Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?

Vierailija
28.11.2020 |

Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?

Kommentit (329)

Vierailija
81/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat asiat kuin nuoressakin.

Hoikka ja hyvä kroppa, nätit kasvot, äly ja huumori. Itse en välitä niinkään paljoa siitä että nainen näytttäisi nuorelta, nuorekkuus on plussaa ja se että olemuksesta heijastuu terveet elämäntavat. Tunnen muutamiakin itseäni vanhempia ja silti hyvin viehättäviä naisia.

Ura ja varallisuus (sosioekonominen status) eivät yhäkään tee naisesta kiinnostavaa.

Entä jos ei ole uraa, rahaa eikä omaisuutta?

Ei sillä ole mitään merkitystä silloin kun mies valikoi kumppania. Sen sijaan nainen tuijottaa myös näihin asioihin.

No kiva jos rahaton, työtön ja omaisuudeton 40 v nainen kelpaa. Epäilen kyllä että olet vähemmistössä.

Ihan varmasti kelpaa.

Mutta älä unohda niitä tärkeitä asioita.

Naisilla on minun havaintojeni mukaan paljon voimakkaampi korrelaatio hyvän kropan ja uramenestyksen suhteen. Uranaisissa on paljon urheilijoita, työttömissä ei. Miehillä korrelaatio on heikompi; on enemmän työttömiä treenaajia mutta myös varakkaita möhömahoja.

Jos kroppa on pyöreä, tyyli on lökärit ja tunika, ja luonne on umpitylsä niin sitten on haastavampaa. Jos taas käytät lisääntyneen vapaa-ajan kuntoiluun ja kivoihin harrastuksiin, olet fiksu ja kiva, etkä ole gold digger, niin voin taata että olet ihan hyvissä asemissa. Ei haittaa köyhyys.

Tehdäänpä kaksi kuviteltua treffi-ilmoitusta:

"Olen 45-vuotias nainen. Tällä hetkellä olen työttömänä, mutta koulutuksessa työllistyäkseni alalla jota pidän mielenkiintoisena vaikkei palkkaus olekaan korkea.  Harrastan monipuolisesti liikuntaa, vaellusta ja joogaa. Luen paljon ja olen mukana vapaaehtoistoiminnassa. Luonteeltani olen valoisa ja positiiviinen, en suutu turhasta ja pyrin kohtelemaan kaikkia kanssaihmisiäni reilusti. Ammatillasi tai varallisuudellasi ei ole merkitystä, mutta toivon että saisin sinut mukaan yhteisiin harrastuksiin."

"Olen 45-vuotias nainen. Lomautettuna koska eihän mun alalla ole enää töitä. Harrastaisin kodin laittamista johon ei nyt ole varaa. Katson telkkarista sarjoja ja tykkään herkutella. Luonteeltani olen tempperamenttinen, olen joskus äkkipikainen ja suutun jos mua ei kohdella reilusti. Olisi kiva löytää mukava mies jonka kanssa vaikka voisi asua kivassa omakotitalossa ettei tarvitsisi kituuttaa loputtomiin kaupungin luukussa."

Toinen löytää helposti seuraa, toinen välttämättä ei.

Vierailija
82/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä samanikäiset kurttuiset miehet ajattelevat, koska olen kiinnostunut naisista. Olen kaunis ja hyvä kroppainen nainen. Ihmekäsityksiä jollain ukon käävillä. Mikä on nykyään mummotauti? Ei se ole muuttanut elämääni mihinkään suuntaan.. Naamaan saa pistoksia, eikä tartte rupsahtaa ja salilla käyminen tuottaa kiinteen kropan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakko?

Nahkalompakko

Vierailija
84/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä iässä ole muututtu jo miehille näkymättömäksi?

Ylipainoisena sitä muuttui näkymättömäksi jo siinä kolmekymppisenä.. Mutta kyllä mä viimeksi eilen näin kun joku mies katsoi todella pitkään naista joka ei ollut tosiaan mikään teinityttö enää kuten ei ollut tämä katsojakaan vaan kumpikin oli samaa ikäluokkaa ja näitä "paremmin säilyneitä".

Eli joo, ei se niinkään ole iästä kiinni vaan siitä miltä näyttää. Hyvä ryhti ja liikunnallisen ihmisen olemus näyttää olevan "se juttu" :-(

Vierailija
85/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. Tuon ikäinen nainen on kaatopaikalle joutava tuhkaluukku-harppu.

Kuten myös mies.

Mies ei voi olla tuhkaluukku.

Helposti voi ja onkin.

Häh häh! Ja sitten riekuit kun akkain kuukautissiteitä kutsuttiin P E R S räteiksi! 😃

Itse et tiedä miehistä sen vertaa että teoriassa mies on hedelmällinen sukukypsäksi tulemisestaan kuolemaansa asti.

Laulu sulle:

Tui tui tuhkaluukku, ei sulle nouse enää miehen muulkku...🎶 😄

Vierailija
86/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyyn. 

Vierailija
87/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lompakko?

Ei miehiä lompakko kiinnosta, tämä on vaan epätoivoinen yritys luoda vaikutelmaa että sukupuolet olisivat tämänkin asian suhteen samanlaisia.

Vanhemmille naisille loismiehiä riittää liiaksi asti. Suomalainen mies etsii elättäjää itselleen. Niitä alkaa olla jonossa jo kun nainen täyttää 30.

Vierailija
88/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ollaan jännän äärellä, naisen ulkonäkö.

Olisipa kiva vaihteeksi saada keskustelua mihin naiset kiinnittää huomiota 45-50 ikäisissä miehissä.

