Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita (30v molemmin puolin), jotka aloittamassa yrittämistä pian?

05.04.2014 |

Hei!

Olisi hienoa löytää samassa tilanteessa olevia, joten kokeillaanpas :)

Meillä on haaveiltu lapsesta (lapsista) tosi pitkään, mutta elämäntilanteet eivät ole olleet asialle otollisia, ja ennen kaikkea on tainnut puuttua rohkeutta. Syön edelleen pillereitä, mutta meillä on mietinnässä, olisiko tämä laatta se viimeinen.

Olisi ihanaa löytää muita omasta perheestä haaveilevia. Itselläni on mielessä tosi monenlaista pohdintaa: pitkä parisuhde, taiteen tekemisen yhdistäminen perheeseen, pumpuliset vauvahaaveet...Ja täällä voisi ehkä siitä yrittämisestäkin kirjoitella, hui! Katsotaan, löytyykö juttuseuraa :)

Tyttö ja varis

Kommentit (876)

181/876 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan, jäi vielä kesken tuo follikkelista vastaaminen...Voithan halutessasi soittaa ja kysyä noita asioita, lääkäri on ne varmaan kirjannut kiutenkin ylös. Minulla on ollut esim. useita n. 10x10mm follikkeleita, jotka eivät sitten ole juuri muuttaneet kokoa (esim. tuo tämän kierron alku, jota ultrattiin marraskuussa) Tai sitten kasvu on ultrien välillä edennyt n. alueella 10-15mm. Tuo clomikierroissa. Ymmärtääkseni ovulaatioon follikkelien pitäisi olla n. 18-20mm kokoisia.

182/876 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANETTEO minä soitin kiireettömään ajanvaraukseen kunnalliseen terveyskeskukseen ja selitin oman tilanteeni, antoivat sieltä ajan lääkärille, jonka kanssa juteltiin ja käytiin läpi että perusasiat kunnossa, teki papa:n ja sisätutkimuksen ja antoi lähetteet labraan jossa tehtiin sitten läjä verikokeita, kaksi eri pissatestiä jne. hetki sitten sama lääkäri soitti minulle tuloksista..veri, hormoni jne arvot erinomaiset, ainoastaan näyttäs olevan lievä vti, (mulla tahtoo olla vti aika usein), joten nyt antibiootit ja kahen viikon päästä pitäs käydä antaa kontrollinäyte. Ei löydy äkkisältään mitään syytä mikä olisi vialla ja antoi nyt sitten lähetteen gynelle jatkotutkimuksiin lapsettomuus asiassa (kunnalliselle), joka sitten ultraa ja päättää taas eteenpäin lähettämisestä lapsettomuus hoitoihin jne.  Mutta varoitteli että jonoa on n.1-2kk pelkästään sille gynelle. Mutta asia menossa eteenpäin. Mä en jaksa mitään hengenhätää pitää ja kun ei hirveästi ylimääräistä ole laittaa yksityiselle puolelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/876 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou kaikille ja terveisiä täältä takavasemmalta! Lueskelen säännöllisesti kuulumisianne, mutta oma tilanne on niin hiljainen että kirjoitettavaa on kovin vähän. Kiva että Tyttö ja Varis on kaipaillut kuulumisiani - lämpöisiä ajatuksia sinulle täältä muutaman tuhannen kilometrin päästä!

Täällä onkin ollut vilkasta viime aikoina, ja tunnelmia laidasta laitaan. Plussakin saatu, onnea Greta, jos vielä luet tätä ketjua, ja toivotaan että suotuisat tuulesi puhaltavat meidän muidenkin suuntaan. Samoin ihanaa kuulla odotuskuulumisia, Eitne, Aliisa, Maggiemee, Murrmelitar. 

Megan, kiva että olet palannut! 

Moonin kuulumisia kaipailisin minäkin, oletko linjoilla?

Sain joululahjaksi ihania uutisia lähipiiristä: veljeni perheeseen syntyy jo kolmas lapsi, la on kesäkuun alussa. Lupauduin välittömästi käyttämään koko kesälomani vauvanhoitoon ja tunnustin salaa veljen vaimolle, että yritämme tehdä heidän pikkuiselleen serkun niin pian kuin mahdollista. Vauvakuume roihahti ihan uudelle tasolle,  kun sai kysellä kaikenlaista hölmöä raskaustuntemuksista.

Meillä viime kierron yrittäminen meni taas yrittelyksi, kun joulunpyhille sattunut ovulaatio oli käytännössä mahdoton hyödyntää - olimme mieheni kanssa eri kaupungeissa/maissa ison osan joululomasta. Nyt meneillään kp 10 ja ovulaatio toiveissa ensi viikolla. Ensi perjantaina gynekäynti, jonka aikana ehkäpä selviää, miten munasarjani toimivat.

Kärsin tällä hetkellä samasta syndroomasta, mistä Moon aiemmin kirjoitti: yritän suunnitella tulevaisuutta tiedostaen, että saatan olla raskaana kuukauden päästä tai en vielä vuodenkaan päästä. Jatkanko työsopimusta vai haenko uutta työpaikkaa? Mahtuuko jo kaapissa odottava hääpuku ylleni vielä elokuussa, jos satunkin tulemaan raskaaksi? Uskallammeko harkita toiseen kaupunkiin muuttamista? Erityisen hankalaksi oman tilanteeni tekee se, että työsopimukseni tehdään aina määräaikaisena - pian pitäisi päättää, jatkanko syksyllä samassa paikassa ja kuinka kauan. En ole erityisen tyytyväinen työhöni, mutta viime keväänä päätin, että pysyn samassa paikassa kunnes jään äitiyslomalle  - mitä toiveajattelua!

Uutenavuotena rakettien räiskyessä lähetin toiveen jonnekin tähtien suuntaan: olkoon vuosi 2015 Vauvan Vuosi. Tämän sanoessani mieheni nauroi, mutta lempeästi. Josko tänä vuonna?

Terveisin, vauvahuuru-Schmetterling, kp10/28-35, yk4.

(Mietin tässä, että mikä yk meillä nyt onkaan menossa. Ehkäisyn (kierukan) jätimme pois jo 1/2013, vauvakuume iski täysillä 5/2014, kesän aikana mies lopullisesti myöntyi aloittamaan yrittämisen, syksyllä pidettiin taukoa hääsuunnitelmien takia... olisiko yhteensä 3 yk tätä ennen, ja nyt meneillään yk4? Välillä nolottaa kirjoittaa tänne, kun olen tällainen jahkaaja...) 

184/876 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka tytöt pitkästä aikaa!

Meillä on vihdoin muuttorumba ohi. 2vk pakattiin ja kannettiin tavaroita. Huh. Joulu meni joten kuten. Anoppilassa on aina ankeaa pyhinä, kun he eivät tykkää viettää mitään. Tuli taas riideltyäkin anopin kanssa. Mut joo, onneksi ei tarvi siel rampata alvariinsa.

Mulle iski taas vauvakuume. En tiedä mistä, mut on haikea olo ettei voida tähän maailmaan lasta saattaa. On onneksi hyviäkin puolia, kun voi täysillä itseensä panostaa.

Megan vaikuttaa onneksi jo positiiviselta. Toivottavasti et kuitenkaan liikaa miestäsibpiiskaa .

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

185/876 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää puhelimella kirjoittaminen on mahdotonta. Argh! Niin toivottavasti et piiskaa miestäsi liikaa lapsettomuudesta. Varmasti hänelle se on vielä tuplasti rankempaa, kun ei voi saattaa sua raskaaksi.

Ihmettelen sitä, että miksi miehellesi ei tehdä kivesbiopsia? Tuskin se spermatulos siitä paranee niin paljon, että ette tarvitse koeputkihedelmöitystä.

Janetteo onko sulla mones yk? Ei kannata vielä vaipua epätoivoon vaikka et ole vielä raskaana. Varmasti raskaudutvvielä <3

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

186/876 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki,

Vihdoin sain syvennyttyä uusiin kuulumisiin, en oikein osaa nyt kommentoida mitään mutta mielenkiinnolla luin :)

Täällä ei vieläkään mitään uutta, toiveet lyhyestä kierrosta voi unohtaa ainakin. Jos olisi se normaali 28pv tai kuten viimeksi, 26pv, olisi oviksen jo pitänyt tulla. Eilen illalla ei CB digi näyttänyt vielä mitään muuta kun tyhjää rinkulaa. Hitsi.

Olisi mukava kuulla tämän viikon kuulumisia muiltakin :)

187/876 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tytöt!

Schmetterling, tiedän niin miltä tuo soutaminen ja huopaaminen ja kuumeilu tuntuu. Tein itse sitä niin monta vuotta, ettei tosikaan. Ihana tuo uudenvuoden toiveesi.

Asistentelle onnea uuteen kotiin. <3

Maija, oletko testannut ovulaatiota tähän asti säännöllisesti? 

Täällä uusi kierto lähti käyntiin, kuukautiset alkoivat ja lämmöt laskivat terolut-kuurin loppumetreillä. Nyt kp 3. Olen aika surullinen ja väsynyt. Työasioissa tsemppaamiseen ja reippaana pysymiseen kuluu huikeasti energiaa tällä hetkellä. Tuntuu yhä raskaammalta suunnitella esim. ensi  kesän ja syksyn töitä tässä tilanteessa.

Juttelin sairaanhoitajan kanssa varatessani follikkeliultra-aikaa. Tuntuu masentavalta, että kaikkien ammattilaisten puhe värityy sillä, että useimmilla hoidot kestävät aika pitkään. Realististahan se on... Mutta en jaksa ajatella kuin tämänhetkistä hoitokertaa nyt, en vielä seuraavia.

Haamun tiukassa otteessa,

Tyttö ja varis

188/876 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tyttöset!

Täällä meneillään kp2. Kierron pituudeksi tuli 31 päivää, joka on ihan kiva, kun viimeiset 3 kiertoa olivat viikon lyhyempiä. En nyt sitten tiedä ovuloinko tässä kierrossa, mutta mikäli se yks ilta kun vatsaa jomotti ja ovislimat tuli, oli tosiaan ovulaatio, niin tämä kuvittelemani luteaalivaihe oli ainakin täysin samanpituinen, kun kaikissa muissakin kierroissa. Yritän tässä siis vielä elätellä toiveita siitä, että ovis oli vain myöhässä..

Edelliset menkat oli tosi oudot, niukat ja kivuttomat, mutta nyt eilen oli kyllä sellaiset ihan normaalit kk-kivut ja muutenkin vuoto on nyt selvästi runsaampaa. Eikös se oo kuitenkin hyvä juttu? Luulis, että sillon sitä kohdun limakalvoakin kuitenkin olisi ollut.. tiedä sitten.

Asistente: Ihanaa, että olette päässyt muuttamaan! :) Sanoivat mulle Naistenklinikalla, että on kuulemma ihan normaali käytäntö toi miehen kontrollinäyte, jos ensimmäisessä näytteessä on jotain häikkää. Yhdestä näytteestä ei lähdetä vielä vetämään johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen saati suunnittelemaan hoitoa. En sitten tiedä, vaikuttaako se lainkaan, että miehellä noita aikaansaatuja raskauksia on takana kuitenkin. Että katsovatko nyt sitä, onko tämä "tila" nyt joku ohimenevä juttu vaiko kenties pysyvä. Mies kyllä joutuu syömään yhtä lääkettä silloin tällöin, joka luokitellaan reumalääkkeeksi ja ymmärtääkseni myös tällä voi olla vaikutusta. Samoin kun sillä, että mieheni on lihonut nyt yhdessäolomme aikana jonkin verran. 

Olen käsittänyt, että tuota kivesbiobsiaa ei joka tapauksessa lähdetä tekemään, mikäli spermassa niitä siittiöitä kuitenkin on, vaikka niitä olisikin selvästi normaalia vähemmän. Ne kai sitten jotenkin "pestään" siitä näytteestä mahdollisessa koeputkihedelmöityksessä. Ja siis itse olen todellakin jo heittänyt kirveen kaivoon, mitä tulee luomuraskauteen. En usko siihen tippaakaan. Eli siis johonkin lapsettomuushoitoon tässä joudutaan ja mikäli hedelmöitys tapahtuu, se tulee tapahtumaan hyvin todennäköisesti kehon ulkopuolella. Tätä mieltä lääkärikin oli tässä vaiheessa.

T&V: Samassa kierron alkuvaiheessa täälläkin eletään. Lähetän täältä sylikaupalla tsemppiä ja voimia sulle! Jotenkin itse olen ollut yllättävän sinut tämän kierron kanssa nyt. Olen vain helpottunut, että ei tullut megalyhyttä kiertoa - eikä toisaalta kuukautiset jääneet tulematta, kun lääkäri ei sitä ovulaatiota pystynyt minulle ennustamaan kahdesta folliultrasta huolimatta. Olet usein ajatuksissani ja mietin teidänkin tilannetta omamme rinnalla. Teillä on kuitenkin todella hyvä, että olette jo saaneet apuja esim. hormoneista, miehessä kaikki ok ja tutkimuksenne ovat edenneet mielestäni hyvin nopeasti. Kyllä toivoa on! Itse kun ollaan pelkällä julkisella puolella hoidossa, niin tuntuu, että junnaamme vaan paikallaan. Tilanne on kuitenkin vain hyväksyttävä, kun ei ole nyt ylimääräistä laittaa yksityiseen ja rahaa pitää varmasti alkaa säästämään jo niitä mahdollisia hedelmöityshoitoja varten.

189/876 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei naiset ihanaiset!

Megan, ihana, että olet täällä taas! Mullakin oli mieli maassa sun surullisten uutisten tähden eli loistavaa huomata, että olet selvästi positiivisempi! :) Ja sun ovulaatiosta.. mä kyllä väittäsisin, että se oli sitä itseään, koska luteaalihan on aina vakio ja kierron pituuserot tulee ennen ovulaatiota. Sun lääkäri taisi olla liian jyrkkä, kuten T&V:kin sanoi, uskotaan ainakin näin!

T&V. Milloin sulla on se follikkeliultra? Mua jännittää sun puolesta ja on sellainen fiilis, että se tuo mukanaan jotain selvästi positiivista. Iloiset uutiset enemmän kuin tervetulleita ja haamu saisi jo hellittää otettaan.

Maijalle tsemppiä ovisjahtiin! Jos kierto alkaa todella venyä, niin älä epäröi hakea apua, jookos?

Janetteo. Sun lääkärillä on ollut kyllä henkilökohtainen huono päivä, mikä johti ammattitaidottomuuteen. Eihän potilaita nuin saa kohdella, varsinkin, kun pitäis herran jestas tietää kuinka arasta asiasta on kyse. Ja ettei tk:sta voi varata lääkäriaikaa... Jeah right! Hirmu moni joutunut oikeasti vaatimalla vaatimaan laadukasta hoitoa ja mä ainakin olen siinä p***a. Välillä tuntuu, että arvauskeskusksessa potilaat on liukuhihnakamaa. Mrrr..

Mitäs tänne? Kiitos ensinnäkin kysymästä T&V. Niinhän ne kuukautiset tuli ja menikin jo, kuinkas muutenkaan. Niiden jälkeen vaivuin luonnolliseen hiljaisuuteen, vaikka palstaa luinkin. Toissa päivänä myös tuli isku vasten kasvoja ja itku, koska kuulin, että mun vanhalla työpaikalla on neljä raskaana, jonka lisäksi yksi vauva syntyi kk sitten ja yksi tulossa helmikuussa, myös mun serkku, joka ei ikinä ole lapsia halunnut, päinvastoin, on raskaana.. Onneksi en ole siinä duunipaikassa enää, mä en olisi kestänyt niitä uutisia ja kasvavia mahoja/vauvajuttuja. Tämä yk12 on mulle muutenkin ollut jonkinlainen breakpoint, koska ensimmäistä kertaa en osaa enää iloita puolituttujen vauvauutisista ja myös epätoivon fiilikset ovat vahvemmat, kun ennen olen alkaviinkin menkkoihin suhtautunut luottavaisesti. Ajatus omasta plussasta ja kääröstä tuntuu vaan entistä kaukaisemmalta, mikä toisaalta vähentää stressiä. Mutta ensimmäisen kerran voin sanoa, että on tämä rankkaa. Toissa iltana ensimmäistä kertaa oikeasti itkin sitä vauvauutisista tullutta pahaa oloa miehelle. Ihana kannustava ja se ehdotti, että toukokuussa lähdetään tutkimuksiin, jos ei luonnollisesti onnistu, mutta kun kuuli, että jonot voi olla jopa 2kk sovittiin, että maaliskuussa. Silloinhan olis vuosi täynnä eli kolme mahdollisuutta ennen sitä tulla raskaaksi. Mutta nyt on taas kierrossa edetty ovulaatioon. En edes koko ovista tikutellut, mutta ilmoitti eilen itsestään hyvin vahvasti alavatsakipuilulla. Talletuksia lauantaina, maanantaina ja eilen, varmaan myös tänäänkin. Piinapäivät siis alkaneet tai noh, piina ja piina. Katsellaan nyt, toive herää ehkä dpo10 kohdalla. 

190/876 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas :)

Lefemme, mikäs kiertopäivä sulla on nyt menossa? Onneksi ovis antoi merkkejä itsestään :) Varmasti tuntuu ikävältä muiden vauvauutiset! Toivottavasti pian pääset testailemaan onko talletuksista ollut hyötyä!

Näistä minun ovulaatioasioistani voin kertoa että elin otsassa alkaa pikkuhiljaa kasvaa, kp 17 nyt ja ei mitään merkkiä tikuissa ovulaatiosta. Olen testannut kp 9 asti CB digillä ja lisäksi ajoittain apteekin omalla testillä, eikä mitään hymynaamoja nähtävissä. Eilen apteekin testi näytti jo hieman yli puolet kontrolliviivan vahvuudesta, mutta tänään taas haaleampaa. Ehdin jo tosissaan innostua kun huomasin että aavistuksen on eilisillasta saakka ollut ovisliman oloista (vähäistä) munankeltuaista (pahoittelut ällöistä yksityiskohdista), ja olin varma että tänään tulisi edes vilkkuvaa hymynaamaa CB:lla. Mutta ei. Ei tunnu alavatsassa mitään, eikä missään muuallakaan. Tikuttelu siis jatkuu. Aamulämpöjen mittaus keskeytyi kun tulin pieneen flunssaan, ajattelin että ei voi luottaa noihin lämpöihin. Vainoharhaisena jo mietin että nuo testit ei juuri minun kohdalla toimi, ja että ovulaatiokin on varmaan jo ollut tietämättäni. Ärsyttää! Kiitos että sain avautua :D Ainiin, mulla on odottamassa keltarauhasresepti tarvittaessa, en nyt vielä kuitenkaan luovuta. Olisi varmaan hyvä olla pessimisti, optimismi on rasittavaa kun joka päivä iltapäivätestin jälkeen pettyy!

191/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tytöt! Tänään on PIINAPÄIVÄ kp28 todella pitkästä aikaa. Viimeisen puolivuotta kun on tuntunut että kierto on ollut lyhyempi 26-27. Ja pitkän aikaahan mulla on tuhruttelu jo alkanut muutama päivä menkkoja ennen. Nyt ei vuodoista tai tuhruista tietoakaan ja pitkästä aikaa toiveet alkavat jostain mieleni syövereistä pintaan. Yritän hillitä niitä kaikin keinoin, mutta hetki hetkeltä oloni on suorastaan piinattu. Tiedän että menkkani voivat alkaa mikä tahansa minuutti ja todennäköisesti alkavat niagara falls efektillä, mutta silti ne toiveet tahtovat itsepintaisesti taas kohottaa päätään. Mä en tahdo että mun menkat alkaa..olen odottanut vuotoa jo muutaman päivän ja olin varma että ne alkavat nyt aamuyöstä viimeistään...mutta ei ja olen juossut koko aamun vessassa tarkistamassa, olisiko valkkarin seassa verta, tai alkoiko vuoto.... Tää tuntuu kidutukselta! Mä toivon ettei mun menkat ala, mä toivon että vihdoin olis mun vuoro. Mä en halua että vuoto alkaa, en halua odottaa ja toivoa turhaa yhtään enempää.

