Kuumetta 38.3 menisitkö huomenna töihin?
Teen etätöitä ja ainakin nyt illalla pää täynnä räkää ja päänsärkyä
Kommentit (42)
Menen aina töihin, oli kuumetta tai ei. En ole ikinä ollut tuollaisen takia pois.
No minulla ei varmaankaan enää aamulla olisi kuumetta, joten menisin
Tekisin etätöitä jos aamulla mun vointi olisi sellainen että jaksaisin tehdä. Muuten jäisin saikulle.
Kuka edes kysyy tuollaista? En tietenkään menisi.
Tälleen yrittäjänä voisin kotitoimistossa jotain pientä näperrellä vointini mukaan. Vaikka maksaa laskuja sun muuta arkista paperinpyöritystä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaana ei mennä töihin.
Ei tuots laki kiellä
Vierailija kirjoitti:
No minulla ei varmaankaan enää aamulla olisi kuumetta, joten menisin
Useinhan kuume laskee aamuksi, joten jos aamun lämmön perusteella mentäisiin, ei saikkua saisi melkein ikinä. Kyllähän sitä usein pidetään suositeltavana, että yksi kuumeeton päivä oltaisiin vielä kotona. Itse kyllä siitä silloin joustan, jos päivän aikana kuume laskee itsestään ilman lääkkeitä ja olo vaikuttaa muutenkin jaksavalta. Mutta jos tähän aikaan päivästä on yli 38 niin mahtaneeko illan aikana tulla lähellekään normaalilukemia vaikka mitä tapahtuisi.
En missään nimessä. Terveys menee aina työn edelle.
No päättäisin aamulla olenko töihin kykenevä jos kerran etätöistä kyse. Jos jo nyt täytyy päättää niin ottaisin saikkua.
Miksi menisin huomenna töihin? Olen eläkkeellä.
En tietenkään. Yksi kuumeeton päivä täytyy olla ennen kuin voi harkita töihin paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Sairaana ei mennä töihin.
Eli krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Yksi kuumeeton päivä täytyy olla ennen kuin voi harkita töihin paluuta.
Älä horise paskaa.
Jos eka saikkupäivä on palkaton, menisin töihin. Tod. näk. tiistaina olet terve, eikä ole mitään järkeä saikuttaa tällaisessa tilanteessa. Sairaudet ei edes tartu loppuvaiheessa.
Itselläni ei ole ollut noin korkeaa kuumetta kuin joskus lapsena - siis noin 50 vuotta sitten. Ei siis missään tapauksessa töihin.
Saikulle mars.