Miehet ovat seksin perässä -todiste
”Kyllä mä myönnän sen, että motivaatiota antoi vähän tylsemmällekin illanvietolle se, että saattoi olla seksiä tarjolla illan päätteeksi. Mulle se on seksin harrastaminen on mukavaa aikuisten kesken harrastettavaa puuhaa, mikä ei ole edes kovin kallista, Vehviläinen heittää.”
https://www.is.fi/viihde/art-2000007645183.html
Juuri tämän takia minulla on sääntö, että harrastan seksiä vain parisuhteessa. Ei tosiaankaan kiinnosta joutua jonkun käyttöesineeksi. En voisi myöskään koskaan ottaa tuollaista miestä, joka suhtautuu ihmisyyteen tuolla tavalla.
Seksissä mennään lähelle toista, se on tavallaan sellainen kunnianosoitus toisen luottamusta kohtaan. Siitä alkaa nauttia silloin kun tuntee olevansa turvassa.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi noin 1/3 Tinder-naisista on myös vain seksin perässä. Tämä oma kokemukseni ja se riittää. Ne 2/3 naisista, jotka parisuhdetta etsivät, jätän mieluusti muille.
Onneksi on Tinder, se on meille naisille kertakäyttö- kyrpi....n karkkikauppa. Ei tarvitse tyytyä keski- ikäseem Jormaan, vaan voi valita nuoren, komean ja lihaksikkaan, KESTÄVÄN uroksen
T. N 55
Nimenomaan näin. Tinder on aivan mahtava seksiapaja niin miehille kuin naisillekin. En enää edes tee aloitteita F2F.
Nämä pillu- haukat voisi sanoa suoraan, niin voisi suoraan laittaa be sinne nou tänks,never- ever boxiin. Ottaa päähän kun nämä vievät turhaa aikaa ja vaivaa. Yksikin turha klikkaus on turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sääntö, että harrastat seksiä vain parisuhteessa.
Minulla on puolestani sääntö, että tapailen ainoastaan naisia, joiden kanssa olen harrastanut (hyvää) seksiä.
En halua tuhlata aikaani naisiin, joiden seksuaalisen halut, mieltymykset ja arvot eivät osu yksiin kanssani.
Voihan sitä harrastaa seurustellessa, mutta ekoina iltoina ei tarvii. Keskustelu siitä mitä kukin hakee selventää kyllä, ketkä jää kuin nallit kallioille.
Minun kanssani ei siis tule mitään myöhempiä iltoja, jos ensimmäisinä iltoina ei ole riittävästi molemminpuolista halua ja estottomuutta seksin harrastamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä pillu- haukat voisi sanoa suoraan, niin voisi suoraan laittaa be sinne nou tänks,never- ever boxiin. Ottaa päähän kun nämä vievät turhaa aikaa ja vaivaa. Yksikin turha klikkaus on turha.
Nettideittailu on jo nykyisellään uskomattoman helppoa useimmille naisille. Etkö tosiaan viitsi nähdä edes sitä vaivaa, että itse torjut kanssasi yhteensopimattonat tarjokkaat? Maailma ei ole sinulle mitään velkaa.
Miksi naisena,menisin kulli- telinettä hakemaan Tindukkaan. Miehet valehtelevat siellä kaiken, kuvat on jotain 10 vuotta vanhoja ja treffeille tuleejoku kilahtanut setämies, joka luulee, että eheheee, ei se haittaa ja ei se huomaa. Joo, ei kiitos- kertapanoon kelpaavain tuore liha, eli max 25 vuotias ja komea mies. Ei tuota vanhemmilla edes seiso riittävän kauan eikä ne edes osaa. Kolme työntöä ja tyhjä tuijotus. Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, jos tietyt miehet hakisivat avoimesti seksiä. Mutta valitettavan usein se tarkoitusperä on verhottu parisuhteen etsimisellä tai muulla kivapuheella. Tuollainen voi oikeasti satuttaa naista.
Se on pakko. Muuten ei saa.
Tottakai saa. Eikai naisetkaan sano etsivänsä suhdetta jos etsivät seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailu on jo nykyisellään uskomattoman helppoa useimmille naisille. Etkö tosiaan viitsi nähdä edes sitä vaivaa, että itse torjut kanssasi yhteensopimattonat tarjokkaat? Maailma ei ole sinulle mitään velkaa.
Miksi pitäisi? Jos mies on tussun perässä ja minä parisuhteen, niin ei kukaan nainen halua haaskata aikaansa. Laittakaa vaan suoraan sinne ilmoitukseennne mitä haluatte, niin teidät voi skipata.
