Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?
Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten miehet vaihtavat viidenkympin rajapyykin ylitettyään ikääntyvän vaimonsa nuoreen ja timmiin uuteen vaimoon?
No kun 50+ naiset eivät enää haksahda vanhaan mieheen, katsos kun miehen fysiikka alkaa rapsistua.
Vierailija kirjoitti:
eipä taida miehet enää senikäisiä naisia katsella
Eikä naiset sen ikäisiä miehiä. Jos ei aiemmin ole puolisoa löytynyt, niin sitten on varmaan oltava sinkkuna, kun kummatkaan ei tosiaan kelpuuta eikä nuoremmat huoli.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten miehet vaihtavat viidenkympin rajapyykin ylitettyään ikääntyvän vaimonsa nuoreen ja timmiin uuteen vaimoon?
Kun se timmi tyttö valitsee hänet, koska raha ja status.
Kilpailu käydään nuorten naisten ja vanhojen vaimojen välillä,
ei miesten ja naisten välillä.
Se on juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun 50+ naiset eivät enää haksahda vanhaan mieheen, katsos kun miehen fysiikka alkaa rapsistua.
Höpsistä. Mies on mieskuntoinen ja seksuaalisesti halukas hautaan asti mutta onhan se selvä, että seksi ei ole mielekästä vanhan naisen kanssa. Naisilla lakkaa hormonihommat vaihdevuosiin ja seksi lakkaa kiinnostamasta heitä jo nelikymppisenä.
Rakastan omaa miestäni, jonka kanssa olen nuoresta asti ollut. Toki hänkin on vanhentunut, kuten itsekin, mutta ei haittaa kun ollaan niin yhteen kasvettu ja hitsauduttu. Jos kuitenkin tulisi ero, en voisi kuvitellakaan ottavani oman ikäistä miestä (hyi puistatus!), enkä kyllä oleta että itsekään kelpaisin nuoremmille. Ihan siis vapaaehtoisesti pysyisin tuossa tilanteessa sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Mies on mieskuntoinen ja seksuaalisesti halukas hautaan asti mutta onhan se selvä, että seksi ei ole mielekästä vanhan naisen kanssa. Naisilla lakkaa hormonihommat vaihdevuosiin ja seksi lakkaa kiinnostamasta heitä jo nelikymppisenä.
Ei kuule, nyt oot käsittänyt ihan väärin! Seksi vanhojen ukkojen kanssa lakkaa kiinnostamasta. Nuorten hyvännäköisten miesten kanssa toimii oikein hyvin! Ja kuulkaa siskot, niitä nuoriakin kyllä saa!
Hieman ohi aiheen, mutta uteliasuuttani keskustelua luin ja kiitin onneani, että olen naimisissa ja koskaan enää en katso muita miehiä 'sillä silmällä'.
Lähestyn hyvää vauhtia sitä maagista 45- vuoden rajapyykkiä, mieheni on 10 vuotta vanhempi. Yhdessä olemme olleet lähes 25 vuotta.
Jos joskus syystä tai toisesta olen yksin, aion ollakin. Hyvät, fiksut miehet näyttävät olevan todella harvassa.
Näytän ikäiseltäni naiselta kaikesta urheilusta huolimatta. Kovastakin treenistä huolimatta. Samoin mieheni näyttää ikäiseltään. Mutta yhdessä on tähän tultu ja nyt tässä ollaan, teinien vanhempina ja työelämän pyöritettävinä, harmaantuvina ja ryppyyntyvinä.
Onneksi arvostamme toisiamme ja perhettämme. Ja vielä haluamme toisiamme.
Pahoittelen, todellakin ohis.
Hassut. Omasta mielestäni olen nyt 45-vuotiaana paremman näköinen kuin koskaan. Mikään ei vieläkään roiku tai riipu, mutta se vauvan pyöreys on vihdoinkkn lähtenyt ja korkeat poskipääni näkyvät. Aiemmin ei tiennyt onko niiden läskipalleroiden alla kaunis luusto vai ei. Ei ole tullut lisäkiloja eikä muutakaan. Nuoruuden epävarmuus on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule, nyt oot käsittänyt ihan väärin! Seksi vanhojen ukkojen kanssa lakkaa kiinnostamasta. Nuorten hyvännäköisten miesten kanssa toimii oikein hyvin! Ja kuulkaa siskot, niitä nuoriakin kyllä saa!
Montako nuorta miestä kulkee kaduilla keski-ikäinen "tyttöystävä" käsipuolessa?
