Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole naisten mielestä hyvännäköinen

Vierailija
24.08.2024 |

Mutta useimmat miehet ovat ihan haltioituneita ulkonäöstäni. Mistä tämä johtuu? Naisilla ja miehillä on erilainen naismaku? Olen siis itsekin nainen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen kaikkien mielestä melko ruma. Sellasta. 

Vierailija
2/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen kaikkien mielestä melko ruma. Sellasta. 

Naurahdin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ässä ole mitään keskusteltavaa ..Jokainen sen näköinen kun on syntynyt.

Vierailija
4/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, yksinhän jää ne jotka ei näytä miltään. 

-parisuhteessa

Vierailija
5/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti naiset vaan kateellisia.. se on niin yleistä

Vierailija
6/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suttuinen tyrkky?

Vierailija
7/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Naisilla ihan ihmeellisiä käsityksiä kauneudesta verrattuna miehiin. Luullaan että pitää olla jotku ankkahuulet, kilometrin levyinen perse ja 500 kiloa rinnoissa. Ihan hirveitä monet naisten mielestä "kauniit".

Vierailija
8/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Naisilla ihan ihmeellisiä käsityksiä kauneudesta verrattuna miehiin. Luullaan että pitää olla jotku ankkahuulet, kilometrin levyinen perse ja 500 kiloa rinnoissa. Ihan hirveitä monet naisten mielestä "kauniit".

Hyi saakeli! En voi tajuta tuota. Se on aivan järkkyä ku nainen on maalannut itsensä ku Pelle Hermanni ja näyttää vielä ankalta. Mä.pidön naisista ilman meikkiä.

- mies

Vierailija
9/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yksinhän jää ne jotka ei näytä miltään. 

-parisuhteessa

Kyllä, eräskin tuttava ei saa miestä kun on niin ruma 

Vierailija
10/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ja miehillä on erilainen naismaku, ei siinä sen kummempaa.

Minä taas olen naisten mielestä kaunis, jopa siinä määrin että elätin itseni mallintöillä 10 vuotta. Mutta miesten mielestä kolhon näköinen amatsoni. Tämä siis exäni sanoin.

Vierailija
11/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saakeli! En voi tajuta tuota. Se on aivan järkkyä ku nainen on maalannut itsensä ku Pelle Hermanni ja näyttää vielä ankalta. Mä.pidön naisista ilman meikkiä.

- mies

Kuvittele miltä tuollainen näyttää 10-20 vuoden päästä. Varmaan peilikin menee rikki omaa kuvaa katsoessa. :)

Vierailija
12/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kun oma mies tykkää.

Vierailija
13/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä muiden naisten mielipidettä. :D

Vierailija
14/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ja miehillä on erilainen naismaku, ei siinä sen kummempaa.

Minä taas olen naisten mielestä kaunis, jopa siinä määrin että elätin itseni mallintöillä 10 vuotta. Mutta miesten mielestä kolhon näköinen amatsoni. Tämä siis exäni sanoin.

Tämä se varmaan on, naisia viehättää tietynlainen kolhous myös naisten kasvoissa. Itse olen pehmeäpiirteinen nukkenaama.

Ap

Vierailija
15/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko suttuinen tyrkky?

En todellakaan, ihan päinvastainen.

Ap

Vierailija
16/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole naisten mielestä hyvännäköinen"

No voi :(  mutta kuule, kun vielä hieman kasvat henkisesti niin pääset varmasti yli tuostakin asiasta.

Minäkin olen nainen, enkä usko että naiset sen paremmin kuin miehetkään pitävät minua hyvännäköisenä mutta se ei koskaan ole minulle minkäänlaisia traumoja tuottanut.

Olen elänyt tätä elämääni naisena joka ei takuuvarmasti ole kaikkien palvovien katseiden kohde, mutta enpä ole tuota osannut edes kaivata.  Minulla ei ole "nukkemaanaa"  - luojan kiitos -  niinkuin sinä sanoit itselläsi olevan. Olen kaikkea muuta kuin tavallisen näköinen, omaan liian persoonalliset piirteet siihen, mutta itseäni olen oppinut lapsesta asti rakastamaan juuri minuna.

Mitään en ulkonäköni takia menettänyt.  Elämäni on hyvää ja rakastan elää.  Itselläni on niin paljon muuta sisältöä elämässäni etten jouda mietitimään olenko hyvän näköinen jonkun randomin ihmisen mielestä. Miksi minun pitäisi? 

Minulla on hyvin erilaiset elämänarvot kuin sinulla tuntuu olevan.  En tiedä miten onnelllisena pinnallinen ihminen pystyy elämänsä läpi kulkemaan, koko ajan päällimmäisenä huolena näytänkö nyt varmasti hyvältä muitten silmissä. Itselleni se kuulostaa kauhealta.

Minulla on omat rakkaat ihmiseni ympärilläni jotka rakastavat minua juuri minuna ja se on suurin onni omassa elämässäni. Aito kiintymyts ja rakkaus minuun ihmisenä ja minun heihin. Se luo hyvän ja vahvan pohjan ja yhteenkuuluvaisuuden tunteen ilman että pitäisi ostaa  hyväksyntää ulkoisilla seikoilla. 

Toivon että vielä sinäkin oivallat sen aidon ja oikean hyvän olon hyväksynnän onnen elämässäsi. Aidon rakkauden sinuun juuri  aitona sinuna.

Vierailija
17/17 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nukkenaamainen" ei siis voi saada aitoa  rakkautta omana itsenään. On siis oltava joko suorastaan ruma tai hyvin persoonallisen näköinen, muunlaiset eivät saa aitoa rakkautta, vain pinnallista ulkonäköön perustuvaa jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi