Sanoin miehelle, että rakastan häntä. Vastaus:
"Keksit ton just." Mulle tuli vähän paha mieli. Itketti. Ja kerroin miehelle sen. Mies totesi, että pitää minusta kyllä, mutta ei ole varma, rakastaako.
Ollaan yli vuoden ajan tapailtu, nyt 2kk vielä enemmän, vietetään monta yötä viikossa yhdessä. On sovittu, niin muita ei saa olla, eli ollaan ihan selkeästi yhdessä.
Tuntuu vähän oudolta. Miksi mies haluaa olla mun kanssa, jos ei ole varma tunteistaan? Juteltiin tuon episodin jälkeen toki lisää ja hän sanoi, ettei ole mun kanssa paremman puutteessa vaan siksi, että todella sitä haluaa. Meillä on hauskaa yhdessä, seksi on taivaallista. Yhdessäolo on helppoa.
Tiedän kyllä, että mies ei hempeile turhia. Ei ole sellainen. Ei sano mitään, mitä ei tarkoita. Mutta hemmetti, yli vuoden jälkeen vielä epäilee?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 12:53"]Joskus kun mulla on aikainen herätys kysyn, että menenkö kotiin nukkumaan (siis kun on jo rakasteltu ja aamulla ei ehditä)[/quote] Hmm, sinä siis kysyt, saatko jäädä yöksi, vaikka pillua ei olekaan luvassa? Ja olet mielissäsi, kun saat jäädä?
[/quote]
Just niin :) Osaatko lukea? Kysyn, että lähdenkö kotiin nukkumaan, sillä aamulla miehen yksiössä puuhastellessani lähtöä herätän toki myös aamu-unisen miehen. Mies ei ole ikinä päästänyt lähtemään, sanoo, että haluaa nukkua mun kanssa. Ymmärrätkö nyt, vai väännänkö rautalangasta?
Ap
Minkä ikäinen tuo mies on? Onko eronnut koska, jos on? Ettet ole laastari?
Hmm... Kaikki ei ihan yhtä nopeasti tietty rakastu, mutta jos te yli vuoden olette jo olleet yhdessä ja mies ei vieläkään rakasta sinua yhtään, niin aika vaikea kuvitella sen rakkauden liekin enää syttyvänkään.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:07"]Minkä ikäinen tuo mies on? Onko eronnut koska, jos on? Ettet ole laastari?
[/quote]
Mies on 34-vuotias. Ei ole mikään laastarisuhde hänelle, edellisestä suhteesta oli muutama vuosi jo aikaa.
Ap
Eipä vissiin paremman puutteessa tapaile. Se, että sinun mielestäsi te olette yhdessä ei tarkoita, että olette yhdessä. Ette ilmeisesti ole edes parisuhteessa miehen käsityksen mukaan. Nykyisin tapailu ja seksi ei tarkoita sitoutumista tai "leimoja", sitä voidaan kutsua seksisuhteeksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:09"]Hmm... Kaikki ei ihan yhtä nopeasti tietty rakastu, mutta jos te yli vuoden olette jo olleet yhdessä ja mies ei vieläkään rakasta sinua yhtään, niin aika vaikea kuvitella sen rakkauden liekin enää syttyvänkään.
[/quote]
Niin, tiedä sitten. Mies ihan ehdottomasti välittää minusta, sen kyllä tiedän ja huomaan. Sanoo kyllä usein, että tykkää minusta. Haluaa nähdä. Haluaa mua.
Ap
Tai sitten miehellä on hirveen huono itsetunto, eikä usko, että voisit häntä rakastaa?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:12"]Eipä vissiin paremman puutteessa tapaile. Se, että sinun mielestäsi te olette yhdessä ei tarkoita, että olette yhdessä. Ette ilmeisesti ole edes parisuhteessa miehen käsityksen mukaan. Nykyisin tapailu ja seksi ei tarkoita sitoutumista tai "leimoja", sitä voidaan kutsua seksisuhteeksi.
[/quote]
Ollaan kyllä ihan oikeasti yhdessä :) Siis ihan "julkisesti" pari. Vietetään mahdollisimman paljon aikaa yhdessä, seksiä meillä on toki usein, koska molemmat sitä halutaan ja se on todella hyvää, mutta tehdään paljon muutakin.
