Sanoin miehelle, että rakastan häntä. Vastaus:
"Keksit ton just." Mulle tuli vähän paha mieli. Itketti. Ja kerroin miehelle sen. Mies totesi, että pitää minusta kyllä, mutta ei ole varma, rakastaako.
Ollaan yli vuoden ajan tapailtu, nyt 2kk vielä enemmän, vietetään monta yötä viikossa yhdessä. On sovittu, niin muita ei saa olla, eli ollaan ihan selkeästi yhdessä.
Tuntuu vähän oudolta. Miksi mies haluaa olla mun kanssa, jos ei ole varma tunteistaan? Juteltiin tuon episodin jälkeen toki lisää ja hän sanoi, ettei ole mun kanssa paremman puutteessa vaan siksi, että todella sitä haluaa. Meillä on hauskaa yhdessä, seksi on taivaallista. Yhdessäolo on helppoa.
Tiedän kyllä, että mies ei hempeile turhia. Ei ole sellainen. Ei sano mitään, mitä ei tarkoita. Mutta hemmetti, yli vuoden jälkeen vielä epäilee?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluaa. Hän on mies, ja sinä annat. Nyt tulee suoraa puhetta, ja varmaan loukkaannut, mutta toivottavasti mietit kuitenkin asioita. Sinä annat miehelle itsesi, huomiota, seksiä, ja vastapainoksi riittää, että mies sanoo, että tykkää. Arvosta itseäsi niin paljon, että et suostu suhteeseen jonkun kanssa, jolle olet ihan kivaa ajanvietettä, helppo pano, muttanet mitään kovin ihmeellistä. Välittää ihmiset kavereistaan, koiristaan, jopa kaverin koirista, mutta jos ei kerran rakasta, niin ei teillä mitään oikeaa tulevaisuutta ole.
Voit tietysti jatkaa itsesi likoon pistämistä ja sitten kun mies löytää mielenkiintoisemman, sen jota rakastaa, sinä jäät katkerana ihmettelemään mikä meni vikaan.
Vikaan menee se, että sinä et arvosta itseäsi niin paljon, että vaadit oikeaa rakkautta, vaan pelkkä pään silitys riittää.
Höpö höpö.
Niin paljon pas.aa ettei viitsi erikseen mitään nostaa esiin....joutuu pyörittelemään päätään tämmöisen aivopierun edessä...
No en ollut.
Ap