Tästä ketjusta saa käsityksen että vain naiset vanhenee. Tai noh, onhan se tietty huono keskustelun aihe. Eihän nainen tietenkään voi mieheen kiinnittää mitään huomiota kun me naiset odotellaan vaan aloitteita mieheltä ja parhaat on jo viety.

Niinhän se oli.

No ei kuule yhtään mihinkään. En ole täytettyäni 37v miestä enää riesaksi huolinut enkä niitä katsellut.

Vierailija
89/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ollaan jännän äärellä, naisen ulkonäkö.

Olisipa kiva vaihteeksi saada keskustelua mihin naiset kiinnittää huomiota 45-50 ikäisissä miehissä.

Tästä ketjusta saa käsityksen että vain naiset vanhenee. Tai noh, onhan se tietty huono keskustelun aihe. Eihän nainen tietenkään voi mieheen kiinnittää mitään huomiota kun me naiset odotellaan vaan aloitteita mieheltä ja parhaat on jo viety.

Niinhän se oli.

No ei kuule yhtään mihinkään. En ole täytettyäni 37v miestä enää riesaksi huolinut enkä niitä katsellut.

Hehee! Hauskaa sormea.

Vierailija
90/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin naiset kiinnittää huomionsa 45-50 -vuotiaissa miehissä?

pukeutumiseen, vartaloon (=eli siihen ettei vatsa ole ihan valtava eikä ole mitään kaameita miestissejä) ja yleiseen siistiyteen. Niin ja siihen polttaako tupakkaa.

Vierailija
91/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat asiat kuin nuoressakin.

Hoikka ja hyvä kroppa, nätit kasvot, äly ja huumori. Itse en välitä niinkään paljoa siitä että nainen näytttäisi nuorelta, nuorekkuus on plussaa ja se että olemuksesta heijastuu terveet elämäntavat. Tunnen muutamiakin itseäni vanhempia ja silti hyvin viehättäviä naisia.

Ura ja varallisuus (sosioekonominen status) eivät yhäkään tee naisesta kiinnostavaa.

Entä jos ei ole uraa, rahaa eikä omaisuutta?

Ei sillä ole mitään merkitystä silloin kun mies valikoi kumppania. Sen sijaan nainen tuijottaa myös näihin asioihin.

He, he. Ystäväpiirissäni on laajasti kokemusta ns. lompakkoloismiehistä, jotka lopettavat välittömästi sekä ansio- että kotityöt, kun saavat naisen huijattua saman katon alle. Vastaavia naisia en ole tavannut. Lompakkoloismiehille tyypillistä on, että naisen palkkatasolla ei ole muuten väliä, kunhan nainen maksaa kaiken.

Vierailija
92/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, he. Ystäväpiirissäni on laajasti kokemusta ns. lompakkoloismiehistä, jotka lopettavat välittömästi sekä ansio- että kotityöt, kun saavat naisen huijattua saman katon alle. Vastaavia naisia en ole tavannut. Lompakkoloismiehille tyypillistä on, että naisen palkkatasolla ei ole muuten väliä, kunhan nainen maksaa kaiken.

Hi, hi. Hauskan tarinan keksit. J o s noin olisikin niin nuo miehet eivät ole kantasuomalaisia.

Vierailija
93/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisena sitä muuttui näkymättömäksi jo siinä kolmekymppisenä.. Mutta kyllä mä viimeksi eilen näin kun joku mies katsoi todella pitkään naista joka ei ollut tosiaan mikään teinityttö enää kuten ei ollut tämä katsojakaan vaan kumpikin oli samaa ikäluokkaa ja näitä "paremmin säilyneitä".

Eli joo, ei se niinkään ole iästä kiinni vaan siitä miltä näyttää. Hyvä ryhti ja liikunnallisen ihmisen olemus näyttää olevan "se juttu" :-(

Ovatko nämä jotenkin huonoja kriteerejä?

Ainakin minusta kuulostavat helkkaristi paremmilta kuin sellaiset joihin ei voi itse vaikuttaa (pituus, kuppikoko, tms).

Vierailija
94/329 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tälläinen "pitkäkatse" sitten tapahtui? (sivusta)

Vierailija
95/329 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan varallisuus. Muuten on Last Season

Vierailija
96/329 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuule yhtään mihinkään. Ei miehet katsele vanhoja naisia.

Vierailija
97/329 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä kukaan katso. Välillä en uskalla itsekään katsoa itseäni peilistä, tulee vaan paha mieli.

Tässä kerrankin rehellisiä sanoja.

Se nyt vaan on biologisista ja hormonaalisista syistä niin, että 45-50+ ikäiset naiset ovat rupsahtaneita ja ryppyisiä. Miehet tuossa iässä ihan päinvastoin.

Vierailija
98/329 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? 

Tyttäreen

Vierailija
99/329 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään. Tuon ikäinen nainen on kaatopaikalle joutava tuhkaluukku-harppu.

Kuten myös mies.

Mies ei voi olla tuhkaluukku.

Helposti voi ja onkin.

Häh häh! Ja sitten riekuit kun akkain kuukautissiteitä kutsuttiin P E R S räteiksi! 😃

Itse et tiedä miehistä sen vertaa että teoriassa mies on hedelmällinen sukukypsäksi tulemisestaan kuolemaansa asti.

Laulu sulle:

Tui tui tuhkaluukku, ei sulle nouse enää miehen muulkku...🎶 😄

Olen itse ollut sterkattu 34 ikävuoden jälkeen. Niin kannattaisi olla miestenkin. Se lastenteko riski on lähinnä turn off ei mikään meriitti. Fiksatkaa se ongelma.

Vierailija
100/329 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemman käden nimettömään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä