miksi nykyään äidit on niin pulleita?
Olen 25.v ja painan 46kg. Oon 1.v lapsen äiti ja oon oottanut toista lasta 2kk. Oon vähä huolissaan äitien lihavuuksista.
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:19"]Ihan samaa mietin. Ja kerran salilla oli niin lihava mies ,et aloin miettiin et mistä se on päässyt sinne. Ku näytti ,että ovi oli sille liian kapea. Mut nostan kyl hattua ,että oli tullut salille. Siitä se elämän muutos lähtee. Kerrankin joku joka on edes vähän samoilla jälillä
[/quote]
Ap, sun kompit sulle on aika läpinäkyviä. Ne kirjotusvirheet...
Eipä kiehuta vaan naurattaa te. Lääkäritkin osaa käyttää korjaavaa kirjoitusta tarvittaessa. Kerrankin jotku muutkin on sitä mieltä et suomessa on pulleita. Ja ne jotka ivailee sielä. Niin luulen että jos tulis tulva ,ette hukkuis. Taitaa olla omasta takaa uimarengas.;) mut mitäs mieltä miehenne on siitä? Vaikka sisäinen kauneus on tärkein. (: ap
Voi ap, mistä sä nyt tuon lääkärin keksit :D Juttusi raskauesta, onnellisuudetsa ja muusta oli ihan uskottavaa tuohon asti. Sitten juttu meni niin paksuksi, ettei sitä vaan enää uskoa. Taitaa olla yksinäinen hoikka tyttö siellä, joka haluaisi olla äiti ja lääkäri. Lääkäriksi juttusi ovat kuitenkin aivan liian naiiveja.
Mites sulla meni pre kliininen ap?
Kirjoitusvirheitä tulee kaikille, jotka kirjoittavat nopeasti. Yhdyssanavirheet ja juttujen taso eivät liity konekirjoitukseen mitenkään. Anteeksi vain.
Myös sanavalinnat pistää silmään, lääkäreille arkikieleenkin kuuluvat toisenlaiset sanat. Saatat tietysti olla toisenlainen kandi.
Ok. Oikeesti oo aloittamassa lääkäri opinnot. Oon ollut huono aina äidinkielessä. menin naimsiin 6/2012 ja lapsi synty 4/2013 ja toinen syntyy 11/2014. Et ei oo mikään vitsi. Oon vaan ollut kiinnostunut noista suomen terveys ja lihavuus asiosta.
Jumaliste kun ei edes hymiötä osaa tehdä!
Kuulehan pirpana, sinä et pääsisi tuollaisella tekstillä edes pääsykokeista läpi. Siellä kun piti aika tarkasti kirjoittaa asioista.
Lisäksi miten ihmeessä voit varma, että aloitat opinnot? Pääsykokeiden tuloksetkin tulevat vasta kesällä itse kokeet on vasta toukokuussa.
Ihan oikeasti, mene syömään vaikka vähän välipalaa ja rauhoittumaan.
Olen ihan vaan huolissani verenpaineestasi.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:13"]Kohta valmistun lääkäriksi. Tietokoneeni ei oikeen toimi. Syömis ongelmia ei oo. Ihminen ei voi päättää omaa pituuttaa. Vaan siihen vaikuttaa geenit
[/quote]
Sure you do!
[/quote]
Reps:)!! Porvoosta on hyvä huudella:) !
Tuossa aloituksessa oli kolme omituista kohtaa:
- nykyisin?
- äidit?
- pulleita?
Verenpaine on varmaan parempi ,ku sulla pullero. Sulla ei pääse verenpaineet laskeen ,ku namua menee joka välissä suuhun. Hah.kiehuttaako ? Mua ei mulla on kivaa. :) sain koulupaikan jo viime vuona. Jouduin vaan siirtää aloittamista lapsen syntymän takia. :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:48"]Verenpaine on varmaan parempi ,ku sulla pullero. Sulla ei pääse verenpaineet laskeen ,ku namua menee joka välissä suuhun. Hah.kiehuttaako ? Mua ei mulla on kivaa. :) sain koulupaikan jo viime vuona. Jouduin vaan siirtää aloittamista lapsen syntymän takia. :)
[/quote]
Hui, toivottavasti en koskaan joudu tuolle valelääkärille :D
Miksi laitat pilkun vasta välilyönnin jälkeen?
Ap hyvä, missään tapauksessa et ole noilla kirjoitustaidoillasi päässyt lääkäriksi. T. Kolmen lapsen äiti, neonatalogi, naimisissa, muita ihmisiä arvostava, BMI 22.
Älypuhelimet, ainoa lihas mitä mamma käyttää on pyyhkivää etusormea liikkuttavat lihakset.
Hah. Kuules valelääkäri on housuissas. :) en hän ole vielä valmistunut. Meni muuten työpäivä nopeesti ku sai ärsyttää teitä. Taidan nyt kuitenkin lähtä kotiin. Toivoitan teille oikeen hyvää vkl. Itsekin lähden kotiin valmistautumaan kuukauden thaimaan lomaan perheen kanssa. Sen jälkeen jaksaa sit panostaa tuleviin lääkäri opnäintoihin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 14:00"]Hah. Kuules valelääkäri on housuissas. :) en hän ole vielä valmistunut. Meni muuten työpäivä nopeesti ku sai ärsyttää teitä. Taidan nyt kuitenkin lähtä kotiin. Toivoitan teille oikeen hyvää vkl. Itsekin lähden kotiin valmistautumaan kuukauden thaimaan lomaan perheen kanssa. Sen jälkeen jaksaa sit panostaa tuleviin lääkäri opnäintoihin.
[/quote]
Onne a opinnoihin ,sekä myös odotuksesii ,älävälitä ,täälä läskit vaab haukuu meitä laihoja. On sun puolela :)
Kiitos. :) Tuli hyvä mieli ,että olet puolellani. Terveys ja hyvinvointi mulle on kaikki kaikessa. Itseni,miehenja lasten takia. :)
Että ap:sta on ihan tulossa lääkäri ja vieläpä ihan pian. Sinä et ole käynyt edes lukiota, koska et tiedä että syömisongelma kirjoitetaan yhteen. Tämän tietää jokainen kandikin. Ja nyt saat ihan itse ottaa selville mikä on kandi.