Mihin miehet kiinnittää huomiota 45-50 vuotiaissa naisissa?
Mikä keski-ikäisessä naisessa viehättää tai ei viehätä? Naama, tyyli, vartalo, ura, perhe, varallisuus? Muuttuuko miesten maku naisten suhteen vanhempana?
Kommentit (329)
Aika ilmaa ovat 45-50 vuotiaat naiset minulle. Toki mukava ihminen on mukava ihminen iästä riippumatta, mutta ei romantiikka oke ensimmäisenä mielessä.
Hoikkuus on aika arvostettu juttu, koska on harvinaisempaa tässä iässä.
Itse olen läski ja kyllä olisi riippuvan mahan ja riippuvien jättitissien kanssa näin 46 vuotiaana mahdotonta löytää miesseuraa edes seksiin, saati muuhun. Vaikka naama onkin luultavasti korkean rasvaprosentin takia hyvin sileä ikäisekseni.
Mutta eipä tuo mitään, en näe miehiä tarpeeksi kiinnostavaksi että alkaisin laihduttaa ja stressata ulkonäöstäni. Kaalimato vaan surisemaan kun seksiä tekee mieli.
Voi Pikkuista, kuka sunny suututti? Ota lasi alkotonta ja kieriskele hiukan hangessa.
Kylmä kangistaa🤔, tosin.
Vierailija kirjoitti:
Aika ilmaa ovat 45-50 vuotiaat naiset minulle. Toki mukava ihminen on mukava ihminen iästä riippumatta, mutta ei romantiikka oke ensimmäisenä mielessä.
Juu ei tuonikäistä naista katsoessa todellakaan seksiä, romantiikkaa eikä suhdetta ajattele. :=DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus on aika arvostettu juttu, koska on harvinaisempaa tässä iässä.
Itse olen läski ja kyllä olisi riippuvan mahan ja riippuvien jättitissien kanssa näin 46 vuotiaana mahdotonta löytää miesseuraa edes seksiin, saati muuhun. Vaikka naama onkin luultavasti korkean rasvaprosentin takia hyvin sileä ikäisekseni.
Mutta eipä tuo mitään, en näe miehiä tarpeeksi kiinnostavaksi että alkaisin laihduttaa ja stressata ulkonäöstäni. Kaalimato vaan surisemaan kun seksiä tekee mieli.
Hoikat viisikymppiset ovat yleensä päävikaisia ja kiukkuisia kuivap...sia maratoonereita joilla luut kolisee, kaulanahka roikkuu ja luonne om suoraan helvetistä. Heillä on ex-mies joka on just samasta syystä heittänyt akan mäkeen. En koskis mistään hinnasta.
Upeita 50v naisia kirjoitti:
Mieti nyt sitä taideasiantuntijaa, olikohan nimi Pauliina Laitila tai jotain sinne päin. On 50 v, onko näkymätön? Tai Janina Fry, melkein 50 v tai Linda Lampenius 50 v. Ja sitten Jennifer Lopez ym maailman tähdet. Toki nämä henkilöt törsäävät ulkonäköönsä aika summat rahaa ja tietävät kaikki kepulikeinot, miten näyttää paremmalta meikaten, liivein, leikkauksin ja hoidoin, mutta silti.
Aivan. Ja on niitä ihan ”taviksiakin” viisikymppisiä jotka näyttää tosi hyvältä. Ei niitä vaan välttämättä arvais sen ikäisiksi, jos ei tiedä. Ainakin omalla työpaikalla tiedän olevan näitä, kun niiden viisikymppisiä on siellä huomioitu. Yllätyksenä on muutaman kohdalla ikä kyllä tullut.
Upeita 50v naisia kirjoitti:
Mieti nyt sitä taideasiantuntijaa, olikohan nimi Pauliina Laitila tai jotain sinne päin. On 50 v, onko näkymätön? Tai Janina Fry, melkein 50 v tai Linda Lampenius 50 v. Ja sitten Jennifer Lopez ym maailman tähdet. Toki nämä henkilöt törsäävät ulkonäköönsä aika summat rahaa ja tietävät kaikki kepulikeinot, miten näyttää paremmalta meikaten, liivein, leikkauksin ja hoidoin, mutta silti.
