Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi nykyään äidit on niin pulleita?

Vierailija
04.04.2014 |

Olen 25.v ja painan 46kg. Oon 1.v lapsen äiti ja oon oottanut toista lasta 2kk. Oon vähä huolissaan äitien lihavuuksista.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm on aika lyhyt nainen.

Vierailija
22/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruoka, tietokoneella istuminen, liikunnan vähyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se herkuttelu, liika sokeri ja rasvaiset ole enimmäkseen lihavuuden syynä. Haetaan hyvää oloa ja palkitaan itseä herkuilla. On stressiä, liian vähän liikuntaa, röhnötetään sohvalla karkkipussin kanssa. Ruoka on niin hyvää ja myös kaikki herkut!

Itsekin tykkään herkutella mutta yleensä kohtuudella joten ylipainoa ei ole. Äitini on aina ollut ties millä dieeteillä ja tuskaillut painonsa kanssa, ehkä se on vaikuttanut mulla niin etten halua samaan jamaan. 

En oikein jaksa provosoitua suuntaan tai toiseen, ihmisillä on syynsä lihavuuteen, niinkuin sullakin laihuuteen. En oikein pidä läskirasismista, ei se niin helppoa ole laihduttaa ja muuttaa ruokailutapojaan jos on vaikka sairas kuten äitini.

Vierailija
24/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä oot ap noin kaameen lyhyt? Nainen on ihan kaameen näkönen alle 165cm!

Hittojako tuommoset kääpiöt lisääntyy? Silmiin sattuu kun pitää teitä katsella.

Siis OMG ja APUA!

Mix et lähde Venäjälle venytysleikkaukseen. TEE JOTAIN!

Vierailija
25/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait ne pulleat äidit on pulleita samasta syystä kuin muutkin pulleat. En ymmärrä miksi tätä täytyy ihan kysyä.

Vierailija
26/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.n BMI 23, eli täysin normaali. Onnellista odotusta!

Vierailija
27/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄh? Eiköhän nykyäänkin löydy äitejä ihan joka kokoluokasta!

Vierailija
28/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistakaan milloin olisin viimeksi nähnyt läskin äidin. Piilotteleeko ne kotonaan?

Toki on näitä perheitä, joissa kaikki on "pulleita" epäterveellisten elämäntapojen takia. Istutaan sisällä ja syödään mitä sattuu. Se on vähän surullista.

Vierailija
29/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ovat niin pulleita, koska kaikkien länsimaisten ihmisten, niin miesten kuin naistenkin keskikoko on kasvanut.

Mutta ap:n ei tarvitse olla huolissaan siitä. Riittää, että jokainen huolehtii vaan omasta painostaan, muiden asioista ei tarvitse olla huolissaan, koska ne eivät vaikuta sinuun. Lihavuus ei ole tarttuvaa.

Vierailija
30/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva,katsoa ku porukka hiiltyy asiasta. :) se joka kuvittelee mulle syömis ongelman,niin hanki lääkärin paperit. Ku olet noin mainio toteen tauteja. Syön normaalisti ja herkkuja menee viikottain. Ei vaan jostain syystä kerry se. Ja se joka haukkuu alle 165cm. Hyvä ihminen lopeta. Rakastan pituuttani ja kukaan ei itse pituutta voi päättää. Ap

Vierailija
31/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: painoindeksi on kyllä 19, eikä 23, kuten joku sanoi.

Vierailija
32/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen halusin ihan mielen kiinnon vuoksi herätellä ihmisiä miettiin omaa kokoa ja terveyttä. Usein on kuitenkin hyvä miettiä tulevaa ja lapsia. En halua syyttää ketään. Huomaa kitenkin et aihe on herkkä naisille. Kaikille terveys on kuitenkin tärkeä. Ja itse oon saanut paljon hyvää palautetta kummassakin raskaudessa neuvolassa siitä. Ei oo verenpaine tai diabeettes ongelmia joka vaikeuttaa tilannetta. Muutenkin jaksaa paremmin. En kuitenkaan hakenut kehuja omasta painosta tai näin. Kuhan mietin asiaa ylipäätänsä. Ap

Vierailija
33/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Olen onnellinen toisesta raskaudesta. Ja voin nauttia raskauksista ilman pahoinvointia. Pientä väsymystä lukuun ottamatta

Vierailija
34/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole parempi, että lihavat eivät ole huolissaan laihojen syömisistä tai painoista, eivätkä laihat lihavien. Helpointa kun jokainen pitää huolen vain omista asioistaan, eikä käytä turhaan energiaa muiden ihmisten asioiden pohtimiseen, kun niille ei kuitenkaan mitään voi tehdä.

Vierailija
35/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ärsyttää ap pulleat ihmiset, niin miksi mua ei saisi ärsyttää sun kaltaiset lyhyet ihmiset?

Vai oisko kuule niin, että jokainen saisi olla ihan juuri sellainen kuin on?

Jos kysyt tyhmiä, niin voit saada tyhmiä vastauksia.

Ja yllätys, olen itse 158cm ja 54kg, en siis likimainkaan 165cm. Halusin vain ihan puhtaasti ärsyttää sinua ja onnistuin. Niin hyvä ihminen minä olen.

Vierailija
36/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se laihuus paljon lohduta, jos ei hallitse yhdyssanoja saati muita kielioppisääntöjä. Mieluummin olisin fiksu pullukka kuin tyhmä laiheliini.

Vierailija
37/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 11:56"]Ap ei oo kääpiö. Vaan 155cm pitkä. Oon ihan normaali ja raskaus ja synnytys on mennyt mainiostiku on hyvä lihas kunto.

[/quote]

Olet kyllä kääpiö ja aika pulleakin. Vertaa omaa painoindeksiäsi esim 175cm pitkän ja 60kg painavan painoindeksiin. Mee lenkille.

Vierailija
38/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet ap?

Helsingissä kaikki tuntemani äidit ovat hyvin nopeasti tiputtaneet raskauskilonsa janovat hoikkia ja hyvinvoivia. Myöskin kaduilla näen pääasiassa vain kauniita ja hoikkia äitejä. I

tse suorastaan ihmettelen tätä raskaanaoleviin ja synnyttäneisiin kohdistuvaa propagandaa, missä jatkuvasti peloitellaan lihomisella ja käsketään vahtia syömisiä.

Vierailija
39/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, vaikka olenkin äiti. :) AP taitaa nauttia, kun sohaisi kepillä muurahaispesää. ;)

T: 172 cm/55 kg

Vierailija
40/101 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 12:22"]

AP.n BMI 23, eli täysin normaali. Onnellista odotusta!

[/quote]

Linkkaa mulle se laskuri, joka noin näyttää.

Minun käyttämän laskurin mukaan ap:n BMI on 19,15

http://www.bmi.fi/?h=155&w=46