Syyttäkää vaan itseänne, miehet. Kun kerta pelaatte näin, niin sitten pelataan näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On helppoa joo. Monet osaavat esittää aivan toisenlaista ihmistä kuin oikeasti on ja sanoa just ne sanat jotka tietää toisen haluavan kuulla. Ja totuus onkin sitten jotain aivan muuta. Miten osaat torjua vääränlaisen ihmisen, jos hän on antanut itsestään kuvan just sellaisena kuin olet etsimässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Jos mies on tussun perässä ja minä parisuhteen, niin ei kukaan nainen halua haaskata aikaansa. Laittakaa vaan suoraan sinne ilmoitukseennne mitä haluatte, niin teidät voi skipata.
Syyttäkää vaan itseänne, miehet. Kun kerta pelaatte näin, niin sitten pelataan näin
Kyllä siellä on pieni vähemmistö miehistä pelkän tussun perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin seksi on yleisin syy miksi mies kiinnostuu naisesta, mitä uutta tuossa muka on? Ainakin 50% naisista kelpaisi minulle seksimielessä, korkeintaan 1% tositarkoituksella seurusteluun.
Eli ei tuo minun mielestä mitenkään tarvi todisteluja että mies on useammin seksin perässä kuin tositarkoituksella liikkeellä. Selvä asia muutenkin.
t. mies
Tämähän asenne korreloi suoraan sen käytöksen kanssa, että mies tindereissä pyyhkäisee vähintään joka toisen oikealla plus ne, joiden kanssa voisi puuhailla pimeässä pussi päässä. Yhtään enempää tietoa ei siitä pyyhkäisystä välity. Tämän takia ne vakavissaan olevat naiset odottavat, josko se mies olisi niin kiinnostunut, että avaisi keskustelun ja viitsisi vielä jutella järkeviä. Joutuu todistamaan, ettei ole tyypillinen vonkaaja. Ikävä juttu herkille miehille.
En itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutten vaan voi uskoa, että joku tuon karvakasan kanssa petiin eksyy.. 🤢 Ei millään pahalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan typerää antaa seksiä ilmaiseksi
??? Mikä sinun ehdotuksesi on? Että ihmiset lakkaavat harrastamasta seksiä keskenään ja masturboivat loppuikänsä? Mikä järki, mikä motiivi, mitä ihmettä?
Ymmärrät kai, että jos minä myisin seksiä, niin se olisi palvelun myymistä. Ei omaa nautintoa. Tekisin sen, mitä asiakas minulta ostaa. Miksi haluaisin myydä seksiä, kun minulla ei ole taloudellisesti mitään hätää enkä halua seksiä minulle vastenmielisten miesten kanssa?
Suurin osa naisista haluaisivat sitoutumista, joten miehen pitäisi panostaa naiseen kunnolla joko sitoutumisen tasolla, tai muuten (kunnolliset illalliset yms.). Kuvottavaa, että miehet voivat kehaista, että seksi eri kumppaneiden kanssa on mukavaa ja halpaakin. Mutta mahdollistahan se on, kun money naiset sen mahdollistaa.
Mitä ihmeen kuvottavaa siinä on? Miten minun naisena sitten olisi pitänyt sinkkuna hoitaa omat seksitarpeeni?
Ehkä olet yksi niistä harvoista naisista, joille irtoseksi sopii etkä halua parisuhdetta.
Miksi asetat nuo vastakkain? Kyllä minä halusin myös parisuhteen mutta vasta kun osui kohdalle ihminen, johon rakastuin. Mutta en myöskään nähnyt mitään syytä olla ilman seksiä sitä odotellessa.
Kun tarpeeksi moni nainen ajattelee näin ja antaa miehille seksiä vaatimatta mitään muuta itse, niin se vähentää miesten haluja ryhtyä parisuhteeseen. Miehille kun se vaihtelu on tärkeää seksielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Mikä sinun ehdotuksesi on? Että ihmiset lakkaavat harrastamasta seksiä keskenään ja masturboivat loppuikänsä? Mikä järki, mikä motiivi, mitä ihmettä?
Ymmärrät kai, että jos minä myisin seksiä, niin se olisi palvelun myymistä. Ei omaa nautintoa. Tekisin sen, mitä asiakas minulta ostaa. Miksi haluaisin myydä seksiä, kun minulla ei ole taloudellisesti mitään hätää enkä halua seksiä minulle vastenmielisten miesten kanssa?
