Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?
Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?
Kommentit (329)
Ei tule juurikaan katsottua noin vanhoja naisia.
M63
Kai se on sana, kuin nuoremmissa naisissa.
Henkilön olemuksessa on jotain miellyttävää ja hän on persoonana mielenkiintoinen
Seksuaalista vetoa tietysti aiheuttavat vartalon muodot, hiukset ja miellyttävät kasvot, mutta olen huomannut tuntevani vetoa sellaiseen naiseen, jonka valokuva ei aiheuttaisi minussa mitään mielenkiintoa.
t: yli viisikymppinen mies
Vierailija kirjoitti:
Henkilön olemuksessa on jotain miellyttävää ja hän on persoonana mielenkiintoinen
Seksuaalista vetoa tietysti aiheuttavat vartalon muodot, hiukset ja miellyttävät kasvot, mutta olen huomannut tuntevani vetoa sellaiseen naiseen, jonka valokuva ei aiheuttaisi minussa mitään mielenkiintoa.
Tämä. Eli ei liikaa läskiä, nätit nuorekkaat kasvot, ei isoja näkyviä leimoja tai lävistyksiä. Jos nämä täyttyvät, niin sitten voi aloittaa keskustelun tai viestittelyn.
Tietysti jos vaikka profiilikuvauksessa lukee että vahvasti vihervassari tai jotain muuta tyhmää, niin luiskaan menee.
M52
Kasvot, ehostus (ei ainakaan liikaa), tyyli, olemus (lihava, laiha normaali). Tyylillä voi korjata paljon puutteitansa.
Iloisuus ja empaattisuus. Ulkoisista ominaisuuksista kasvot ja pylly.
Minulle on aina ollut naisessa hiukset tosi tärkeät. Myös vanhemmalla iällä. Mikään kouvolatukka ei valitettavasti innosta. Enkä ymmärrä miksi monet naiset leikkaavat miestukan vanhemmiten.
M51
Onko omia lapsia vai ei. Vai onko vela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Eli ei liikaa läskiä, nätit nuorekkaat kasvot, ei isoja näkyviä leimoja tai lävistyksiä. Jos nämä täyttyvät, niin sitten voi aloittaa keskustelun tai viestittelyn.
Tietysti jos vaikka profiilikuvauksessa lukee että vahvasti vihervassari tai jotain muuta tyhmää, niin luiskaan menee.
M52
Hyvä. Toivottavasti oikeistourpot jättäisi kokonaan puhumatta mitään ikinä.
Hah, tällä palstalla kukaan työssäkäyvä ei tienaa alle 4500€/kk...
Moniko suomalainen saa 7000€/kk palkkaa?
Typerä provo.