192/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melita! Voi jännää! Ootko miettinyt milloin uskallat testailla? :D

Ja Maija, mulla on nyt kp15 eli ovis oli kp13. Hyvin oppinut tuntemaan kroppansa toiminnan, koska aina ovis kp13-14. Testejä en siis ole muutamaan kiertoon enää jaksanut tehdä, mutta kun tein mun lh-huippu oli tosi lyhyt. Eli sen takia testasin kaksi kertaa päivässä aamupäivällä ja iltalla, muuten olisi homma vilahtanut ohi ja ei meinannut tuokaan riittää. Rahan ja suuren testimäärän takia tein vain pc:n liuskoja (halpoja, mutta toimivia), mutta tulkinnan helpottamiseksi olis voiinut olla hyvä testata rajatapaukset digillä. Sais varmistuksen eikä tarvis stressata, että onko vai ei. Tsemppiä ovisjahtiin! :D

193/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEFEMME, huomenna aamulla jos ei vuoto ala tänään tai ens yönä :) päälle 28 mun kierto ei ole ollut muuta kuin silloin kun jätin e-pillerit pois, sen jäleen oli lähes puoli vuotta kierto tasan 28 päivää ja kesästä asti on mun kierto nyt ollut sen 26-27 päivää. En tässä kierrossa itse asiassa katsonut mikä päivä ovis oli....jotenkin oon ollut niin turhautunut etten ole laskenut enää päiviä. Alkuviikosta tarkistin milloin mulla oli kp1 ja sen jälkeen odottelin tuhrujen alkavaksi tiistaina ja nyt oon menkkoja kuulostellut keskiviikosta lähtien. Voihan se olla että ovis oli vasta kp14 tai sen jälkeen, nyt mua harmittaa etten laittanut ylös mikä päivä oli. Apua, mua jännittää pitkästä aikaa ihan hirveesti :D fiilis on sama kun ekoilla yrityskierroilla, nyt pitäs vaan laittaa jäitä hattuun niin pettymys ei ole niin kova....

194/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan, ainakin mun kokemusten ja gynen lausuntojen mukaan niukat menkat ovat tarkoittaneet aina ohutta limakalvoa ja normaali vuoto paksumpaa. Se, että kuukautiset tulivat, ja vielä mahdollisen myöhemmän ovulaation ajankohtaan sopivasti, kuulostaa tosi hyvältä! Nyt toivotaan sulle hyvää ja sopivan mittaista tätä kiertoa!! Tuleeko sulle muuten enää follikkelien kasvun seuraamisesta kontrolleja? Saiko mies määräyksen syödä foolihappoa/muita apukeinoja seuraavaa siittiönäytettä varten? Onko aika jo päätetty? Kyselyikäinen täällä...:D Ja  lämmin kiitos tsempeistä, näin me kannatellaan toisiamme <3

Lefemme, ymmättän niin hyvin, että jossain vaiheessa tulee murtuminen. Pitkä yritys vaatii aivan uskomattoman paljon epävarmuuuden sietämistä, pettymysten, surun ja alati aaltoilevien toiveiden kanssa kamppailua! Pahinta on se, kun ei voi todellakaan tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. (Toisaalta se on myös suoja, ettei tulevaisuuteen näe, tuntuu välillä, kun katsoo taaksepäin) Täällä on monta meitä, jotka katselevat samaa lapsettomuuden pelkoa sen tummiin, mitään kertomattomiin silmiin joka päivä. Et ole yksin. Halaus täältä <3 taikoja tälle alkaneelle loppukierrollesi!

Melita, nyt sulle täältä taisteluhuuto: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKK!!!! Tämä olkoon teidän kierto! Nyt!!

Olen pari kertaa lukenut tätä ketjua taaksepäin, ja ollut ihan hengästynyt tästä elämäntäyteydestä, iloista ja pettymyksistä, joita näille sivuille mahtuu. Olen kiitollinen että olette olemme jakaneet tätä matkaa täällä. Manaan tästä keväästä toiveikuuden ja onnistumisen  kevään etenkin kaikille pidempään yrittäneille! Vaihdetaan sitten raskauskuulumisia täällä, me samat naiset, ennen kuin arvaammekaan.