Suurin osa naisista haluaisivat sitoutumista, joten miehen pitäisi panostaa naiseen kunnolla joko sitoutumisen tasolla, tai muuten (kunnolliset illalliset yms.). Kuvottavaa, että miehet voivat kehaista, että seksi eri kumppaneiden kanssa on mukavaa ja halpaakin. Mutta mahdollistahan se on, kun money naiset sen mahdollistaa.
Mitä ihmeen kuvottavaa siinä on? Miten minun naisena sitten olisi pitänyt sinkkuna hoitaa omat seksitarpeeni?
Ehkä olet yksi niistä harvoista naisista, joille irtoseksi sopii etkä halua parisuhdetta.
Miksi asetat nuo vastakkain? Kyllä minä halusin myös parisuhteen mutta vasta kun osui kohdalle ihminen, johon rakastuin. Mutta en myöskään nähnyt mitään syytä olla ilman seksiä sitä odotellessa.
Kun tarpeeksi moni nainen ajattelee näin ja antaa miehille seksiä vaatimatta mitään muuta itse, niin se vähentää miesten haluja ryhtyä parisuhteeseen. Miehille kun se vaihtelu on tärkeää seksielämässä.
Hyvähän se on että parisuhteista karsiutuu pois ne miehet, jotka seksi olisi suhteen ainoa motiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä olisi halunnut miestä, jolle tuo on parisuhteen peruste.
Yhtä pitävä todiste kuin se että tunsin yhden Lissun joka antoi rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies ajattelee niin, että kokeillaan naista ja jos antaa seksiä, niin harrastetaan. Vaimo kokelaaksi ei hänestä kuitenkaan enään ole. Jos taas on kitsas, niin hänen kanssaan voidaan mennä eteenpäin.
Niin ja mies ei ajattele että itse ei ole puolisomateriaalia kun heti jakaa pipulia? Kyllä miehet jaksaa olla tuhatnaamaisia eikä järjen häivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelu on tärkeää nimenomaan naiselle. Nainen kyllästyy yhteen ja samaan mieheen noin 1-2 vuoden kuluessa. Sitten pitäisi löytyä seksuaalisesti kiiinnostavampi mies. Kyllähän se on mies joka parisuhteessa valittaa naisensa kadonneita seksihaluja. Oikeasti naisen seksihalut ei ole kadonneet mihinkään, kumppani vain on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Minä (n) olen sinkkuna ollessani halunnut kuitenkin seksiä enkä ole koskaan nähnyt siinä mitään pahaa. Seksiseuraksi olen halunnut miehiä, jotka ovat olleet haluttavia, hauskoja ja konstailemattomia. Ei mitään parisuhde-löpinöitä yhden illan tai muutaman tunnin tuntemisen perusteella vaan molemmat ovat tienneet, että nyt pidetään hauskaa. Joskus se seksi on johtanut useampaankin kertaan, joskus on huomattu, että yhdessä viihdytään muutenkin ja yhden yön juttu on johtanut avioliittoon ja perheen perustamiseen.
Jos Vehviläinenkin on ihan reilusti ilmaissut, millä mielellä on liikkeellä, niin mitä pahaa?
Ja vielä olennaisempi kehotus kanssasiskoille: menkää sänkyyn miehen kanssa vain ja ainoastaan koska haluatte seksiä hänen kanssaan. Älkää antako seksiä. Älkää kuvitelko, että seksi on joku vaihdon väline jotta syntyy parisuhde. Harrastakaa seksiä vain, jos teille on ihan sama, kehittyykö suhteesta myöhemmin parisuhde vai ei. Tai sitten älkää harrastako seksiä ennen avioliittoa tai jotain muuta, minkä laskette riittävän vakavaksi perusteluksi seksin harrastamiselle.
Sen jälkeen yhdenkään miehen ei tarvitse trollailla sillä, kuinka hän kusettaa naisia antamaan seksiä.
AMEN!
Vierailija kirjoitti:
Hupiseksin harrastajat harrastavat keskenään ja pyhää parisuhdeseksiä palvovat harjoittavat sakramenttiaan yhdessä. Missä ongelma?
Puhut parisuhdeksistä rumasti.
Miksi?
Ongelma on siinä että miten nämä eri harrastajat kohtaavat samaa mieltä olevan?
Jos miehet verhoavat pelkän seksin haun parisuhteen etsimiseksi.
Onneksi on Tinder, se on meille naisille kertakäyttö- kyrpi....n karkkikauppa. Ei tarvitse tyytyä keski- ikäseem Jormaan, vaan voi valita nuoren, komean ja lihaksikkaan, KESTÄVÄN uroksen
T. N 55