Niinpä.
Painoon ja ryhtiin. Suurin osa on melkoisia maatuskoja malliltaan, mutta sellainen nainen kääntää aina pään josta näkee että liikunta kuuluu arkeen ja olemus on tavallaan tyttömäisen kevyt.
Hiusten värillä tai pituudella ei ole merkitystä poislukien nämä shokkipinkit sun muut moniväriset sotkut. Ja kunhan niitä hiuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Hieman ohi aiheen, mutta uteliasuuttani keskustelua luin ja kiitin onneani, että olen naimisissa ja koskaan enää en katso muita miehiä 'sillä silmällä'.
Lähestyn hyvää vauhtia sitä maagista 45- vuoden rajapyykkiä, mieheni on 10 vuotta vanhempi. Yhdessä olemme olleet lähes 25 vuotta.
Jos joskus syystä tai toisesta olen yksin, aion ollakin. Hyvät, fiksut miehet näyttävät olevan todella harvassa.
Näytän ikäiseltäni naiselta kaikesta urheilusta huolimatta. Kovastakin treenistä huolimatta. Samoin mieheni näyttää ikäiseltään. Mutta yhdessä on tähän tultu ja nyt tässä ollaan, teinien vanhempina ja työelämän pyöritettävinä, harmaantuvina ja ryppyyntyvinä.
Onneksi arvostamme toisiamme ja perhettämme. Ja vielä haluamme toisiamme.
Pahoittelen, todellakin ohis.
Hyvät ovatkin varattuja. Ilkeät k u s i päät eivät löydä ketään, eivät miehet eivätkä naiset ja kaikkein vähiten 40-50-vuotiaat.
Muistakaa opettaa lapsillennekin, että puoliso - varsinkin vaimo - kuuluu vaihtaa kun tämä vanhenee tai sairastuu, koska pilallahan se puoliso silloin on ja kun eihän se toinen osapuoli vanhene ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä naiset sen ikäisiä miehiä. Jos ei aiemmin ole puolisoa löytynyt, niin sitten on varmaan oltava sinkkuna, kun kummatkaan ei tosiaan kelpuuta eikä nuoremmat huoli.
Ei se nyt ihan noin ole. Itse flirttailen vanhemmille naisille aina tarvittaessa. Kiva olisi mennä myös pidemmälle... :) 40v mies.
Kävin joulukuussa alkossa ja myyjätär kysyi papereita. Ilman meikkii kuljen ja verkkareissa.
T. Nainen, ens viikol 47v.
Ihan sama muuten, kun tiedän että mulle ei tavis tissitaneli käy.
Nainen muuten vanhenee äkkiä kun on suhteessa väärän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa voi olla hyvä takaapäin. Sit naama kertoo karun totuuden.
Perässäni käveli pari nuorta jannua. Kun he ohittivat minut, he kääntyivät katsomaan minua. Kuulin, kuinka toinen nauraen totesi, et ”Se olikin vähän vanhempi!” Jäin miettimään, että ottaisinko tapahtuneen kohteliaisuutena vai vttuiluna.
Mun työkaverille kävi samoin. Pojat vislailivat ym takana mutta ohi mentyään katsoivat naaman ja sanoivat: Hyi, noin vanha.
Tuo työkaveri on aina hyvin huoliteltu. Vaaleat pitkät korkkiruuvikiharat aina ym.
Miehet eivät tunnista ikää. Yksi ukko jankutti viisi minuuttia putkeen, että "ammattitaidoton tyttö" (naispuolinen kollega) ei tule aikuiselle miehelle opettamaan yhtään mitään. Se tyttö olikin 41-vuotias maisteri. Ukko vain jankutti, että ei voi olla nelikymppinen nainen kun naama näyttää lukioikäiseltä. Niin, ukko varmaan käytti vertailukohtana omaa vaimoaan, jonka naama rupsahti pahasti jo kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan tulee mieleen etsiä vielä uusi elämänkumppani ikäisestäni miehestä. Sitten törmään tällaiseen ketjuun ja "haaveet kaatuuuuuu" 😁
On sulla toivoa, pieni lohdutuksen sana. Mä sain suorasukaisen ehdotuksen näin 43 vuotiaana. En tarttunut tarjoukseen mutta tuli kumminkin hyvä mieli. Hymyilin sille ehdotukselle varmaan viikon ainakin, mutta en uskaltanut kertoa aviomiehelle.