Ap
Tottakai haluaa. Hän on mies, ja sinä annat. Nyt tulee suoraa puhetta, ja varmaan loukkaannut, mutta toivottavasti mietit kuitenkin asioita. Sinä annat miehelle itsesi, huomiota, seksiä, ja vastapainoksi riittää, että mies sanoo, että tykkää. Arvosta itseäsi niin paljon, että et suostu suhteeseen jonkun kanssa, jolle olet ihan kivaa ajanvietettä, helppo pano, muttanet mitään kovin ihmeellistä. Välittää ihmiset kavereistaan, koiristaan, jopa kaverin koirista, mutta jos ei kerran rakasta, niin ei teillä mitään oikeaa tulevaisuutta ole.
Voit tietysti jatkaa itsesi likoon pistämistä ja sitten kun mies löytää mielenkiintoisemman, sen jota rakastaa, sinä jäät katkerana ihmettelemään mikä meni vikaan.
Vikaan menee se, että sinä et arvosta itseäsi niin paljon, että vaadit oikeaa rakkautta, vaan pelkkä pään silitys riittää.
Never ever ei saa kertoa miehelle noita maagisia sanoja ensimmäisenä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:21"]Never ever ei saa kertoa miehelle noita maagisia sanoja ensimmäisenä.
[/quote]
Niinpä! Eikä myöskään kosia!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:21"]Never ever ei saa kertoa miehelle noita maagisia sanoja ensimmäisenä.
[/quote]Teinix -lehden parisuhdepalstalta opittua.
Parisuhde ei ole mikään peli.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:18"]Tottakai haluaa. Hän on mies, ja sinä annat. Nyt tulee suoraa puhetta, ja varmaan loukkaannut, mutta toivottavasti mietit kuitenkin asioita. Sinä annat miehelle itsesi, huomiota, seksiä, ja vastapainoksi riittää, että mies sanoo, että tykkää. Arvosta itseäsi niin paljon, että et suostu suhteeseen jonkun kanssa, jolle olet ihan kivaa ajanvietettä, helppo pano, muttanet mitään kovin ihmeellistä. Välittää ihmiset kavereistaan, koiristaan, jopa kaverin koirista, mutta jos ei kerran rakasta, niin ei teillä mitään oikeaa tulevaisuutta ole.
Voit tietysti jatkaa itsesi likoon pistämistä ja sitten kun mies löytää mielenkiintoisemman, sen jota rakastaa, sinä jäät katkerana ihmettelemään mikä meni vikaan.
Vikaan menee se, että sinä et arvosta itseäsi niin paljon, että vaadit oikeaa rakkautta, vaan pelkkä pään silitys riittää.
[/quote]
Joo, mä mietin toki juuri näitä. Että onko niin kuin kirjoitit. Pelkään, että onko.
Mutta mies ei vain halua multa seksiä. Hän huomioi mua kyllä. Tekee mulle ruokaa, ostaa lahjoja (siis merkkipäivät muistaa, tuo tuliaisia jne), on huomaavainen, haluaa tavata usein, on minusta huolissaan, kun olen sairaana, tekee palveluksia, kehuu jne. Kaikki teot puhuu sen puolesta, että todella välittää enemmän kuin kaverin koirasta. Ne sanat vain puuttuu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:21"]
Never ever ei saa kertoa miehelle noita maagisia sanoja ensimmäisenä.
[/quote]
Kyllä mies haluaa ne kuulla ja aivan sama milloin, jos on tosissaan ja tuntee samoin.
Mies lienee kriittinen ja analyyttinen. Ei ehkä ole täysin varma miltä se rakkaus sitten tuntuu. Varmaan kyllä rakastaa sua, mutta silleen hiljaisesti, ei suuressa huumassa tyyliin Super-Hessu ;)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:29"]Mies lienee kriittinen ja analyyttinen. Ei ehkä ole täysin varma miltä se rakkaus sitten tuntuu. Varmaan kyllä rakastaa sua, mutta silleen hiljaisesti, ei suuressa huumassa tyyliin Super-Hessu ;)
[/quote]
Tää on se, mitä toivon. Mietin vaan, että olenko tosi hyväuskoinen, jos näin ajattelen. Mies on enemmän sellainen tekojen kautta tunteensa kertova. Ei ikinä sanoisi mitään pelkästä kohteliaisuudesta. Jos sanoo mua kauniiksi, tiedän, että mun todella täytyy näyttää hyvältä. Ei suhtaudu kevyesti edes "kummat korvikset laittaisin"-kysymykseen :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 12:53"]Joskus kun mulla on aikainen herätys kysyn, että menenkö kotiin nukkumaan (siis kun on jo rakasteltu ja aamulla ei ehditä)[/quote] Hmm, sinä siis kysyt, saatko jäädä yöksi, vaikka pillua ei olekaan luvassa? Ja olet mielissäsi, kun saat jäädä?