEHY ja SUPER voisivat ottaa huomioon, että sairaalat on nykyään täynnä työttömiä, jotka näkee todellisuuden, kiirettä ei ainakaan ole.
Ei sillä naisen uralla, palkalla ja asemalla ole oikeasti Suomessa mitään merkitystä miehille. Valtio kyllä pitää kaikki hengissä, jos tosiaan on täysin varaton. Tiedän, että naisille tämä on huomattavasti tärkeämpi asia kumppania valitessa, mutta usko nyt että miehiä ei pääsääntöisesti millään uralla hurmata.
Oikeastaan päinvastoin - liiallinen kunnianhimo, ja uran asettaminen erittäin korkealle täkeysjärjestyksessä ovat lähinnä negatiivisia piirteitä naisessa. Ulkonäkö, luonne, älykkyys ja huumorintaju ovat sen sijaan niitä merkitseviä tekijöitä.
-Eri