Maija, itse ostin nyt ekaa kertaa digiovistestejä, ja ajattelin soveltaa tuota Lefemmenkin pohtimaa testaustaktiikkaa: testaan markettitestillä, ja varmistan mahdollisen vahvan viivan digitestillä. Olen ollut aika pettynyt ovistesteihin, mutta tämä johtunee kepulisti pelanneesta kropastani. Toivotaan sinulle nyt pikaista ovulaatiota ja normaalin  mittaista, säännöllistä kiertoa. Sen on joka nainen ansainnut!!  (Ja hei, parhaassa tapauksessa testit ovatkin missanneet ovulaatiosi!)

Omia kuulumisia, nyt menossa kp 6, (clomifen-päivä 2/5). Lefemme ja muut, follikkeliultra on ensi viikon torstaina. Jos ei mitään ole tapahtunut, se tulee olemaan taas toiveiden murskautuminen. Ja tietämään pitkää odottelua, seuraavan kierron ja uuden lääkityksen annoksen säätämistä vähittäin.

Siis Toivon, tai oikeastaan toivon niin paljon, etten enää edes uskalla toivoa.

195/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tiedä kuinka paljon merkitsee että te kaikki olette täällä. On helpottavaa jakaa omia vahvoja tunteita niin hyviä kuin huonoja. Kiitos tsempeistä! On ihanaa kun on muita mukana jännittämässä kanssani. Tiedän myös jos nyt ei napannutkaan olette täällä myös tukena taas pettymyksen iskiessä. <3

196/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

197/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy :) !!!

35 vuotias äipäksi myös haluava täällä huhuilee ;)

Eka yritys päällä, ja ovusta nyt viikko, ehdin jo testinkin tehdä haamun toivossa, mutta ei ^^'

Mutta onhan tässä aikaa seuraaviin menkkoihin 2 viikkoa, tänään siis tasa viikko ovusta , clearbluella plussasin ovunviime perjantaina :D !!

peittoja heiluteltiin molemmin puolin perjantaita joten kova usko että tärppäisi, ja kaikenlaisia oireitakin jo kehitellyt, vaikka varmaankin johtuvat hirveästä halusta äidiksi,, :/

mutta voihan ne silti ollakin alku raskaus oireita, no toivossa eletään ja ensi perjantaina testaan taas :P

saas nähä nyt....

198/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy !!

Eka yritys päällä, ja ovis viime perjantaina, joten jännittää kiinnittyykö se alkio nyt vai ei, vaikka mistäs sitä tietää ennen kuin sitten plussaa ;)

2 viikkoa vielä seuraaviin menkkoihin mutta ehdin sitten innoissani testata haamun toivosssa, vaikka ihan normi negahan se sitten oli, ensi viikolla uudelleen ;)

itse olen 35 ja mies 33 :D

monikulttuurine  perhe sitten meillä mies Irakin Kurdistanista^^

kaikenlaisia tuntemuksia ollut ja tänään vähän huimasikin hetken,,,raskausoire..;)??!!! 

voi kun nyt tärppäisi,,,,

199/876 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin ovista tesytasin CB:llä, aloitin hyvissä ajoin, ja hymynaama tuli 4 päivää enne kuin laskujen mukaan olisi pitänyt olla :)  hyvä että testasin, että kyllä se sieltä sitten tulee !!'

tämä erittäin tärkeä apuväline minulle koska emme asu mieheni kanssa vielä yhdessä (työn alla) mutta vauva on saatav nyt, tästä olemme molemmat samaa mieltä,m kumpikaan ei nuorene , ja kohta ei ehkä enää onnistukkaan, jos nytkään :/   toivo kuitenkin on suuri !!

200/876 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp29/26-28 lähti käyntiin! Tein aamulla pc:n liuskatestin ja tulos oli negatiivinen. Nyt ei siis auta muuta kuin odotella. Jos menkat ei ala niin teen maanantaina uuden testin. Tää on kiduttavaa, mun pää on täynnä toiveita ja samalla aikaa mua pelottaa että seuraava sekuntti vuoto alkaa ja vie mennessään taas kaikki toiveet jättäen jäljelle vain tyhjän kuoren.