Vanhoja ne silti on. Näkyy rypyistä vaikka niiden kaikkien kaulahelttaa onkin kiristetty niin monta kertaa että häpykarvoitus kurkistaa dekolteesta.
Suoraan sanottuna yli 40v naisissa ei viehätä mikään. Itse kohta 50. Persaukisen on turha haaveilla niistä 30 vuotiaista niin että parempi olla nykyään ihan itsekseen
Urheilullisuus. Eli miten hyvää huolta on pitänyt kropastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko jollekin ihan oikeasti merkitystä mitä miehet katsovat ja ajattelevat ulkonäössä??
Kaikkea sitä saa lukea.
Joo on kyllä, haluaisin parisuhteen.
Mutta et nyt sentään varmaan halua miestä joka ottaa sinut ulkonäön takia..?
Tossa iässä erot alvat tulla esiin. Alle kolmekymppiset on luonnostaan kauniita, mutta iän myötä useimmilla kauneus alkaa rapistua ja tossa iässä vain pieni joukko on enää hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa voi olla hyvä takaapäin. Sit naama kertoo karun totuuden.
No haistapa kuule p-ska.
Takaa lyseo, edestä museo...
Sorry to say, mutta tää pätee myös nuoriin. Melkein aina naisella on kaunis kroppa, mutta naama ei ole samaa maata tai sitten nainen on tosi kaunis kasvoiltaan, mutta kroppa on ihan eri paria.
No ihan samoihin asioihin kuin nuoremmissa naisissa eli perseeseen, tisseihin ja naamaan ja siis tuossa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakko?
Tän ikäset on jo hyvissä asemissa työelämässä. Mullakin 7000e/kk palkka enkä ole edes vielä hyvätuloinen ikäisekseni. T. Täti
Mun palkasta puuttuukin enää 5000€, tosin onhan tässä vielä 3 vuotta aikaa...
Takaa lukio, edestä museo. Heh.
Toisinaan tulee mieleen etsiä vielä uusi elämänkumppani ikäisestäni miehestä. Sitten törmään tällaiseen ketjuun ja "haaveet kaatuuuuuu" 😁
Itse kuulun naisena tuohon ikäluokkaan. Pidän itseni kunnossa. Ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Kyl täytyy sanoa, että oli kyllä osa kommenteista hyvin ala-arvoisia. Minulla jo hyvä mies 😍. Ja muutenkin minulle on yks hailee mitä muut miehet ajattelee. Uteliaisuudesta vain luin niitä. Toivottavasti kukaan ei huoli tuollasia sammakoita.
Pitkät hiukset, hymy, kauniit silmät, huulet, naisellisuus, hoikkuus, positiivinen ja naisellinen energia, hyvä kroppa, nää nyt tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun naisena tuohon ikäluokkaan. Pidän itseni kunnossa. Ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Kyl täytyy sanoa, että oli kyllä osa kommenteista hyvin ala-arvoisia. Minulla jo hyvä mies 😍. Ja muutenkin minulle on yks hailee mitä muut miehet ajattelee. Uteliaisuudesta vain luin niitä. Toivottavasti kukaan ei huoli tuollasia sammakoita.
Et sinä näytä yhtään nuoremmalta. Sinä vain LUULET näyttäväsi.
En minäkään tunne kuin suomalaisia lompakkoloismiehiä. Itsekin elättänyt muutamia. Tosiaan naisen tuloilla ei väliä, kunhan maksaa kaiken. Yksi oikein kehoitti minua ottamaan toisen työn ja myymään lisäksi itseäni verkossa, että saisin lisätienestejä. Olin silloin ilmoittanut että ei ollut varaa taas hankkia jotain miehen haluamaan turhaketta.